Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Верхньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області |
Код ЄДРПОУ: | 41836787 |
Місцезнаходження: | 42351, Україна , Сумська обл., с. Верхня Сироватка , пл. Козацької Слави, 2 |
Контактна особа: |
Людмила Кисляк +380542690637 economist_vs@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2021 17:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2021 16:47 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2021 15:33 |
Очікувана вартість: | 4 610 848,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 054,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 14 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2021 17:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2021 17:00 |
Додаток №2 (1)ХАРЧОБЛОК ВЕР СИР ЗОШ.doc | |
15 листопада 2021 17:00 |
r_82_СД_ВОБ (5)ХАРЧОБЛОК ВЕР СИР ЗОШ.rtf | |
15 листопада 2021 17:00 |
Додаток №3 (1)ХАРЧОБЛОК ВЕР СИР ЗОШ.doc | |
15 листопада 2021 17:00 |
ТД (1)ХАРЧОБЛОК ВЕР СИР ЗОШ.doc | |
15 листопада 2021 17:00 |
Додаток №4 (1)ХАРЧОБЛОК ВЕР СИР ЗОШ.doc | |
15 листопада 2021 17:00 |
Додаток №6 Проєкт договору ХАРЧОБЛОК ВЕР СИР ЗОШ.doc | |
15 листопада 2021 17:00 |
Додаток №1 (2)ХАРЧОБЛОК ВЕР СИР ЗОШ.doc | |
15 листопада 2021 17:00 |
Додаток №5 (1)ХАРЧОБЛОК ВЕР СИР ЗОШ.doc | |
15 листопада 2021 17:00 |
r_82_СД_СВР (4)ХАРЧОБЛОК ВЕР СИР ЗОШ.rtf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Дана вимога не може бути задоволена з наступних причин.
За наслідками розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРОС" встановлено, що всупереч вимогам п.5.2.3. Розділу 3 у тендерній документації, учасником не надано інформації щодо відсутності підстави, передбаченої частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідки у довільній формі. Гарантійний лист, на який учасник посилається у своїй вимозі, вміщує інформацію лише щодо підстав, передбачених ч.1 ст.17 Закону. Але відповідно до ч.3 ст. 17 Закону, учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Крім того, учасником надано календарний графік виконання робіт, у якому не зрозуміло, виконання яких етапів робіт закінчиться у 2021 році для можливості оплати наявної суми фінансування на 2021 рік, що вимагалося п.3.6. Розділу 6 Тендерної документації.
Учаснику не було надано 24 години на виправлення невідповідностей через те, що відповідно до ч.16 ст.29 Закону, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Інформація про відсутність підстав, передбачених ст. 17 Закону, а також нечітке зображення календарного графіку виконання робіт не відносяться до тих питань, стосовно яких Замовник мав право надати учаснику право на виправлення інформації впродовж 24 годин під час розгляду тендерних пропозицій.
У свою чергу щодо інших учасників Замовником було розміщено повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Дана вимога не може бути задоволена з наступних причин.
За наслідками розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРОС" встановлено, що всупереч вимогам п.5.2.3. Розділу 3 у тендерній документації, учасником не надано інформації щодо відсутності підстави, передбаченої частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідки у довільній формі. Гарантійний лист, на який учасник посилається у своїй вимозі, вміщує інформацію лише щодо підстав, передбачених ч.1 ст.17 Закону. Але відповідно до ч.3 ст. 17 Закону, учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Крім того, учасником надано календарний графік виконання робіт, у якому не зрозуміло, виконання яких етапів робіт закінчиться у 2021 році для можливості оплати наявної суми фінансування на 2021 рік, що вимагалося п.3.6. Розділу 6 Тендерної документації.
Учаснику не було надано 24 години на виправлення невідповідностей через те, що відповідно до ч.16 ст.29 Закону, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Інформація про відсутність підстав, передбачених ст. 17 Закону, а також нечітке зображення календарного графіку виконання робіт не відносяться до тих питань, стосовно яких Замовник мав право надати учаснику право на виправлення інформації впродовж 24 годин під час розгляду тендерних пропозицій.
У свою чергу щодо інших учасників Замовником було розміщено повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Відповідно до п.1 ч.1 ст.31 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону.
Відповідно до ч.15 ст.29 Закону, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Втім, Замовник не звертався за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, а тому на сьогодні відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника.
Крім того, відповідно до п.1 та п.3 Постанови Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 406 «Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію», не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію:
1) роботи з переобладнання та перепланування жилого будинку і жилого приміщення, а також нежилого будинку, будівлі, споруди, приміщення в них, виконання яких не передбачає втручання в огороджувальні та несучі конструкції та/або інженерні системи загального користування, - щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1), з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками;
2) реконструкція, капітальний ремонт, технічне переоснащення внутрішніх систем: опалення, у тому числі що передбачає встановлення або заміну обладнання індивідуальних теплових пунктів, заміна трубопроводів систем опалення, балансування систем опалення, встановлення балансувальних клапанів та/або витратомірів, зміна типу систем опалення з однотрубної на двотрубну та/або з вертикальної на горизонтальну, встановлення та/або заміна опалювальних приладів, обладнання опалювальних приладів автоматичними регуляторами температури в приміщеннях, встановлення та заміна приладів-розподілювачів та іншого обладнання регулювання і обліку теплової енергії; вентиляції; водопостачання та водовідведення, у тому числі трубопроводів; силових та слабкострумових систем, які забезпечують функціонування будівель і споруд.
20 грудня 2021 року надійшла відповідь від Замовника уповноваженої особи Кисляк Людмили Відділ освіти, культури, молоді та спорту Верхньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області, де зазначив наступне: «Втім, Замовник не звертався за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, а тому на сьогодні відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника».
Проте, відповідно до ч.15 ст.29 Закону, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Тож, скориставшись своїм терміном на надання відповіді на вимогу - Замовник не перевірив достовірність наданої учасником інформації щодо дійсності виконання аналогічного договору. Таким чином ТОВ «СУМИСТРІМБУД» не підтвердив відповідність кваліфікаційний вимогам встановлених ст.16 Закону, а отже, не може бути визнаним переможцем закупівлі.
Відповідно до ч.9 ст.29 Закону, замовник має розглянути тендерну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації.
Відповідно до ч.15 ст.29 Закону, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Замовником розглянуто тендерну пропозицію ТОВ «СУМИСТРІМБУД» на відповідність вимогам тендерної документації.
На виконання умов тендерної документації, в складі тендерної пропозиції ТОВ «СУМИСТРІМБУД» надано Договір №1209-01/19 від 12.09.2019 р. на суму 2 489 714,00 грн., копії актів виконання будівельних робіт (форми КБ-2в) та копії довідок про вартість виконаних будівельних робіт (КБ-3) і відгук ФОП Жаботинської Т. Ю., чим повністю виконано вимоги тендерної документації у частині підтвердження кваліфікаційного критерію щодо досвіду роботи.
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Верхньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області не має компетенції виявляти спроможність ФОП Жаботинської Т. Ю. самостійно виконати роботи за договором №1209-01/19 від 12.09.2019 р., а також оскільки ФОП Жаботинська Т. Ю. як замовник не підпадає під дію Закону, а Договір №1209-01/19 від 12.09.2019 р. укладений без проведення процедури закупівлі, тому перевірити здійснення розрахункових операцій на порталі відкритих даних неможливо.
Перевірка дійсності підписаного договору №1209-01/19 від 12.09.2019 р. є компетенцією відповідних правоохоронних органів та не може бути здійснена Відділом освіти, культури, молоді та спорту Верхньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області.
Статтею 31 Закону визначені вичерпні підстави для відхилення тендерних пропозицій учасників тендуру. Відповідно до цієї статті Закону, у Замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СУМИСТРІМБУД».
Відповідно до ч.9 ст.29 Закону, замовник має розглянути тендерну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації.
Відповідно до ч.15 ст.29 Закону, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Замовником розглянуто тендерну пропозицію ТОВ «СУМИСТРІМБУД» на відповідність вимогам тендерної документації.
На виконання умов тендерної документації, в складі тендерної пропозиції ТОВ «СУМИСТРІМБУД» надано Договір №1209-01/19 від 12.09.2019 р. на суму 2 489 714,00 грн., копії актів виконання будівельних робіт (форми КБ-2в) та копії довідок про вартість виконаних будівельних робіт (КБ-3) і відгук ФОП Жаботинської Т. Ю., чим повністю виконано вимоги тендерної документації у частині підтвердження кваліфікаційного критерію щодо досвіду роботи.
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Верхньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області не має компетенції виявляти спроможність ФОП Жаботинської Т. Ю. самостійно виконати роботи за договором №1209-01/19 від 12.09.2019 р., а також оскільки ФОП Жаботинська Т. Ю. як замовник не підпадає під дію Закону, а Договір №1209-01/19 від 12.09.2019 р. укладений без проведення процедури закупівлі, тому перевірити здійснення розрахункових операцій на порталі відкритих даних неможливо.
Щодо довідки про працівників, то учасником надана базова інформація, яка була запитувана Замовником, а також додаткова інформація. Під час подачі тендерної пропозиції, учасники мають право надавати додаткові документи та інформацію на власний розсуд, що не є порушенням Закону.
Щодо гарантійного строку, відповідно до Цивільного кодексу України, гарантійний строк може визначатися у договорі, який на момент подачі пропозиції ще не існує.
Статтею 31 Закону визначені вичерпні підстави для відхилення тендерних пропозицій учасників тендуру. Відповідно до цієї статті Закону, у Замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СУМИСТРІМБУД».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-15-000109 ● ed7ef5f769d3425488fab53d0fa8442d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2022 17:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.02.2022 57
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 14.02.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 14.02.2022 №57
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
54 UA-2021-11-15-015760-a 15.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-17 11:54:51
Запит про надання пояснень
Керівнику
Відділу освіти, культури, молоді та спорту Верхньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт харчоблоку з їдальнею Опорного закладу Верхньосироватської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів (ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) відділ освіти, культури, молоді та спорту Верхньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-11-15-015760-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Вікторія СТОГНІЙ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-22 16:23:45
Про надання інформації у відпоідь на запит в межах моніторингу
1. Відповідь
2. Єкспертний звіт
3. 2. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівцицтва
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-03-01 11:11:30
пинення заходів державного фінансового контролю
Відповідно до наказу ДАСУ від 24.02.2022 №34 з 24.02.2022 року моніторинг призупинено
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2021 16:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Шестернін Віталій Дмитрович |
4 540 806,52
UAH з ПДВ
|
3 290 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРОС"" |
4 560 843,57
UAH з ПДВ
|
3 299 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ СУМИСЛАВБУД |
4 542 598,80
UAH з ПДВ
|
3 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ СУМИСТРІМБУД |
4 101 729,00
UAH з ПДВ
|
4 101 729,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Шестернін Віталій Дмитрович #0000000000 |
Відхилено |
3 290 000,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2021 09:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 грудня 2021 14:45
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРОС"" #34933208 |
Відхилено |
3 299 000,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2021 11:06
|
|
ТОВ СУМИСЛАВБУД #35906877 |
Відхилено |
3 300 000,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2021 14:35
|
|
ТОВ СУМИСТРІМБУД #42844212 |
Переможець |
4 101 729,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2021 13:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 грудня 2021 14:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2023 12:20
|
платіжні доручення.pdf | укладений |
18 грудня 2023 12:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2023 12:59
|
ДУ №10 до 30.11.2023.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2023 12:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 жовтня 2023 16:57
|
ДУ №9+додатки.pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2023 15:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 вересня 2023 22:05
|
ДУ №8 +додатки.pdf | зміни до договору |
05 вересня 2023 22:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2023 09:49
|
ДУ №7 + додатки.pdf | зміни до договору |
03 серпня 2023 09:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 липня 2023 14:52
|
ДУ №6 +додатки.pdf | зміни до договору |
05 липня 2023 14:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 травня 2023 15:27
|
ДУ №5_продовження терміну виконання робіт.pdf | зміни до договору |
15 травня 2023 15:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2023 13:33
|
Протокол №9.pdf | зміни до договору |
31 березня 2023 13:29
|
ДУ №4_продовження терміну дії договору.pdf | зміни до договору |
31 березня 2023 13:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 11:29
|
ДУ№3 + додатки.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 11:25
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 12:14
|
План фінан 593.12.pdf | укладений |
30 грудня 2021 12:13
|
Граф викон робіт 593.12.pdf | укладений |
30 грудня 2021 12:13
|
Догов ціна 593.12.pdf | укладений |
30 грудня 2021 12:13
|
додаткова угода №1 до дог.№593_12.pdf | укладений |
30 грудня 2021 12:12
|
Договір підряду 593.12.pdf | укладений |
30 грудня 2021 12:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з нестабільним електропостачанням, спричиненим пошкодженням та руйнуванням об’єктів критичної інфраструктури, зазнаних внаслідок військової агресії російської федерації з метою продовження виконання робіт по об’єкту Сторони домовилися внести зміни до Договору та викласти зміни додатковою угодою №3: Фінансування на 2023 рік становить 226 589 (Двісті двадцять шість тисяч п’ятсот вісімдесят дев’ять) грн. 00 коп., без ПДВ. Строк виконання робіт: 31.03.2023р. |
Номер договору про закупівлю: | 593/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з нестабільним електропостачанням, спричиненим пошкодженням та руйнуванням об’єктів критичної інфраструктури, зазнаних внаслідок військової агресії російської федерації, затримки поставки матеріалів постачальника, заборгованість замовника за виконані роботи, з метою продовження виконання робіт по об’єкту Сторони домовилися внести зміни до Договору та викласти зміни додатковою угодою №3: Фінансування на 2023 рік становить 226 589 (Двісті двадцять шість тисяч п’ятсот вісімдесят дев’ять) грн. 00 коп., без ПДВ. Строк виконання робіт: 15.05.2023р. |
Номер договору про закупівлю: | 593/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі скрутним фінансовим положенням підприємтства на підставі відсутності оплат від замовника за раніше виконані роботи з метою завершення виконання робіт по об’єкту, Сторони домовилися внести зміни до Договору та викласти зміни додатковою угодою №5: "Строк виконання робіт: 30.06.2023р." |
Номер договору про закупівлю: | 593/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі скрутним фінансовим положенням підприємтства на підставі відсутності оплат від замовника за раніше виконані роботи з метою завершення виконання робіт по об’єкту, Сторони домовилися внести зміни до Договору та викласти зміни додатковою угодою №6: "Строк виконання робіт: 31.07.2023р." |
Номер договору про закупівлю: | 593/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі скрутним фінансовим положенням підприємтства на підставі відсутності оплат від замовника за раніше виконані роботи з метою завершення виконання робіт по об’єкту, Сторони домовилися внести зміни до Договору та викласти зміни додатковою угодою №7: "Строк виконання робіт: 31.08.2023р." |
Номер договору про закупівлю: | 593/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі скрутним фінансовим положенням підприємства на підставі відсутності оплат від замовника за раніше виконані роботи з метою завершення виконання робіт по об’єкту, Сторони домовилися внести зміни до Договору та викласти зміни додатковою угодою №8 "Строк виконання робіт: 30.09.2023р." |
Номер договору про закупівлю: | 593/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із затримкою поставки комплектуючих постачальниками з метою завершення виконання робіт по об’єкту, Сторони домовилися внести зміни до Договору та викласти зміни додатковою угодою №9 - "Строк виконання робіт: 30.10.2023р." |
Номер договору про закупівлю: | 593/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з оформленням виконавчої документації та підготовленням об’єкта до введення в експлуатацію, Сторони домовилися внести зміни до Договору та викласти зміни додатковою угодою №10 - "Строк виконання робіт: 30.11.2023р." |
Номер договору про закупівлю: | 593/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |