Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Внесення змін до Генерального плану розвитку курорту м.Моршина Стрийського району, Львівської області
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2023-03-28-010922-a ● 1c78299af20445d4987c045713befb80
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Моршинська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04372448 |
Вебсайт: | http://morshyn-rada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 82482, Україна , Львівська обл., Моршин, вул.І.Франка, 15 |
Контактна особа: |
Гойсак Галина Михайлівна 380506970123 ggoysakgalja@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2023 17:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 06 квітня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71410000-5: Послуги у сфері містобудування
Згідно пункту 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишилась вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому технічним функціоналом електронного майданчика автоматично встановлено крок пониження 1%, що неможливо змінити чи видалити при оголошенні закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Внесення змін до Генерального плану розвитку курорту м.Моршина Стрийського району, Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82482, Україна, Львівська область, Моршин, вул.І.Франка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі акту виконаних робіт, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 15 банківських днів з дати їх підписання | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2023 14:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2023 14:18 |
Перелік змін.docx | |
31 березня 2023 14:18 |
Тендерна_документацiя нова редакція.doc | |
28 березня 2023 17:32 |
Тендерна_документацiя.doc | |
28 березня 2023 17:32 |
Додаток 5 Проект договору.docx | |
28 березня 2023 17:32 |
Додаток 2 технічне завдання.docx |
31 березня 2023 14:19 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 березня 2023 14:18 |
Перелік змін.docx
|
|||
31 березня 2023 14:18 |
Тендерна_документацiя нова редакція.doc
|
|||
28 березня 2023 17:32 |
Тендерна_документацiя.doc
|
|||
28 березня 2023 17:32 |
Додаток 5 Проект договору.docx
|
|||
28 березня 2023 17:32 |
Додаток 2 технічне завдання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо технічного завдання
Дата подання: 29 березня 2023 09:49
Дата відповіді: 31 березня 2023 14:14
Доброго дня! Надайте, будь ласка, інформацію, в якому році розроблений чинний Генеральний план міста. Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня. Генеральний план розвитку курорту Моршин затверджений Постановою від 29.04.1987 № 157 "Про генеральний план розвитку курорту Моршин Львівської області" РАДОЮ МІНІСТРІВ УКРАЇНСЬКОЇ РСР
Щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 29 березня 2023 10:07
Дата відповіді: 31 березня 2023 14:14
Доброго дня! Шановний замовнику, в Додатку 1 наявна така інформація: "Учасник для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі може залучити осіб на підставі цивільно-правових договорів , в такому разі інформація про таких осіб подається згідно довідки про залучення осіб для виконання робіт, на підставі цивільно-правових договорів відповідно до ч.5 розділу №5 Додатку №2". Додаток 2- це Технічна специфікація, розділ 5- це "Назва території розроблення містобудівної документації". Надайте, будь ласка, роз'яснення, відповідно до якої ч.5 розділу №5 Додатку №2 надається інформація про працівників за цивільно-правовими договорами?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовником буде внесено зміни до кваліфікаційних критеріїв
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 31 березня 2023 16:14
Дата відповіді: 03 квітня 2023 16:01
В розділі 1 Додатку 1 тендерної документації встановлено вимогу: «Досвід роботи зазначених вище працівників (сертифікованих спеціалістів з «розроблення містобудівної документації») має бути підтвердженим та становити не менше 10 - х років».
Згідно ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність», до професійної атестації допускаються громадяни, які здобули вищу освіту за освітньо-кваліфікаційними рівнями бакалавра, спеціаліста, магістра за напрямом професійної атестації відповідно до кваліфікаційних вимог та мають стаж роботи за фахом не менш як три роки.
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно ч. 4. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, дана вимога є дискримінаційною та суттєво звужує коло учасників торгів, тому вважаємо за необхідне внести зміни до тендерної документації та виключити вищезазначену вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше звернення. Згідно вимог частини першої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. У частині другій статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» наведено вичерпний перелік таких критеріїв. Таким чином, Закон передбачає можливість встановлення кваліфікаційних критеріїв, які покликані допустити до участі в закупівлі лише тих учасників, які володіють певним досвідом, матеріально-технічною базою тощо. Перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, законодавством не визначено. Шановний учаснику, замовник не вбачає у вищенаведених вимогах жодної дискримінації, адже відповідно до п.3. ч.2 статті 16 Закону він вправі зазначати в тендерній документації перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям. При цьому, нормами Закону Замовник не обмежується у можливості вибору та встановленні порядку надання документального підтвердження інформації про відповідність встановленим критеріям.
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 31 березня 2023 16:59
Дата відповіді: 03 квітня 2023 16:03
В розділі 1 Додатку 1 тендерної документації встановлено вимогу: «2.1. Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які братимуть участь у наданні послуг. В довідці зазначити П.І.П., інформацію про освіту відповідних працівників, їх спеціальність, стаж роботи, зокрема інформацію про обов’язкову наявність у штаті учасника:
- не менше 4-ох сертифікованих спеціалістів з «розроблення містобудівної документації» (надати в складі пропозиції підтверджуючі сертифікати);
2.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, підтверджується:
- сканованою копією оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису».
Відповідно до ст. 3 Кодексу законів про працю України, законодавство про працю регулює трудові відносини працівників усіх підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, виду діяльності і галузевої належності, а також осіб, які працюють за трудовим договором з фізичними особами.
Згідно ст. 21 Кодексу законів про працю України, трудовим договором є угода між працівником і роботодавцем (роботодавцем - фізичною особою), за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а роботодавець (роботодавець - фізична особа) зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.
Статтею 24 Кодексу законів про працю України встановлено, що працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням роботодавця, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Таким чином, нормами чинного законодавства підтвердження взаємовідносин між роботодавцем та працівником не обмежено тільки трудовою книжкою.
Враховуючи вищезазначене, дана вимога є дискримінаційною та суттєво звужує коло учасників торгів. Вважаємо за необхідне внести зміни до п. 2 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше звернення. Згідно вимог частини першої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. У частині другій статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» наведено вичерпний перелік таких критеріїв. Таким чином, Закон передбачає можливість встановлення кваліфікаційних критеріїв, які покликані допустити до участі в закупівлі лише тих учасників, які володіють певним досвідом, матеріально-технічною базою тощо. Перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, законодавством не визначено. Шановний учаснику, замовник не вбачає у вищенаведених вимогах жодної дискримінації, адже відповідно до п.3. ч.2 статті 16 Закону він вправі зазначати в тендерній документації перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям. При цьому, нормами Закону Замовник не обмежується у можливості вибору та встановленні порядку надання документального підтвердження інформації про відповідність встановленим критеріям.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-03-28-010922-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:41686750
Дата подання: 14 квітня 2023 16:45
Дата подання: 14 квітня 2023 16:45
Скарга на дії та рішення Замовника з оцінки тендерних пропозицій та визначення переможця
Моршинською міською радою (далі також – «Замовник») оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю послуги: «Внесення змін до Генерального плану розвитку курорту м. Моршина Стрийського району, Львівської області» (ДК 021:2015:71410000-5: Послуги у сфері містобудування), ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-28-010922-a (далі – «Закупівля»). Скаржник виявив бажання взяти участь у Закупівлі, у зв’язку з чим подав свою пропозицію на участь у Закупівлі.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, тендерні пропозиції на участь у Закупівлі подали наступні Учасники:
№з/п Учасник Ціна за результатом електронного аукціону (грн, з ПДВ)
1 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ"
ЄДРПОУ 41686750 - Скаржник 1 313 000,00
2 ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ МІСТ "МІСТОПРОЕКТ" М.ЛЬВІВ
ЄДРПОУ 02497909 1 340 000,00
За результатами розгляду тендерної пропозиції Скаржника, Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції на підставі підпункту 1, пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) та оприлюднено в електронній системі закупівель відповідний Протокол уповноваженої особи від 10.04.2023 р. (далі – «Протокол»).
Підставою для прийняття оскаржуваного рішення Замовником є:
1. Відповідно до частини 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, відсутність у власності учасника: - широкоформатного принтера (плотера) з максимальним форматом В-0 (1000х1414мм); - автомобіля.
2. Згідно пункту 2.1 частини 2 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, не надання інформації про обов’язкову наявність у штаті учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які братимуть участь у наданні послуг.
Повідомляємо, що Замовником надіслано Скаржнику Вимогу про усунення порушення від 07.04.2023 року (Додаток 1).
Скаржником у Відповіді на Вимогу про усунення порушення від 07.04.2023 року №1 було обґрунтовано виконання вимог тендерної документації відповідно до норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель (Додаток 2).
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції та вважає відхилення Замовником пропозиції безпідставним, та таким що суперечить нормам чинного законодавства України, виходячи з наступного.
При підготовці тендерної пропозиції Скаржник керувався інструкціями та вимогами тендерної документації Замовника, нормами чинного законодавства України.
1. Відповідно до частини 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасники повинні підтвердити наявність обладнання та матеріально технічної бази. Зокрема, у даній частині зазначено: обовязковою є наявність у власності учасника: - широкоформатного принтера (плотера) з максимальним форматом В-0 (1000х1414мм) ;- копіру для розмноження картографічного матеріалу формату А-0 (841х1188мм); - автомобіля.
Скаржником, у складі тендерної пропозиції подано довідку №1 від 05 квітня 2023 року (Додаток 3), згідно якої широкоформатний принтер (плотер) з максимальним форматом В-0 (1000х1414мм) та автомобіль перебувають в оренді ТОВ «ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ» на підставі відповідних Договорів (Додаток 4, Додаток 5).
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, серед яких, зокрема, наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Законодавцем не встановлено критерію щодо надання виключно власного чи орендованого обладнання та матеріально-технічної бази (далі – МТБ). В учасника є право самостійно обирати спосіб залучення МТБ. Вимогою Закону є саме наявність МТБ, тобто головне, щоб вона була наявна. Наявність МТБ може бути підтверджено:
- власною МТБ (відповідно до документів, що підтверджують право власності);
- орендованою МТБ (відповідно до договору оренди/користування/найму/лізингу тощо);
- залученою МТБ (відповідно до договору про надання послуг).
Тобто, чинне законодавство про публічні закупівлі визначає різні допустимі титули володіння МТБ для можливості участі в тендері, а не обов’язково на титулі власності.
Такий кваліфікаційний критерій як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій характеризує можливість учасника використовувати задля поставки товару, надання послуги, виконання робіт певні потужності, які можуть перебувати не тільки у власності, а й в оренді (суборенді), праві господарського відання тощо.
На підтвердження позиції Скаржника звертаємось до усталеної практики Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема Рішення від 15.11.2019 № 16781-р/пк-пз.
2. Згідно пункту 2.1 частини 2 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасники повинні надати довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які братимуть участь у наданні послуг. В довідці зазначити П.І.П., інформацію про освіту відповідних працівників, їх спеціальність, стаж роботи, зокрема інформацію про обов’язкову наявність у штаті учасника.
Згідно абзацу 2 частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Крім того, замовником у тендерній документації (частини 3.1 Розділу 3) встановлено вимогу щодо надання інформації про субпідрядників/співвиконавців, у разі їх залучення.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ» надано довідку №32 від 05.04.2023 року про залучення субпідрядника/співвиконавця ТОВ «ПРОЕКТГЕНПЛАН» (Додаток 6).
Таким чином, для виконання кваліфікаційного критерію такого як, наявність працівників, учасником ТОВ «ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ» було залучено штатних працівників ТОВ «ПРОЕКТГЕНПЛАН» Бакун О. М. та Морозік А. С (Додаток 8, Додаток 9).
У зв’язку з вищезазначеним, вважаємо, що нами було виконано вимоги тендерної документації в повному обсязі.
Крім того, 11 квітня 2023 року, Замовником надіслано ДЕРЖАВНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ МІСТ "МІСТОПРОЕКТ" М. ЛЬВІВ Вимогу про усунення порушення, зокрема, щодо усунення виявлених невідповідностей: «Учасником на пропозицію було накладено УЕП Ходак Володимир Дмитрович. Тип носія особистого ключа Незахищений. Алгоритм підпису ДСТУ-4145. Тип підпису Удосконалений. Тип контейнера Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped). Формат підпису Базовий (CAdES-BES). Сертифікат Кваліфікований. Що не відповідає пп. 3, ч.3.1. Розділу 3 тендерної документації де було зазначено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги"(пропозиція учасника повинна бути підписана КЕП)».
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 12.04.2023 року №16, Замовником визначено переможцем процедури закупівлі учасника відкритих торгів – ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ МІСТ "МІСТОПРОЕКТ" М. ЛЬВІВ та ухвалено рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ МІСТ "МІСТОПРОЕКТ" М. ЛЬВІВ та не погоджується з рішенням про намір укласти договір з переможцем.
ТОВ "ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ" вважає, що зазначенні рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з огляду на наступне.
Відповідно до статті 12 Закону, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації, яка в свою чергу розробляється та затверджується замовником згідно з пунктом 31 частини 1 статті 1 Закону.
Отже, учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником самостійно та з дотриманням вимог Закону.
Замовником, згідно підпункту 3 частини 3.1 Розділу 3 тендерної документації, встановлено наступну вимогу: «Відповідно до частини 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП), уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів)».
Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та його пропозиція підлягає відхиленню на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
Разом з тим, механізм 24 години не розповсюджується на виправлення невідповідностей у частині не накладення учасником КЕП на пропозицію, оскільки даний функціонал обмежується лише документами/інформацією, що підтверджують право підпису посадової особи та відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (пункт 16 статті 29 Закону, п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178).
Отже, у випадку встановлення замовником у тендерній документації вимоги щодо накладення учасником КЕП під час подання тендерних пропозицій, його відсутність розцінюється як невідповідність тендерної пропозиції встановленим тендерною документацією вимогам до учасника з подальшим її відхиленням відповідно до статті 31 Закону та зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Враховуючи вищенаведене, прийняте Замовником рішення про визнання переможцем процедури закупівлі учасника відкритих торгів – ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ МІСТ "МІСТОПРОЕКТ" М. ЛЬВІВ, ухвалення рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі (Протокол від 12.04.2023 року №16) є необґрунтованими та безпідставними, суперечить умовам тендерної документації, порушує принципи здійснення публічних закупівель, вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та свідчить про необ’єктивний та упереджений розгляд тендерних пропозицій учасників.
Замовник визначив переможцем процедури закупівлі UA-2023-03-28-010922-a учасника, який не відповідає умовам тендерної документації. Прийняте Замовником рішення про визнання переможцем процедури закупівлі учасника відкритих торгів – ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ МІСТ "МІСТОПРОЕКТ" М. ЛЬВІВ, ухвалення рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі (Протокол від 12.04.2023 року №16) суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і, як наслідок, порушує законні інтереси (права) Скаржника, так як визначено переможця торгів з недотриманням вимог тендерної документації. Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі, а саме – прийнявши тендерну пропозицію ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ МІСТ "МІСТОПРОЕКТ" М. ЛЬВІВ, Замовник порушив законні інтереси (права) Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій всіх учасників процедури закупівлі UA-2023-03-28-010922-a.
На підставі всього вищевикладеного, ми не погоджуємось з оскаржуваним рішенням Замовника та вважаємо його таким, що порушує норми ЗУ «Про публічні закупівлі», «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, права та законні інтереси нас, як учасника. Факт порушених прав та інтересів обґрунтовується тим, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції, як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому.
Керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури Закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника (Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ» код ЄДРПОУ 41686750) та усі прийняті рішення про відхилення та визначення переможця Учасників які будуть винесені замовником після протоколу про відхилення товариства.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 квітня 2023 16:17
рішення від 18.04.2023 №4911.pdf
Дата публікації: 18 квітня 2023 16:17
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.04.2023 №5387.pdf
Дата публікації: 26 квітня 2023 12:19
рішення від 25.04.2023 №5387.pdf
Дата публікації: 28 квітня 2023 14:47
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ" |
1 313 000,00
UAH з ПДВ
|
1 313 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ МІСТ "МІСТОПРОЕКТ" М.ЛЬВІВ |
1 340 000,00
UAH з ПДВ
|
1 340 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ" #41686750 |
Відхилено |
1 313 000,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2023 15:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 квітня 2023 16:40
|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ МІСТ "МІСТОПРОЕКТ" М.ЛЬВІВ #02497909 |
Переможець |
1 340 000,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2023 16:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 квітня 2023 16:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2024 15:58
|
ДУ 10.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2024 15:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 12:34
|
Лист.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2023 12:34
|
ДУ 9.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2023 12:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 12:32
|
Лист.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2023 12:32
|
ДУ 8.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2023 12:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 10:50
|
ДУ7.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2023 10:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 12:49
|
125518.PDF | зміни до договору |
26 грудня 2023 12:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 15:56
|
ДУ.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2023 15:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2023 12:32
|
ДУ 5 з додатками.PDF | зміни до договору |
27 листопада 2023 12:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 серпня 2023 15:08
|
ДУ 4 з додатками.PDF | зміни до договору |
08 серпня 2023 15:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 серпня 2023 14:57
|
ДУ 3 з кал.план.PDF | зміни до договору |
08 серпня 2023 14:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 травня 2023 10:07
|
ДУ бн.PDF | зміни до договору |
25 травня 2023 10:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 травня 2023 09:38
|
Календарний план до дод.угоди №2.PDF | зміни до договору |
24 травня 2023 09:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 травня 2023 17:10
|
ДУ.PDF | зміни до договору |
22 травня 2023 17:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 травня 2023 16:48
|
ДУ 2..PDF | зміни до договору |
18 травня 2023 16:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 травня 2023 16:46
|
Протокол виправвлення тех.помилки.PDF | зміни до договору |
18 травня 2023 16:46
|
ДУ 1..PDF | зміни до договору |
18 травня 2023 16:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 травня 2023 17:19
|
ДУ 2 з додатками.PDF | зміни до договору |
17 травня 2023 17:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 травня 2023 17:19
|
ДУ 1.PDF | зміни до договору |
17 травня 2023 17:18
|
Електронний підпис | укладений |
09 травня 2023 12:50
|
Договір з додатками.PDF | укладений |
09 травня 2023 12:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | МД/1904-12/27-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | МД/1904-12/27-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ |
Номер договору про закупівлю: | МД/1904-12/27-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ |
Номер договору про закупівлю: | МД/1904-12/27-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | МД/1904-12/27-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2.. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | завантаження календарного плану до договору |
Номер договору про закупівлю: | МД/1904-12/27-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2, |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | визнати недійсними д.у. |
Номер договору про закупівлю: | МД/1904-12/27-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | бн |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмет закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | МД/1904-12/27-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода щодо бюджетних асигнувань та виділених кошторисних призначень |
Номер договору про закупівлю: | МД/1904-12/27-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі (зміна джерел фінансування) |
Номер договору про закупівлю: | МД/1904-12/27-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до бюджетних асигнувань |
Номер договору про закупівлю: | МД/1904-12/27-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Протокол виправлення технічної/механічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | МД/1904-12/27-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | МД/1904-12/27-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини, лист додається) |
Номер договору про закупівлю: | МД/1904-12/27-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини, лист додається) |
Номер договору про закупівлю: | МД/1904-12/27-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | МД/1904-12/27-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |