Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Кольчинська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04350524 |
Місцезнаходження: | 89636, Україна , Закарпатська обл., смт. Кольчино, вул. Корятовича, 13 |
Контактна особа: |
Ольга Попович +380509161914 shvalahin@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 червня 2023 08:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 липня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 07 липня 2023 15:06 |
Початок аукціону: | 07 липня 2023 15:06 |
Очікувана вартість: | 270 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 700 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться поетапно тільки за фактично виконані роботи протягом до 90 календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 червня 2023 08:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 червня 2023 08:27 |
ТД.doc | |
29 червня 2023 08:27 |
ТД.doc | |
29 червня 2023 08:27 |
ДОДАТОК 3 Лист згода.doc | |
29 червня 2023 08:27 |
ДОДАТОК 3 Лист згода.doc | |
29 червня 2023 08:27 |
ДОДАТОК 5 Форма Пропозиція.doc | |
29 червня 2023 08:27 |
ДОДАТОК 5 Форма Пропозиція.doc | |
29 червня 2023 08:27 |
ДОДАТОК 6 Субпідрядники.doc | |
29 червня 2023 08:27 |
ДОДАТОК 6 Субпідрядники.doc | |
29 червня 2023 08:27 |
ДОДАТОК 1 Відомості про Учасника.doc | |
29 червня 2023 08:27 |
ДОДАТОК 1 Відомості про Учасника.doc | |
29 червня 2023 08:27 |
ДОДАТОК 7 Проект договору.doc | |
29 червня 2023 08:27 |
ДОДАТОК 7 Проект договору.doc | |
29 червня 2023 08:27 |
ДОДАТОК 4 Кваліфікаційні критерії.doc | |
29 червня 2023 08:27 |
ДОДАТОК 4 Кваліфікаційні критерії.doc | |
29 червня 2023 08:27 |
ДОДАТОК 2 Вимоги пункту 47.doc | |
29 червня 2023 08:27 |
ДОДАТОК 2 Вимоги пункту 47.doc | |
29 червня 2023 08:27 |
Додаток 8.xlsx | |
29 червня 2023 08:27 |
Додаток 8.xlsx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-21-000021 ● c328082f4ef6412f8cc20d0c059ee956
- Статус: завершено ● Дата: 18 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 липня 2023 13:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.07.2023 № 226
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2023-06-29-000178-a 29.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-25 09:06:33
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва блоків А,Б,В та котельні загальноосвітньої школи I-III ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району Закарпатської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-29-000178-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-28 13:41:41
Пояснення на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ в ході моніторингу закупівлі "Будівництво блоків А,Б,В та котельні загальноосвітньої школи I-III ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району Закарпатської області". Коригування (ДК 021:2015 – 45210000-2 - Будівництво будівель). (Оголошення про відкриті торги UA-2023-06-29-000178-a, моніторинг UA-M-2023-07-21-000021).
Кольчинська селищна рада надає пояснення щодо моніторингу закупівлі "Будівництво блоків А,Б,В та котельні загальноосвітньої школи I-III ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району Закарпатської області". Коригування (ДК 021:2015 – 45210000-2 - Будівництво будівель) за номером UA-2023-06-29-000178-a.
1. Кольчинська селищна рада повідомляє, що на даний момент не володіє повним обсягом бюджетних призначень для оплати робіт "Будівництво блоків А,Б,В та котельні загальноосвітньої школи I-III ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району Закарпатської області". Коригування (ДК 021:2015 – 45210000-2 - Будівництво будівель). Однак, очікувана вартість предмету закупівлі розрахована відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 на основі зведеного кошторисного розрахунку до робочого проекту "Будівництво блоків А,Б,В та котельні загальноосвітньої школи I-III ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району Закарпатської області". Коригування, що пройшов експертизу та отримав позитивний експертний звіт.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до розробленого та затвердженого робочого проекту "Будівництво блоків А,Б,В та котельні загальноосвітньої школи I-III ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району Закарпатської області". Коригування), що пройшов експертизу та отримав позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації.
2. Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, відповідно до вимог, встановлених пунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (з змінами) повідомляємо про розміщення вказаної інформації на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів Кольчинська селищна рада за посиланням https://kolchynorada.gov.ua/ у вкладці Селищна рада//Фінанси//Державні закупівлі, де розміщуються обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі "Будівництво блоків А,Б,В та котельні загальноосвітньої школи I-III ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району Закарпатської області". Коригування (ДК 021:2015 – 45210000-2 - Будівництво будівель) розміщено за посиланням https://kolchynorada.gov.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=1598:derzhzakupivli-ua-2023-06-29-000178-a&catid=150&Itemid=718.
На офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів Кольчинська селищна рада за посиланням https://kolchynorada.gov.ua/ у вкладці Селищна рада//ЗАГАЛЬНЕ ВІДКРИТІСТЬ//Кольчинська СР на zakupki.prom.ua, з якої здійснюється перепосилання на сторінку закупівель Кольчинської селищної ради на електронному майданчику Закупки.Пром, на якому відображена інформація про всі публічні закупівлі розпорядника бюджетних коштів Кольчинської селищної ради (https://zakupki.prom.ua/gov/company/04350524), зокрема і закупівлі, що є об’єктом моніторингу "Будівництво блоків А,Б,В та котельні загальноосвітньої школи I-III ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району Закарпатської області". Коригування (ДК 021:2015 – 45210000-2 - Будівництво будівель) (Оголошення про відкриті торги UA-2023-06-29-000178-a, моніторинг UA-M-2023-07-21-000021) - https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2023-06-29-000178-a. За вказаним посиланням доступний для вільного перегляду файл «ДОДАТОК 8 Технічне завдання.doc», в якому надано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Також надаємо наступні документи:
1. Експертний звіт(позитивний) щодо розгляду проектної документації за проектом "Будівництво блоків А,Б,В та котельні загальноосвітньої школи I-III ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району Закарпатської області". Коригування;
2. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва "Будівництво блоків А,Б,В та котельні загальноосвітньої школи I-III ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району Закарпатської області". Коригування.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-25 09:06:33
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва блоків А,Б,В та котельні загальноосвітньої школи I-III ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району Закарпатської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-29-000178-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-28 13:43:17
Пояснення на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ в ході моніторингу закупівлі "Будівництво блоків А,Б,В та котельні загальноосвітньої школи I-III ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району Закарпатської області". Коригування (ДК 021:2015 – 45210000-2 - Будівництво будівель). (Оголошення про відкриті торги UA-2023-06-29-000178-a, моніторинг UA-M-2023-07-21-000021).
Кольчинська селищна рада надає пояснення щодо моніторингу закупівлі "Будівництво блоків А,Б,В та котельні загальноосвітньої школи I-III ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району Закарпатської області". Коригування (ДК 021:2015 – 45210000-2 - Будівництво будівель) за номером UA-2023-06-29-000178-a.
1. Кольчинська селищна рада повідомляє, що на даний момент не володіє повним обсягом бюджетних призначень для оплати робіт "Будівництво блоків А,Б,В та котельні загальноосвітньої школи I-III ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району Закарпатської області". Коригування (ДК 021:2015 – 45210000-2 - Будівництво будівель). Однак, очікувана вартість предмету закупівлі розрахована відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 на основі зведеного кошторисного розрахунку до робочого проекту "Будівництво блоків А,Б,В та котельні загальноосвітньої школи I-III ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району Закарпатської області". Коригування, що пройшов експертизу та отримав позитивний експертний звіт.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до розробленого та затвердженого робочого проекту "Будівництво блоків А,Б,В та котельні загальноосвітньої школи I-III ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району Закарпатської області". Коригування), що пройшов експертизу та отримав позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації.
2. Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, відповідно до вимог, встановлених пунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (з змінами) повідомляємо про розміщення вказаної інформації на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів Кольчинська селищна рада за посиланням https://kolchynorada.gov.ua/ у вкладці Селищна рада//Фінанси//Державні закупівлі, де розміщуються обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі "Будівництво блоків А,Б,В та котельні загальноосвітньої школи I-III ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району Закарпатської області". Коригування (ДК 021:2015 – 45210000-2 - Будівництво будівель) розміщено за посиланням https://kolchynorada.gov.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=1598:derzhzakupivli-ua-2023-06-29-000178-a&catid=150&Itemid=718.
На офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів Кольчинська селищна рада за посиланням https://kolchynorada.gov.ua/ у вкладці Селищна рада//ЗАГАЛЬНЕ ВІДКРИТІСТЬ//Кольчинська СР на zakupki.prom.ua, з якої здійснюється перепосилання на сторінку закупівель Кольчинської селищної ради на електронному майданчику Закупки.Пром, на якому відображена інформація про всі публічні закупівлі розпорядника бюджетних коштів Кольчинської селищної ради (https://zakupki.prom.ua/gov/company/04350524), зокрема і закупівлі, що є об’єктом моніторингу "Будівництво блоків А,Б,В та котельні загальноосвітньої школи I-III ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району Закарпатської області". Коригування (ДК 021:2015 – 45210000-2 - Будівництво будівель) (Оголошення про відкриті торги UA-2023-06-29-000178-a, моніторинг UA-M-2023-07-21-000021) - https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2023-06-29-000178-a. За вказаним посиланням доступний для вільного перегляду файл «ДОДАТОК 8 Технічне завдання.doc», в якому надано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Також надаємо наступні документи:
1. Експертний звіт(позитивний) щодо розгляду проектної документації за проектом "Будівництво блоків А,Б,В та котельні загальноосвітньої школи I-III ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району Закарпатської області". Коригування;
2. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва "Будівництво блоків А,Б,В та котельні загальноосвітньої школи I-III ст. по вул. Фрідєшівська, 16 в смт. Кольчино Мукачівського району Закарпатської області". Коригування.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 серпня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 липня 2023 15:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАРАНТБУД" |
269 579 932,22
UAH з ПДВ
|
266 879 932,21
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕЛІТБУД-М" |
269 764 370,82
UAH з ПДВ
|
267 064 370,82
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГАРАНТБУД" #01514698 |
Переможець |
266 879 932,21
UAH з ПДВ
|
13 липня 2023 14:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2024 14:27
|
ДУ 9.PDF | зміни до договору |
02 вересня 2024 14:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 травня 2024 14:12
|
ДУ 8.pdf | зміни до договору |
22 травня 2024 09:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 березня 2024 17:08
|
ДУ 7.PDF | зміни до договору |
20 березня 2024 16:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 лютого 2024 16:47
|
ДУ 6.PDF | зміни до договору |
19 лютого 2024 09:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 лютого 2024 07:52
|
Додаткова угода 5.PDF | зміни до договору |
31 січня 2024 16:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 січня 2024 15:47
|
ДУ4.PDF | зміни до договору |
30 січня 2024 15:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2023 14:16
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2023 09:04
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2023 13:29
|
договір 2007.pdf | укладений |
21 липня 2023 13:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 2007 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 2007 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 2007 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 2007 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 2007 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 2007 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 2007 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |