Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) подвійного призначення на території Коростенського міського ліцею №8, Житомирської області, за адресою: м. Коростень, вул. Залізнична, 21» КОРИГУВАННЯ
Очікувана вартість
38 130 157,00 UAH
UA-2024-08-30-009075-a ● 1d12048c42084b73a36a001b47ea3665
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143212 |
Вебсайт: | http://osvita-kor.at.ua/index/derzhavni_zakupivlv/0-17 |
Місцезнаходження: | 11501, Україна , Житомирська обл., Коростенський район, м. Коростень, вул. Грушевського, 66 Г |
Контактна особа: |
Євгенія Білоцька +380414296283, +380414296283 osvita-kor.tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 серпня 2024 18:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 вересня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 18 вересня 2024 13:35 |
Очікувана вартість: | 38 130 157,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 190 650,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) подвійного призначення на території Коростенського міського ліцею №8, Житомирської області, за адресою: м. Коростень, вул. Залізнична, 21» КОРИГУВАННЯ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11507, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Залізнична, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2025
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), погоджених технічним наглядом, інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом 20 (двадцяти) календарних днів після надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Підставою для здійснення оплати є надання Замовнику актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ №КБ-2в), інших актів та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3). | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2024 16:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2024 16:45 |
2.6. Перелік документів учасника НР.doc | |
13 вересня 2024 16:45 |
2.1. Кваліфікаційні критерії НР.doc | |
13 вересня 2024 16:45 |
2. ТД укриття НР.doc | |
13 вересня 2024 16:45 |
Перелік змін в документацію та оголошення.doc | |
30 серпня 2024 18:47 |
2.2. Інформація по п.47.doc | |
30 серпня 2024 18:47 |
2.5. Проєкт договору.doc | |
30 серпня 2024 18:47 |
2.4. Інформація про субпідрядників.doc | |
30 серпня 2024 18:47 |
2.7. Перелік документів учасника-переможця.doc | |
30 серпня 2024 18:47 |
2.3. Технічне завдання.doc |
13 вересня 2024 16:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 вересня 2024 16:45 |
2.6. Перелік документів учасника НР.doc
|
|||
13 вересня 2024 16:45 |
2.1. Кваліфікаційні критерії НР.doc
|
|||
13 вересня 2024 16:45 |
2. ТД укриття НР.doc
|
|||
13 вересня 2024 16:45 |
Перелік змін в документацію та оголошення.doc
|
|||
30 серпня 2024 18:47 |
2.2. Інформація по п.47.doc
|
|||
30 серпня 2024 18:47 |
2.5. Проєкт договору.doc
|
|||
30 серпня 2024 18:47 |
2.4. Інформація про субпідрядників.doc
|
|||
30 серпня 2024 18:47 |
2.7. Перелік документів учасника-переможця.doc
|
|||
30 серпня 2024 18:47 |
2.3. Технічне завдання.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо умов тендерної документації
Дата подання: 11 вересня 2024 10:38
Дата відповіді: 13 вересня 2024 16:33
Умовами тендерної документації передбачено обов’язкове надання у складі тендерної пропозиції оригіналів або належним чином завірених копій дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці щодо виконання робіт, які передбачені Додатком 3 до тендерної документації.
Просимо Вас вказати чіткий перелік яких саме дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці щодо виконання робіт, які Ви вимагаєте надати. Адже розширене (абстрактне) формулювання даної вимоги може бути маніпулятивним/дискримінаційним по відношенню до учасників.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Однак, тендерна документація, що затверджена рішенням уповноваженої особи від 30.08.2024р. містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю Замовника були порушені права та законні інтереси учасників, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, за результатами розгляду Вашого звернення до умов тендерної документації внесено зміни.
Щодо кваліфікаційного критерію
Дата подання: 11 вересня 2024 10:38
Дата відповіді: 13 вересня 2024 16:33
2. Умовами тендерної документації Вами встановлено вимогу щодо підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Зокрема, під аналогічним договором згідно умов тендерної документації необхідно розуміти договір щодо виконання робіт із нового будівництва або реконструкції, або капітального ремонту захисної споруди цивільного захисту.
Просимо надати пояснення чи вважатиметься аналогічним договором, діючий (не повністю виконаний) договір на виконання капітального ремонту приміщення, у якому як частина робіт, здійснюється капітальний ремонт укриття? У випадку, якщо на думку Замовника, такий аналогічний договір не вважається аналогічним, для збільшення конкуренції, усунення дискримінаційних вимог, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Однак, тендерна документація, що затверджена рішенням уповноваженої особи від 30.08.2024р. містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю Замовника були порушені права та законні інтереси учасників, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, за результатами розгляду Вашого звернення до умов тендерної документації внесено зміни.
Щодо кваліфікаційного критерію
Дата подання: 11 вересня 2024 10:39
Дата відповіді: 13 вересня 2024 16:34
Умовами тендерної документації Вами встановлено вимогу щодо підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність фінансової спроможності, при цьому мінімальний розмір чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 2023 рік має становити не менше ніж 70 % очікуваної вартості предмета закупівлі. Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які мають позитивний досвід виконання робіт, однак у зв’язку із введенням військового стану, не мали можливості здійснювати свою господарську діяльність у повному обсязі. Вимагаємо виключити дану умову в такій редакції або ж встановити розмір чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 2023 рік не менше ніж 20 % очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Однак, тендерна документація, що затверджена рішенням уповноваженої особи від 30.08.2024р. містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю Замовника були порушені права та законні інтереси учасників, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, за результатами розгляду Вашого звернення до умов тендерної документації внесено зміни.
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро