Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги центрів і будинків відпочинку
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2020-05-05-000265-b ● 1c876cf326144bcf988161aab906cfbb
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Бобринецька міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04055239 |
Місцезнаходження: | 27200, Україна , Кіровоградська обл., г. Бобринец, ул. Орджоникидзе, 80 |
Контактна особа: |
Людмила Голованьова +380689959816 lgolovaneva@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 травня 2020 09:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 травня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 травня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 25 травня 2020 12:19 |
Очікувана вартість: | 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку
Бобринецька міська рада є органом місцевого самоврядування,ЄДРПОУ 04055239.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55 штуки
придбання путівок на оздоровлення та відпочинок дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, що розташовані біля моря/морської затоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, вул Незалежності 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 липня 2020
—
24 серпня 2020
ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює платіж на розрахунок за надані послуги протягом 10 банківських днів з дня отримання рахунків, видаткових накладних на путівки або актів приймання-передачі надання послуг. Замовник гарантує оплату вартості путівок (з наданням послуг оздоровчого закладу) в національній валюті (гривня) шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця у відповідності із п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України на підставі рахунків, видаткових накладних на путівки та актів приймання-передачі надання послуг за фактом надання послуг. По закінченню надання послуг на загальну вартість договору складається акт звірки взаєморозрахунків за період дії Договору. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 травня 2020 09:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 травня 2020 09:29 |
ТД 2020 оздоровлення та відпочинок БМР (відкриті торги).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-05-000265-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ КОМАТЕКС, Код ЄДРПОУ:31488758
Дата подання: 05 травня 2020 12:19
Щодо усунення дискримінаціних вимог
Шановні посадові особи замовника!
В п.12 розділу ІІ. Детальний опис послуг, що закуповуються, їх технічні та якісні характеристики.
Інші обов’язкові вимоги до предмета закупівлі додатку 2 до тендерної документації є вимога
- наявність діючого басейну на території об’єкту.
. Слід зазначити, що Відповідно до Державних санітарних правил і норм «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99, затвердженим постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.99 № 23 (v0023588-99), щодо наявності басейну, п. 3.15. ДСанПіН 5.5.5.23-99 зазначено: «При відсутності на території оздоровчого табору природних водоймищ рекомендується обладнання штучних басейнів у відповідності до ВСН-46-88 "Спортивные и физкультурно-оздоровительные учреждения. Нормы проектирования", затверджених Держцивільбудом 30.05.86 р. № 182, та довідковим посібником "Оздоровительные учреждения для детей и подростков". Дана норма є виключно рекомендованою, не є обов'язковою та дискримінує всі, без виключення, заклади, що розташовані на узбережжі морської затоки, що є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», а саме ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону.
Додаток № 2 до тендерної документації «ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також інші вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» є вимога надати:
2. Інформацію про наявність актів про «прийняття» закладу відповідними службами або право надання послуг (надати копії завірених документів) сезону оздоровлення 2020 року. Зокрема: акти обстеження дна та придатності використання пляжу.
Повідомляємо, що станом на дату подання пропозиції акт приймання дитячого закладу оздоровлення та відпочинку, акти обстеження дна та придатності використання пляжу на 2020 рік будуть відсутні, оскільки на час подання пропозиції конкурсних торгів триває підготовка літніх оздоровчих таборів до сезону 2020 року. Учасники зможуть гарантувати надання зазначених документів за десять днів до заїзду дітей (обумовлений термін проведення відпочинкових змін тендерною документацією в період липня – серпня 2020 року) з представленням копій документів за 2019 рік та договір на здійснення відповідних послуг у 2020 році.
З огляду на те, що дискримінаційними є умови, які унеможливлюють участь певних суб’єктів господарювання у закупівлі, що проводиться, та звужують коло потенційних учасників до кількох, які можуть виконати дискримінаційну умову, вимагаємо від замовника привести у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
В п.12 розділу ІІ. Детальний опис послуг, що закуповуються, їх технічні та якісні характеристики.
Інші обов’язкові вимоги до предмета закупівлі додатку 2 до тендерної документації є вимога
- наявність діючого басейну на території об’єкту.
. Слід зазначити, що Відповідно до Державних санітарних правил і норм «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99, затвердженим постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.99 № 23 (v0023588-99), щодо наявності басейну, п. 3.15. ДСанПіН 5.5.5.23-99 зазначено: «При відсутності на території оздоровчого табору природних водоймищ рекомендується обладнання штучних басейнів у відповідності до ВСН-46-88 "Спортивные и физкультурно-оздоровительные учреждения. Нормы проектирования", затверджених Держцивільбудом 30.05.86 р. № 182, та довідковим посібником "Оздоровительные учреждения для детей и подростков". Дана норма є виключно рекомендованою, не є обов'язковою та дискримінує всі, без виключення, заклади, що розташовані на узбережжі морської затоки, що є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», а саме ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону.
Додаток № 2 до тендерної документації «ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також інші вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» є вимога надати:
2. Інформацію про наявність актів про «прийняття» закладу відповідними службами або право надання послуг (надати копії завірених документів) сезону оздоровлення 2020 року. Зокрема: акти обстеження дна та придатності використання пляжу.
Повідомляємо, що станом на дату подання пропозиції акт приймання дитячого закладу оздоровлення та відпочинку, акти обстеження дна та придатності використання пляжу на 2020 рік будуть відсутні, оскільки на час подання пропозиції конкурсних торгів триває підготовка літніх оздоровчих таборів до сезону 2020 року. Учасники зможуть гарантувати надання зазначених документів за десять днів до заїзду дітей (обумовлений термін проведення відпочинкових змін тендерною документацією в період липня – серпня 2020 року) з представленням копій документів за 2019 рік та договір на здійснення відповідних послуг у 2020 році.
З огляду на те, що дискримінаційними є умови, які унеможливлюють участь певних суб’єктів господарювання у закупівлі, що проводиться, та звужують коло потенційних учасників до кількох, які можуть виконати дискримінаційну умову, вимагаємо від замовника привести у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» тендерну документацію.
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 травня 2020 08:57
Враховуючи пояснення наведене в файлі, тендерний комітет Бобринецької міської ради вважає, що вимоги тендерної документації не суперечать чинному законодавству та не містять ознак дискримінації потенційних учасників процедури закупівель, проте має на меті забезпечити для дітей більш комфортне та повноцінне оздоровлення та відпочинок за рахунок коштів міського бюджету та прийняв рішення залишити вимоги без задоволення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 травня 2020 12:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ЮГ-СК" |
277 668,30
UAH з ПДВ
|
274 164,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Прибрежний |
282 828,00
UAH з ПДВ
|
276 458,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛАЗУРИТ КЕМП" |
346 500,00
UAH з ПДВ
|
276 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ЮГ-СК" #37302538 |
Переможець |
274 164,80
UAH з ПДВ
|
01 червня 2020 10:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 травня 2020 16:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2020 10:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 серпня 2020 09:54
|
Додугода №2 про розірвання договору ЮГ СК.pdf | зміни до договору |
05 серпня 2020 09:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 червня 2020 13:25
|
додаткова угода до Договору № 64 від 12.06.20 табірpdf.pdf | зміни до договору |
26 червня 2020 13:23
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2020 10:47
|
Договір від 12.06.2020 № 64 ДОЗ Веселка.pdf | укладений |
12 червня 2020 10:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни у Додатку 2 до договору , а саме: Графік заїзду дітей з 01.08.2020 по 14.08.2020 р. Решта пунктів у договорі - без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | припинення договору у звязку з COVID -19 |
Номер договору про закупівлю: | 64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |