Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги центрів і будинків відпочинку
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2020-05-05-000265-b 1c876cf326144bcf988161aab906cfbb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Голованьова

+380689959816 lgolovaneva@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бобринецька міська рада
Код ЄДРПОУ: 04055239
Місцезнаходження: 27200, Україна , Кіровоградська обл., г. Бобринец, ул. Орджоникидзе, 80
Контактна особа: Людмила Голованьова
+380689959816
lgolovaneva@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 травня 2020 09:29
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 25 травня 2020 12:19
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку


Бобринецька міська рада є органом місцевого самоврядування,ЄДРПОУ 04055239.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55 штуки
придбання путівок на оздоровлення та відпочинок дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, що розташовані біля моря/морської затоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, вул Незалежності 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2020  —  24 серпня 2020
ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює платіж на розрахунок за надані послуги протягом 10 банківських днів з дня отримання рахунків, видаткових накладних на путівки або актів приймання-передачі надання послуг. Замовник гарантує оплату вартості путівок (з наданням послуг оздоровчого закладу) в національній валюті (гривня) шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця у відповідності із п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України на підставі рахунків, видаткових накладних на путівки та актів приймання-передачі надання послуг за фактом надання послуг. По закінченню надання послуг на загальну вартість договору складається акт звірки взаєморозрахунків за період дії Договору. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 травня 2020 09:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 травня 2020 09:29
ТД 2020 оздоровлення та відпочинок БМР (відкриті торги).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-05-000265-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ КОМАТЕКС, Код ЄДРПОУ:31488758
Дата подання: 05 травня 2020 12:19
Щодо усунення дискримінаціних вимог
Шановні посадові особи замовника!
В п.12 розділу ІІ. Детальний опис послуг, що закуповуються, їх технічні та якісні характеристики.
Інші обов’язкові вимоги до предмета закупівлі додатку 2 до тендерної документації є вимога
- наявність діючого басейну на території об’єкту.
. Слід зазначити, що Відповідно до Державних санітарних правил і норм «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99, затвердженим постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.99 № 23 (v0023588-99), щодо наявності басейну, п. 3.15. ДСанПіН 5.5.5.23-99 зазначено: «При відсутності на території оздоровчого табору природних водоймищ рекомендується обладнання штучних басейнів у відповідності до ВСН-46-88 "Спортивные и физкультурно-оздоровительные учреждения. Нормы проектирования", затверджених Держцивільбудом 30.05.86 р. № 182, та довідковим посібником "Оздоровительные учреждения для детей и подростков". Дана норма є виключно рекомендованою, не є обов'язковою та дискримінує всі, без виключення, заклади, що розташовані на узбережжі морської затоки, що є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», а саме ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону.

Додаток № 2 до тендерної документації «ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також інші вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» є вимога надати:
2. Інформацію про наявність актів про «прийняття» закладу відповідними службами або право надання послуг (надати копії завірених документів) сезону оздоровлення 2020 року. Зокрема: акти обстеження дна та придатності використання пляжу.
Повідомляємо, що станом на дату подання пропозиції акт приймання дитячого закладу оздоровлення та відпочинку, акти обстеження дна та придатності використання пляжу на 2020 рік будуть відсутні, оскільки на час подання пропозиції конкурсних торгів триває підготовка літніх оздоровчих таборів до сезону 2020 року. Учасники зможуть гарантувати надання зазначених документів за десять днів до заїзду дітей (обумовлений термін проведення відпочинкових змін тендерною документацією в період липня – серпня 2020 року) з представленням копій документів за 2019 рік та договір на здійснення відповідних послуг у 2020 році.

З огляду на те, що дискримінаційними є умови, які унеможливлюють участь певних суб’єктів господарювання у закупівлі, що проводиться, та звужують коло потенційних учасників до кількох, які можуть виконати дискримінаційну умову, вимагаємо від замовника привести у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 травня 2020 08:57
Враховуючи пояснення наведене в файлі, тендерний комітет Бобринецької міської ради вважає, що вимоги тендерної документації не суперечать чинному законодавству та не містять ознак дискримінації потенційних учасників процедури закупівель, проте має на меті забезпечити для дітей більш комфортне та повноцінне оздоровлення та відпочинок за рахунок коштів міського бюджету та прийняв рішення залишити вимоги без задоволення.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2020 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЮГ-СК" 277 668,30
UAH з ПДВ
274 164,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Прибрежний 282 828,00
UAH з ПДВ
276 458,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛАЗУРИТ КЕМП" 346 500,00
UAH з ПДВ
276 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 травня 2020 12:06
Електронний підпис
22 травня 2020 12:05
ТОВ Прибрежний ч.2.pdf
22 травня 2020 12:05
ТОВ Прибрежний ч.1.pdf

Публічні документи

22 травня 2020 17:12
Електронний підпис
22 травня 2020 17:10
штатний розпис 2020.pdf
22 травня 2020 17:10
Фотоматеріали.pdf
22 травня 2020 17:10
тендерна пропозиція.pdf
22 травня 2020 17:10
сухий пайок 2020.pdf
22 травня 2020 17:10
проект договору.pdf
22 травня 2020 17:10
план виховної роботи.pdf
22 травня 2020 17:10
меню до 10 років.pdf
22 травня 2020 17:10
меню 11-17 років.pdf
22 травня 2020 17:10
мат-тех база.pdf
22 травня 2020 17:10
лист-згода перс дані.pdf
22 травня 2020 17:10
копія статуту.pdf
22 травня 2020 17:10
копія договору оренди.pdf
22 травня 2020 17:10
копія акту 318 2019р.pdf
22 травня 2020 17:10
калькуляція.pdf
22 травня 2020 17:10
Інші документи.pdf
22 травня 2020 17:10
договір з ЦРБ.pdf
22 травня 2020 17:10
довідка термін дії ТД.pdf
22 травня 2020 17:10
довідка санкції.pdf
22 травня 2020 17:10
довідка працівники.pdf
22 травня 2020 17:10
довідка довкілля.pdf
22 травня 2020 17:10
витяг єдиний податок.pdf
22 травня 2020 17:10
виписка ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЮГ-СК"

ТОВ Прибрежний

ТОВ "ЛАЗУРИТ КЕМП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ЮГ-СК"
#37302538
Переможець 274 164,80
UAH з ПДВ
01 червня 2020 10:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 травня 2020 16:54

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний директор ПП "ЮГ-СК" ДОТ Веселка! У відповідності до п.16 ст.29 «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» ЗУ Про публічні закупівлі просимо усунути невідповідність (доуточнити) вимозі що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме: надати гарантійний лист, який вимагався у Додатку 1 до тендерної документації у критерії «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» про те що - «Матеріально-технічна база дитячого закладу оздоровлення учасника повинна відповідати будівельним і санітарно-гігієнічним нормам, правилам облаштування та утримання закладів з урахуванням вимог технічної та протипожежної безпеки та державним соціальним стандартам оздоровлення та відпочинку дітей». Учасником надано «Інформацію про відповідність кваліфікаційним критеріям» від 19.05.2020 № 0265/2 у якій викладено про відповідність кваліфікаційним вимогам встановленим Замовником, тобто надати гарантію, що всі норми вищевказані дотримуватимуться у ДОТ «Веселка». - надати копію укладеного договору на аварійно-рятувальне обслуговування з аварійно-рятувальною службою, яка пройшла атестацію відповідно до Порядку атестації аварійно-рятувальних служб і рятувальників.(Додаток 2 до тендерної документації пункт 7 Вимоги до безпеки дітей, стр.31 тендерної документації); - копія документу/гарантійний лист, де зазначено/підтверджено що басейн дійсно знаходиться на території оздоровчого табору «Веселка» та є діючим. З повагою тендерний комітет Бобринецької міської ради.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2020 10:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЮГ-СК"
#37302538
274 164,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 10:05
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2020 09:54
Додугода №2 про розірвання договору ЮГ СК.pdf зміни до договору
05 серпня 2020 09:52
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2020 13:25
додаткова угода до Договору № 64 від 12.06.20 табірpdf.pdf зміни до договору
26 червня 2020 13:23
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 10:47
Договір від 12.06.2020 № 64 ДОЗ Веселка.pdf укладений
12 червня 2020 10:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни у Додатку 2 до договору , а саме: Графік заїзду дітей з 01.08.2020 по 14.08.2020 р. Решта пунктів у договорі - без змін.
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): припинення договору у звязку з COVID -19
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: в звязку з продовженням карантину до 31 серпня 2020 року по COVID -19