Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Reconstruction of the aerodrome complex of the Poltava regional utility company «Airport-Poltava» at the address: st. Kyivska, village Suprunivka, Poltava district, Poltava region» (code DK 021: 2015: 45000000-7 - Construction works and current repairs)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 04013991 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська область обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1 |
Контактна особа: |
Ірина Шкурпела +380532560631 law_ukbpoda@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Iryna Shkurpela +380532560631 law_ukbpoda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of construction, city development and architecture poltava regional state administration |
National ID: | 04013991 |
Contact point: |
Irina SHkurpela +380532560631 law_ukbpoda@ukr.net |
Additional contacts: |
Iryna Shkurpela +380532560631 law_ukbpoda@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2021 15:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2022 15:02 |
Очікувана вартість: | 1 536 115 976,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 680 579,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до вимог тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 7680579 UAH |
Publication date: | 31 грудня 2021 15:55 |
Enquiries until: | 05 лютого 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 11 лютого 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 лютого 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 1 536 115 976 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 7 680 580 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639 та Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року: має бути безвідкличною, із безумовним зобов’язанням банку відшкодувати, за письмовою вимогою Замовника на рахунок: р/р: UA848201720355109002001009854 Державна казначейська служба України м. Київ МФО 820172.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції.
В разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін.
Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації.
Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Департамент будівництва, містобудування і архітектури та Полтавської обласної державної адміністрації, 36014, Україна, м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1, код ЄДРПОУ 04013991 (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації.
Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком.
Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів. Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром.
Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії.
Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично електроною системою закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою
PP = P/(1 + F1/PV), де:
PP - приведена ціна;
P - ціна;
F1 - питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником;
PV - питома вага критерію «ціна».
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Дата та час розкриття тендерних пропозицій: 00:00 06.02.2022 (відповідно до п. 10 ч. 2 ст 21 Закону України "Про публічні закупівлі").
The tender offer must be accompanied by an electronic bank guarantee of up to 0.5% of the expected value, which is UAH 7,680,579.00. (seven million six hundred and eighty thousand five hundred and seventy-nine hryvnias 00 kopecks), which confirms the submission of the tender offer by the Bidder.
The electronic bank guarantee must be issued in accordance with the requirements of the resolution of the Board of the National Bank of Ukraine of 15.12.2004. № 639 and Order of the Ministry of Economy, Trade and Agriculture of Ukraine № 2628 of 14.12.2020: must be irrevocable, with an unconditional obligation to reimburse the bank, at the written request of the Customer to the account: r / r: UA848201720355109002001009854 State Treasury Service of Ukraine m Kyiv MFI 820172.
The term of the tender offer must be not less than the term of the tender offer.
In case of prolongation of the term of the tender offer, the action of securing the tender offer must be extended by the Bidder for the corresponding term.
The banking institution providing the Bank guarantee to the Participant shall not be included in the list of banks with temporary administration in the liquidation stage.
The guarantee must be provided by a banking institution (hereinafter - the Guarantor) in favor of the Department of Construction, Urban Planning and Architecture and Poltava Regional State Administration, 36014, Ukraine, Poltava, st. Zigina, bldg. 1, USREOU code 04013991 (hereinafter - the Beneficiary) in order to ensure proper performance of the bidder (hereinafter - the Principal) of its obligations related to the latter's participation in the procurement (submission of bids), conducted in accordance with this tender documentation.
Along with the bank guarantee, a copy of the license issued by the bank and a copy of the authorization document of the person signing the bank guarantee shall be submitted to the electronic public procurement system in electronic format. These copies must be duly certified by the bank.
All costs related to the submission of the tender offer shall be borne by the Bidder, shall not be reimbursed by the Customer, including in case of cancellation and cancellation of the tender. The mandatory list of documents, which the Guarantor is obliged to submit to the Beneficiary to confirm its claim for payment of security, should not include documents, the receipt (provision) of which depends on the will of others and not exclusively on the Beneficiary. In this case, the documents related to the procurement (announcements, protocols, etc.) are provided to the Guarantor in copies certified by the Beneficiary.
The terms of the provided guarantee shall stipulate that the received request (notification) of the Beneficiary sent is a sufficient condition for the guaranteeing bank to pay the Beneficiary under the guarantee, if such requirement (notification) and documents stipulated in the guarantee meet the conditions contained in the guarantee provided, as well as received during the term of the guarantee and in the manner specified in the guarantee.
The tender offer submitted by the bidder is evaluated by the customer at the given price, which is calculated automatically by the electronic procurement system at the time of submission of the bid by the bidder according to the mathematical formula:
PP = P / (1 + F1 / PV), where:
PP - reduced price;
P - price;
F1 - share of other evaluation criteria proposed by the participant;
PV - the share of the criterion "price".
During the procurement procedures, all documents prepared by the customer are presented in Ukrainian.
During the procurement procedure, all documents related to the tender proposal and drawn up directly by the bidder are presented in Ukrainian. In case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian, such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian, the translation (or the authenticity of the translator's signature) must be notarized. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
Date and time of opening of tender proposals: 00:00 06.02.2022 (according to item 10 part 2 of article 21 of the Law of Ukraine "On Public Procurement").
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», ураховуючи норми, визначені Постановою Кабінету Міністрів України № 641 від 22.07.2020 та зміни, внесені до неї Постановою Кабінету Міністрів України № 97 від 08.02.2021, Замовник, за рішенням головного розпорядника бюджетних коштів, після підписання Договору має право перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень та до 100 % у випадку фінансування за рахунок місцевого бюджету (з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2020 р. №1198). Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс і надати Замовнику звіт про виконані роботи протягом 3 (трьох) місяців, а невикористані кошти повернути Замовнику. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться після виконання робіт за Договором 180-календарних днів з моменту підписання форми КБ-3 та форми КБ-2в, що обраховуються виходячи із фактичних обсягів виконаних робіт, норм витрат трудових та матеріальних ресурсів і обґрунтованих цін та тарифів. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Кількість відсотків по критерію «Строк виконання»: | 30% |
7 місяців: | 30% |
8 місяців: | 15% |
9 місяців: | 0% |
04 лютого 2022 15:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 лютого 2022 15:41 |
Перелік змін.docx | |
04 лютого 2022 15:41 |
тендерна документація нова редакція.docx | |
31 грудня 2021 15:55 |
Announcement in English.docx | |
31 грудня 2021 15:55 |
Додаток 4.docx | |
31 грудня 2021 15:55 |
тендерна документація.docx |
04 лютого 2022 15:43 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 лютого 2022 15:41 |
Перелік змін.docx
|
|||
04 лютого 2022 15:41 |
тендерна документація нова редакція.docx
|
|||
31 грудня 2021 15:55 |
Announcement in English.docx
|
|||
31 грудня 2021 15:55 |
Додаток 4.docx
|
|||
31 грудня 2021 15:55 |
тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Спираючись на те, що договірні відносини виникають між Замовником та Підрядником, останній здійснює повний контроль за виконанням робіт передбачених договором.
Таким чином, в складі тендерної пропозиції, в якості підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, Учасник повинен підтвердити наявність власного досвіду виконання аналогічного договору, де останній виступає в якості виконавця робіт.
Детально розглянувши Ваше запитання, повідомляємо наступне.
Згідно п. 3.4. Додатку 2 до тендерної документації, аналогічним договором у розумінні тендерної документації є договір будівельного підряду на виконання робіт з реконструкції або нового будівництва або капітального ремонту об’єкту будівництва (аеропорт, аеродром) класу наслідків (відповідальності) СС3 (V категорії складності). Відповідно до зазначеного, а також ураховуючи норми ч. 1 ст. 838 Цивільного кодексу України; ч. 2 ст. 319 Господарського кодексу України; Постанови КМУ від 01.08.2005р. № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів в капітальному будівництві», Учасник може підтвердити досвід виконання аналогічного договору, надавши у складі пропозиції договір, де Учасником виконувалися роботи у якості субпідрядника з реконструкції або нового будівництва або капітального ремонту об’єкту будівництва (аеропорт, аеродром) класу наслідків (відповідальності) СС3 (V категорії складності).
Детально розглянувши Ваше запитання, повідомляємо наступне.
Згідно п. 3.4. Додатку 2 до тендерної документації, аналогічним договором у розумінні тендерної документації є договір будівельного підряду на виконання робіт з реконструкції або нового будівництва або капітального ремонту об’єкту будівництва (аеропорт, аеродром) класу наслідків (відповідальності) СС3 (V категорії складності). Відповідно до зазначеного, а також ураховуючи норми ч. 1 ст. 838 Цивільного кодексу України; ч. 2 ст. 319 Господарського кодексу України; Постанови КМУ від 01.08.2005р. № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів в капітальному будівництві», Учасник може підтвердити досвід виконання аналогічного договору, надавши у складі пропозиції договір, де Учасником виконувалися роботи у якості субпідрядника з реконструкції або нового будівництва або капітального ремонту об’єкту будівництва (аеропорт, аеродром) класу наслідків (відповідальності) СС3 (V категорії складності).
2. Відповідно до абзацу 2 п. 5.1. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником.
В такому випадку всі умови необхідні для виконання робіт викладені в технічному завданні, що є Додатком 4 до тендерної документації, з наявними відомостями ресурсів та відомостями обсягів робіт.
Скарги до процедури
Дата подання: 01 лютого 2022 18:14
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-14-000010 ● e0f42c12cf284196b41021d88e7d5bfa
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 липня 2022 16:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.07.2022 № 29-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
12.07.2022 № 29-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2021-12-31-005080-c, 31.12.2021, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо вжиття заходів щодо не допущення виявлених порушень в подальшому
2022-08-12 14:00:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Замовником проінформовано в електронній системі закупівель: «… На виконання Висновку моніторингу про результати процедури закупівлі UA-2021-12-31-005080-c повідомляємо, що вжито заходи щодо не допущення виявлених порушень в подальшому.».
2022-08-19 18:58:21
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 04013991 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна, Полтавська область обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 лютого 2022 16:23
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 березня 2022 14:22
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2022 15:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
1 535 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 535 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 | 1 535 000 000 | Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
1 524 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 524 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 | 1 524 000 000 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" #32851616 |
Переможець |
1 524 000 000,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2022 16:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2023 10:13
|
ДУ№2.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2023 10:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 19:24
|
№03-22-33.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2022 19:23
|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2022 11:47
|
Договір 03-22-33.pdf | укладений |
04 квітня 2022 11:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», домовилися внести зміни до п. 5.2. Розділу 5, п. 14.1. Розділу 14, Додатку №3 та Розділу 17 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 03-22/33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», домовилися внести зміни до п. 5.2. Розділу 5, п. 14.1. Розділу 14, Додатку №2 Договору підряду №03-22/33 від 04.04.2022 |
Номер договору про закупівлю: | 03-22/33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |