Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Навчальний комп’ютерний комплекс з мультимедійними засобами навчання 11 шт., персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук 8 шт., персональний комп'ютер форм-фактора десктоп 1 шт.) (Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою)
Очікувана вартість
675 000,00 UAH
UA-2020-10-28-009199-c 1d2d48b991e34c07af2359feb3ea2f18
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Раїса Гальченко

+380535291103 serd82@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ШИШАЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40177793
Місцезнаходження: 38000, Україна , Полтавська обл., смт. Шишаки, вул. Небесної Сотні, буд. 9, кім. 3
Контактна особа: Раїса Гальченко
+380535291103
serd82@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2020 17:20
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 13 листопада 2020 13:44
Очікувана вартість: 675 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 375,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штуки
ДК 021:2015:30230000-0 Навчальний комп’ютерний комплекс з мультимедійними засобами навчання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020  —  12 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
8 штуки
ДК 021:2015:30230000-0 персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020  —  12 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
ДК 021:2015:30230000-0 персональний комп'ютер форм-фактора десктоп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020  —  12 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 жовтня 2020 10:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 17:22
Тендерна документація компютерне обладнання.doc
28 жовтня 2020 17:22
Договір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Не зрозуміла вимога
Дата подання: 29 жовтня 2020 20:09
Дата відповіді: 03 листопада 2020 15:28
Шановний замовнику! Просимо пояснити не зрозуміло вимогу, а саме в Тех. вимогаг до Ноутбуку вимагається "Пристрій повинен відповідати стандартам MIL-STD 810G". Для яких цілей Ноутбук який містится в ТД повинен відповідати стандарту MIL-STD 810G?
Відповідь: Шановний учаснику! Даний стандарт активно використовується при виготовлені захищених приладів по всьому світу, він визначає вимоги до обладнання яке використовується в умовах підвищеної складності (стійкість до ударів, проливаня рідини на клавіатуру і т.д.)
Незрозуміла вимога 2
Дата подання: 29 жовтня 2020 20:12
Дата відповіді: 03 листопада 2020 15:37
Шановний замовнику! Дайте обгрунтоване пояснення навіщо вимагається підтримка в ноутбуці "4 x USB не нижче 3.1 (з них не менше ніж 1 роз'єм з інтерфейсом Type С" якщо периферійні прилади працюють на стандарті ЮСБ 2.0 (а саме мишка веб-камера) та поясніть будласка які саме пристрої ви будете використовувати в парі з ноутбуком через інтерфейсний розєм USB Type C? дайте обгрунтоване пояснення!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Обладнання яке закуповується в даній закупівлі планується використовувати впродовж тривалого часу, а стандарт USB 3.1 є перспективним, що дозволить використовувати обладнання багато років.
Технологія дошки
Дата подання: 30 жовтня 2020 11:13
Дата відповіді: 04 листопада 2020 09:38
Шановний Замовнику, чи будете Ви розглядати дошки з інфрачервоною технологією розпізнавання дотику, оскільки вона є повністю еквівалентною технології з швидкісними цифровими камерами (підтримуються дотики пальцем, маркером і будь-яким непрозорим об’єктом) та по деяким характеристикам навіть кращою? Більше того, Наказ МОН №574 від 29.04.2020 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій" не містить вимог щодо технології роботи інтерактивних дошок та не надає перевагу жодній з них, а лише вимагає, що інтерактивна поверхня повинна розпізнавати дотики пальцями рук та/або стилусом й іншими непрозорими предметами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Тендерна документація Замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерства освіти України, що встановлюють вимоги до комп’ютерів, засобів навчання та обладнання для освітніх закладів.
Звертаємо Вашу увагу на те, що у всіх Наказах МОН прописані мінімальні вимоги до комп’ютерного та мультимедійного обладнання. Замовник має право вимагати обладнання, яке відповідає Наказам, а також обладнання з вищими (кращими) технічними характеристиками.
Крім того, Замовником не встановлено дискримінаційних вимог до учасників, технічні вимоги передбачають надання еквівалентного товару. Якщо запропонований Вами товар є еквівалентним до встановлених технічним вимог у тендерній документації, то він буде вважатися таким, що відповідає вимогам тендерної документації. Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки, і, особливо, програмного забезпечення, що повинно бути сучасним і оновлюватися, тому замовник не вноситиме зміни до тендерної документації з метою погіршення технічних вимог до предмета закупівлі.
Замовником передбачено можливість подання учасниками аналогу або еквіваленту товару, за умови, що характеристики запропонованого товару будуть відповідати або будуть кращими за показники, наведені у документації технічні вимоги до предмету закупівл
Тендер
Дата подання: 30 жовтня 2020 13:57
Дата відповіді: 04 листопада 2020 09:51
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний Учаснику. Умови постачання визначені в Додатку 3 тендерної документації "Учасником власними силами та засобами необхідно провести доставку, розвантаження, занесення, встановлення, налаштування та введення в експлуатацію даного обладнання у приміщеннях закладу Замовника. Монтаж всіх кабельних мереж повинен бути проведений у відповідних коробах та виведений від обладнання до робочого місця вчителя та джерела живлення."
Тендер
Дата подання: 30 жовтня 2020 13:58
Дата відповіді: 04 листопада 2020 10:08
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системний блок на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! З метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, Учасник може враховувати еквівалент або аналог за умов відповідності опису елементу, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід вважати «або еквівалент». Зазначені розміри в описі слід вважати «не менше ніж».
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-28-009199-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 30 жовтня 2020 17:06
Умови
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте відповідно до технічних вимог Замовника учасник має надати «1.Копію офіційного листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику ПК (системних блоків), про підтвердження статусу партнера Microsoft.
2.Копію листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику ПК (системних блоків), що підтверджує права використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві.
+
Операційна система:
Windows 10 professional предінстальована виробником системного блоку, з використанням технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Справжність встановленої ліцензії повинна бути підтверджена наліпкою на системному блоці без ключа активації, ключ активації повинен бути вшитий у BIOS материнської плати системного блока. Активація проводиться Замовником. Операційна система з безкоштовними оновленнями, підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією та україномовним інтерфейсом». Звертаємо увагу, що право на використання технології OEM активації ОА 3.0 на території України має лише один виробник, що суперечить принципам добросовісної конкуренції (особливо безпосередньо серед українських виробників ПК) та значно звужує коло потенційних учасників та можливих пропозицій, а також збільшує вартість закуповуваного обладнання, при тому що на сьогоднішній день на ринку представлені не гірші, але відчутно дешевші, альтернативні види активацій Microsoft® Windows® 10 Pro. Виникає питання стосовно цільового використання бюджетних коштів, оскільки як Вам має бути відомо ОА 3.0 активація передбачає цифровий запис ключа в материнську плату і у разі заміни материнської плати Ви автоматично втрачаєте ліцензійний ключ і можливість подальшого використання вказаного програмного продукту, тобто після заміни материнської плати прийдеться повторно купувати ліцензію. Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 листопада 2020 14:03
Так як предметом закупівлі є системний блок з попередньо встановленим ПЗ Microsoft® Windows® 10 Pro UKR, для запобігання придбання неліцензійного або піратського ПЗ, тендерною документацією вимагається використання технології ОЕМ активації ОА 3.0. Корпорація Microsoft розробила процес активації операційної системи Windows за допомогою технології OEM Активації 3.0 (ОА 3.0) активації для виробників комп'ютерних систем. Робиться це з однією метою: щоб повністю виключити можливість піратської ОЕМ активації операційної системи Windows за допомогою емуляції розділу біоса комп'ютера де розташована SLIC (Software Licensing Description Table) - таблиця з сертифікатом автентичності від Microsoft. Тепер вводиться нова система цифрового підпису в BIOS комп'ютера версії 3.0. Таким чином Microsoft відмовилася від політики використання OEM-виробниками сертифіката автентичності, що надає більш надійний спосіб захисту від піратства. Отже, кожен виробник системних блоків, ноутбуків, моноблоків (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво, який є партнером компанії Microsoft, для запобіганню розповсюдження піратства програмного забезпечення, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Наразі ми не володіємо інформацією про кількість вітчизняних виробників системних блоків, що використовують зазначену технологію в своєму виробництві, однак є безліч всесвітньовідомих виробників (HP, Dell, Asus, Aser, Lenovo та інші) та вітчизнятих виробників (Навігатор, Комел та інші);
- стосовно посилання учасника на те, що технічні вимоги до обладнання є дискримінацією. Зазначаємо, що публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до закону. Інформація про закупівлю, визначена Законом, розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу безоплатно через авторизовані електронні майданчики. Тендерна документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розроблялась та затверджувалась замовником та оприлюднювалась для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу за адресою www.prozorro.gov.ua та на авторизованих електронних майданчиках. Отже ніяких дій по дискримінації учасників немає. Вітчизняні та іноземні учасники - представники виробників всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції. Отже під час здійснення процедур закупівель права учасників щодо недопущення дискримінації забезпечуються механізмом, який реалізується через можливість звернення до замовника для отримання роз’яснень щодо тендерної документації та з вимогою про усунення порушень до подачі тендерної пропозиції. Враховуючи вищевказане зазначаємо, що немає ніяких підстав для дискримінацій Учасників торгів.

Документи

04 листопада 2020 14:03
Протокол розгляду вимоги.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГЕТАЛО АРТЕМ МИКОЛАЙОВИЧ" 675 000,00
UAH з ПДВ
671 601,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" 672 505,00
UAH з ПДВ
672 505,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2020 18:42
Електронний підпис
12 листопада 2020 21:47
Електронний підпис
12 листопада 2020 20:16
Опис UA-2020-10-28-009199-c.pdf

Публічні документи

12 листопада 2020 21:13
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
12 листопада 2020 21:13
Технічна частина.pdf
12 листопада 2020 21:13
КВАЛІФІКАЦІЙНА ЧАСТИНА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГЕТАЛО АРТЕМ МИКОЛАЙОВИЧ"

ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГЕТАЛО АРТЕМ МИКОЛАЙОВИЧ"
#3023112194
Переможець 671 601,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 15:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2020 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГЕТАЛО АРТЕМ МИКОЛАЙОВИЧ"
#3023112194
671 601,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 09:35
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 15:07
ДУ 1.docx.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 14:44
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 15:52
Договір 305.pdf укладений
01 грудня 2020 15:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 305
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 498 279,00
UAH