Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Радивилівський професійний ліцей |
Код ЄДРПОУ: | 02547211 |
Місцезнаходження: | 35500, Україна , Рівненська обл., Радивилів, вулиця Паркова будинок 26 |
Контактна особа: |
Онук Сергій Миколайович 380363341370 proflicey26@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 грудня 2021 13:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 04 січня 2022 11:15 |
Очікувана вартість: | 1 878 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 392,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 12 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 грудня 2021 15:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 грудня 2021 15:06 |
Додаток 5 технічні вимоги нова редакція.doc | |
23 грудня 2021 15:06 |
ТД нова редакція.docx | |
23 грудня 2021 15:06 |
2.docx | |
23 грудня 2021 15:06 |
Перелік змін.docx | |
15 грудня 2021 14:09 |
ТД.docx | |
15 грудня 2021 13:50 |
Додаток 4 ст.16.docx | |
15 грудня 2021 13:50 |
Додаток 3 ст.17.docx | |
15 грудня 2021 13:50 |
Додаток 5 технічні вимоги.doc | |
15 грудня 2021 13:50 |
Додаток 2 ТП.doc | |
15 грудня 2021 13:50 |
Додаток 6 Проект договору.docx | |
15 грудня 2021 13:50 |
Додаток 7 Ін.інформація.docx | |
15 грудня 2021 13:50 |
Додаток 8 Згода.docx | |
15 грудня 2021 13:50 |
Додаток 1 відомості.doc |
23 грудня 2021 15:09 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 грудня 2021 15:06 |
Додаток 5 технічні вимоги нова редакція.doc
|
|||
23 грудня 2021 15:06 |
ТД нова редакція.docx
|
|||
23 грудня 2021 15:06 |
2.docx
|
|||
23 грудня 2021 15:06 |
Перелік змін.docx
|
|||
15 грудня 2021 14:09 |
ТД.docx
|
|||
15 грудня 2021 13:50 |
Додаток 4 ст.16.docx
|
|||
15 грудня 2021 13:50 |
Додаток 3 ст.17.docx
|
|||
15 грудня 2021 13:50 |
Додаток 5 технічні вимоги.doc
|
|||
15 грудня 2021 13:50 |
Додаток 2 ТП.doc
|
|||
15 грудня 2021 13:50 |
Додаток 6 Проект договору.docx
|
|||
15 грудня 2021 13:50 |
Додаток 7 Ін.інформація.docx
|
|||
15 грудня 2021 13:50 |
Додаток 8 Згода.docx
|
|||
15 грудня 2021 13:50 |
Додаток 1 відомості.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-20-000038 ● 8b55f42a8d894ae8aab6c288e2fc09f7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 жовтня 2022 17:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.10.2022 №27-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 05.09.2022 № 003100-18/6851-2022, почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 20.10.2022 №27-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-12-15-004828-b 15.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-21 09:44:44
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Пелети паливні гранульовані» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-15-004828-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1.Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Відповідно до частини п’ятої статті 41 Закону, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Таким чином, однією з підстав внесення змін до істотних умов договору в частині збільшення ціни товару за одиницю до 10 відсотків є саме підтвердження сторонами договору коливання ціни товару на ринку в бік збільшення.
В ході проведення моніторингу згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що Радивилівським професійним ліцеєм (далі Замовник), додатковими угодами від 28.02.2022 №2 та від 01.07.2022 №3 до договору від 25.01.2022 року №5, укладеного з Фізичною особою підприємцем Неглядюк Віталій Іванович, сторонами внесено зміни до істотних умов договору в частині збільшення ціни за одиницю товару.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію та обґрунтування щодо законодавчих підстав укладання зазначених додаткових угод до вказаного договору, з наданням відповідного документального підтвердження коливання ціни товару (Пелети паливні гранульовані) на ринку в сторону збільшення (листи, довідки, висновки та інше).
Окрім того, надайте інформацію та підтверджуючі документи (накладні, акти приймання-передачі, тощо) щодо поставки та приймання товару за якістю і кількістю, що передбачена договором від 25.01.2022 року №5, а також проведення оплати за отриманий товар.
Пояснення/інформацію та підтвердні документи до кожного пункту запиту необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
щодо оприлюднення інформації та/або документів про усунення порушення (порушень), викладених у висновку від 09.11.2022 року Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. У зв’язку з проведенням моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області (наказ від 20.10.2022 №27-з «Про початок моніторингу процедур закупівель», керуючись п.п. 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, по закупівлі UA-2021-12-15-004828-b, предметом закупівлі якого є: «Пелети паливні гранульовані», Код ДК 021:2015 «09110000-3 Деревне паливо» та «09» листопада 2022 року в електронній системі закупівель оприлюднено Висновок про результати моніторингу закупівлі (далі - Висновок). За результатами проведеного моніторингу органом державного фінансового контролю були виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Враховуючи зміст Висновку, у замовника виникла необхідність усунути порушення, викладені у Висновку шляхом здійснення заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та з дотриманням вимог а.1 ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), а також оприлюднити інформацію та/або документи, що свідчать про усунення таких порушень через електронну систему закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю Висновку. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, – ВИРІШИЛА: 1. Повідомити керівника Замовника про проведення даного моніторингу та надати інформацію, що вимагалась у запиті від 21.10.2022 року, а саме: надати інформацію та обґрунтування щодо законодавчих підстав укладання зазначених додаткових угод до вказаного договору, з наданням відповідного документального підтвердження коливання ціни товару (Пелети паливні гранульовані) на ринку в сторону збільшення (листи, довідки, висновки та інше) (Додаток: сканкопії листів Рівненської торгово-промислової палати №56.03/47 від 28.01.2022 року та №56.03/198 від 10.06.2022 року. 2. Оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку щодо Закупівлі у порядку та строки передбачені Законом.
2022-11-11 11:04:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 13-02-0097/2022 |
Дата публікації: | 20 грудня 2022 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 13-02-0096/2022 |
Дата відкриття провадження: | 28 грудня 2022 |
Документи:
28 грудня 2022 15:03
|
Електронний підпис |
20 грудня 2022 09:30
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 січня 2022 11:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "ВестЕнерджиГруп" |
1 878 500,00
UAH з ПДВ
|
1 869 107,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа підприємець Неглядюк Віталій Іванович |
1 875 610,00
UAH з ПДВ
|
1 875 610,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "ВестЕнерджиГруп" #42769036 |
Відхилено |
1 869 107,00
UAH з ПДВ
|
06 січня 2022 10:01
|
Фізична особа підприємець Неглядюк Віталій Іванович #2967014013 |
Переможець |
1 875 610,00
UAH з ПДВ
|
06 січня 2022 10:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 14:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 липня 2022 12:28
|
Специфікація, 30.06.JPG | зміни до договору |
04 липня 2022 12:23
|
Додаткова угода, 30.06.JPG | зміни до договору |
04 липня 2022 12:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 лютого 2022 13:32
|
Додаткова 2, 1.JPG | зміни до договору |
10 лютого 2022 13:24
|
Специфікація, 1.JPG | зміни до договору |
10 лютого 2022 13:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2022 10:59
|
додаткова угода 001.jpg | зміни до договору |
27 січня 2022 10:20
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 14:35
|
2.JPG | укладений |
25 січня 2022 14:26
|
3.JPG | укладений |
25 січня 2022 14:26
|
1.JPG | укладений |
25 січня 2022 14:26
|
Специфікація.JPG | укладений |
25 січня 2022 14:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору згідно бюджетних зобов'язань Замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 2 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", інформацією Рівненської торгово-промислової палати №56.03/47 від 28.01.2022 р. сторони домовились внести зміни до Договору в частині ціни за одиницю товару в бік збільшення (не більше 10%) зокрема: 1. Ціна за (одиницю товару) тонну становить 7135,00 грн. та починає застосовуватись з “08” лютого 2022 року. 2. Додаток №1 до Договору викласти в новій редакції, що додається. 3. Всі інші умови даного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.2 ч.5 ст. 41 3акону України «Про публічні закупівлі», інформацією Рівненської торгово-промислової палати №56.03/198 від 10.06.2022р., сторони домовились внести зміни до Договору в частині зміни ціни за одиницю товару в бік збільшення (не більше 10%), зокрема: 1. Ціна за (одиницю товару) тонну становить 7847,00 грн. та починає застосовуватись з “01” липня 2022 року. 2. Додаток №1 до Договору викласти в новій редакції, що додається. 3. Всі інші умови даного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |