Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - код 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з надання лікувального харчування) назва предмету закупівлі товару за номенклатурою: ДК 021:2015 – 55511000-5 Послуги їдалень та інших кафе закритого типу
Очікувана вартість
3 958 500,00 UAH
UA-2021-06-15-006022-b ● 1c1a86666d6145c09070b66adbec6613
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01280527 |
Місцезнаходження: | 49102, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Ближня, буд. 31 |
Контактна особа: |
Елена Гришко +380663201364 polishko.np@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 червня 2021 12:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 серпня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 09 серпня 2021 11:09 |
Очікувана вартість: | 3 958 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 792,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з надання лікувального харчування (кошти НСЗУ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49102, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Ближня, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55511000-5 — Послуги їдалень та інших кафе закритого типу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за фактично надані Послуги проводяться за рахунок коштів НСЗУ шляхом поетапної оплати Замовником після наданих послуг та пред’явлення Виконавцем акту наданих послуг на оплату Послуг протягом 10 календарних днів | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 липня 2021 16:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2021 16:14 |
Перелік змін до ТД_харчування.DOCX | |
29 липня 2021 16:14 |
Тендерна документація_харчування зі змінами від 29.07.21.doc | |
15 червня 2021 12:12 |
Додаток 2 до договору (калькуляція).xlsx |
29 липня 2021 16:22 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 липня 2021 16:14 |
Перелік змін до ТД_харчування.DOCX
|
||||||
29 липня 2021 16:14 |
Тендерна документація_харчування зі змінами від 29.07.21.doc
|
||||||
15 червня 2021 12:12 |
Додаток 2 до договору (калькуляція).xlsx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-06-15-006022-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ «ЛІКЕА», Код ЄДРПОУ:43356209
Дата подання: 24 червня 2021 13:46
Дата подання: 24 червня 2021 13:46
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
На офіційному сайті (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-15-006022-b) 15.06.2021 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі «Послуги з надання лікувального харчування (кошти НСЗУ), ДК 021:2015: 55511000-5 - Послуги їдалень та інших кафе закритого типу зі строком поставки – до 31.12.2021 р. на очікувану вартість 3`958`500.00 грн
(з ПДВ), Замовником процедури закупівлі є Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №4» Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 01280527).
До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію щодо проведення відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 - код 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з надання лікувального харчування) назва предмету закупівлі товару за номенклатурою: ДК 021:2015 – 55511000-5 Послуги їдалень та інших кафе закритого типу, далі «Тендерна документація» із додатками.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛІКЕА» (далі - Скаржник) має бажання взяти участь у цій закупівлі, однак, ознайомившись з тендерною документацією, затвердженою протоколом № 221 від 15.06.2021, Скаржником були виявлені вимоги, які не відповідають чинному законодавству України, обмежують конкуренцію та є дискримінаційними відносно нашого Товариства та багатьох інших учасників, що позбавляє можливості прийняти участь у цій закупівлі. У зв’язку з цим, з метою недопущення дискримінації учасників, а також недопущення порушень чинного законодавства України, вважаємо за необхідне зазначити наступне.
1. У відповідності до розділу ІІІ п. 1 Тендерної документації передбачено, «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів (документів) через електронний майданчик у строк, визначений законодавством. Тендерна пропозиція повинна містити:
1.інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації);
2.інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, надану в електронних полях системи закупівель Prozorro у спосіб, встановлений Замовником (згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації).
3.інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації);
4. проект договору про закупівлю, підготовлений у відповідності з Додатком 4, який повинен бути заповнений зі сторони учасника, включаючи додатки та специфікацію до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити відбиток печатки учасника (за наявності) та лист-згоду учасника з проектом договору, засвідченого підписом уповноваженої особи;
5. копію свідоцтва платника ПДВ (або копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ);
6. копію свідоцтва про сплату єдиного податку (або копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);
7. копію відомостей (витягу) з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України або копію виписки/витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
8. копію статуту, зі змінами у разі наявності (або інший установчий документ), лист у довільній формі з обов’язковим зазначенням коду доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція) відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», надати скановану копію з оригіналу опису із кодом;
9.копію, засвідчену учасником, або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції - протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів (у разі підписання пропозиції керівником організації-учасника), доручення (довіреність) керівника учасника (у разі потреби) та документальне підтвердження статусу та повноважень особи, яка видала доручення (довіреність), щодо видачі доручення (довіреності)) - у разі підписання документів пропозиції іншою особою;
10. лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних стосовно уповноважених осіб, які підписують тендерну пропозицію та договір ( згідно Додатку №7 до цієї тендерної документації);
11. заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою (наведеною у Додатку 5 до цієї тендерної документації).
12. реєстр документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника.»
У відповідності до Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до Тендерної документації, Замовник згідно п. 1. в якості підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» вимагає надати : «довідка щодо наявності приміщень для зберігання товару не менше ніж 2000 к.м2, що використовується під час надання послуг, які є предметом закупівлі та наявність матеріально-технічної бази (в т.ч. холодильного обладнання, транспортних засобів тощо) у кількості необхідній для надання послуг.»
ТОВ «ЛІКЕА» зареєстровано в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 19.11.2019 року та з цього часу розвивається у напрямках громадського харчування, надання послуг їдалень, кейтерингових послуг та виготовлення різноманітних готових страв, в тому числі тривалого зберігання. Наразі наше Товариство має більше 10 укладених контрактів із бюджетними підприємствами та закладами про надання послуг харчування та постачання готових страв зі строком дії до 31.12.2021 року. Наразі наше Товариство використовує у господарській діяльності орендовані складські та офісні приміщення для зберігання продуктів харчування площею 1200 кв.м. згідно договору оренди № 01012021/1 від 01.01.2021 року. Вказаної площі складських приміщень повністю достатньо для зберігання продуктів харчування, які використовуються для подальшого надання послуг та виробництва готової їжі. (копія додається).
У відповідності до предмету закупівлі та «Технічної специфікації до предмета закупівлі» Додаток 3 до Тендерної документації не передбачена вимога про зберігання учасником великої кількості продуктів харчування, які необхідно розмістити на складі площею більше 2000 кв.м. та відсутнє будь-яке інше обґрунтування необхідності у учасника складського приміщення площею не менше 2000 кв.м.
З огляду на зазначене, прийняти участь у цій процедурі закупівлі зможуть тільки ті учасники, які мають або користуються складським приміщенням не менше 2000 кв.м., що є дискримінаційним по відношенню до нашого Товариства та багатьох інших суб’єктів господарювання, які працюють у даному напрямку.
Вказана умова Тендерної документації порушує ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та повинна бути виключена із її складу.
2. У відповідності до Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до Тендерної документації, Замовник згідно п. 1. в якості підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» вимагає надати: скан-копію документу, видану не пізніше 2020 року на ім’я Учасника, що підтверджує державну реєстрацію потужностей, проведену уповноваженими органами (надається на складські приміщення, зазначені в довідці про наявність складських приміщень для зберігання товару).
Вказана умова також є дискримінаційною відносно нашого Товариства з огляду на наступне.
Як зазначалося у п. 1 цієї скарги, наразі наше Товариство використовує у господарській діяльності орендовані складські приміщення для зберігання продуктів харчування площею 1200 кв.м. згідно договору оренди № 01012021/1 від 01.01.2021 року.
Державну реєстрацію потужностей наше Товариство було здійснено у відповідності до вимог чинного законодавства та отримано «Рішення про державну реєстрацію потужностей» від 03.02.2021 року, видане ГУ Держпродспоживслужби у Дніпропетровській області за номером r-UA-04-23-5279. Згідно вказаного рішення, ТОВ «ЛІКЕА» має право за адресою: м. Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, 159, здійснювати діяльність, пов’язану з харчовими продуктами, а саме: транспортування, зберігання, реалізацію, виробництво, пакування (копія додається).
Таким чином, ТОВ «ЛІКЕА» наразі має зареєстровану потужність, яку може використовувати в тому числі і для зберігання харчових продуктів, як це вимагається умовами Тендерної документації, але зареєстрована вказана потужністі у лютому 2021 року, а тому наше Товариство штучно позбавлено можливості прийняти участь у цій процедурі закупівлі через встановлення Замовником дискримінаційної вимоги про обов’язкову реєстрацію потужностей не пізніше 2020 року. Вказана вимога Замовника не обґрунтована умовами Тендерної документації, а тому є безпідставною та дискримінаційною відносно нашого Товариства та багатьох інших учасників.
Вказана умова Тендерної документації порушує ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та повинна бути виключена із її складу.
3. У відповідності до Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до Тендерної документації, Замовник згідно п. 1. в якості підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» вимагає надати: копію експлуатаційного дозволу оператора ринку, що проводить діяльність з виробництвом та/або зберіганням продуктів тваринного походження. Документи повинні бути видані на ім’я учасника торгів не пізніше 2020 року.»
Вказана умова також є дискримінаційною відносно нашого Товариства з огляду на наступне.
Як зазначалося у п. 1 цієї скарги, наразі наше Товариство використовує у господарській діяльності орендовані складські приміщення для зберігання продуктів харчування площею 1200 кв.м. згідно договору оренди № 01012021/1 від 01.01.2021 року.
Експлуатаційний дозвіл на вказані складські приміщення наше Товариство отримало 18.03.2021 року та присвоєно номер потужності a-UA-04-23-245-XVI-SP, PS, згідно якого нашому товариству дозволено на цьому складі здійснювати господарську діяльність із зберігання та реалізації продуктів тваринного походження.(копія додається).
Отже, з часу отримання зазначеного дозволу, ТОВ «ЛІКЕА» використовує зазначене складське приміщення з метою зберігання та реалізації продуктів тваринного походження, а тому наше Товариство на теперішній час повністю відповідає критеріям Замовника щодо предмету закупівлі.
Але, через дискримінаційну умову Замовника про наявність експлуатаційного дозволу, виданого не пізніше 2020 року, наше Товариство штучно позбавлено можливості прийняти участь у цій процедурі закупівлі. Вказана вимога Замовника не обґрунтована умовами Тендерної документації, а тому є безпідставною та дискримінаційною відносно нашого Товариства та багатьох інших учасників.
4. У відповідності до Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до Тендерної документації, Замовник згідно п. 1. в якості підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» вимагає надати: рішення про державну реєстрацію потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу, для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів. Документи повинні бути видані на ім’я учасника торгів не пізніше 2020 року.
Вказана умова також є дискримінаційною відносно нашого Товариства з огляду на наступне.
Як зазначалося у п. 1 цієї скарги, наразі наше Товариство використовує у господарській діяльності орендовані складські приміщення для зберігання продуктів харчування площею 1200 кв.м. згідно договору оренди № 01012021 від 01.01.2021 року.
Державну реєстрацію потужностей наше Товариство було здійснено у відповідності до вимог чинного законодавства та отримано «Рішення про державну реєстрацію потужностей» від 03.02.2021 року, видане ГУ Держпродспоживслужби у Дніпропетровській області за номером r-UA-04-23-5279. Згідно вказаного рішення, ТОВ «ЛІКЕА» має право за адресою: м. Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, 159, здійснювати діяльність, пов’язану з харчовими продуктами, а саме: транспортування, зберігання, реалізацію, виробництво, пакування (копія додається).
Таким чином, ТОВ «ЛІКЕА» наразі має зареєстровану потужність, яку може використовувати в тому числі і для виробництва харчових продуктів, як це вимагається умовами Тендерної документації, але зареєстрована вказана потужність у лютому 2021 року, а тому наше Товариство штучно позбавлено можливості прийняти участь у цій процедурі закупівлі через встановлення Замовником дискримінаційної вимоги про обов’язкову реєстрацію потужностей не пізніше 2020 року. Вказана вимога Замовника не обґрунтована умовами Тендерної документації, а тому є безпідставною та дискримінаційною відносно нашого Товариства та багатьох інших учасників.
Вказана умова Тендерної документації порушує ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та повинна бути виключена із її складу.
5. У відповідності до Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до Тендерної документації, Замовник згідно п. 1. в якості підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» вимагає надати: скан-копію документу, що підтверджує державну реєстрацію потужностей, проведену уповноваженими органами, на транспортування (виданий на ім’я учасника торгів не пізніше 2020 року або власника автотранспорту, яким документально підтверджено користується учасник закупівлі) або лист від уповноваженого органу, щодо державної реєстрації потужності транспортування (виданий на ім’я учасника торгів або власника автотранспорту, яким документально підтверджено користується учасник закупівлі), а також копію акту санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта (автотранспорту)».
Вказана умова також є дискримінаційною відносно нашого Товариства з огляду на наступне.
У відповідності до договору найму транспортних засобів ТОВ «ЛІКЕА» користується транспортними засобами –ізотермічними фургонами у кількості 2 одиниць.
У відповідності до довідок № 06.3/1622 та № 06.3/1624 від 29.01.2021 року ГУ Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області вказані автотранспортні засоби обстежені та зареєстрована потужність за № r-UA-04-23-5279, яка дозволяє використовувати вказані транспортні засоби з метою транспортування продуктів харчування в тому числі готової продукції.
Таким чином, ТОВ «ЛІКЕА» наразі має зареєстровану потужність, яку може використовувати в тому числі і для транспортування харчових продуктів, як це вимагається умовами Тендерної документації, але зареєстрована вказана потужність у 2021 року, а тому наше Товариство штучно позбавлено можливості прийняти участь у цій процедурі закупівлі через встановлення Замовником дискримінаційної вимоги про обов’язкову реєстрацію потужностей не пізніше 2020 року. Вказана вимога Замовника не обґрунтована умовами Тендерної документації, а тому є безпідставною та дискримінаційною відносно нашого Товариства та багатьох інших учасників.
Вказана умова Тендерної документації порушує ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та повинна бути виключена із її складу.
6. У відповідності до Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до Тендерної документації, Замовник згідно п. 1. в якості підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» вимагає надати: копії технічних паспортів на власний чи орендований автотранспорт або свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів не менше 5.
Тендерною документацією Замовник не обґрунтував необхідність наявності у учасника процедури закупівлі саме такої кількості транспортних засобів.
ТОВ «ЛІКЕА» у відповідності до договору найму від 21.02.2020 року користується транспортними засобами –ізотермічними фургонами, обладнаними холодильними установками у кількості 2 одиниць (копія договору найму додається).
Вказані транспортні засоби мають знаходяться у справному технічному стані та саме така кількість транспортних засобів є повністю достатнім для надання послуг за цією закупівлею. В разі, якщо під час виконання договору буде виявлено необхідність у залучені додатково транспортних засобів, такі транспортні засоби будуть залучені на підставі договору перевезення (копія якого надається).
Таким чином, наше Товариство має достатню кількість транспортних засобів для належного виконання умов договору за цією закупівлею, але через безпідставну та необґрунтовану вимогу Замовника про наявність у учасника саме власного або орендованого транспортного засобу у кількості 5 одиниць, наше Товариство позбавлено можливості прийняти участь у цій закупівлі. Вказана вимога Замовника не обґрунтована умовами Тендерної документації, а тому є безпідставною та дискримінаційною відносно нашого Товариства та багатьох інших учасників.
Вказана умова Тендерної документації порушує ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та повинна бути виключена із її складу.
7. У відповідності до Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до Тендерної документації, Замовник згідно п. 2. в якості підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вимагає надати: довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для організації послуг, обов’язково знаходяться у трудових відносинах та будуть виконувати трудові обов’язки у приміщеннях Виконавця, із зазначенням їх посад, прізвищ і ініціалів та дату проходження останнього медичного огляду та флюорографії в кількості достатній для забезпечення надання послуг (не менше 30 співробітників). Обов’язково наявність у Учасника технолога та медичної сестри з лікувального харчування, що працюють на підприємстві не менше ніж 2 місяці до подання тендерних пропозицій.»
Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», через те, що жодним нормативно-правовим актом не передбачено наявність у штаті виконавця послуг по наданню лікувального харчування медичної сестри з лікувального харчування. За умовами Тендерної документації та доданих документів згідно оголошеної процедури закупівлі, послуги надаються згідно запропонованого меню (Додаток 2 до проекту Договору) для кожної категорії хворих.
Згідно п. 1.3. Проекту договору, що є додатком 4 до Тендерної документації передбачено, що : «1.3. Примірне семиденне меню готових страв складено в межах фінансових призначень Замовника на відповідні цілі та з урахуванням орієнтованої кількості харчуючихся (пацієнтів). Примірне семиденне меню готових страв може змінюватись в межах семиденного меню (згідно технологічних карток-розкладок) та згідно нормативних правил, які передбачають таку заміну), а саме: маса брутто та нетто, хімічний склад (білки, жири, вуглеводи), калорійність, вихід (вага) страви, лише за погодженням Замовника. Можливість заміни одних продуктів іншими можливо лише згідно наказу МОЗ України від 29.10.2013 р. № 931.»
Таким чином, умовами Тендерної документації чітко визначені умови надання послуг з лікувального харчування, детальне меню із розкладкою та вимога про погодження із Замовником будь-яких змін до такого меню, тобто всі ці умови повністю виключають необхідність в наявності у Виконавця у штаті медичної сестри з лікувального харчування. Крім того, якщо така потреба буде виявлена під час надання послуг, Виконавець завжди має можливість залучити на договірних умовах відповідних фахівців для вирішення будь-яких питань.
Безпідставним та абсурдним є вимога Замовника про те, що учасник повинен мати у штаті працівника на посаді «медична сестра з лікувального харчування» не менше ніж 2 місяці до дня подання тендерної пропозиції за цією закупівлею.
Вказану вимогу можуть виконати тільки відповідні медичні заклади або учасники, які за власним бажанням залучили таких працівників для своєї діяльності та конкретно для таких учасників Замовником визначені такі дискримінаційні умови.
Аналогічна правова позиція міститься у рішенням АМКУ № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020р.,
№ 511-р/пк-пз від 14.01.2021 року.
Крім того, у відповідності до рекомендацій Антимонопольного комітету України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції» № 13-рк від 31.03.2020 р. обмеження замовниками можливості залучення працівників за цивільно-правовими договорами та встановлення конкретної необхідної кількості працівників без обґрунтування такої кількості є недопустимим з боку замовника.
З огляду на зазначене, та враховуючи той факт, що Замовник взагалі не обґрунтував необхідність у штаті учасника не менше 2 місяців до дня подання тендерної пропозиції працівника на посаді «медичної сестри з лікувального харчування», вказана умова штучно обмежує можливість нашого Товариства прийняти участь у цій закупівлі, хоча ТОВ «ЛІКЕА» має у достатній кількості кваліфікованих працівників, які можуть забезпечити надання якісних послуг за предметом закупівлі (копія штатного розкладу додається).
8. У відповідності до Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до Тендерної документації, Замовник згідно п. 2. в якості підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» «учасник повинен мати в штаті працівників, які пройшли підготовку за курсом вимоги до системи управління безпечністю харчових продуктів згідно ДСТУ ISO 22000:2019 та отримали відповідні свідоцтва не пізніше 2020 року (надати у складі тендерної пропозиції оригінали таких свідоцтв не менше 4 одиниць).
ТОВ «ЛІКЕА» має сертифікат на відповідність ДСТУ ISO 22000:2019 «Система управління безпечністю харчових продуктів» зі строком дії до 24.03.2023 року.
Крім того, у штаті нашого Товариства є 2 працівники, які пройшли навчання за курсом вимоги до системи управління безпечністю харчових продуктів згідно ДСТУ ISO 22000:2019 та отримали відповідні свідоцтва не пізніше 2020 року (копії додаються). У відповідності до вказаного ДСТУ ISO 22000:2019 не передбачена необхідна кількість працівників, які повинні пройти відповідне навчання та отримати вказані сертифікати.
За вимогою Замовника наше Товариство має можливість спрямувати додаткових працівників для отримання таких сертифікатів, але таке навчання та сертифікати будуть вже мати місце у поточному 2021 році, що ніяким чином не сплине на якість надання послуг за договором за цією закупівлею.
Враховуючи той факт, що Замовником взагалі необґрунтована вимога про наявність 4 працівників, які мають відповідні сертифікати та необґрунтована вимога про дату видачі цих сертифікатів, вважаємо, що вказана вимога є дискримінаційною та такою, що позбавляє наше Товариство можливості прийняти участь у цій процедурі закупівлі.
8. У відповідності до Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до Тендерної документації, Замовник згідно п. 3. в якості підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» вимагає надати учаснику: копія аналогічного договору стосовно надання послуг лікарняного харчування закладам охорони здоров’я, у відповідності до предмету закупівлі, що підтверджує (підтверджують) досвід виконання договору у 2020-2021 рр. Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам:
- укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є надання послуг їдалень (послуг з надання лікувального харчування);
- сторонами визначена ціна договору;
- сторонами встановлений строк дії договору;
- в аналогічному договорі повинен прослідковуватися повний цикл організації гарячого харчування(кількість прийомів їжі від 2 до 5 разів на день, приготування їжі та надання послуг здійснюється на території харчоблоку Учасника.)
У відповідності до предмету закупівлі, як це визначено у оголошені: ДК 021:2015 – 55511000-5 Послуги їдалень та інших кафе закритого типу. Згідно із додатку 2 до проекту договору чітко визначено меню та чіткий різновид блюд за цим меню. За умовами тендерної документації на учасника не покладається обов’язок щодо розроблення меню та його корегування в залежності від стану хворих. Отже за умовами Тендерної документації вимагається приготування, доставка та видача конкретних страв.
Таким чином, що мається на увазі під поняттям «лікарняного та лікувального харчування» взагалі не є зрозумілим.
У відповідності до рекомендацій Антимонопольного комітету України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції» № 13-рк від 31.03.2020 р. «замовнику важливо переконатися у тому, що учасник має досвід у наданні аналогічних послуг та має об’єктивну можливість виконати договір. Разом з тим, встановлення умови про наявність досвіду щодо виконання конкретних послуг харчування та встановлення додаткових критеріїв, таких як період надання послуг та інш., є надлишковим та таким що порушує принцип дискримінації.
ТОВ «ЛІКЕА» має багатий досвід у наданні послуг з організації харчування як дітей так і дорослих, в тому числі і специфічних категорій, таких як діти-інваліди, психічно-хворі підопічних психоневрологічних інтернатах та інш. (копії договорів надаємо). Таким чином, визначення Замовником поняття аналогічного договору, як договору про надання послуг лікарняного харчування за період з 2020-2021 роки порушує принцип дискримінації учасників та обмежує можливість наше Товариство прийняти участь у цій закупівлі.
Крім того, поняття аналогічного договору за умовами Тендерної документації не відповідає вимогам Технічного завдання Замовника (додаток 3 до Тендерної документації). Так, за поняттям «аналогічний договір» замовник зазначив, що це повинен бути договір, за яким послуги надаються на території харчоблоку Учасника, а згідно «Технічної специфікації» передбачено, що «Готова їжа передається Замовнику у тарі (упаковці) Виконавця, яка відповідає існуючим санітарно-епідеміологічним вимогам з розфасуванням кожної страви по кількості порцій у кожне відділення згідно з заявкою.»
Вказана умова Тендерної документації порушує ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та повинна бути виключена із її складу.
9. У відповідності до Додатку 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» ДК 021:2015 - код 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з надання лікувального харчування) назва предмету закупівлі товару за номенклатурою: ДК 021:2015 – 55511000-5 Послуги їдалень та інших кафе закритого типу п. 2 передбачено, що «Харчування, що надається повинно бути якісним та відповідати вимогам діючих стандартів та розробленого тижневого меню. Затверджені варіанти меню надавати з розрахунками в грамах. Учасник повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає наступним нормативним документам:
- Закон України від 14.09.2006 № 142-У «Про дитяче харчування».
- Закон України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
- Закон України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» від 18.05.2017 № 2042-УШ
- Постанова Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах».
- Порядок надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України № 116 від 02 лютого 2011 року (із змінами).
- ДСанПІН 5,5.2.008-01 «Державні санітарні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу», затверджені Постановою Головного державного санітарного лікаря України від 14.08.2001 №63.
- Наказ Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 № 242/329 «Порядок організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах».
- Наказ Міністерства освіти І науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 15.08.2006 № 620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування
дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах», в тому числі щодо заборони м'яса та яєць водоплавної птиці, субпродуктів, що містять синтетичні барвники.
- Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб».
- Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» від 01.10.2012 № 590.
- «Збірник рецептур страв та кулінарних виробів», Здобнов О.І., Циганенко В.О., Пересічний М.І.,2005. (рекомендація).
- «Збірник рецептур страв для харчування школярів». «КиївТехніка» 1987 р. (рекомендація).
- «Організація харчування дітей у дошкільних навчальних закладах», Омельяненко Н.В., Баронова Ю.Б., Алексєєнко К.В., Рябчун Л.Л.; ТОВ «МЦФЕР-Україна» 2014 р. (рекомендація)
- «Організація лікарняного харчування в закладах охорони здоров’я України», Щвець О.В.,2016 (рекомендація)
«Харчування дітей», Снігур М.І., 1988р. (рекомендація)
- «Довідник технологічних карт», Смолянський Б.Л., 1985 р. (рекомендація) тощо.
У відповідності до офіційного сайту Замовника (http://likarnya4.dp.ua/about.html) «Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №4» Дніпровської міської ради працює з 1990р., є сучасним багатопрофільним медичним закладом. У своїй структурі має консультативно-діагностичне відділення по обслуговуванню 783 100тис.чол. дорослого населення м.Дніпро».
Таким чином, зазначені нормативно-правові акти та рекомендації, які стосуються харчування дітей взагалі не відносяться до вимог про надання послуг за цією закупівлею, та учасник не може гарантувати надання послуг у відповідності до зазначених нормативно-правових актів.
Вказана вимога є такою, що суперечить вимогам чинного законодавства та повинна бути виключена із змісту Тендерної документації.
10. Згідно п. 11. Додатку 3 до Тендерної документації замовник вимагає від учасника: «Документально підтвердити наявність власних чи орендованих потужностей для виробництва готових страв з використанням газового модифікованого середовища.»
Але вказана вимога замовника взагалі не є зрозумілою та необґрунтовано за Тендерною документацією з боку замовника з якою метою він вимагає наявність у учасника потужність для виготовлення готових страв з використанням газового модифікованого середовища.
Наше Товариство є виробником готових страв із різним терміном зберігання, має всі технічні можливості для виготовлення та постачання готових страв за вимогами Замовника, має у своєму складі орендоване обладнання для будь-якого виду пакування (копія договору оренди обладнання додається).
З огляду на зазначене, вказана вимога Замовника є надмірною, такою, що не відповідає вимогам Тендерної документації та предмету закупівлі, та прописана виключно з метою допущення до участі у цій закупівлі певних учасників, а тому порушує ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та повинна бути виключена із її складу.
11. Згідно п. 12. Додатку 3 до Тендерної документації замовник вимагає від учасника:
«З метою гарантування виконання договору, учасник повинен ознайомитися з усіма місцями харчування Замовника для чого здійснити виїзд на місце розташування об’єктів та провести його огляд. Відповідно учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає акт підтвердження від замовника щодо виїзду представника учасника на місце розташування об’єкта. Документи надаються в довільній формі.»
Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
У відповідності до умов закупівлі п. 6 Додатку 3 до Тендерної документації передбачено, що «Готова їжа передається Замовнику у тарі (упаковці) Виконавця, яка відповідає існуючим санітарно-епідеміологічним вимогам з розфасуванням кожної страви по кількості порцій у кожне відділення згідно з заявкою. Тара повинна забезпечувати збереження якості готової їжі під час транспортування та температурний режим. Для транспортування готової їжі використовують термоси, ізотермічні контейнери або контейнери пластикові харчові, що щільно закриваються кришками, що має бути підтверджено копією документу з державної санітарно-епідеміологічної експертизи на транспортувальну ємкість (термос або ізотермічний контейнер), в якому буде здійснюватись транспортування готової їжі згідно з вимогами чинного законодавства.»
Також п 6.2.4. Проекту договору передбачено, що Виготовлення готових страв здійснюється на харчоблоці Виконавця та посудом Виконавця, який відповідає санітарно-гігієнічним нормам та забезпечує необхідні умови для зберігання відповідного температурного режиму, запобігання псуванню або погіршення якісних характеристик страв під час транспортування.
Таким чином, послуги надаються шляхом приготування готової їжі на харчоблоці Виконавця, доставляються Виконавцем та передаються Замовнику. Обов’язок у Виконавця видачі готової їжі хворим за місцезнаходженням Замовника за умовами тендерної документації відсутній.
А тому, безпідставним та необґрунтованим є вимога Замовника про ознайомлення учасника із місцями харчування на території Замовника.
Крім того, користуючись таким обов’язком, Замовник ще до моменту розкриття тендерних пропозицій буде мати інформацію про учасників, які бажають прийняти участь у закупівлі, що порушує принцип «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі».
Аналогічна правова позиція міститься у рішенні АМКУ № 511-р/пк-пз від 14.01.2021 року.
З огляду на зазначене просимо зобов’язати Замовника усунути дискримінаційну вимогу та внести зміни у Тендерну документацію, виключивши вимогу про ознайомлення учасника з місцями харчування Замовника особисто та надати у складі тендерної пропозиції довідку у акт підтвердження від замовника щодо виїзду представника учасника на місце розташування об’єкта.
З огляду на все вищезазначене та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
- прийняти цю скаргу до розгляду;
- зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №4» Дніпровської міської ради внести зміни у Тендерну документацію на закупівлю послуг: Послуги з надання лікувального харчування (кошти НСЗУ), ДК 021:2015: 55511000-5 - Послуги їдалень та інших кафе закритого типу.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 червня 2021 12:03
рішення від 29.06.2021 № 14466 + лист Замовнику + лист Скаржнику.pdf
Дата публікації: 30 червня 2021 12:03
інформація про перенесення розгляду скарги від 08.07.2021 № 13198.pdf
Дата публікації: 09 липня 2021 16:27
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.07.2021 № 16404.pdf
Дата публікації: 20 липня 2021 17:15
рішення від 19.07.2021 № 16404.pdf
Дата публікації: 22 липня 2021 21:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 16404-р/пк-пз від 19.07.2021 виконане шляхом внесення змін до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 29 липня 2021 16:22
Номер скарги: UA-2021-06-15-006022-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ «ЛІКЕА», Код ЄДРПОУ:43356209
Дата подання: 08 вересня 2021 13:33
Дата подання: 08 вересня 2021 13:33
Скарга на рішення Замовника щодо визначення переможця процедури закупівлі
На офіційному сайті (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-15-006022-b) 15.06.2021 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі «Послуги з надання лікувального харчування (кошти НСЗУ), ДК 021:2015: 55511000-5 - Послуги їдалень та інших кафе закритого типу зі строком поставки – до 31.12.2021 р. на очікувану вартість 3`958`500.00 грн
(з ПДВ), Замовником процедури закупівлі є Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №4» Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 01280527).
До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію щодо проведення відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 - код 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з надання лікувального харчування) назва предмету закупівлі товару за номенклатурою: ДК 021:2015 – 55511000-5 Послуги їдалень та інших кафе закритого типу, далі «Тендерна документація» із додатками.
09.08.2021 року відбулося розкриття тендерних пропозицій учасників цієї закупівлі.
30.08.2021 року Замовником прийнято рішення про визначення переможцем цієї процедури закупівлі ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ" із ціною пропозиції 3`838`332.66 грн. з ПДВ.
Ознайомившись із змістом тендерної пропозиції зазначеного учасника, ТОВ «ЛІКЕА» вважає, що тендерна пропозиція переможця не відповідає умовам Тендерної документації та є такою, що повинна бути відхилена Замовником з огляду на наступне.
1. У відповідності до розділу ІІІ п. 1 Тендерної документації передбачено, «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів (документів) через електронний майданчик у строк, визначений законодавством. Тендерна пропозиція повинна містити:
1.інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації);
2.інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, надану в електронних полях системи закупівель Prozorro у спосіб, встановлений Замовником (згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації).
3.інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації);
4. проект договору про закупівлю, підготовлений у відповідності з Додатком 4, який повинен бути заповнений зі сторони учасника, включаючи додатки та специфікацію до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити відбиток печатки учасника (за наявності) та лист-згоду учасника з проектом договору, засвідченого підписом уповноваженої особи;
5. копію свідоцтва платника ПДВ (або копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ);
6. копію свідоцтва про сплату єдиного податку (або копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);
7. копію відомостей (витягу) з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України або копію виписки/витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
8. копію статуту, зі змінами у разі наявності (або інший установчий документ), лист у довільній формі з обов’язковим зазначенням коду доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція) відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», надати скановану копію з оригіналу опису із кодом;
9.копію, засвідчену учасником, або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції - протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів (у разі підписання пропозиції керівником організації-учасника), доручення (довіреність) керівника учасника (у разі потреби) та документальне підтвердження статусу та повноважень особи, яка видала доручення (довіреність), щодо видачі доручення (довіреності)) - у разі підписання документів пропозиції іншою особою;
10. лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних стосовно уповноважених осіб, які підписують тендерну пропозицію та договір ( згідно Додатку №7 до цієї тендерної документації);
11. заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою (наведеною у Додатку 5 до цієї тендерної документації).
12. реєстр документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника.»
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» відсутній лист у довільній формі з обов’язковим зазначенням коду доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція) відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Вказана невідповідність є підставою для відхилення тендерної пропозиції цього учасника згідно із п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
2. У відповідності до Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до Тендерної документації, Замовник згідно п. 1. в якості підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» вимагав надати :
- скан-копію документу, що підтверджує державну реєстрацію потужностей, проведену уповноваженими органами, на транспортування або лист від уповноваженого органу, щодо державної реєстрації потужності транспортування (виданий на ім’я учасника торгів або власника автотранспорту, яким документально підтверджено користується учасник закупівлі), а також копію акту санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта (автотранспорту).
У складі тендерної пропозиції зазначеного учасника відсутній такий документ, як «копія акту санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта (автотранспорту», що є підставою для відхилення тендерної пропозиції цього учасника.
3. У відповідності до Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до Тендерної документації, Замовник згідно п. 1. в якості підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» вимагав надати:
- копія аналогічного договору стосовно надання послуг харчування закладам охорони здоров’я, у відповідності до предмету закупівлі, що підтверджує (підтверджують) досвід виконання договору відповідно до предмету закупівлі.
- разом із аналогічними договорами на підтвердження їх виконання учасники зобов’язані надати акти про надані послуги (виконані роботи). В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначених договорів, що засвідчують зміну істотних умов договорів .
У складі тендерної пропозиції цього учасника було надано:
- договір № 18-08 від 18.08.2020р. укладений із Комунальним підприємством «Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім. проф. І.М. Руднєва» Дніпропетровської обласної ради, в якому зазначена сума договору за п. 3.2 у розмірі795 712,67 грн. з ПДВ.
- Акти наданих послуг за період дії цього договору на загальну суму 657 719,46 грн. з ПДВ;
- Лист-відгук № 221 від 01.04.2021р., за змістом якого зазначено, що загальна сума договору склала 657719,46 грн. з ПДВ.
Вказаний договір було укладено у відповідності до проведеної процедури публічних закупівель ідентифікатор UA-2020-07-15-006001-c-a1 та згідно із інформацією про виконання зазначеного договору, яка міститься на офіційному сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-15-006001-c , до вказаного договору було укладено: додаткову угоду № 1 від 21.08.2021 року; додаткову угоду № 2 від 24.12.2020 року про зменшення обсягів закупівлі, додаткову угоду № 3 б/д про пролонгацію строку дії договору, додаткову угоду № 4 від 20.01.2021 року про збільшення суми договору, додаткову угоду № 5 від 30.03.2021 року про зменшення обсягів закупівлі.
До складу тендерної пропозиції ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» не надано додаткову угоди № 2 від 24.12.2020р., № 3 б/д, № 4 від 20.01.2021 року, № 5 від 30.03.2021 року, що не відповідає вимогам Замовника про необхідність надання додаткових угод до зазначеного договору, що засвідчують зміну істотних умов договору.
Вказане порушення свідчить про невідповідність тендерної пропозиції цього учасника вимогам Тендерної документації та є підставою для відхилення тендерної пропозиції згідно із ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Неправомірне рішення Замовника щодо визначення переможцем цієї процедури закупівлі ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» порушує права та інтереси ТОВ «ЛІКЕА» як учасника цієї закупівлі.
З огляду на все вищезазначене та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
- прийняти цю скаргу до розгляду;
- зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №4» Дніпровської міської ради скасувати рішення від 30.08.2021 року про визначення
ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» переможцем цієї процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 вересня 2021 16:13
рішення від 10.09.2021 №20665.pdf
Дата публікації: 10 вересня 2021 16:12
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.09.2021 № 21491.pdf
Дата публікації: 22 вересня 2021 18:07
Рішення від 21.09.2021 № 21491.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2021 15:23
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ № 21491-р/пк-пз від 21.09.2021 Замовником (КНП "МКЛ № 4" ДМР) скасовано рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ" переможцем процедури закупівлі UA-2021-06-15-00-6022-b, в результаті чого процедуру повернуто на стадію кваліфікації учасників закупівлі.
Дата виконання рішення замовником: 29 вересня 2021 14:56
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 серпня 2021 11:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МАРКЕТПРОМ" |
3 104 192,72
UAH з ПДВ
|
2 961 628,19
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МІКА ГРУП" |
3 758 500,00
UAH з ПДВ
|
2 980 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «ЛІКЕА» |
3 949 497,10
UAH з ПДВ
|
3 838 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ" |
3 838 332,66
UAH з ПДВ
|
3 838 332,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" |
3 950 000,00
UAH з ПДВ
|
3 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МАРКЕТПРОМ" #43441220 |
Рішення скасоване |
2 961 628,19
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2021 14:36
|
|
ТОВ "МІКА ГРУП" #37620175 |
Рішення скасоване |
2 980 400,00
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2021 14:36
|
|
ТОВ «ЛІКЕА» #43356209 |
Рішення скасоване |
3 838 300,00
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2021 14:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 серпня 2021 17:10
|
ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ" #42234821 |
Рішення скасоване |
3 838 332,66
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2021 14:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 серпня 2021 16:56
|
ТОВ "МАРКЕТПРОМ" #43441220 |
Відхилено |
2 961 628,19
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2021 15:52
|
|
ТОВ "МІКА ГРУП" #37620175 |
Відхилено |
2 980 400,00
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2021 15:55
|
|
ТОВ «ЛІКЕА» #43356209 |
Відхилено |
3 838 300,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2021 12:07
|
|
ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ" #42234821 |
Переможець |
3 838 332,66
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2021 09:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 жовтня 2021 13:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2022 14:00
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2022 12:21
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2022 11:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 квітня 2022 10:37
|
Додаткова угода 4.PDF | зміни до договору |
04 квітня 2022 10:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2022 09:57
|
Додаткова угода 3.PDF | зміни до договору |
24 січня 2022 09:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 15:52
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 15:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 15:33
|
Додаткова угода 1 до договору 414.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 15:31
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2021 14:49
|
Договір 414-21.pdf | укладений |
19 жовтня 2021 14:48
|
Додаток №2 Калькуляція.pdf | укладений |
19 жовтня 2021 14:48
|
Додаток №3 Графік постачання готових страв.pdf | укладений |
19 жовтня 2021 14:48
|
Додаток №4 Технологічні картки-розкладки (41-82).pdf | укладений |
19 жовтня 2021 14:47
|
Додаток №4 Технологічні картки-розкладки (№1-40).pdf | укладений |
19 жовтня 2021 14:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума договору зменшена на 1 948 902,52 грн та складає 1 889 430,14 грн без ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 414/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дію договору продовжено до 31.03.2022 року. |
Номер договору про закупівлю: | 414/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Загальна сума Договору збільшена на 377 885,99 грн. без ПДВ та складає 2 267 316,13 грн. без ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 414/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума Договору зменшена на 24,98 грн без ПДВ та становить 2 267 291,15 грн без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 414/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |