Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів. що утворилися при обсерваційній діяльності, направленій на боротьбу з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2)
Очікувана вартість
66 000,00 UAH
UA-2022-04-07-003232-b ● 1d2034f5c5b94d4aa770c36ea7e7f67d
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05498677 |
Місцезнаходження: | 69005, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 80 |
Контактна особа: |
Надія Шевцова +380612805714 tender_shmd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 квітня 2022 16:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2022 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 квітня 2022 09:00 |
Очікувана вартість: | 66 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 330,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Закону України 01.07.2021 № 1599-IX «Про внесення зміни до розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 кілограм
послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів. що утворилися при обсерваційній діяльності, направленій на боротьбу з гостроюреспіраторною хворобою COVID-19, спричиненоюкоронавірусом SARS-CoV-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Оріхівське шосе, 10, вул. Перемоги, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 квітня 2022 17:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 квітня 2022 16:59 |
Додаток_3_Проект_договору.docx | |
07 квітня 2022 16:59 |
ОГОЛОШЕННЯ1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна умова
Дата подання: 11 квітня 2022 10:14
Дата відповіді: 11 квітня 2022 15:56
Просимо видатили дискримінаційну умову:- наявність у штаті підприємства медичного працівника, які проводять щозмінні предрейсові (післярейсові) медичні огляди водіїв транспортних засобів;
- свідоцтво про підвищення професійної компетенції медичних працівників, які проводять щозмінні передрейсові (післярейсові) медичні огляди водіїв транспортних засобів. У звязку з військовим станом в Україні, деякі замовники не мають змоги виконати данні умови. Тобто ви навмисно звужуєте коло учасників, порушуючі Закон України про публічні закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши вимогу Учасника повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник самостійно визначає вимоги та вказує спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Також зазначаємо, що вимоги Оголошення та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та дотримуючись законодавства вцілому. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних Учасників, які виконують неякісну роботу та несвоєчасно. Тому, замовник не вважає дану вимогу дискримінаційну, а такою, що підтверджує відповідність Учасника та його спроможність виконати відповідні роботи.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "А-ЕНЕРГО" #40277858 |
Переможець |
66 000,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2022 14:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2023 16:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2022 14:22
|
ДУ 1 договір 21-40.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2022 14:08
|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2022 14:49
|
Договір 21-40.pdf | укладений |
10 травня 2022 14:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 21/40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |