Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНА СЛУЖБА ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 42032422 |
Вебсайт: | https://nszu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04073, Україна , м. Київ обл., Київ, пр-т Степана Бандери, 19 |
Контактна особа: |
Михайло Лисиця +380933461208 mykhailo.lysytsia@nszu.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 грудня 2023 15:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 05 січня 2024 12:42 |
Початок аукціону: | 05 січня 2024 12:42 |
Очікувана вартість: | 79 315 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 800 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,01% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця надати замовнику в паперовому вигляді (або у вигляді електронного документу) забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії, розмір якої становить 1% від ціни Договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Термін дії забезпечення виконання договору (банківської гарантії) повинен бути не менше ніж термін дії договору про закупівлю. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Реквізити для оформлення Банківської гарантії: Національна служба здоров’я України 04073, м. Київ, проспект Степана Бандери, 19 р/р UA148201720343110001000063754, в управлінні ДКСУ у м. Києві , ЄДРПОУ 42032422. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
Кількість повідомлень, що буде надіслана в 2024 році: до 125 400 000 одиниць.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник оплачує фактично надані та отримані Послуги Виконавцю протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Акта приймання-передачі наданих послуг, на підставі належним чином оформлених первинних документів (Акта приймання-передачі наданих послуг, за умови надання деталізованого звіту) шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 грудня 2023 15:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 грудня 2023 15:28 |
2. Додаток-3_Опис_протоколу_обміну-2варіант_.pdf | |
27 грудня 2023 15:28 |
3. Проект_договору_СМС_2024_перший_канал_фін.docx | |
27 грудня 2023 15:28 |
2. Додаток-2_Опис_протоколу_обміну-1варіант_.pdf | |
27 грудня 2023 15:28 |
ТД за Особливостями (Повідомлення (1) 2024).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-26-000018 ● 876a08f2f1eb4a30a9c1c3c16ac3ccd2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2024 14:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.01.2024 № 14
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2023-12-27-009536-a 27.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-29 17:57:36
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг по доставці текстових повідомлень в рамках Програми медичних гарантій (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-27-009536-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо повідомити чи укладався договір про закупівлю з переможцем торгів ПрАТ «ВФ Україна»?
У разі укладання такого договору – надати його копію, підтвердження забезпечення його виконання та пояснення щодо причин не оприлюднення договору в електронній системі закупівель.
У разі не укладання договору про закупівлю – надати інформацію та відповідні документи, які обґрунтовують необхідність продовження строку для його укладення.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-31 20:49:59
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 29.01.2024
На запит Державної аудиторської служби України від 29.01.2024 надаємо наступні пояснення та документи.
1. Стосовно «Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.».
Розрахована очікувана вартість закупівлі була сформована на основі пропозицій (додаються до цього пояснення), які були надані операторами мобільного зв’язку до НСЗУ та розрахункової вартості на підставі закупівельних цін попередніх закупівель, у розрахунку 125 400 000 одиниць по 0,6325 грн. за одне текстове повідомлення, що становить 79 315 500,00 грн. з ПДВ.
Кошти передбачені за КПКВК 2308060 «Реалізація програми державних гарантій медичного обслуговування населення» при формуванні Бюджетного запиту НСЗУ на 2024–2026 роки за КЕКВ 2240 Оплата послуг (крім комунальних).
Більш детальний інформація додається до цього пояснення.
2. Стосовно «Просимо повідомити чи укладався договір про закупівлю з переможцем торгів ПрАТ «ВФ Україна»? У разі укладання такого договору – надати його копію, підтвердження забезпечення його виконання та пояснення щодо причин не оприлюднення договору в електронній системі закупівель. У разі не укладання договору про закупівлю – надати інформацію та відповідні документи, які обґрунтовують необхідність продовження строку для його укладення.».
Рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем торгів ПрАТ «ВФ Україна» було прийнято та оприлюднено в електронній системі закупівель 10.01.2024, договір про закупівлю з переможцем торгів ПрАТ «ВФ Україна» було укладено 25.01.2024 (тобто не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю), зазначений договір було оприлюднено в електронній системі закупівель 29.01.2024 (тобто, протягом трьох робочих днів з дня його укладення) – зазначене відповідає вимогам законодавства у сфері публічних закупівель (Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»).
Копія договору та підтвердження забезпечення його виконання додаються до цього пояснення.
- 1. КП ВФ Україна.pdf
- 1. КП Лайф.pdf
- 1. КП Руті.pdf
- 1. Розрахунок очікуваної вартості та тех. характеристики.docx
- 2. Договір від 25.01.2024 № 14 ВФ (повідомлення (1)).pdf
- 969.21-Н_09.12.2021 Тімощенко В.І..pdf
- GRI0017HQ24.pdf
- GRI0017HQ24.pdf.p7s.p7s
- GRI0017HQ24_Validation_Report.pdf
- Витяг з державного реєстру банків 16.08.2021.pdf
- Шкабко_19.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-05 08:57:27
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг по доставці текстових повідомлень в рамках Програми медичних гарантій (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-27-009536-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: враховуючи підстави для надання послуг у 2024 році на період з 01.01.2024 по 29.02.2024, зазначені у додатковій угоді від 12.01.2024 № 3 до договору від 28.04.2023 № 58, укладеному за результатами проведення закупівлі UA-2023-04-06-010065-a, та тотожний предмет закупівлі за процедурою UA-2023-12-27-009536-a просимо надати пояснення щодо розмежування строків надання послуг за укладеними договорами у зазначених процедурах.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-07 20:04:06
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 05.02.2024.
На запит Державної аудиторської служби України від 05.02.2024 надаємо наступні пояснення та документи.
За результатами проведення закупівлі «Послуги по доставці текстових повідомлень в рамках Програми медичних гарантій» (UA-2023-12-27-009536-a) було укладено договір від 25.01.2024 № 14 (копія додається до цього пояснення) згідно якого «6.1. Строк надання послуг – з 01 лютого 2024 до 31 грудня 2024 року включно». В той же час до договору від 28.04.2023 № 58, який було укладено за результатами проведення закупівлі «Послуги по доставці текстових повідомлень (SMS) в рамках Програми медичних гарантій» (UA-2023-04-06-010065-a), було укладено додаткову угоду від 31.01.2024 № 4 (копія додається до цього пояснення) згідно якої було внесено зміни до пункту 6.1 договору від 28.04.2023 № 58 та викладено його в новій редакції, а саме: «6.1. Строк надання Послуг – з 01.05.2023 року до 31.01.2024 року включно.». Враховуючи зазначене, було здійснено наступне розмежування: за договором від 28.04.2023 № 58 (UA-2023-04-06-010065-a) послуги надаються до 31.01.2024 (включно), а за договором від 25.01.2024 № 14 (UA-2023-12-27-009536-a) послуги надаються з 01.02.2024.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником детально і всебічно розглянуто висновок про результати моніторингу закупівлі № UA-2023-12-27-009536-a та з метою недопущення в подальшій діяльності обставин, визначених ДАСУ, зазначену інформацію враховано в роботі. Зокрема, розроблено проєкт пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу VI тендерної документації (додається), який містить вимогу щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю виключно в електронній формі. Водночас зазначаємо, що при встановленні вимоги щодо надання забезпечення виконання договору виключно в електронній формі виникають наступні потенційні ризики. Потенційний учасник може оскаржити в АМКУ таку вимогу як дискримінаційну та таку, що обмежує його права та інтереси, аргументуючи тим, що банківська установа, в якій він обслуговується, надає банківські гарантії виключно в письмовій формі. У разі визначення АМКУ дискримінаційною вимогу щодо надання банківської гарантії (забезпечення виконання договору) виключно в електронній формі та зобов’язання замовника внести відповідні зміни, замовник буде змушений внести такі зміни та встановити можливість надання переможцем банківської гарантії (забезпечення виконання договору) у паперову вигляді (сканованої з оригіналу). В той же час, наявність банківської гарантії (забезпечення виконання договору) у паперову вигляді (сканованому з оригіналу) без надання замовнику оригіналу (в паперовому вигляді) може призвести до негативних наслідків, у разі розгляду справи щодо стягнення забезпечення виконання договору (за банківською гарантією), оскільки суд може вимагати надання оригіналу забезпечення виконання договору (банківської гарантії) для ознайомлення, який (оригінал) у замовника буде відсутній. У разі виникнення зазначеної ситуації, по-перше, існує ризик завдання шкоди репутації НСЗУ, а також ризик фінансових втрат (відмова у задоволенні стягнення забезпечення виконання договору через ненадання суду для ознайомлення оригіналу банківської гарантії), по-друге, враховуючи наявність прецеденту, НСЗУ буде змушена повернути вимогу щодо надання переможцем оригіналу банківської гарантії (забезпечення виконання договору) у паперову вигляді, сканована копія якої була надана ним через електронну систему закупівель. Враховуючи зазначене, обставини, які визначені ДАСУ у висновку про результати моніторингу закупівлі № UA-2023-12-27-009536-a як порушення, не враховують зазначених вище ризиків, можливих втрат та колізії судової практики, практики АМКУ та практики ДАСУ.
2024-02-22 14:49:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 січня 2024 13:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "ВФ Україна" |
76 040 000,00
UAH з ПДВ
|
75 240 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙФСЕЛЛ" |
75 616 200,00
UAH з ПДВ
|
75 616 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МОБАЙЛ МАРКЕТІНГ ГРУП" |
78 926 760,00
UAH з ПДВ
|
78 926 760,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "ВФ Україна" #14333937 |
Переможець |
75 240 000,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2024 21:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2024 16:29
|
Договір від 25.01.2024 № 14 ВФ (повідомлення (1)).pdf | укладений |
29 січня 2024 16:25
|