Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Гайворонський комунальник" |
Код ЄДРПОУ: | 38857922 |
Місцезнаходження: | 26300, Україна , Кіровоградська обл., Гайворон, вул. Каштанова, будинок 3 |
Контактна особа: |
Князева Марина 380960099908 tender.kp.gk22@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2024 14:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 5 430 255,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 151,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Бюджетні зобов’язання та інші зобов’язання замовника по даному договору виникають у разі наявності бюджетних призначень на відповідний рік, а бюджетні фінансові зобов’язання – в межах фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника та складають на 2024 рік - 3 927 218,00 грн.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються протогом 5 (п'яти) календарних днів із урахуванням положень Загальних умов на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) (далі – Акт) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) (далі – Довідка). | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2024 14:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2024 14:41 |
ТД_Роботи зміни.pdf | |
12 лютого 2024 14:41 |
Перелік змін 12.02.2024.docx | |
05 лютого 2024 14:22 |
Ескпертний звіт.pdf | |
05 лютого 2024 14:22 |
ТД_Алея Героїв.pdf | |
05 лютого 2024 14:22 |
Додаток № 3 Технічне завдання.pdf | |
05 лютого 2024 14:22 |
Додаток № 2 Проект договору.pdf | |
05 лютого 2024 14:22 |
Додаток № 4.pdf | |
05 лютого 2024 14:22 |
Додаток № 3-А.pdf | |
05 лютого 2024 14:22 |
Додаток № 7.pdf | |
05 лютого 2024 14:22 |
Додаток № 6.pdf | |
05 лютого 2024 14:22 |
Додаток № 5.pdf | |
05 лютого 2024 14:22 |
Додаток № 1.pdf |
12 лютого 2024 14:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 лютого 2024 14:41 |
ТД_Роботи зміни.pdf
|
|||
12 лютого 2024 14:41 |
Перелік змін 12.02.2024.docx
|
|||
05 лютого 2024 14:22 |
Ескпертний звіт.pdf
|
|||
05 лютого 2024 14:22 |
ТД_Алея Героїв.pdf
|
|||
05 лютого 2024 14:22 |
Додаток № 3 Технічне завдання.pdf
|
|||
05 лютого 2024 14:22 |
Додаток № 2 Проект договору.pdf
|
|||
05 лютого 2024 14:22 |
Додаток № 4.pdf
|
|||
05 лютого 2024 14:22 |
Додаток № 3-А.pdf
|
|||
05 лютого 2024 14:22 |
Додаток № 7.pdf
|
|||
05 лютого 2024 14:22 |
Додаток № 6.pdf
|
|||
05 лютого 2024 14:22 |
Додаток № 5.pdf
|
|||
05 лютого 2024 14:22 |
Додаток № 1.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-05-000025 ● 4e09da443fba431db36e1d03c409b437
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 березня 2024 17:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.03.2024 № 19-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 05.03.2024 № 19-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2024-02-05-009135-a 05.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-06 16:47:30
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Нове будівництво благоустрою «Алеї Героїв-захисників» на території міського кладовища за адресою: вул. Василя Стуса, 2-В, м. Гайворон Голованівського району Кіровоградської області», код ДК 021:2015:45110000-1 – Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-05-009135-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-11 15:08:53
Відповідь
ПОЯСНЕННЯ
на запит УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу закупівлі ID: UA-2024-02-05-009135-a
На виконання вимог, викладених у запиті УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу щодо закупівлі за номером ID: UA-2024-02-05-009135-a Комунальне підприємство "Гайворонський комунальник" повідомляє про наступне:
У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) уповноваженою особою Комунального підприємства «Гайворонський комунальник» 5 лютого 2024 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю: Нове будівництво благоустрою «Алеї Героїв – захисників» на території міського кладовища за адресою: вул. Василя Стуса, 2-В, м. Гайворон Голованівського району Кіровоградської області (Код ДК 021:2015:45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи) оголошення UA-2024-02-05-009135-a.
5 березня 2024 року на підставі наказу УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ № 19-з через електронну систему закупівель опубліковано рішення про початок моніторингу закупівлі ID: UA-2024-02-05-009135-a та сформовано запит Замовнику на пояснення з наступних питань:
«У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Нове будівництво благоустрою «Алеї Героїв-захисників» на території міського кладовища за адресою: вул. Василя Стуса, 2-В, м. Гайворон Голованівського району Кіровоградської області», код ДК 021:2015:45110000-1 – Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-05-009135-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.».
Визначення предмета закупівлі робіт здійснювалось замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва, з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 та проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний висновок.
Відповідно до проекту, кошторису та обсягів робіт обгрунтовано технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначено очікувану вартість робіт. У прикріплених файлах до тендерної документації наданий експертний звіт (позитивний).
Додаток до пояснення:
- зведений кошторисний розрахунок.
Уповноважена особа
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-06 16:48:54
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Нове будівництво благоустрою «Алеї Героїв-захисників» на території міського кладовища за адресою: вул. Василя Стуса, 2-В, м. Гайворон Голованівського району Кіровоградської області», код ДК 021:2015:45110000-1 – Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-05-009135-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
1. Згідно з вимогами пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави для відмови в участі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки» (далі – пункт 5 Розділ ІІІ) тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційному критерію наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, скан-копії аналогічних договорів разом з додатками і додатковими угодами (якщо вони укладалися).
На вказану вимогу учасник процедури ТОВ «АА-ТАШИР» у складі тендерної пропозиції надав аналогічний договір про виконання робіт від 21.09.2021 № 21-09, укладений між Управлінням житлово-комунального господарства, благоустрою, комунальної власності Бершадської міської ради та учасником ТОВ «АА-ТАШИР», додатком якого є Договірна ціна (розділ 20 «Додатки до договору» договору).
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «АА-ТАШИР» надано додаток до вказаного аналогічного договору, надання якого Замовник вимагав у пункті 5 Розділі ІІІ тендерної документації ?
2. Чому проект договору про закупівлю робіт (договір підряду), який викладений в Додатку 2 тендерної документації, не містить додаток до договору «План фінансування», обов`язкова наявність якого передбачена пунктом 83 постанови Кабінету Міністрів України “Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-11 15:09:30
Відповідь
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
ПОЯСНЕННЯ
на запит УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу закупівлі ID: UA-2024-02-05-009135-a
На виконання вимог, викладених у запиті УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу щодо закупівлі за номером ID: UA-2024-02-05-009135-a Комунальне підприємство "Гайворонський комунальник" повідомляє про наступне:
У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) уповноваженою особою Комунального підприємства «Гайворонський комунальник» 5 лютого 2024 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю: Нове будівництво благоустрою «Алеї Героїв – захисників» на території міського кладовища за адресою: вул. Василя Стуса, 2-В, м. Гайворон Голованівського району Кіровоградської області (Код ДК 021:2015:45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи) оголошення UA-2024-02-05-009135-a.
5 березня 2024 року на підставі наказу УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ № 19-з через електронну систему закупівель опубліковано рішення про початок моніторингу закупівлі ID: UA-2024-02-05-009135-a та сформовано запит Замовнику на пояснення з наступних питань:
«У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Нове будівництво благоустрою «Алеї Героїв-захисників» на території міського кладовища за адресою: вул. Василя Стуса, 2-В, м. Гайворон Голованівського району Кіровоградської області», код ДК 021:2015:45110000-1 – Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-05-009135-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
1. Згідно з вимогами пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави для відмови в участі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки» (далі – пункт 5 Розділ ІІІ) тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційному критерію наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, скан-копії аналогічних договорів разом з додатками і додатковими угодами (якщо вони укладалися).
На вказану вимогу учасник процедури ТОВ «АА-ТАШИР» у складі тендерної пропозиції надав аналогічний договір про виконання робіт від 21.09.2021 № 21-09, укладений між Управлінням житлово-комунального господарства, благоустрою, комунальної власності Бершадської міської ради та учасником ТОВ «АА-ТАШИР», додатком якого є Договірна ціна (розділ 20 «Додатки до договору» договору).
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «АА-ТАШИР» надано додаток до вказаного аналогічного договору, надання якого Замовник вимагав у пункті 5 Розділі ІІІ тендерної документації?
2. Чому проект договору про закупівлю робіт (договір підряду), який викладений в Додатку 2 тендерної документації, не містить додаток до договору «План фінансування», обов`язкова наявність якого передбачена пунктом 83 постанови Кабінету Міністрів України “Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві»?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.».
«В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «АА-ТАШИР» надано додаток до вказаного аналогічного договору, надання якого Замовник вимагав у пункті 5 Розділі ІІІ тендерної документації?»
Відповідно до п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави для відмови в участі Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно цього розділу тендерної документації, в якому визначена інформація про встановлені один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам а також вимоги щодо надання документів про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме:
- 5.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
5.3.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації.
5.3.2. Підтверджуючі документи, а саме: скан-копії аналогічних договорів разом з додатками і додатковими угодами (якщо вони укладалися) та підтвердження виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (скан-копії форми КБ-2в або форми КБ-3 або розроблені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві.
Якщо закупівля здійснювалася через електронну систему закупівель, потрібно вказати по кожному з зазначених у довідці договорів посилання на номер оголошення у системі https://prozorro.gov.ua.
5.3.3. Підтверджуючі документи, в саме: скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, із зазначенням інформації про належне виконання договору, та/або підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва.
Відповідний досвід роботи: не менше 1 (одного) виконаного аналогічного договору із вартістю кожного договору не менше 40% від очікуваної вартості закупівлі.
Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт, визначених в технічному завданні Замовника, викладеному в Додатку № 3 до тендерної документації по будівництву або реконструкції або капітальному ремонту».
Учасником надані наступні документи: Довідка про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів вих. № 3/15 від 15.02.2024 (файл «Довідка аналогічний досвід.pdf»), договір про виконання робіт від 21.09.2021 № 21-09, укладений між Управлінням житлово-комунального господарства, благоустрою, комунальної власності Бершадської міської ради та учасником ТОВ «АА-ТАШИР» (файл «Договір № 21-09 від 21.09.2021.PDF»), довідка про вартість виконаних робіт та витрат (файл «КБ-3.PDF»), акт приймання виконаних будівельних робіт (файл «КБ-2в.PDF») та позитивний відгук вих. № 02-07/112 від 09.02.2024 (файл «Відгук.PDF»).
Враховуючи всі вищевказані документи, Учасник підтвердив в повному обсязі виконання аналогічного договору.
«Чому проект договору про закупівлю робіт (договір підряду), який викладений в Додатку 2 тендерної документації, не містить додаток до договору «План фінансування», обов`язкова наявність якого передбачена пунктом 83 постанови Кабінету Міністрів України “Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві»?
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» від 1 серпня 2005 р. № 668 передбачено, що Загальні умови відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва. Положення Загальних умов застосовуються також щодо укладення та виконання договорів підряду на роботи з реставрації та капітального ремонту будівель і споруд.
Загальні умови є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в будівництві (далі - договір підряду) незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників) (п. 2 Загальних умов).
Договір підряду укладається у письмовій формі.
Істотними умовами договору підряду є: найменування та реквізити сторін; місце і дата укладення договору підряду; предмет договору підряду; договірна ціна; строки початку та закінчення робіт (будівництва об'єкта); права та обов'язки сторін; порядок забезпечення виконання зобов'язань за договором підряду; умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва; порядок забезпечення робіт проектною документацією, ресурсами та послугами; порядок залучення субпідрядників; вимоги до організації робіт; порядок здійснення замовником контролю за якістю ресурсів; умови здійснення авторського та технічного нагляду за виконанням робіт; джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта); порядок розрахунків за виконані роботи; порядок здачі-приймання закінчених робіт (об'єкта будівництва); гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва), порядок усунення недоліків; відповідальність сторін за порушення умов договору підряду; порядок врегулювання спорів; порядок внесення змін до договору підряду та його розірвання.
У договорі підряду сторони можуть передбачати інші важливі для регулювання взаємовідносин умови. Примірний договір підряду затверджується Мінінфраструктури.
Договір підряду може бути укладений за результатами проведених торгів (тендеру) або переговорів сторін (п. 6 Загальних умов).
Замовником в проекті договору Додаток № 2 до тендерної документації дотримано всі істотні умови договору, які обов’язково повинні бути передбачені в Договорі підряду.
Щодо плану фінансування, як невід’ємного додотку до договору зазначаємо:
Фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором (п. 83 Загальних умов).
План фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат).
Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо (п. 84 Загальних умов).
З вищевикладеного слідує, що план фінансування погоджується сторонами під час укладення договору підряду та складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи.
Оскільки, станом на дату надання відповіді по запиту Учасник перебуває на стадії «Кваліфікація переможця» у замовника відсутній обов’язок складання плану фінансування.
Уповноважена особа
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів, Комунальним підприємством "Гайворонський комунальник" здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ "АА-ТАШИР". Повідомляємо також, що за відсутності наступних пропозицій, електронна система закупівель автоматично відміняє відкриті торги (скрін додається). Тому, станом на дату подання відповіді, Комунальне підприємство "Гайворонський комунальник" усунуло порушення, що були виявлені у спосіб зазначений у висновку.
2024-03-19 08:01:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
-
2024-03-28 10:32:16
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АА-ТАШИР" |
5 380 166,78
UAH з ПДВ
|
5 380 166,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АА-ТАШИР" #41601174 |
Рішення скасоване |
5 380 166,78
UAH з ПДВ
|
14 березня 2024 13:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 лютого 2024 21:44
|
ТОВ "АА-ТАШИР" #41601174 |
Відхилено |
5 380 166,78
UAH з ПДВ
|
14 березня 2024 13:57
|