Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Української міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24884653 |
Місцезнаходження: | 08720, Україна , Київська обл., Українка, ПЛОЩА ШЕВЧЕНКА, будинок 1 |
Контактна особа: |
ВК Української МР Закупівля +380457220682 valenta2009@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 серпня 2020 19:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 вересня 2020 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 вересня 2020 21:00 |
Початок аукціону: | 17 вересня 2020 11:14 |
Очікувана вартість: | 22 402 674,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 112 013,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування-місцевий бюджет. Аванс у розмірі до 10 % від вартості річного обсягу робіт за цим Договором, що складатиме ___________________- грн. (____________________ у тому числі ПДВ 20% - ________________ (______________) на строк не більше двох місяців, кошти авансу перераховуються рівними частинами помісячно,відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» | Аванс | 10 | Банківські | 10 |
Виконання робіт | Джерело фінансування-місцевий бюджет. Оплата робіт здійснюється поетапно згідно Актів здачі-приймання будівельних робіт форми № КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми № КБ-3 упродовж 10 – ти банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів на виконані роботи та з урахуванням строків, визначених чинним законодавством на реєстрацію таких документів в органах ДКСУ. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 90 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 вересня 2020 13:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 вересня 2020 13:01 |
Т.Д. зі змінами.docx | |
09 вересня 2020 11:55 |
Перелік змін.docx | |
28 серпня 2020 19:31 |
Дод№2.doc | |
28 серпня 2020 19:31 |
календарний+фінансовий план_парк_зм.xlsx |
09 вересня 2020 13:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 вересня 2020 13:01 |
Т.Д. зі змінами.docx
|
||||||
09 вересня 2020 11:55 |
Перелік змін.docx
|
||||||
28 серпня 2020 19:31 |
Дод№2.doc
|
||||||
28 серпня 2020 19:31 |
календарний+фінансовий план_парк_зм.xlsx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
В разі відсутності печатки на підприємстві, надати лист роз’яснення щодо її відсутності.
Документи, що мають відношення до пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні містити дату створення документу, реєстраційний номер, підпис уповноваженої особи та печатки (у разі наявності).
Тендерна документація в жодному випадку не є такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.Замовник дотримується діючого законодавства у сфері публічних закупівель.
Вимоги про усунення порушення
Приватне підприємство «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» проаналізувало тендерну пропозицію учасника ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ" щодо відповідності її гендерній документації та відмітило ряд зауважень та невідповідностей, які суперечать рішенню Замовника щодо визнання його переможцем процедури торгів, а саме:
1) В р.IV п. 2 пп. 4. Замовник вимагає надати у довільній формі Лист про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі будуть виконуватись із застосуванням заходів захисту довкілля. Учасник в складі ТП не надає такого Листа. Натомість, в складі ТП Учасник надає інший документ - Довідка № 25 від 15.09.2020 року «Довідка про захист довкілля», у якій в загальних рисах зазначається про зобов’язання дотримуватись вимог чинного законодавства, але нічого не вказано про технічні, якісні характеристики предмета закупівлі. Вважаємо, що Учасник не надав документ на вимогу Замовника - Лист про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі будуть виконуватись із застосуванням заходів захисту довкілля.
2) В р. V п. 2 пп. 3 Замовник вимагає надати у складі ТП Гарантійний лист із зазначенням гарантійного строку експлуатації предмету закупівлі (не менше 10 років). Учасник надає у складі ТП інший документ – «Лист-гарантія», при цьому ані Гарантійний лист, ані Лист-гарантія в Реєстрі не вказані. Вважаємо, що Учасник не виконав вимогу Замовника, передбачену р. V п. 2 пп. 3.
3) У р.ІІІ п. 6 Замовником вимагається надання у складі ТП «- календарний графік виконання робіт та план фінансування робіт». Учасник у складі своєї ТП надає документ – «Календарний графік фінасування та виконання робіт на об’єкті …», при цьому у Реєстрі взагалі зазначений інший документ – «Календарний графік виконання робіт».
Вважаємо, що Учасник не виконав вимогу Замовника щодо надання «Календарного графіку виконання робіт та план фінансування робіт».
4) У р. ІІІ Замовником вимагається у складі ТП надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю (підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, або довіреністю, дорученням чи іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю) (подаються в окремому файлі). Учасник у складі своєї ТП надає: Довідку № 24 від 15.09.2020р. про повноваження посадової особи; наказ №3/28 від 01.06.2012; паспорт Бозовуляк О.В.; протокол загальних зборів учасників Товариства від 31.05.2020; при цьому у Реєстрі взагалі не зазначені такі документи.
5) У р. V п. 2 Замовник вимагає надати – «Учасник в складі пропозиції має надати:
1. Належним чином завірені копії документів:
- свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу (довідка) з реєстру платників ПДВ, або свідоцтва про право сплати єдиного податку, або витяг з реєстру платників єдиного податку;
- дозволу та ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством;
- Статут підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція).
- паспорту(ів) (за наявності) посадової(их) та/або уповноваженої(их) осіб на право підпису документів цінової пропозиції, договору про закупівлю та актів виконаних робіт або інший документ, який посвідчує особу та підтверджують громадянство України відповідно статті 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»;
- витягу (виписки) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (за наявності).».
Натомість, Учасник надає не завірені належним чином або взагалі не завірені копії документів - Виписка з ЄДРПОУ; Довідка про взяття на облік платника податків; Статут у редакції від 20.03.2020; при цьому у Реєстрі взагалі не вказані ці документи.
Вважаємо, що Учасник не надав належним чином підготовлені документи, які вимагаються умовами відкритих торгів.
6) Згідно із «Класифікатором організаційно-правових форм господарювання» Учасник є Товариством з обмеженою відповідальністю, тобто господарським товариством. У складі ТП Учасник не надає належним чином завіреної копії ліцензії або дозволів та не надає роз’яснення причин їх відсутності. При цьому, у складі ТП Учасник надає Лист-роз’яснення про ненадання організацією (не вказано якою) дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, оскільки її (організації) діяльність не підпадає під ліцензування. Вважаємо, що Учасником не виконана вимога Замовника про надання у складі ТП належним чином завіреної ліцензії або роз’яснення щодо її відсутності.
7) У Реєстрі п. 2 зазначений документ – «Лист-гарантія відповідності тендерної пропозиції вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». в складі ТП Учасник такого документу не надає.
8) У р. ІІІ п. 1 Замовник вимагає у складі ТП надати – «Інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, Додаток 3 до тендерної документації». Учасник вказаного документу у складі ТП не надає. Натомість, у складі ТП наданий документ№ 5 від 15.09.2020р. – «Лист-гарантія про відсутність/наявність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої і другої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», який ТД не вимагаються. При цьому, у Реєстрі взагалі відсутні посилання на обидва документи, натомість зазначений взагалі інший – «Лист-гарантія відповідності тендерної пропозиції вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
9) У р. ІІІ п. 5 ТД Замовник вимагає надати – «Критерій 4. наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.». Крім того, за вимогою ТД – «Усі сторінки пропозиції учасника процедури закупівлі, які містять будь-яку інформацію, повинні бути завірені належним чином відповідно до пункту 5.27 «Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003», з мокрою печаткою (за наявності), крім оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами) та копій документів завірених нотаріально. Документи, що мають відношення до пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні містити дату створення документу, реєстраційний номер, підпис уповноваженої особи та печатки (у разі наявності). Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за останній звітний період (проміжний). 5.4.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за останній звітний період (проміжний)*. Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за останній звітний період (проміжний). Учасник у складі своєї ТП надав фінансової звітності, не завірену ні підписом, ні ЕЦП, що дає підстави вважати – Учасник не виконав вимоги замовника у ТД щодо відповідності Критерію 4.
10) У р. ІІІ п. 5 ТД Замовник вимагає надати – «Критерій 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): довідка відповідно Додатку 6 Форми 4 про виконання аналогічного договору (ів), яка повинна включати інформацію щодо замовника (ів) (із зазначенням найменування, адреси, та контактних телефонів) предмета закупівлі.».
Учасник надає Довідку про виконання аналогічного договору № 27.20 від 27.07.2020р. за предметом закупівлі – «Комплексні роботи з будівництва фонтану в м. Городенка Івано-франківської області, включаючи поставку обладнання та матеріалів і монтажних робіт». При цьому Учасник надає копію договору із такими ж реквізитами, з тими ж сторонами договору, але предмет закупівлі інший - «Комплекс робіт з будівництва фонтану в м. Городенка Івано-франківської обл, включаючи поставку обладнання та матеріалів і монтажні роботи». Крім того, починаючи із стор. 2, колонтитули документу (договору) містять взагалі третю інформацію про договір із тими ж реквізитами – «Договір підряду № 27.20 від 27.07.2020р. Будівництво фонтану на вул. Глибочицький в м. Київ». Таким чином, невідповідність інформації, яка надана у документах - довідці про аналогічний досвід роботи та копії самого договору, дають підставу сумніватись у достовірності вказаних документів та вважати, що Учасник не підтвердив відповідність за кваліфікаційним критерієм 3.
Крім того, у додатку 6 до тендерної документації передбачено надання / зазначення / інше наступного - копії вказаних аналогічних за предметом закупівлі договорів завірені належним чином, відповідно до п.5.23 Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003; якщо закупівля аналогічного договору відбувалась без застосування електронної системи закупівель, то надати скан-копію листа-відгука від замовника. Дата видачі листа-відгуку не може бути раніше ніж було опубліковано оголошення про проведення данної процедури закупівлі. Інформація про закупівлю була оприлюднена 28.08.2020 року, а лист-відгук від ТОВ «басейни і технології» датована 27.08.2020 року. До того, ж копія договору №27.20 від 27.07.2020р. не завірена взагалі. Тобто, вважаємо, що Учасник не підтвердив відповідність за кваліфікаційним критерієм 3.
11) Згідно із умовами ТД кінцевий термін подачі ТП 16.09.2020 року до 21:00 год. У р. ІІІ п. 5 ТД Замовник вимагає від Учасника надати – «Критерій 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: довідки відповідно Додатку 6 Форми 2 та Форми 3, які повинні містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій учасника, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, передбачених тендерною документацією.». У інформації про наявність інженерно-технічних працівників,, які мають необхідні знання та досвід, Учасник зазначив, що в нього відсутні такі працівники і вони будуть залучені, але, від якого підрядника, за якими спеціальностями не вказано. Крім того, в Інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (робочі), Учасник зазначив 6 осіб, які на дату подання ТП не були юридично працевлаштовані – в наказі №11к/20 від 15.09.2020 року Учасника «Про прийом на роботу» зазначено, що вказані 6 осіб приймаються на роботу з 17.09.2020 року. Таким чином, Учасник не підтвердив відповідність за кваліфікаційним критерієм 2.
12) У р. ІІІ п. 7 ТД в разі залучення субпідрядників для виконання предмету закупівлі, Учасник додатково повинен у складі ТП, крім іншого, надати: копію ліцензій та дозволів субпідрядників/співвиконавцем, завірені належним чином, на право виконання робіт, які вони будуть виконувати, в разі якщо це передбачено діючим законодавством. Учасник у складі ТП надає копію Ліцензії субпідрядника – ТОВ «МПК ЕНЕРГОПОСТАЧ», термін дії якої закінчився 27.08.2019 року. Жодного пояснення чи додаткових документів щодо продовження / поновлення / обмеження дії вказаної ліцензії у складі ТП Учасник не надав. Таким чином, вважаємо, що Учасник не підтвердив наявність у себе або субпідрядника Ліцензії, яка є дійсною на дату подання ТП.
13) Замовник вимагає у складі ТП надання Реєстру поданих Учасником документів. Очевидно, Реєстр потрібний для аналізу і вивчення ТП Учасників як Замовником, так і іншими Учасниками. Учасник – ТОВ «ТК «АВТОФАВОРИТ» надав у складі своєї ТП Реєстр за змістом та у виконанні, які не дають можливості встановити остаточну кількість, зміст і навіть наявність документів. Вважаємо, що Учасником Реєстр не наданий, отже, відповідна вимога Замовника щодо оформлення та подання документу – Реєстру, не виконана.
14) У р. ІІІ п. 6 ТД замовник вимагає від Учасника надати у складі своєї ТП, в тому числі, наступні документи (скановані з оригіналу та підписом уповноваженої особи): розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат за попередній період з урахуванням потужностей Учасника, або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність не проводилась. Учасник не надав у складі своєї ТП вказаних документів (розрахунки). Натомість, Учасник надає Лист № 29 від 15.09.2020р. у довільній формі, зі змісту якого виходить, що Учасник вів своє господарську діяльність, зазначає обсяги втрат, які самостійного кваліфікує як виключно адміністративні (про загальновиробничі взагалі не йдеться), натомість жодного розрахунку не виконує. таким чином, вважаємо, що Учасник у складі своєї ТП не надав документи - Розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; Розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, тобто не виконав вищевказану вимогу Замовника до ТД.
15) Відповідно до п. 5 ТД (зі змінами) «Кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до статті 16 Закону та вимоги, встановлені статті 17 Закону», критерій 1:
довідка відповідно Додатку 6 Форми 1, у якій вказані назва (тип), марка, кількість всього обладнання, яке використовуватиметься для виконання робіт та правові підстави його використання (власне чи орендоване, субпідрядника, лізинг, надання послуг та/або інше (найменування орендодавця, надавача послуг, субпідрядника та ін.));
У своїй довідці ТОВ «ТК "АВТОФАВОРИТ" не зазначив найменування субпідрядника, чим порушив вимогу тендерної документації.
16) В довідці «відомість про обладнання і матеріально-технічну базу та технології, які необхідні для виконання робіт» ТОВ ТК "АВТОФАВОРИТ" відсутні відомості щодо будівельних машин і механізмів, які вказані у підсумковій відомості ресурсів (розділ II . Будівельні машини і механізми»)
- Автомобілі бортові, вантажопідйомність 3т
- Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5т
- Автомобілі бортові, вантажопідйомність 8т
- Трактори на пневмоколісному ходу, потужність 59 кВт (80 к.с.)
- Крани баштові, вантажопідйомність 5т
- Крани баштові, вантажопідйомність 8т
- Крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 10т (учасником зазначений орендований «автокран», без зазначення вантажопідйомності (або його типу)
- Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3т (учасником зазначений орендований «автокран», без зазначення вантажопідйомності (або його типу)
- Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3т (учасником зазначений орендований «автокран», без зазначення вантажопідйомності (або його типу)
- Крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність до 16т
- Автонавантажувачі, вантажопідйомність 5т
- Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1т
- Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 2т
- Установки з гнучким індуктором для індукційного нагрівання струмами частотою 50 Гц
- Установки для гідравлічних випробувань трубопроводів, тиск нагнітання: низький 0,1Мпа (1 кс/см2), високий 10 МПа (100 кгс/см2)
- Екскаватори одноківшеві дизельні на гусенечному ходу, місткість ковша 0,5м3
(учасник ТОВ «Автофаворит» надав довідку від підрядної організації ТОВ «Басейни і технології», яка у свою чергу теж залучає у субпідрядника «екскаватор», без зазначення його типу або місткості ковша. Дана інформація недостатня для підтвердження наявності «Екскаватори одноківшеві дизельні на гусенечному ходу, місткість ковша 0,5м3)» у ТОВ «Автофаворит»
- Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25м3
Аналогічно попередньому пункту
- Бульдозери, потужність 59 кВт (80 к.с.) Бульдозери, потужність 79 кВт (108 к.с.)
- Автобетононасоси, продуктивність 65 м3/год
- Машини поливально-мийні, місткість 6000 л
- Машини бурильно-кранові на автомобілі, глибина буріння 3,5 м
- Насоси для будівельних розчинів, продуктивність 4м3/год
Відсутність цієї інформації свідчить про відсутність у учасника наявного обладнання і матеріально-технічної бази та технології, які необхідні для виконання робіт
17) Відповідно до “Додатку 6 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207), затверджено види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці:
П. 15. Зварювальні роботи
П. 25. Газополум’яні роботи.
(Або наявність раніше отриманого дозволу на дані види робіт)
Учасник тендеру ТОВ ТК "АВТОФАВОРИТ" у відомості ресурсів вказує п. 26 (розділ ІІ) «установка для зварювання ручного дугового (постійного струму), п. 62 (розділ III) «трансформатори зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500А», отже даними засобами планується проведення Зварювальних робіт.
У п.73 відомості ресурсів (розділ III) вказує «апарат для газового зварювання і різання, отже даними засобами планується проведення Газополум’яних робіт.
Учасник не надав копій документів дозвільного характеру (копії дозволу або декларації) ні на роботи, що будуть виконуватись власними силами, ні копій документів (дозволу або декларації) субпідрядних організацій на проведення даних видів робіт, а саме: Зварювальні робіти, Газополум’яні роботи.
У листі вих. №8 від 15.09.2020р. ТОВ «ТК ТК "АВТОФАВОРИТ" інформація щодо ненадання дозволу суперечить чинному законодавству, зокрема: порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (в редакції зі змінами від 3 березня 2020 р. № 207).
18) Пунктом 5 Тендерної документації (зі змінами) « Кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до статті 16 Закону та вимоги, встановлені статті 17 Закону» встановлено Критерій 2: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:довідки відповідно Додатку 6 Форми 2 та Форми 3, які повинні містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій учасника, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, передбачених тендерною документацією».
У своїй довідці вих. №1 від 15.09.2020р. ТОВ «ТК «АВТОФАВОРИТ» не надав інформацію про працівників, які мають необхідні знання та досвід (інформація про освіту (складник та/або рівень освіти) в т.ч. назву навчального закладу, Досвід роботи на займаній посаді (років), Штатний або найманий.
Також учасник тендеру надає копію договору з фізичною особою Штиченко Наталією Недівною про надання послуг №20/08-20 від 20.08.2020 строком до 20.11.2020р. на консультування з питань кошторисного ціноутворення, правомірності застосування розцінок та коефіцієнтів, правильності вибору методик розрахунку вартості з правом посвідчення підписом та печаткою кошторисної документації, проте інформація про дану особу в довідці Форми 2 Додатку 6 ТД відсутня.
Виходячи з вище наведеного, ТОВ «ТК «АВТОФАВОРИТ» не має кваліфікованих інженерно-технічних працівників які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, передбачених тендерною документацією.
19) Загальна трудомісткість робіт, відповідно до підсумкової відомості ресурсів у розділі 1 загальна кошторисна трудомісткість складає 39896,24 люд/год.
Учасник планує залучити субпідрядні організації на роботи у відсотковому співвідношенні: (15%+17%+9%) = 31%
Отже, власними силами учасник планує виконати: 100%-31%= 61% робіт, тобто:
39896,27 люд. Год * 0,61 = 27528,41 люд./год.
Учасник ТОВ «ТК «АВТОФАВОРИТ» планує залучити до робіт 6 осіб (відповідно до довідки форми 3 Додатку 6 ТД).
Кінцева дата виконання робіт – 31.08.2021р., отже максимальна тривалість будівництва складе 345днів.
Виходячи з наведених даних, кожен робочий працівник повинен відпрацювати на об’єкті:
27528,41 люд/год / 6 люд. / 345 днів = 13,3 години (за умови щоденної роботи, без вихідних днів).
Дані умови роботи не відповідають Кодексу законів про працю України, значне перевищення навантаження на кожного працівника ставить під особливу загрозу виконання робіт якісно у встановлений строк.
ТОВ «ТК «АВТОФАВОРИТ» не має достатньої кількості робітників будівельних професій, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, передбачених тендерною документацією.
Відповідно до вищезазначеного, ПП «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» не погоджується з рішенням Замовника щодо визнання переможцем учасника ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ".
Тому ПП «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» вимагає скасувати рішення Замовника відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій №1 від 17.09.2020 р.
У разі якщо Замовником не буде скасовано рішення у термін, визначений в Законі України «Про публічні закупівлі» ми будемо вимушені звернутися до уповноважених законодавчих органів для зобов’язання Замовника завершити процедуру закупівлі згідно вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
1) В р.IV п. 2 пп. 4. Замовник вимагає надати у довільній формі Лист про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі будуть виконуватись із застосуванням заходів захисту довкілля. Учасник в складі ТП не надає такого Листа. Натомість, в складі ТП Учасник надає інший документ - Довідка № 25 від 15.09.2020 року «Довідка про захист довкілля», у якій в загальних рисах зазначається про зобов’язання дотримуватись вимог чинного законодавства, але нічого не вказано про технічні, якісні характеристики предмета закупівлі. Вважаємо, що Учасник не надав документ на вимогу Замовника - Лист про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі будуть виконуватись із застосуванням заходів захисту довкілля.
Пунктом 2 «Інша інформація, Розділом V «Оцінка тендерної пропозиції», у своїй тендерній документації (далі-ТД), Замовник встановив вимогу: лист довільної форми про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі будуть виконуватись із застосуванням заходів захисту довкілля. ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ" у складі своєї тендерної пропозиції надало Довідку про захист довкілля №25 від 15.09.2020р., де зазначило дотримання захисту довкілля та екологічної безпеки.Учасник повністю виконав вимогу ТД Замовника.
2) В р. V п. 2 пп. 3 Замовник вимагає надати у складі ТП Гарантійний лист із зазначенням гарантійного строку експлуатації предмету закупівлі (не менше 10 років). Учасник надає у складі ТП інший документ – «Лист-гарантія», при цьому ані Гарантійний лист, ані Лист-гарантія в Реєстрі не вказані. Вважаємо, що Учасник не виконав вимогу Замовника, передбачену р. V п. 2 пп. 3.
Пунктом 2 «Інша інформація, Розділом V «Оцінка тендерної пропозиції»,у своїй тендерній документації, Замовник встановив вимогу: Гарантійний лист із зазначенням гарантійного строку експлуатації предмету закупівлі (не менше 10 років).ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ" у складі своєї тендерної пропозиції надало Лист-гарантію №12 від 15.09.2020р., де гарантує, що гарантійний строк експлуатації предмету закупівлі складатиме 10 років. Учасник повністю виконав вимогу ТД Замовника.
3) У р.ІІІ п. 6 Замовником вимагається надання у складі ТП «- календарний графік виконання робіт та план фінансування робіт». Учасник у складі своєї ТП надає документ – «Календарний графік фінасування та виконання робіт на об’єкті …», при цьому у Реєстрі взагалі зазначений інший документ – «Календарний графік виконання робіт». Вважаємо, що Учасник не виконав вимогу Замовника щодо надання «Календарного графіку виконання робіт та план фінансування робіт».
Окремим файлом учасником ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ" надано календарний графік фінансування та виконання робіт на обєкті «Реконструкція системи поливу з влаштуванням автоматичного контролю та озеленення частини набережної р. Дніпро в м. Українка, Обухівського району, Київської області» з зазначеним переліком робіт та розподілом коштівна 2020-2021р.р.Умови розділу ІІІ, пункту 6 ТД Замовника виконано Учасником у повному обсязі.
4) У р. ІІІ Замовником вимагається у складі ТП надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю (підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, або довіреністю, дорученням чи іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю) (подаються в окремому файлі). Учасник у складі своєї ТП надає: Довідку № 24 від 15.09.2020р. про повноваження посадової особи; наказ №3/28 від 01.06.2012; паспорт Бозовуляк О.В.; протокол загальних зборів учасників Товариства від 31.05.2020; при цьому у Реєстрі взагалі не зазначені такі документи.
У пункті 1«Зміст та подання ТП», розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником вимагається у складі ТП Учасника надання документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю (підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, або довіреністю, дорученням чи іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю) (подаються в окремому файлі). УчасникТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ у складі своєї ТП надає: Довідку № 24 від 15.09.2020р. про повноваження посадової особи; наказ №3/28 від 01.06.2012; паспорт Бозовуляк О.В.; протокол загальних зборів учасників Товариства від 31.05.2020 в окремому файлі «Установчі документи», як зазначено в реєстрі документів, чим повністю підтверджує вимогу ТД Замовника.
5) У р. V п. 2 Замовник вимагає надати – «Учасник в складі пропозиції має надати: 1. Належним чином завірені копії документів: - свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу (довідка) з реєстру платників ПДВ, або свідоцтва про право сплати єдиного податку, або витяг з реєстру платників єдиного податку; - дозволу та ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством; - Статут підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція). - паспорту(ів) (за наявності) посадової(их) та/або уповноваженої(их) осіб на право підпису документів цінової пропозиції, договору про закупівлю та актів виконаних робіт або інший документ, який посвідчує особу та підтверджують громадянство України відповідно статті 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»; - витягу (виписки) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (за наявності).». Натомість, Учасник надає не завірені належним чином або взагалі не завірені копії документів - Виписка з ЄДРПОУ; Довідка про взяття на облік платника податків; Статут у редакції від 20.03.2020; при цьому у Реєстрі взагалі не вказані ці документи. Вважаємо, що Учасник не надав належним чином підготовлені документи, які вимагаються умовами відкритих торгів.
Пунктом 2 «Інша інформація, Розділом V «Оцінка тендерної пропозиції» в ТД Замовника,Учасник в складі пропозиції має надати: «Належним чином завірені копії документів:- свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу (довідка) з реєстру платників ПДВ, або свідоцтва про право сплати єдиного податку, або витяг з реєстру платників єдиного податку;- дозволу та ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством;- Статут підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція);- паспорту(ів) (за наявності) посадової(их) та/або уповноваженої(их) осіб на право підпису документів цінової пропозиції, договору про закупівлю та актів виконаних робіт або інший документ, який посвідчує особу та підтверджують громадянство України відповідно статті 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»;- витягу (виписки) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (за наявності)…».
Учасник ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ" у складі своєї ТП надає в окремому файлі «Установчі документи»,як зазначено в реєстрі документів, всі вищезазначені документи, чим повністю підтверджує вимогу ТД Замовника.
6) Згідно із «Класифікатором організаційно-правових форм господарювання» Учасник є Товариством з обмеженою відповідальністю, тобто господарським товариством. У складі ТП Учасник не надає належним чином завіреної копії ліцензії або дозволів та не надає роз’яснення причин їх відсутності. При цьому, у складі ТП Учасник надає Лист-роз’яснення про ненадання організацією (не вказано якою) дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, оскільки її (організації) діяльність не підпадає під ліцензування. Вважаємо, що Учасником не виконана вимога Замовника про надання у складі ТП належним чином завіреної ліцензії або роз’яснення щодо її відсутності.
Пунктом 2 «Інша інформація, Розділом V «Оцінка тендерної пропозиції», в ТД Замовника зазначена вимога надання учасникомдозволу та ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Учасник ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ" у складі своєї ТП надає в окремому файлі «Щодо лізензії»,як зазначено в реєстрі документів, лист №8 від 15.09.2020р. щодо виду діяльності організації, чим повністю підтверджує дану вимогу ТД Замовника.
7) У Реєстрі п. 2 зазначений документ – «Лист-гарантія відповідності тендерної пропозиції вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». в складі ТП Учасник такого документу не надає.
«Лист-гарантія про відсутність/наявність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої і другої статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» вих.№5 від 15.09.2020р. у складі ТП УчасникаТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ" в наявності, надано окремим файлом в реєстрі наданої пропозиції та зазначений, як Ст.17. Учасник повністю підтверджує дану вимогу ТД Замовника.
8) У р. ІІІ п. 1 Замовник вимагає у складі ТП надати – «Інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, Додаток 3 до тендерної документації». Учасник вказаного документу у складі ТП не надає. Натомість, у складі ТП наданий документ№ 5 від 15.09.2020р. – «Лист-гарантія про відсутність/наявність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої і другої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», який ТД не вимагаються. При цьому, у Реєстрі взагалі відсутні посилання на обидва документи, натомість зазначений взагалі інший – «Лист-гарантія відповідності тендерної пропозиції вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
У Розділі ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в ТД Замовника зазначено: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки та завантаження нижченаведених документів:- інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, Додаток 3 до тендерної документації (подаються в окремому файлі)…»
У складі ТП Учасника ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ" наявний «Лист-гарантія про відсутність/наявність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої і другої статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» вих.№5 від 15.09.2020р. та наданий окремим файлом в реєстрі наданої пропозиції, зазначений, як Ст.17. Учасник повністю підтверджує дану вимогу ТД Замовника.
9) У р. ІІІ п. 5 ТД Замовник вимагає надати – «Критерій 4. наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.». Крім того, за вимогою ТД – «Усі сторінки пропозиції учасника процедури закупівлі, які містять будь-яку інформацію, повинні бути завірені належним чином відповідно до пункту 5.27 «Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003», з мокрою печаткою (за наявності), крім оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами) та копій документів завірених нотаріально. Документи, що мають відношення до пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні містити дату створення документу, реєстраційний номер, підпис уповноваженої особи та печатки (у разі наявності). Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за останній звітний період (проміжний). 5.4.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за останній звітний період (проміжний)*. Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за останній звітний період (проміжний). Учасник у складі своєї ТП надав фінансової звітності, не завірену ні підписом, ні ЕЦП, що дає підстави вважати – Учасник не виконав вимоги замовника у ТД щодо відповідності Критерію 4.
Пунктом5, розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в ТД Замовника установлено «Критерій 4»: «Відповідно до статті 16 Закону, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає наступні документи:
наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
5.4.1. Копії балансу Учасника (форма № 1) за останнійзвітнийперіод *
*у разі, якщоучасникторгів є юридичначифізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складаєдокументи, зазначені у п. 4 кваліфікаційнихкритеріїв, такийучасникподає у складітендерноїпропозиціїкопії тих документів, які є документами фінансовоїзвітності для нього.
Для суб’єктів малого підприємництва – копіїфінансовогозвітуУчасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за останнійзвітнийперіод (проміжний).
5.4.2. Для Учасниківторгів – юридичнихосіб — копіїзвіту про фінансовірезультатиУчасника (форма № 2) за останнійзвітнийперіод (проміжний)*.
Для суб’єктів малого підприємництва – копіїфінансовогозвітуУчасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за останнійзвітнийперіод (проміжний).
Для Учасниківторгів – фізичнихосіб-підприємців — копіїДекларації про доходи, одержані за останнійзвітнийперіод (проміжний). (форма № 1);
абокопіязвітусуб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платникаєдиногоподатку за останнійзвітнийперіод(проміжний)., якщоУчасникплатникєдиногоподатку.
5.4.3. Копіязвіту про рухгрошовихкоштів за останнійзвітнийперіод (проміжний). (відповідно до Закону України «Про бухгалтерськийоблік та фінансовузвітність в Україні»), завіренупечаткоюучасника та підписомуповноваженоїпосадової особи Учасника».
УчасникТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ" надав в окремому файлі «Кваліфікаційні документи» всі вищеперераховані документи. Також пунктом цього ж розділу ТД Замовника передбачено, що пропозиція учасника підписується КЕП (в цілому). Учасник підтвердив відповідність умовам ТД.
10) У р. ІІІ п. 5 ТД Замовник вимагає надати – «Критерій 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): довідка відповідно Додатку 6 Форми 4 про виконання аналогічного договору (ів), яка повинна включати інформацію щодо замовника (ів) (із зазначенням найменування, адреси, та контактних телефонів) предмета закупівлі». Учасник надає Довідку про виконання аналогічного договору № 27.20 від 27.07.2020р. за предметом закупівлі – «Комплексні роботи з будівництва фонтану в м. Городенка Івано-франківської області, включаючи поставку обладнання та матеріалів і монтажних робіт». При цьому Учасник надає копію договору із такими ж реквізитами, з тими ж сторонами договору, але предмет закупівлі інший - «Комплекс робіт з будівництва фонтану в м. Городенка Івано-франківської обл, включаючи поставку обладнання та матеріалів і монтажні роботи». Крім того, починаючи із стор. 2, колонтитули документу (договору) містять взагалі третю інформацію про договір із тими ж реквізитами – «Договір підряду № 27.20 від 27.07.2020р. Будівництво фонтану на вул. Глибочицький в м. Київ». Таким чином, невідповідність інформації, яка надана у документах - довідці про аналогічний досвід роботи та копії самого договору, дають підставу сумніватись у достовірності вказаних документів та вважати, що Учасник не підтвердив відповідність за кваліфікаційним критерієм 3. Крім того, у додатку 6 до тендерної документації передбачено надання / зазначення / інше наступного - копії вказаних аналогічних за предметом закупівлі договорів завірені належним чином, відповідно до п.5.23 Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003; якщо закупівля аналогічного договору відбувалась без застосування електронної системи закупівель, то надати скан-копію листа-відгука від замовника. Дата видачі листа-відгуку не може бути раніше ніж було опубліковано оголошення про проведення данної процедури закупівлі. Інформація про закупівлю була оприлюднена 28.08.2020 року, а лист-відгук від ТОВ «басейни і технології» датована 27.08.2020 року. До того, ж копія договору №27.20 від 27.07.2020р. не завірена взагалі. Тобто, вважаємо, що Учасник не підтвердив відповідність за кваліфікаційним критерієм 3.
Пунктом5, розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в ТД Замовника установлено «Критерій 3»: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
довідка відповідно Додатку 6 Форми 4 про виконання аналогічного договору (ів), яка повинна включати інформацію щодо замовника (ів) (із зазначенням найменування, адреси, та контактних телефонів) предмета закупівлі.
Учасник ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ" надав в окремому файлі«Кваліфікаційні документи» повну довідку відповідно Додатку 6 Форми 4, лист-відгук від попереднього Замовника №10-08 від 27.08.2020р., лист-пояснення щодо договору, який було укладено без використання електронної системи закупівель. Замовником зазначено: «Обов’язково до опису додаються копії вказаних аналогічних за предметом закупівлі договорів завірені належним чином, відповідно до п.5.23 Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003». Учасником надано оригінал договору, який не потребував вищезазначеного завіряння. Також пунктом Пунктом5, розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»ТД Замовника передбачено, що пропозиція учасника підписується КЕП (в цілому). Учасник підтвердив відповідність умовам ТД.
11) Згідно із умовами ТД кінцевий термін подачі ТП 16.09.2020 року до 21:00 год. У р. ІІІ п. 5 ТД Замовник вимагає від Учасника надати – «Критерій 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: довідки відповідно Додатку 6 Форми 2 та Форми 3, які повинні містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій учасника, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, передбачених тендерною документацією.». У інформації про наявність інженерно-технічних працівників,, які мають необхідні знання та досвід, Учасник зазначив, що в нього відсутні такі працівники і вони будуть залучені, але, від якого підрядника, за якими спеціальностями не вказано. Крім того, в Інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (робочі), Учасник зазначив 6 осіб, які на дату подання ТП не були юридично працевлаштовані – в наказі №11к/20 від 15.09.2020 року Учасника «Про прийом на роботу» зазначено, що вказані 6 осіб приймаються на роботу з 17.09.2020 року. Таким чином, Учасник не підтвердив відповідність за кваліфікаційним критерієм 2.
Пунктом5, розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в ТД Замовника установлено «Критерій 2»: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: довідки відповідно Додатку 6 Форми 2 та Форми 3, які повинні містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій учасника, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, передбачених тендерною документацією.
Учасник ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ" надав в окремому файлі«Кваліфікаційні документи» повну довідку відповідно Додатку 6 Форми 2, наказ на працевлаштування працівників відповідних професій (замовник в ТД не вимагав документального підтвердження працевлаштування працівників).УчасникТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ" виконав у повному обсязі вимогу замовника відповідно щодо зазначеного кваліфікаційного критерію та надав повний пакет документів.
12) У р. ІІІ п. 7 ТД в разі залучення субпідрядників для виконання предмету закупівлі, Учасник додатково повинен у складі ТП, крім іншого, надати: копію ліцензій та дозволів субпідрядників/співвиконавцем, завірені належним чином, на право виконання робіт, які вони будуть виконувати, в разі якщо це передбачено діючим законодавством. Учасник у складі ТП надає копію Ліцензії субпідрядника – ТОВ «МПК ЕНЕРГОПОСТАЧ», термін дії якої закінчився 27.08.2019 року. Жодного пояснення чи додаткових документів щодо продовження / поновлення / обмеження дії вказаної ліцензії у складі ТП Учасник не надав. Таким чином, вважаємо, що Учасник не підтвердив наявність у себе або субпідрядника Ліцензії, яка є дійсною на дату подання ТП.
Пунктом 7, розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в ТД Замовник вимагає надати копію ліцензій та дозволів субпідрядників/співвиконавцем, завірені належним чином, на право виконання робіт, які вони будуть виконувати, в разі якщо це передбачено діючим законодавством. ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ" зазначає відсоток виконання робіт зазначених в предметі закупівлі, одним із субпідрядників ТОВ «МПК ЕНЕРГОПОСТАЧ». Відповідні роботи, відведені для виконання вищезазначеним субпідрядником, ліцензуванню не підлягають. Крім того, Замовником було зроблено перевірку та з’ясовано, що Ліцензія субпідрядника – ТОВ «МПК ЕНЕРГОПОСТАЧ» на сьогодні є діючою.
13) Замовник вимагає у складі ТП надання Реєстру поданих Учасником документів. Очевидно, Реєстр потрібний для аналізу і вивчення ТП Учасників як Замовником, так і іншими Учасниками. Учасник – ТОВ «ТК «АВТОФАВОРИТ» надав у складі своєї ТП Реєстр за змістом та у виконанні, які не дають можливості встановити остаточну кількість, зміст і навіть наявність документів. Вважаємо, що Учасником Реєстр не наданий, отже, відповідна вимога Замовника щодо оформлення та подання документу – Реєстру, не виконана.
У пункті 1 РозділуІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в ТД Замовником визначено перелік документів, які учасник має надати у складі своєї ТП. Одним з таких документів є реєстр наданих документів. Вимог до оформлення даного документу Замовник не встановлював.
Учасник ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ" надав в окремому файлі «Реєстр» з переліком документів, підтверджуючих його ТП. Щодо оформлення документів, які учасники подають у складі своєї ТП, то Замовником в цьому ж розділі визначено перелік формальних помилок з урахуванням положення наказу Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок”.Учасником-переможцем не порушено даної вимоги.
14) У р. ІІІ п. 6 ТД замовник вимагає від Учасника надати у складі своєї ТП, в тому числі, наступні документи (скановані з оригіналу та підписом уповноваженої особи): розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат за попередній період з урахуванням потужностей Учасника, або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність не проводилась. Учасник не надав у складі своєї ТП вказаних документів (розрахунки). Натомість, Учасник надає Лист № 29 від 15.09.2020р. у довільній формі, зі змісту якого виходить, що Учасник вів своє господарську діяльність, зазначає обсяги втрат, які самостійного кваліфікує як виключно адміністративні (про загальновиробничі взагалі не йдеться), натомість жодного розрахунку не виконує. таким чином, вважаємо, що Учасник у складі своєї ТП не надав документи - Розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; Розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, тобто не виконав вищевказану вимогу Замовника до ТД.
Пунктом6, розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в ТД Замовник зазначає інформацію: «В складі договірної ціни Учасник надає Замовнику скановану з оригіналу та підписом уповноваженої особи відповідно, наступну документацію:- договірну ціну;- пояснювальну записку;- локальні кошториси;- підсумкову відомість ресурсів;- розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів;- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (форма Т2, тощо) з економічним обґрунтуванням змін у вигляді порівняльного складу ресурсів кошторисних норм та/або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки;- розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат за попередній період з урахуванням потужностей Учасника, або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність не проводилась;- розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженим Наказом Мінрегіону від 20.10.2016р. № 281 (зі змінами))...».
Учасник ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ" надав в окремому файлі «Кошториси» всю необхідну інформацію та розрахунки, які вимагалися Замовником для виконання робіт по предмету закупівлі.
15) Відповідно до п. 5 ТД (зі змінами) «Кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до статті 16 Закону та вимоги, встановлені статті 17 Закону», критерій 1: довідка відповідно Додатку 6 Форми 1, у якій вказані назва (тип), марка, кількість всього обладнання, яке використовуватиметься для виконання робіт та правові підстави його використання (власне чи орендоване, субпідрядника, лізинг, надання послуг та/або інше (найменування орендодавця, надавача послуг, субпідрядника та ін.)); У своїй довідці ТОВ «ТК "АВТОФАВОРИТ" не зазначив найменування субпідрядника, чим порушив вимогу тендерної документації.
Пунктом5, розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в ТД Замовника установлено «Критерій 1»: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:довідка відповідно Додатку 6 Форми 1, у якій вказані назва (тип), марка, кількість всього обладнання, яке використовуватиметься для виконання робіт та правові підстави його використання (власне чи орендоване, субпідрядника, лізинг, надання послуг та/або інше (найменування орендодавця, надавача послуг, субпідрядника та ін.)).
Учасник ТОВ «ТК "АВТОФАВОРИТ" в окремому файлі «Кваліфікаційні критерії» надав довідку відповідно Додатку 6 Форми 1, у якій вказані назва (тип), марка, кількість всього обладнання, яке використовуватиметься для виконання робіт та вказав можливість його використання. Правові підстави використання заявленого учасником обладнання в ТД Замовника - не вимагалося. Учасник-переможець не порушив вимоги ТД та повністю підтвердив установлений кваліфікаційний критерій.
16) В довідці «відомість про обладнання і матеріально-технічну базу та технології, які необхідні для виконання робіт» ТОВ ТК "АВТОФАВОРИТ" відсутні відомості щодо будівельних машин і механізмів, які вказані у підсумковій відомості ресурсів (розділ II . Будівельні машини і механізми») - Автомобілі бортові, вантажопідйомність 3т - Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5т - Автомобілі бортові, вантажопідйомність 8т - Трактори на пневмоколісному ходу, потужність 59 кВт (80 к.с.) - Крани баштові, вантажопідйомність 5т - Крани баштові, вантажопідйомність 8т - Крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 10т (учасником зазначений орендований «автокран», без зазначення вантажопідйомності (або його типу) - Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3т (учасником зазначений орендований «автокран», без зазначення вантажопідйомності (або його типу) - Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3т (учасником зазначений орендований «автокран», без зазначення вантажопідйомності (або його типу) - Крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність до 16т - Автонавантажувачі, вантажопідйомність 5т - Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1т - Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 2т - Установки з гнучким індуктором для індукційного нагрівання струмами частотою 50 Гц - Установки для гідравлічних випробувань трубопроводів, тиск нагнітання: низький 0,1Мпа (1 кс/см2), високий 10 МПа (100 кгс/см2) - Екскаватори одноківшеві дизельні на гусенечному ходу, місткість ковша 0,5м3 (учасник ТОВ «Автофаворит» надав довідку від підрядної організації ТОВ «Басейни і технології», яка у свою чергу теж залучає у субпідрядника «екскаватор», без зазначення його типу або місткості ковша. Дана інформація недостатня для підтвердження наявності «Екскаватори одноківшеві дизельні на гусенечному ходу, місткість ковша 0,5м3)» у ТОВ «Автофаворит» - Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25м3 Аналогічно попередньому пункту - Бульдозери, потужність 59 кВт (80 к.с.) Бульдозери, потужність 79 кВт (108 к.с.) - Автобетононасоси, продуктивність 65 м3/год - Машини поливально-мийні, місткість 6000 л - Машини бурильно-кранові на автомобілі, глибина буріння 3,5 м - Насоси для будівельних розчинів, продуктивність 4м3/год Відсутність цієї інформації свідчить про відсутність у учасника наявного обладнання і матеріально-технічної бази та технології, які необхідні для виконання робіт
Пунктом 5, розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в ТД Замовника установлено «Критерій 1»: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: довідка відповідно Додатку 6 Форми 1, у якій вказані назва (тип), марка, кількість всього обладнання, яке використовуватиметься для виконання робіт та правові підстави його використання (власне чи орендоване, субпідрядника, лізинг, надання послуг та/або інше (найменування орендодавця, надавача послуг, субпідрядника та ін.)).
Учасник ТОВ «ТК "АВТОФАВОРИТ" в окремому файлі «Кваліфікаційні критерії» надав довідку відповідно Додатку 6 Форми 1, у якій вказані назва (тип), марка, кількість всього обладнання, яке використовуватиметься для виконання робіт та вказав можливість його використання. Формальна відповідність переліку обладнання підсумковій відомості ресурсів в ТД Замовника не вимагалася. Учасник-переможець не порушив вимоги ТД та повністю підтвердив установлений кваліфікаційний критерій.
17) Відповідно до “Додатку 6 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207), затверджено види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці: П. 15. Зварювальні роботи П. 25. Газополум’яні роботи. (Або наявність раніше отриманого дозволу на дані види робіт) Учасник тендеру ТОВ ТК "АВТОФАВОРИТ" у відомості ресурсів вказує п. 26 (розділ ІІ) «установка для зварювання ручного дугового (постійного струму), п. 62 (розділ III) «трансформатори зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500А», отже даними засобами планується проведення Зварювальних робіт. У п.73 відомості ресурсів (розділ III) вказує «апарат для газового зварювання і різання, отже даними засобами планується проведення Газополум’яних робіт. Учасник не надав копій документів дозвільного характеру (копії дозволу або декларації) ні на роботи, що будуть виконуватись власними силами, ні копій документів (дозволу або декларації) субпідрядних організацій на проведення даних видів робіт, а саме: Зварювальні робіти, Газополум’яні роботи. У листі вих. №8 від 15.09.2020р. ТОВ «ТК ТК "АВТОФАВОРИТ" інформація щодо ненадання дозволу суперечить чинному законодавству, зокрема: порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (в редакції зі змінами від 3 березня 2020 р. № 207).
Оскільки Учасником не було надано дозвільної документації щодо виконання зварювальних та/або газополум’яних робіт, вважається, що такі роботи виконуватися не будуть. Зазначення у відомості ресурсів додаткового обладнання не є порушенням вимог ТД.
18) Пунктом 5 Тендерної документації (зі змінами) « Кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до статті 16 Закону та вимоги, встановлені статті 17 Закону» встановлено Критерій 2: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:довідки відповідно Додатку 6 Форми 2 та Форми 3, які повинні містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій учасника, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, передбачених тендерною документацією». У своїй довідці вих. №1 від 15.09.2020р. ТОВ «ТК «АВТОФАВОРИТ» не надав інформацію про працівників, які мають необхідні знання та досвід (інформація про освіту (складник та/або рівень освіти) в т.ч. назву навчального закладу, Досвід роботи на займаній посаді (років), Штатний або найманий. Також учасник тендеру надає копію договору з фізичною особою Штиченко Наталією Недівною про надання послуг №20/08-20 від 20.08.2020 строком до 20.11.2020р. на консультування з питань кошторисного ціноутворення, правомірності застосування розцінок та коефіцієнтів, правильності вибору методик розрахунку вартості з правом посвідчення підписом та печаткою кошторисної документації, проте інформація про дану особу в довідці Форми 2 Додатку 6 ТД відсутня. Виходячи з вище наведеного, ТОВ «ТК «АВТОФАВОРИТ» не має кваліфікованих інженерно-технічних працівників які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, передбачених тендерною документацією.
Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Учасник скористався зазначеним правом та надав у складі тендерної пропозиції довідки від субпідрядників щодо наявності кваліфікованих інженерно-технічних працівників, чим підтвердив кваліфікаційний критерій в повному обсязі.
19) Загальна трудомісткість робіт, відповідно до підсумкової відомості ресурсів у розділі 1 загальна кошторисна трудомісткість складає 39896,24 люд/год. Учасник планує залучити субпідрядні організації на роботи у відсотковому співвідношенні: (15%+17%+9%) = 31% Отже, власними силами учасник планує виконати: 100%-31%= 61% робіт, тобто: 39896,27 люд. Год * 0,61 = 27528,41 люд./год. Учасник ТОВ «ТК «АВТОФАВОРИТ» планує залучити до робіт 6 осіб (відповідно до довідки форми 3 Додатку 6 ТД). Кінцева дата виконання робіт – 31.08.2021р., отже максимальна тривалість будівництва складе 345днів. Виходячи з наведених даних, кожен робочий працівник повинен відпрацювати на об’єкті: 27528,41 люд/год / 6 люд. / 345 днів = 13,3 години (за умови щоденної роботи, без вихідних днів). Дані умови роботи не відповідають Кодексу законів про працю України, значне перевищення навантаження на кожного працівника ставить під особливу загрозу виконання робіт якісно у встановлений строк. ТОВ «ТК «АВТОФАВОРИТ» не має достатньої кількості робітників будівельних професій, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, передбачених тендерною документацією.
Зазначена вимога не містить обґрунтування доцільності прямого математичного обрахунку шляхом множення показника трудомісткості робіт на відсоткове співвідношення участі Учасника та субпідрядників у виконанні робіт. Порушення вимог ТД не вбачається.
Замовник є бюджетною установою, тому відповідно до пункту 2, статті 5, Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником першочергово ухвалюється максимально економічно вигідна пропозиція. Вимоги одного із Учасників з максимальною ціною ПП «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» не є достатньо аргументовані та носять упереджений характер по відношенню до рішення Замовника, викладеного в протоколі розгляду тендерних пропозицій №1 від 17.09.2020 р. Виконавчий комітет Української міської ради встановлює вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому, діє неупереджено та не порушує в жодному разі Закон України «Про публічні закупівлі».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-13-000037 ● 1f250dcc8fd34d32958ad63ecf7cbbb1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2020 17:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.10.2020 № 286
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.10.2020 № 286
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
64 UA-2020-08-28-002107-a 28.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2020-08-28-002107-а (Реконструкція системи поливу з влаштуванням автоматичного контролю та озеленення частини набережної р. Дніпро в м. Українка, Обухівського району, Київської області) з боку Державної аудиторської служби України (далі – Орган) було складено висновок від 03.11.2020 року (далі – Висновок). Відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку про результати моніторингу процедури закупівлі замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Виконавчий комітет Української міської ради (далі – Замовник) вважає даний Висновок та вимогу про розірвання договору із ТОВ «Торгівельна компанія «Автофаворит» (далі - ТОВ «ТК «АВТОФАВОРИТ», Учасник) від 28.09.2020 року № 355, укладеного за результатами даної закупівлі, безпідставним та необґрунтованим з огляду на наступне. 1) Щодо довідки «Відомості про обладнання, матеріально-технічну базу та технології, які необхідні для виконання робіт». На думку Органу зміст таких документів як розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів з економічним обґрунтуванням змін у вигляді порівняльного складу ресурсів кошторисних норм та/або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки має відповідати довідці учасника «Відомості про обладнання, матеріально-технічну базу та технології, які необхідні для виконання робіт». Втім, така позиція жодним чином не підтверджена окрім суб’єктивного бачення Органу. Натомість, ні тендерною документацією (далі – ТД), ні чинним законодавством не вимагається надання учасником вищевказаної довідки з повністю тотожним переліком обладнання, що подається у формі розрахунків вартості. Пунктом 5, розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в ТД Замовника установлено «Критерій 1»: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: довідка відповідно Додатку 6 Форми 1, у якій вказані назва (тип), марка, кількість всього обладнання, яке використовуватиметься для виконання робіт та правові підстави його використання (власне чи орендоване, субпідрядника, лізинг, надання послуг та/або інше (найменування орендодавця, надавача послуг, субпідрядника та ін.)). Учасник ТОВ «ТК «АВТОФАВОРИТ» в окремому файлі «Кваліфікаційні критерії» надав довідку відповідно Додатку 6 Форми 1, у якій вказані назва (тип), марка, кількість всього обладнання, яке використовуватиметься для виконання робіт та вказав можливість його використання. Тобто, формальна відповідність переліку обладнання підсумковій відомості ресурсів в ТД Замовника не вимагалася. Учасник-переможець не порушив вимоги ТД та повністю підтвердив установлений кваліфікаційний критерій. 2) Щодо довідки про інженерно-технічних працівників. Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Учасник скористався зазначеним правом та надав у складі тендерної пропозиції довідки від субпідрядників щодо наявності кваліфікованих інженерно-технічних працівників, чим підтвердив кваліфікаційний критерій в повному обсязі. 3) Щодо довідки про виконання аналогічного договору. Пунктом 5, розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в ТД Замовника установлено «Критерій 3»: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): довідка відповідно Додатку 6 Форми 4 про виконання аналогічного договору (ів), яка повинна включати інформацію щодо замовника (ів) (із зазначенням найменування, адреси, та контактних телефонів) предмета закупівлі. Тобто, відповідність даному критерію має бути підтверджена за формою 4, наведеною у Додатку 6, у той час як відповідність інструкціям, наведеним у Додатку 6 не є визначальною для відповідності Критерію 3 загалом. Учасник надав в окремому файлі «Кваліфікаційні документи» повну довідку відповідно Додатку 6 Форми 4, лист-відгук від попереднього Замовника №10-08 від 27.08.2020р., лист-пояснення щодо договору, який було укладено без використання електронної системи закупівель. Замовником зазначено: «Обов’язково до опису додаються копії вказаних аналогічних за предметом закупівлі договорів завірені належним чином, відповідно до п.5.23 Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003». Учасником надано оригінал договору, який не потребував вищезазначеного завіряння. Також пунктом 5, розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовника передбачено, що пропозиція учасника підписується КЕП (в цілому). Учасник підтвердив відповідність умовам ТД. 4) Щодо фінансового звіту Учасника. Пунктом 5, розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в ТД Замовника установлено «Критерій 4»: «Відповідно до статті 16 Закону, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає наступні документи: наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. 5.4.1. Копії балансу Учасника (форма № 1) за останній звітний період* *у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у п. 4 кваліфікаційних критеріїв, такий учасник подає у складі тендерної пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього. Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за останній звітний період (проміжний). 5.4.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за останній звітний період (проміжний)*. Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за останній звітний період (проміжний). Для Учасників торгів – фізичних осіб-підприємців — копії Декларації про доходи, одержані за останній звітний період (проміжний). (форма № 1); або копія звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за останній звітний період (проміжний), якщо Учасник платник єдиного податку. 5.4.3. Копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (проміжний). (відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»), завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи Учасника». Учасник надав в окремому файлі «Кваліфікаційні документи» всі вищеперераховані документи. Також пунктом цього ж розділу ТД Замовника передбачено, що пропозиція учасника підписується КЕП (в цілому). Учасник підтвердив відповідність умовам ТД. Водночас, у Висновку не обґрунтовано обов’язковість подання у складі пропозиції Учасником проміжної звітності для підтвердження відповідності вищевказаному Критерію та необхідність (можливість) складання такої звітності саме цим Учасником взагалі. 5) Щодо ліцензій (дозволів) на окремі види робіт. На думку Органу зазначення в такій технічній документації як підсумкова відомість ресурсів деяких видів обладнання, окремо щодо роботи з якими має бути відповідний дозвіл, означає обов’язковість такого дозволу у Учасника або його субпідрядників. Водночас, Замовник розглядає тендерні пропозиції учасників на предмет наявності ліцензій (дозволів) щодо виконання робіт за договором в цілому і його рішення щодо відповідності учасника не може залежати від особливостей використання окремих видів обладнання, тим більше якщо виконання договору можливе без такого обладнання, на випадок якщо Учасник чи його субпідрядник не матиме дозволу на його використання. Оскільки Учасником не було надано дозвільної документації щодо виконання зварювальних та/або газополум’яних робіт, вважається, що такі роботи виконуватися не будуть. Зазначення у відомості ресурсів додаткового обладнання не є порушенням вимог ТД. 6) Щодо розрахунку показників загальновиробничих та адміністративних витрат. Пунктом 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в ТД Замовник зазначає інформацію: «В складі договірної ціни Учасник надає Замовнику скановану з оригіналу та підписом уповноваженої особи відповідно, наступну документацію:- договірну ціну;- пояснювальну записку;- локальні кошториси;- підсумкову відомість ресурсів;- розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів;- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (форма Т2, тощо) з економічним обґрунтуванням змін у вигляді порівняльного складу ресурсів кошторисних норм та/або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки;- розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат за попередній період з урахуванням потужностей Учасника, або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність не проводилась;- розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженим Наказом Мінрегіону від 20.10.2016р. № 281 (зі змінами))...». Учасник ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АВТОФАВОРИТ» надав, зокрема в окремому файлі «Кошториси», всю необхідну інформацію та розрахунки, які вимагалися Замовником для виконання робіт по предмету закупівлі, у тому числі розрахунок показників витрат підприємства.
2020-11-10 19:06:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 вересня 2020 11:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ" |
20 390 241,60
UAH з ПДВ
|
16 780 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ПРОЕКТСЕРВІС" |
20 900 298,00
UAH з ПДВ
|
16 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ГРАССЕР |
20 459 594,12
UAH з ПДВ
|
19 867 886,63
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ ГРУП" |
21 395 554,56
UAH з ПДВ
|
19 899 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" |
21 366 960,00
UAH з ПДВ
|
20 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ" |
21 400 218,00
UAH з ПДВ
|
21 174 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ" #36926941 |
Переможець |
16 780 000,00
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2020 17:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2020 17:31
|
Дог 355.pdf | укладений |
28 вересня 2020 17:30
|