Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ по РЕМОНТУ та УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ та СПОРУД на НИХ» ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА |
Код ЄДРПОУ: | 05465258 |
Місцезнаходження: | 04073, Україна , Київська обл., Київ, провулок Куренівський, 15 А |
Контактна особа: |
Мельник Наталія Петрівна +380444682106 tender_sheuobolon@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2022 10:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 листопада 2022 20:00 |
Початок аукціону: | 07 листопада 2022 15:29 |
Початок аукціону: | 07 листопада 2022 15:29 |
Очікувана вартість: | 16 968 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 169 680,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 жовтня 2022 10:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 жовтня 2022 10:46 |
затверджено.PDF | |
28 жовтня 2022 10:46 |
ТД_Сіль.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-02-000021 ● d7b6ed23ecbf46fb83cbf227eca0c9eb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2022 16:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.12.2022
№
286
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови
Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
43 UA-2022-10-28-002760-a 28.10.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-15 16:46:42
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі кам’яної солі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-10-28-002760-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-19 14:23:24
Надання пояснень на запит ДАСУ від 15.12.2022
Директору Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель
С. ЧЕРНЕЗІ
Щодо надання пояснень на запит
ДАСУ від 15.12.2022
Шановний Сергію Дмитровичу!
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Оболонського району» м. Києва (далі – ШЕУ Оболонського району) розглянуло Ваш запит від 15.12.2022, направлений через електронну систему закупівель, до предмету закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 14410000-8 Кам’яна сіль (Сіль для промислового переробляння) ідентифікатор закупівлі: UA-2022-10-28-002760-a, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу, щодо надання інформації та відповідних документів на підставі яких було здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
ШЕУ Оболонського району повідомляє наступне: закупівля була оголошена на виконання Плану поточного благоустрою по ШЕУ Оболонського району на 2022 рік, затвердженого наказом від 21.02.2022 № 71-44 Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) «Про поточний ремонт й обстеження об’єктів вулично-дорожньої мережі та штучних споруд міста Києва на 2022 рік», а саме: закупівля кам’яної солі необхідна для посипання доріг в осінньо-зимовий період в межах балансової території ШЕУ Оболонського району.
Фінансовим планом ШЕУ Оболонського району на 2022 рік, затвердженим наказом Департаменту комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) від 16.02.2022 № 156 та лімітними довідками, затвердженими Департаментом транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) від 24.12.2021, у 2022 році передбачені видатки на придбання солі технічної в загальної сумі 4 800,7 тис. грн.
Рішенням Київської міської ради від 11.10.2022 № 5458/5499 «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 09.12.2021 №3704/3745 «Про бюджет міста Києва на 2022 рік» збільшені бюджетні асигнування, довідка про зміни від 18.10.2022, в тому числі на придбання солі технічної на суму 13 200,0 тис. грн.
Таким чином, станом на 28.10.2022 планова сума асигнувань на придбання солі технічної складає 18 000,7 тис. грн.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначаються у відповідному додатку до тендерної документації, де конкретизується відповідність до вимог ДСТУ 4246:2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови».
Очікувану вартість визначено виходячи з середньої ціни комерційних пропозицій у виробників та постачальників, на підставі розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін, беручи до уваги наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Очікувана вартість закупівлі складає: 16 968,0 тис. грн.
Начальник підприємства Олег КУЛІКОВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заступнику Голови органу державного фінансового контролю О. ШКУРОПАТ Щодо висновку ДАСУ про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-10-28-002760-a Шановний Олександре Григоровичу! Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Оболонського району» м. Києва (далі – ШЕУ Оболонського району) опрацювало висновок про результати моніторингу процедури закупівлі оприлюднений в електронній системі закупівель 23.12.2022, до предмету закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 14410000-8 Кам’яна сіль (Сіль для промислового переробляння) ідентифікатор закупівлі: UA-2022-10-28-002760-a, та надає інформацію про здійснення заходів щодо оприлюднення документів, що обгрунтовують надану в поясненнях інформацію з визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому. ШЕУ Оболонського району, з метою виконання зобов’язань викладених у висновку про результати моніторингу, надає документи, що обґрунтовують визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: - Конкурентний лист Уповноваженої особи ШЕУ Оболонського району від 28.10.2022; - Комерційна пропозиція ПП «Лідер» від 24.10 2022 №б/н; - Лист ТОВ «ІБК Енерготехбуд» від 03.10.2022 №0310/2022-1; - Комерційна пропозиція ТОВ «Альянс Будівельників України» від 22.10.2022 №2210-1; - Лист ТОВ «Костанза» від 09.09.2022 № 09/09-1. Також, повідомляє, про здійснення заходів направлених на недопущення встановленого порушення у подальшому. Додатки: - Конкурентний лист Уповноваженої особи ШЕУ Оболонського району від 28.10.2022; - Комерційна пропозиція ПП «Лідер» від 24.10 2022 №б/н; - Лист ТОВ «ІБК Енерготехбуд» від 03.10.2022 №0310/2022-1; - Комерційна пропозиція ТОВ «Альянс Будівельників України» від 22.10.2022 №2210-1; - Лист ТОВ «Костанза» від 09.09.2022 № 09/09-1. Начальник підприємства Олег КУЛІКОВ
2022-12-28 08:41:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 листопада 2022 15:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУДІНВЕСТ-ТОРГ" |
14 279 993,28
UAH з ПДВ
|
14 279 993,28
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛІДЕР» |
16 380 000,00
UAH з ПДВ
|
16 380 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ |
16 430 400,00
UAH з ПДВ
|
16 430 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУДІНВЕСТ-ТОРГ" #43445183 |
Відхилено |
14 279 993,28
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2022 08:17
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛІДЕР» #31563452 |
Переможець |
16 380 000,00
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2022 10:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2023 20:55
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2022 16:21
|
договір | укладений |
15 листопада 2022 16:19
|