Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Новороздільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26454595 |
Місцезнаходження: | 81652, Україна , Львівська обл., Новий Розділ, вул. Шашкевича, 11а |
Контактна особа: |
Коник Ганна Степанівна +380326130195 nr_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2024 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 червня 2024 15:56 |
Початок аукціону: | 01 липня 2024 13:50 |
Початок аукціону: | 01 липня 2024 13:50 |
Очікувана вартість: | 989 130,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 945,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 червня 2024 12:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 червня 2024 11:56 |
Тендерна нова_.docx |
20 червня 2024 12:19 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 червня 2024 11:56 |
Тендерна нова_.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-13-000009 ● 81eaf0c0529742e19d99f8a4ea8bd975
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2024 15:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.08.2024 № 168
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.08.2024 № 168.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 8. UA-2024-06-19-009884-a, 19.06.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-20 18:13:33
Запит про надання пояснення
України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-06-19-009884-a, яка проведена
Відділ освіти Новороздільської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (з долученням відповідного документального підтвердження)?
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
В ході проведення моніторингу встановлено, що відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи Замовника від 08.07.2024 №3 прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ» згідно з абзацом 1 підпункту 2 пункту 44 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), посилаючись на те, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
У вказаному протоколі №3 від 08.07.2024 Замовником зазначено, що поданий в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ» розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірна ціна) не виконаний та не розрахований відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова №281), а саме, договірна ціна (файл 17 Договірна ціна.rtf), в якому вказано «Визначена згідно з ____», тобто учасником не заповнено посилання згідно якого нормативного документа здійснено розрахунок договірної ціни тендерної пропозиції учасника.
Однак, учасником ТОВ «КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ» у складі тендерної пропозиції надано пояснювальну записку «Поточний ремонт укриття в цокольному приміщенні Новороздільського ЗЗСО І-ІІІ ступенів №4» (файл 17.3 Пояснювальна записка до Зведеного.rtf), у якій вказано, що «Загальновиробничі витрати розраховані відповідно до показників Додатка 18 Настанови з визначення вартості будівництва. При складанні розрахунків інших витрат прийняті такі нарахування: 1. Показник для визначення розміру кошторисного прибутку, Настанова [4.38] 2. Показник для визначення розміру адміністративних витрат, Настанова [4.39]».
Відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Враховуючи вищенаведене, наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ», які відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 підлягають виправленню.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Пояснити причини не оприлюднення вимоги про усунення невідповідностей ТОВ «КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ» згідно пункту 43 Особливостей №1178?
4. Надати пояснення (з документальним підтвердженням), яким чином Замовником здійснено перевірку розрахунку ціни тендерної пропозиції, а саме договірної ціни учасника, що підтверджує не виконання та договірна ціна не розрахована відповідно до Настанови № 281.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-23 14:40:55
Аргументовані заперечення по моніторингу Поточний ремонт укриття в цокольному приміщенні Новороздільського ЗЗСО І-ІІІ ступенів №4 (код ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) UA-2024-06-19-009884-a
Аргументовані заперечення по моніторингу Поточний ремонт укриття в цокольному приміщенні Новороздільського ЗЗСО І-ІІІ ступенів №4 (код ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) UA-2024-06-19-009884-a
1. Щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівель, його технічних та якісних характеристик та посилання на вебсайт.
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням "Настанови з визначення вартості будівництва, затверджена Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та з врахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування відповідно до Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 .
Послугу зі складання дефектного акту та розробки кошторисної документації на об`єкт: Поточний ремонт укриття в цокольному приміщенні Новороздільського ЗЗСО І-ІІІ ступенів №4 надано КП «Розділжитлосервіс», з яким було укладено договір № 176 від 02.07.2024р.
Розмір бюджетного призначення: 1000 000,00 грн відповідно до рішення сесії ХІІІ демократичного скликання Новороздільської міської ради від 06.06.2024 року №1857 «Про внесення змін до показників міського бюджету на 2024 р.» ( Кошторис та рішення додається).
Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі https://novyyrozdil-gromada.gov.ua/pub-info(https://novyyrozdil-gromada.gov.ua/pub-info/163562-obgruntuvannia-po-zakupivli-potocnogo-remontu-texnicnix-ta-iakisnix-xarakteristik-zakupivli-rozmiru-biudzetnogo-priznacen ).
2. Щодо не оприлюднення вимоги про усунення невідповідностей ТОВ «КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ» згідно пункту 43 Особливостей №1178 та перевірки розрахунку договірної ціни.
Відповідно до п.43 Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до інформації вказаної в протоколі про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ", Учасником не дотримано вимог тендерної документації та надано договірну ціну, яка розрахована та складена у невідповідності до Настанови № 281. З метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, зокрема добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, максимальна економія, ефективність та пропорційність, Замовником проаналізовано практику АМКУ та предмет вказаної помилки та встановлено про неможливість надання можливості усунення такої помилки шляхом оприлюднення вимоги. Замовником додатково проаналізовано результати моніторингів ДАСУ та виявлено ідентичність позицій АМКУ та ДАСУ в даному питанні та неможливості надання Учаснику вимоги для усунення вказаної невідповідності. З метою якнайшвидшого проведення будівельних робіт Замовник завбачливо проаналізував вказану помилку та прийняв рішення, з метою якнайшвидшого проведення процедури закупівлі, оскільки у випадку надання вимоги про усунення невідповідності Замовник міг отримати скаргу від наступного учасника, одразу відхилив пропозицію ТОВ "КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ".
Під час прийняття рішення про відхилення ТОВ "КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ" Замовником було завантажено додаток 30 (форма договірної ціни) до Настанови з визначення вартості будівництва. Порівнявши дану форму з наданою в складі пропозиції договірною ціною було виявлено невідповідність останньої в частині заповнення всіх обов’язкових реквізитів. Замовником встановлено також, що надані в складі пропозиції ТОВ "КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ" загальновиробничі витрати розраховані відповідно до показників Додатка 18 Настанови з визначення вартості будівництва. При складанні розрахунків інших витрат прийняті такі нарахування: 1. Показник для визначення розміру кошторисного прибутку, Настанова [4.38] 2. Показник для визначення розміру адміністративних витрат, Настанова [4.39], однак причиною відхилення являлось порушення в частині недотримання форми договірної ціни та складання її у невідповідності з додатком 30 Настанови з визначення вартості будівництва.
Зважаючи на наведене вище, Замовником ґрунтовно проаналізовано вказану помилку та прийнято законне та правомірне рішення з врахуванням позицій АМКУ та ДАСУ в аналогічних випадках.
Уповноважена особа Коник Ганна
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку щодо закупівлі «Поточний ремонт укриття в цокольному приміщенні Новороздільського ЗЗСО І-ІІІ ступенів №4 (код ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)» UA-2024-06-19-009884-a. 1. Щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ". В обґрунтування правомірності відхилення тендерної пропозиції ТОВ "КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ" Замовником було проаналізовано практику органу оскарження щодо зазначеного питання. Хочемо звернути увагу, що Замовник під час прийняття рішення виходив із принципів здійснення публічних закупівель, зокрема недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, добросовісна конкуренція серед учасників. Надавши можливість Учаснику ТОВ "КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ" можливість усунути вказане порушення, Замовник міг би отримати скаргу від наступного Учасника процедури закупівлі, що в свою чергу, враховуючи практику АМКУ, призвело б до затягування процедури закупівлі та неможливості виконання робіт у передбачені закупівлею строки, що призвело б до відміни процедури закупівлі у зв’язку із неможливістю виконання робіт. Враховуючи наведену практику, Замовник прийняв рішення одразу, без можливості надання можливості усунення невідповідностей, відхилити тендерну пропозицію. Окремо слід звернути увагу, що Учасник ТОВ "КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ" міг звернутись до органу оскарження шляхом подання скарги з метою захисту порушених прав та інтересів, водночас, Учасником ймовірно взято до уваги рішення наведене в протоколі відхилення та прийнято рішення про неподання скарги до органу оскарження. Підсумовуючи вищевикладене, Уповноважена особа Відділу освіти Новороздільської міської ради висловлює свою повагу та повідомляє, що виявлені порушення та зауваження проаналізовано та будуть враховані у обов’язковому порядку на всіх етапах проведення закупівель у майбутньому, у тому числі – при оприлюдненні інформації, складанні тендерної документації та кваліфікації учасників. Для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому, було проведено роз’яснювальні заходи для недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3, 28 Особливостей №1178 та пункту 14 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації та вимог підпункту 2 пункту 44, а також пункту 3 Особливостей №1178. З метою усунення вказаних невідповідностей Замовником здійснено заходи щодо припинення зобов’язань за договором від 15.07.2024 №219 шляхом направлення листа про розірвання договору з ФОП ІЩАК В.З. Вказана додаткова угода буде оприлюднена Замовником у найкоротший термін.
2024-09-11 16:54:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 вересня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 липня 2024 14:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ" |
943 482,60
UAH з ПДВ
|
943 482,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ІЩАК В.З. |
989 096,54
UAH з ПДВ
|
989 096,54
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ" #44497392 |
Відхилено |
943 482,60
UAH з ПДВ
|
08 липня 2024 12:05
|
ФОП ІЩАК В.З. #3222708372 |
Переможець |
989 096,54
UAH з ПДВ
|
09 липня 2024 16:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2024 17:06
|
скан додаткової угоди укриття.pdf | укладений |
11 вересня 2024 17:03
|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2024 17:18
|
додаткова мінус укриття 4 школа.pdf | зміни до договору |
09 вересня 2024 17:15
|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2024 16:58
|
Договір укриття 4 школа.pdf | укладений |
15 липня 2024 16:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягу закупівлі за згодою сторін |
Номер договору про закупівлю: | 219 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |