Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

бензин А-92(талони/скретч-картки або аналог), дизельне паливо(талони/скретч-картки або аналог)
Очікувана вартість
262 060,00 UAH
UA-2020-06-05-001954-a 1df4a9e502e14694a284cda250139e91
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Філімоненко Катерина Василівна

+380486221529 dprch25@odesa.mns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 4 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАІНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38111749
Місцезнаходження: 66302, Україна , Одеська обл., місто Подільськ, вул. Соборна, 91
Контактна особа: Філімоненко Катерина Василівна
+380486221529
dprch25@odesa.mns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2020 10:00
Очікувана вартість: 262 060,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 620,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12000 літр
бензин А-92(талони/скретч-картки або аналог)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66302, Україна, Одеська область, м.Подільськ, вул.Соборна,91 (адреса поставки відповідно до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
750 літр
дизельне паливо(талони/скретч-картки або аналог)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66302, Україна, Одеська область, м.Подільськ, вул.Соборна,91 (адреса поставки відповідно до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару перерахування Замовником грошових коштів на рахунок Учасника за отримані ПММ протягом 30 робочих днів, після підписання Сторонами накладної на ПММ та отримання рахунку Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-10-000026 ● 006af3ae2dd64f30b78502389f509fa9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2020 15:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.06.2020 Одеса № 178

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 10.06.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 10.06.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 10.06.2020 № 178
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу унікальний номер дата оприлюднення Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 2 3 4
2. UA-2020-06-05-001954-a 05.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення законодавства у сфері державних закупіель, зазначені у висновку Підвенного офісу Держаудитслужби України від 12 червня 2020 року за результатом моніторингу закупівлі UA-2020-06-05-001954-а, усунуто. Відповідні зміни внесено до Тендерної документації в порядку, встановленому ч. 2 статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі".

2020-06-18 18:10:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2020-06-22 15:13:57

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 червня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" 236 625,00
UAH з ПДВ
236 625,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 11:42
Тендерна документація.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Інформація про відміну

Дата відміни
29 червня 2020 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій