Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Орган місцевоного самоврядування "Відділ капітального будівництва та інвестицій Червоноградської міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 38894262 |
Місцезнаходження: | 80100, Україна , Львівська обл., Червоноград, пр.Шевченка,19 |
Контактна особа: |
Павлюк Петро Степанович +380979647685 38894262viddilkbi@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2020 19:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 24 листопада 2020 14:59 |
Очікувана вартість: | 50 062 740,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 250 313,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 250000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник може перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів не більше 30 % вартості річного обсягу робіт, при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом трьох місяців з дня його отримання. Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом трьох місяців з дня перерахування коштів. По закінченні тримісячного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Подальші розрахунки проводяться за кошти місцевих бюджетів та кошти державного бюджету тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, тільки в межах бюджетних та інших призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 листопада 2020 19:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 листопада 2020 18:36 |
Перелiк_змiн.docx | |
16 листопада 2020 18:36 |
Додаток__3_Технiчна_специфiкацiя_нова_редакцiя.docx | |
16 листопада 2020 18:36 |
Тендерна_документацiя_нова_редакцiя 16.11..docx | |
27 жовтня 2020 16:58 |
Перелiк_змiн.docx | |
27 жовтня 2020 16:58 |
Додаток__4_Вимоги_на_виконання_ст.17 Нова редакція.docx | |
21 жовтня 2020 14:42 |
Перелiк_змiн.docx | |
09 жовтня 2020 19:27 |
Додаток__5_Проект_договору.docx | |
09 жовтня 2020 19:27 |
Додаток___2_Квалiфiкацiйнi_критерii .doc | |
09 жовтня 2020 19:27 |
Додаток___1_Цiнова_пропозицiя.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 30 жовтня 2020 14:38
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-20-000069 ● 5b879dde793c4b68af7b29d609a1d6bf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 січня 2021 17:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.01.2021 № 18
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 20.01.2021 № 18
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-10-09-006327-b 09.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-26 16:57:50
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції приймального відділення КП «Центральна міська лікарня Червоноградської міської ради» по вул. Івасюка, 2 м.Червоноград Львівської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-09-006327-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-28 11:39:56
Надання пояснення по моніторингу від 20.01.2021р. UA-M-2021-01-20-000069
Обгрунтування технічних та якісних характеристик
предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості
предмета закупівлі «Реконструкція приймального відділення КП «Центральна міська лікарня Червоноградської міської ради» по вул. Івасюка, 2 м.Червоноград Львівської області
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення міститься в файлі
2021-02-18 17:13:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 380/2885/21 від 03.03.2021 року |
Дата публікації: | 03 березня 2021 |
Документи:
04 березня 2021 09:14
|
Електронний підпис |
- UA-M-2022-01-26-000056 ● 0f2fca8f20564f8895eec26dd254a0a2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2022 14:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.01.2022 № 13
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-10-09-006327-b 09.10.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-03 12:55:25
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з реконструкції приймального відділення КП «Центральна міська лікарня Червоноградської міської ради» по вул. Івасюка, 2 м. Червоноград Львівської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-09-006327-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо підстав укладання додаткової угоди від 28.12.2021 № 5 до договору
від 14.12.2020 № 14/12/20-1, враховуючи рішення Львівського окружного адміністративного суду від 19.08.2021 по справі № 380/2885/21, залишеного без змін постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду
від 31.12.2021?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-07 17:16:24
Пояснення по моніторингу від 26.01.2022р. UA-M-2022-01-26-000056
На виконання вимог ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», запит про надання інформації (пояснень) щодо закупівлі UA-2020-10-09-006327-b розглянуто.
За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Відділ капітального будівництва та інвестицій Червоноградської міської ради уклав додаткову угоду № 5 від 28.12.2021 року на продовження строку дії договору № 14/12/20-1 від 14 грудня 2020 р. (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись частиною шостою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
Згідно ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку».
«20» грудня 2021 року товариство з обмеженою відповідальністю «Холдингова компанія «Квадратний метр» надіслало у Відділ капітального будівництва та інвестицій Червоноградської міської ради офіційного листа (№ 76 від 20.12.2021 року), в якому запропонував переглянути строки виконання робіт та продовжити термін дії договору. Відсутність повного фінансування протягом 2021 року призвело до порушення строків виконання робіт, які були погоджені згідно Календарного графіка, що є невід’ємною частиною вищевказаного договору.
Взявши до уваги ситуацію яка склалася, враховуючи, що у випадку припинення виконання будівельних робіт на даному етапі будівля зазнає непоправних втрат, що призведе до великих матеріальних збитків та створить небезпеку для життя і здоров’я осіб та на виконання умов договору № 14/12/20-1 від 14 грудня 2020 р., а саме п.п. 6.1.5, 11.1, 12.1 було прийняте рішення продовжити термін дії договору та укласти додаткову угоду керуючись частиною шостою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р.
Стосовно рішення Львівського окружного адміністративного суду від 19.08.2021 та постанови Восьмого апеляційного адміністративного суду по справі № 380/2885/21, то на момент укладення та оприлюднення додаткової угоди № 5 від 28.12.2021 року до договору № 14/12/20-1 від 14 грудня 2020 р вказане рішення не набрало законної сили.
Згідно статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Згідно інформаційної картки з сайту «Судова влада України» та Реєстр судових рішень вказане рішення набрало законної сили лише 31.12.2021 року.
Категорія справи № 380/2885/21
Адміністративні справи (з 01.01.2019); Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо; процедур здійснення контролю Рахунковою палатою, Державною аудиторською службою України, державного фінансового контролю
Дата набрання законної сили: 31.12.2021
Номер судового провадження: А/857/19759/21
Враховуючи вищенаведене Відділ капітального будівництва та інвестицій Червоноградської міської ради при укладенні додаткової угоди № 5 від 28.12.2021 року до договору № 14/12/20-1 від 14 грудня 2020 року діяв в рамках чинного законодавства України.
Надання інформації про усунення порушення замовником
26 січня 2022 року (згідно наказу № 13 від 26.01.2022 року) Державна аудиторська служба України розпочала моніторинг державної закупівлі «Реконструкція приймального відділення КП "Центральна міська лікарня Червоноградської міської ради" по вул. Івасюка, 2 м. Червоноград Львівської області». Дата закінчення моніторингу: 10 лютого 2022 року. Предметом аналізу моніторингу Держаудитслужби були питання: внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Згідно висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-09-006327-b, який 11 лютого 2022 року був оприлюднений в системі Прозоро, а саме пункту 3 «Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень)», Держаудитслужба зобов’язала Відділ капітального будівництва та інвестицій Червоноградської міської ради здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності /нікчемності Договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Відділ капітального будівництва та інвестицій Червоноградської міської ради при укладенні додаткової угоди № 5 від 28.12.2021 року до договору № 14/12/20-1 від 14 грудня 2020 року діяв в рамках чинного законодавства України, оскільки рішення Львівського окружного адміністративного суду від 19.08.2021 та постанови Восьмого апеляційного адміністративного суду по справі № 380/2885/21 на момент укладення та оприлюднення додаткової угоди № 5 від 28.12.2021 року до договору № 14/12/20-1 від 14 грудня 2020 р не набрали законної сили. Відділ капітального будівництва та інвестицій Червоноградської міської ради не погоджується з Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-09-006327-b від 11 лютого 2022 року та буде оскаржувати Висновок в судовому порядку згідно частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922.
2022-02-17 16:22:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання внесення змін до договору та їх оприлюднення установлено порушення вимог частини шостої статті 41 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | 380/4806/22 від 03.03.2022р. |
Дата публікації: | 11 березня 2022 |
Документи:
11 березня 2022 19:13
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 листопада 2020 15:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД" |
46 522 157,37
UAH з ПДВ
|
41 199 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ "КВАДРАТНИЙ МЕТР" |
49 045 876,93
UAH з ПДВ
|
41 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Орбудсервіс |
45 050 935,40
UAH з ПДВ
|
44 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД" #40390404 |
Відхилено |
41 199 999,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2020 17:13
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ "КВАДРАТНИЙ МЕТР" #39895340 |
Переможець |
41 200 000,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2020 17:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2022 12:28
|
Додаткова угода №7 | укладений |
30 вересня 2022 12:25
|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2022 15:51
|
Дод угода 6 термін дії_0001.pdf | зміни до договору |
30 червня 2022 15:27
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 10:16
|
Дод угода 5 термін дії_0001.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 10:15
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2021 13:35
|
Дод угода 4 ліміт коштів_0001.pdf | зміни до договору |
15 листопада 2021 13:31
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2021 12:05
|
Дод угода 3 _0001.pdf | зміни до договору |
07 травня 2021 12:02
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2021 10:45
|
Дод угода 2 Лікарня .pdf | зміни до договору |
29 березня 2021 10:42
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 16:27
|
Дод угода _1_0001.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 16:24
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2020 17:14
|
Договір | укладений |
14 грудня 2020 17:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення вартості робіт в межах бюджетного фінансування на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 14/12/20-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення вартості робіт в межах бюджетного фінансування на 2021р |
Номер договору про закупівлю: | 14/12/20-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення ліміту коштів на 2021р |
Номер договору про закупівлю: | 14/12/20-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення ліміту коштів на 2021р |
Номер договору про закупівлю: | 14/12/20-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору до 31.12.2022р.в зв"язку з об"єктивними обставинами |
Номер договору про закупівлю: | 14/12/20-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору до 30.10.2022р. |
Номер договору про закупівлю: | 14/12/20-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 14 грудня 2020 — 30 червня 2022 |
Сума оплати за договором: |
28 895 810,38
UAH (в тому числі ПДВ 2 462 167,39 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку із уточненням фактичних обсягів робіт (з істотною зміною обставин) |