Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«ДК 021-2015 код 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція (яйця курячі)»
Очікувана вартість
936 858,60 UAH
UA-2022-10-27-001723-a ● 1d8a297b18f34167928d66770efab2fa
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37485490 |
Місцезнаходження: | 03087, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Пітерська будинок 12 |
Контактна особа: |
Єрмакова Валентина Юріівна 380442423706 solomruo2423706@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2022 09:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 936 858,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 684,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція
Строк поставки товарів: до моменту скасування або припинення воєнного стану, введеного відповідно до Указу президента України № 64/2022 від 24.02.2022, але не пізніше 31.12.2022.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
118740 штуки
«ДК 021-2015 код 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція (яйця курячі)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 листопада 2022
ДК 021:2015: 03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 жовтня 2022 13:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 жовтня 2022 13:56 |
Перелік змін_яйця.docx | |
31 жовтня 2022 13:55 |
!ТД яиця (1178) (1)(2).doc |
31 жовтня 2022 13:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 жовтня 2022 13:56 |
Перелік змін_яйця.docx
|
|||
31 жовтня 2022 13:55 |
!ТД яиця (1178) (1)(2).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-10-27-001723-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЯСЕНСВІТ", Код ЄДРПОУ:32619343
Дата подання: 27 жовтня 2022 12:30
Пропонуємо змінити термін оплати з 30 до 10 днів.
Доброго дня! Пропонуємо змінити термін оплати з 30 до 10 днів. Яйця курячі віднесено до товарів що мають істотну соціальну значущість, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України «Про заходи щодо стабілізації цін на товари, що мають істотну соціальну значущість, товари протиепідемічного призначення» № 341 від 22 квітня 2020 р. (посилання).
Кабінет Міністрів України у Постанові «Щодо забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану» № 160 від 26 лютого 2022 р. (посилання) установив максимальний строк здійснення розрахунків за поставлені продовольчі товари вітчизняного виробництва, визначені переліком товарів, що мають істотну соціальну значущість не пізніше ніж через десять календарних днів з дня виставлення постачальником таких продуктів рахунка для оплати за поставлену продукцію.
Розгорнути
Згорнути
Кабінет Міністрів України у Постанові «Щодо забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану» № 160 від 26 лютого 2022 р. (посилання) установив максимальний строк здійснення розрахунків за поставлені продовольчі товари вітчизняного виробництва, визначені переліком товарів, що мають істотну соціальну значущість не пізніше ніж через десять календарних днів з дня виставлення постачальником таких продуктів рахунка для оплати за поставлену продукцію.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 жовтня 2022 13:51
Доброго дня!
Відповідно до умов договору: зобов’язання замовника щодо сплати коштів (здійснення платежів) за договором настає лише за наявності у Замовника відповідного бюджетного асигнування. Замовник проводить розрахунки з Учасником у відповідності до вимог ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України через Державну казначейську службу України в Солом’янському районі м. Києва (ДКСУ) у м. Києві.
Окрім того, здійснення оплат державною казначейською службою здійснюється в порядку черговості з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» від 09.06.2021 р № 590.
Враховуючи вище зазначене, Замовник не може гарантувати оплату за поставлений товар «не пізніше ніж через десять календарних днів з дня виставлення постачальником таких продуктів рахунка для оплати за поставлену продукцію.» в умовах воєнного стану.
Відповідно до умов договору: зобов’язання замовника щодо сплати коштів (здійснення платежів) за договором настає лише за наявності у Замовника відповідного бюджетного асигнування. Замовник проводить розрахунки з Учасником у відповідності до вимог ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України через Державну казначейську службу України в Солом’янському районі м. Києва (ДКСУ) у м. Києві.
Окрім того, здійснення оплат державною казначейською службою здійснюється в порядку черговості з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» від 09.06.2021 р № 590.
Враховуючи вище зазначене, Замовник не може гарантувати оплату за поставлений товар «не пізніше ніж через десять календарних днів з дня виставлення постачальником таких продуктів рахунка для оплати за поставлену продукцію.» в умовах воєнного стану.
Номер вимоги: UA-2022-10-27-001723-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЯСЕНСВІТ", Код ЄДРПОУ:32619343
Дата подання: 27 жовтня 2022 16:59
Пропонуємо до ДСТУ додати ТУУ
Доброго дня.
Пропонуємо змінити пункт у ДОДАТОКУ № 3 до тендерної документації та викласти його у наступній редакції: « … ДСТУ або відповідні технічні умови, зареєстровані у встановленому законодавством порядку».
Пропозиція зумовлена тим, що згідно із Закону України «Про стандартизацію», національні та міждержавні стандарти застосовуються на добровільній основі та встановлюють мінімальні вимоги, що забезпечують безпеку продукції для життя і здоров’я громадян.
В свою чергу, технічні умови України (далі також ТУУ) розробляються підприємствами у випадку якщо потрібно розширити асортимент продукції, запровадити новітні розробки, вдосконалити технологічний процес, упаковку тощо. ТУУ в обов'язковому порядку проходять перевірку на відповідність державним стандартам та чинному законодавству, а також державну реєстрацію. А тому, технічні умови (як і продукція, виготовлена за їх вимогами) покращують вимоги державних стандартів і у будь-якому випадку не можуть їх погіршувати. Під час подачі пропозиції в тендері, Технічні умови постачальника обов'язково прикріплюються.
Отже, ДСТУ не є виключним еталоном високої якості продукції, оскільки передбачає мінімальні вимоги, що забезпечують безпеку продукції для життя і здоров’я громадян, а ТУУ не можуть погіршувати передбачені ДСТУ вимоги.
У зв’язку з цим, вимоги про відповідність якості Товару виключно певному ДСТУ (зазначення на його на етикетці), ставлять у не рівні умови та призводять до дискримінації учасників, які виробляють товар із застосуванням технічних умов із кращими (у будь-якому випадку не гіршими) показниками якості і безпечності товару.
Нормативне обґрунтування:
Відповідно до ч. 2 ст. 23 Закону України «Про стандартизацію», національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Відповідно до ч. 1, 2 ст. 7 Закону України «Про стандартизацію», Технічні умови містять вимоги, що регулюють відносини між постачальником (розробником, виготівником) і споживачем (замовником) продукції; Для організації інформування споживачів (замовників) про номенклатуру та якість продукції, що випускається, контролю відповідності технічних умов обов'язковим вимогам державних, а в передбачених законодавством випадках - галузевих стандартів технічні умови на продукцію та зміни до них підлягають державній реєстрації в територіальних органах центрального органу виконавчої влади з питань технічного регулювання. Технічні умови та зміни до них, які не пройшли державної реєстрації, вважаються недійсними.
Згідно ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частина 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вказує, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути
Згорнути
Пропонуємо змінити пункт у ДОДАТОКУ № 3 до тендерної документації та викласти його у наступній редакції: « … ДСТУ або відповідні технічні умови, зареєстровані у встановленому законодавством порядку».
Пропозиція зумовлена тим, що згідно із Закону України «Про стандартизацію», національні та міждержавні стандарти застосовуються на добровільній основі та встановлюють мінімальні вимоги, що забезпечують безпеку продукції для життя і здоров’я громадян.
В свою чергу, технічні умови України (далі також ТУУ) розробляються підприємствами у випадку якщо потрібно розширити асортимент продукції, запровадити новітні розробки, вдосконалити технологічний процес, упаковку тощо. ТУУ в обов'язковому порядку проходять перевірку на відповідність державним стандартам та чинному законодавству, а також державну реєстрацію. А тому, технічні умови (як і продукція, виготовлена за їх вимогами) покращують вимоги державних стандартів і у будь-якому випадку не можуть їх погіршувати. Під час подачі пропозиції в тендері, Технічні умови постачальника обов'язково прикріплюються.
Отже, ДСТУ не є виключним еталоном високої якості продукції, оскільки передбачає мінімальні вимоги, що забезпечують безпеку продукції для життя і здоров’я громадян, а ТУУ не можуть погіршувати передбачені ДСТУ вимоги.
У зв’язку з цим, вимоги про відповідність якості Товару виключно певному ДСТУ (зазначення на його на етикетці), ставлять у не рівні умови та призводять до дискримінації учасників, які виробляють товар із застосуванням технічних умов із кращими (у будь-якому випадку не гіршими) показниками якості і безпечності товару.
Нормативне обґрунтування:
Відповідно до ч. 2 ст. 23 Закону України «Про стандартизацію», національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Відповідно до ч. 1, 2 ст. 7 Закону України «Про стандартизацію», Технічні умови містять вимоги, що регулюють відносини між постачальником (розробником, виготівником) і споживачем (замовником) продукції; Для організації інформування споживачів (замовників) про номенклатуру та якість продукції, що випускається, контролю відповідності технічних умов обов'язковим вимогам державних, а в передбачених законодавством випадках - галузевих стандартів технічні умови на продукцію та зміни до них підлягають державній реєстрації в територіальних органах центрального органу виконавчої влади з питань технічного регулювання. Технічні умови та зміни до них, які не пройшли державної реєстрації, вважаються недійсними.
Згідно ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частина 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вказує, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 жовтня 2022 11:42
Шановний учаснику!
Замовник має право вимагати докази виконання стандарту незалежно від того, є той обов`язковий згідно з приписами законодавства чи його застосовують добровільно. Таким чином замовник пересвідчується в якості запропонованої учасниками продукції. До того ж, замовник самостійно встановлює вимоги до учасника та предмета закупівлі, а також спосіб їх документального підтвердження, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель.
Вимога відповідності товару ДСТУ, що встановлена до предмету закупівлі жодним чином не обмежує коло учасників, адже це найпоширеніший спосіб підтвердження відповідності якості продукції, що є державним стандартом.
Разом з тим, з даною вимогою встановлені й інші вимоги підтвердження якості та безпечності продукції, так як предмет закупівлі призначений для харчування учнів закладів освіти.
З огляду на викладене, вносити запропоновані зміни до оголошення не є доцільним.
Замовник має право вимагати докази виконання стандарту незалежно від того, є той обов`язковий згідно з приписами законодавства чи його застосовують добровільно. Таким чином замовник пересвідчується в якості запропонованої учасниками продукції. До того ж, замовник самостійно встановлює вимоги до учасника та предмета закупівлі, а також спосіб їх документального підтвердження, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель.
Вимога відповідності товару ДСТУ, що встановлена до предмету закупівлі жодним чином не обмежує коло учасників, адже це найпоширеніший спосіб підтвердження відповідності якості продукції, що є державним стандартом.
Разом з тим, з даною вимогою встановлені й інші вимоги підтвердження якості та безпечності продукції, так як предмет закупівлі призначений для харчування учнів закладів освіти.
З огляду на викладене, вносити запропоновані зміни до оголошення не є доцільним.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 листопада 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГПРОДСЕРВІС" |
926 172,00
UAH з ПДВ
|
926 172,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГПРОДСЕРВІС" #30757072 |
Переможець |
926 172,00
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2022 16:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2023 14:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2023 16:38
|
Scan_0003.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2023 16:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2023 11:40
|
Scan_0001.pdf | зміни до договору |
17 січня 2023 11:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 16:11
|
Scan_0001.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 14:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2022 16:44
|
Scan_0001.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2022 16:35
|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2022 10:06
|
Scan.pdf | укладений |
14 листопада 2022 09:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |