Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Жмеринкакомунсервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 33322943 |
Місцезнаходження: | 23100, Україна , Вінницька обл., м Жмеринка, вул Соборна 10 |
Контактна особа: |
Сарафенюк Крістіна Олександрівна +380433221225 kris.sarafenyk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 листопада 2023 11:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 1 656 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 280,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2023 11:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2023 11:47 |
Тендерна_документація_за_Особливостями Ліфти 22.docx | |
23 листопада 2023 11:47 |
Додаток 3 до тендерної документації проект договору.docx | |
23 листопада 2023 11:47 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx | |
23 листопада 2023 11:47 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-30-000020 ● 86be5467f34f4a3ab3a9b77d2c772f24
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 січня 2024 13:47 |
29.01.2024 № 13 Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 29.01.2024 № 13
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
20 UA-2023-11-23-006582-a 23.11.2023 Комунальне підприємство "Жмеринкакомунсервіс" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-05 14:52:35
Запит замовнику на пояснення
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон № 922-VІІІ) та ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі «Послуга з технічного обслуговування 22 ліфтів у м. Жмеринка» (за ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів) очікуваною вартістю 1 656 000,00 грн., яку проведено КП "Жмеринкакомунсервіс" (далі Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Пунктом 2 додатку 1 тендерної документації передбачено, що учасник для підтвердження інформації, що зазначена у довідці «Інформація про виконання аналогічного договору(ів)», Учасник надає акт(-ти) приймання виконаних робіт/наданих послуг.
Учасником ФОП Марусич Богдан Олексійович в зазначеній довідці зазначено 2 договори, акти виконаних робіт надані лише по одно договору за № 256 від 10.04.2023 на суму 29700,0 грн. (файли - Акт викон.робіт Козятин.pdf, Акт викон.робіт Козятин2pdf.pdf) притому що договір виконано на суму 133 650,00 грн. про що зазначене на сайті prozorro за ID UA-2023-03-22-010701-a.
Прошу пояснити не відхилення тендерної пропозиції учасника, в зв’язку з не відповідністю.
Пояснення/інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-08 11:30:14
Пояснення відносно закупівлі послуг з технічного обслуговування 22 ліфтів у м.Жмеринка
Заступнику начальника
відділу контролю у сфері закупівель
Любові ОПОЛОНИК
Відповідно до запиту від 05.02.2024 Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 29.01.2024 UA-2023-11-23-006582-a), щодо процедури закупівлі ДК 021:2015: 50750000-7 повідомляємо наступне :
Дана тендерна пропозиція не була відхилена, в зв’язку з не виявленням порушень з боку учасника ФОП Марусича Богдана Олексійовича. Відповідно до пункту 2 додатку 1 тендерної документації передбачено, що учасник для підтвердження інформації, що зазначена у довідці «Інформація про виконання аналогічного договору(ів)», учасник має надати копiю виконаного аналогічного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору а також - акт(-ти) приймання виконаних робіт/наданих послуг. Чітко визначеної кількісті необхідних договорів і актів вказано не було, тобто для підтвердження інформації було достатньо по одному документу з вищевказаних, а також замовником не зазначалось, що дані акти виконаних робіт/наданих послуг мають бути на повністю виконану суму договору.
В свою чергу ФОП Марусич Богдан Олексійович (Учасник), надав два договори: Договір № 256 від 10.04.2023 року із КП «Козятинська центральна районна лікарня» на суму 133 650,00 грн., із двома актами здачі прийняття робіт по 14 850,00 грн, загальною сумою на 29700,00 грн. Договір № 179 від 22.11.2022 року із КП «Жмеринкакомунсервіс» на суму 1380000,00 грн. Інформуємо, що даний договір був укладений між нашим підприємством та ФОП Марусичем Богданом Олексійовичем, та вважався таким що виконано від 31.12.2023 року, тому всі необхідні акти та підтвердження виконання зобов’язань є в наявності у КП «Жмеринкакомунсервіс».
Узагальнюючи усе вищевказане, вважаємо, що ФОП Марусич Богдан Олексійович (учасник), дотримався усіх вимог тендерної документації, тому й став переможцем відкритих торгів з особливостями.
З повагою
КП «Жмеринкакомунсервіс»
Надання інформації про усунення порушення замовником
На, висновок Східного офісу Держаудитслужби від 15.02.2024, надаємо аргументовані заперечення, щодо виявлених Вами порушень, а саме: Відповідно до пункту 3 пункту, додатку 1 до тендерної документації передбачено, що учасник для підтвердження інформації, що зазначена у довідці «Інформація про виконання аналогічного договору(ів)», надає акт(-ти) приймання виконаних робіт/наданих послуг. У документації не було чітко вказано про необхідність у завантаженні на майданчик усіх актів виконаних робіт до даних договорів, а лише вимога додати договори, які і є доказом виконання аналогічних робіт та достатнім вважається від одного і більше актів. Під час розгляду пропозиції, учасником ФОП Марусича Б.О. було надано необхідну кількість перелічених документів, у зв’язку із чим останнього і обрано переможцем. Також звертаємо Вашу увагу, на те, що переможець в свою чергу надав нам у паперовому вигляді оригінали, всіх належних документів, в тому числі усі акти виконаних робіт на суму по заявленим договорах. Отже, Ваше зобов’язання, щодо припинення договору № 241 від 13.12.2023 є не можливим до виконання так, як вимоги тендерної документації було дотримано повністю, а також у зв’язку із тим, що ми не можемо порушити умови договорів «про надання послуг прибирання та утримання будинків та прибудинкових територій» між балансоутримувачем КП «Жмеринкакомунсеріс» та співвласниками будинків у яких встановлено ліфти. Відповідно до ЗУ «Про житлово-комунальні послуги» у даних договорах зазначено однією із послуг та обов’язком є утримання ліфтів. За для безпеки користувачів, не порушення правил експлуатації та дотримання усіх норм використання ми, як балансоутримувач не можемо залишити без обслуговування, 22 ліфта у місті Жмеринка . Нагадуємо, що усі акти виконаних робіт в оригіналі є у нас в наявності, тому додаємо їх для підтвердження та усунення порушення про які Ви вище зазначили.
2024-02-22 15:05:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 грудня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Марусич Богдан Олексійович |
1 518 000,00
UAH з ПДВ
|
1 518 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Марусич Богдан Олексійович #2970119011 |
Переможець |
1 518 000,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2023 11:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2025 08:28
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2023 15:29
|
Договір _ 241.pdf | укладений |
13 грудня 2023 15:29
|