Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) Луцької міської територіальної громади. Перший етап будівництва згідно обсягів робіт, передбачених Проєктом
Очікувана вартість
14 000 000,00 UAH
UA-2024-06-14-009670-a 1bddc58219c04908b0612219d58248e4
Відкриті торги з особливостями    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кучинський Андрій Євгенович

380332777916 TENDER@LUTSKRADA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 04051327
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, Україна, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Богдана Хмельницького, 19
Контактна особа: Кучинський Андрій Євгенович
380332777916
TENDER@LUTSKRADA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2024 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2024 11:00
Очікувана вартість: 14 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) Луцької міської територіальної громади. Перший етап будівництва згідно обсягів робіт, передбачених Проєктом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43025, Україна, Волинська область, Луцьк
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2025
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Згідно постанови КМУ від 04.12.2019 року № 1070 Замовник передбачає та перераховує попередню оплату (аванс) в розмірі 30% від суми договору протягом 10 банківських днів з моменту виставлення рахунку. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Остаточні розрахунки у розмірі 70% здійснюється за цим Договором шляхом оплати за фактично виконані роботи. Розрахунки за виконані роботи провадяться Замовником протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт та витрати за формою КБ-3. Пiсляоплата 15 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 15:32
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 15:32
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 15:32
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 15:32
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 15:32
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 15:32
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 15:32
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 15:32
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 15:32
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 15:32
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 15:32
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 15:32
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 15:32
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 15:32
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 15:32
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 15:32
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 15:32
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 15:32
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 15:32
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 15:32
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 15:32
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2024 15:32

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

21 червня 2024 16:36
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 червня 2024 15:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 червня 2024 16:36
2_КД_ВРЗКР_Підсумкова_відомість_ресурсів_.pdf
21 червня 2024 16:36
Протокол_про_внесення_змін_МАСЦО.pdf.p7s
21 червня 2024 16:36
Протокол_про_внесення_змін_МАСЦО.pdf
14 червня 2024 15:32
ТД МАСЦО.pdf
14 червня 2024 15:32
Технічні_вимоги_Додаток_2.docx
14 червня 2024 15:32
Проєкт_договору_Додаток_4.docx
14 червня 2024 15:32
ТД МАСЦО.pdf.p7s
14 червня 2024 15:32
Проєкт_договору_Додаток_4.docx (1).p7s
14 червня 2024 15:32
Технічні_вимоги_Додаток_2.docx (1).p7s

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискрисмінаційна вимога
Дата подання: 17 червня 2024 16:02
Дата відповіді: 20 червня 2024 16:00
Шановний замовнику ! Уважно ознайомившися з тендерною документацією, було виявлено що згідно Додатку 1 до тендерної документації вимагається наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного запредметом закупівлі договору, На підтвердження виконання даної вимоги зазначено надання не менше 2-ох аналогчних договорів. Дана вимога є дискримінаційною та обмежує конкуренцію, оскільки Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено можливості зазначення кількості виконаних аналогічних договорів. На основі вищевикладеного просимо прибради дану дискримінаційну вимогу та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Дякуємо за звернення та виявлений до закупівлі інтерес. Вважаємо вимогу щодо досвіду виконання аналогічного договору обґрунтованою, не завищеною, не спрямованою на звуження кола учасників та досить важливою. Умови встановлені для переконання в достатньому досвіді учасника щодо створення, проектування та експлуатації існуючих автоматизованих систем оповіщення, проаналізувавши різні сучасні підходи створення, технологічні та технічні рішення щодо забезпечення необхідної їх функціональності, технічного обслуговування і супроводження. Одночасно зазначаємо, що вами документально не доведено, чому ви не може підтвердити досвід виконання аналогічних договорів за встановленими вимогами, а також яким чином дана вимога порушує ваші права та законні інтереси, перешкоджає взяти участь у даній процедурі закупівлі, адже тендерна документація по даній процедурі дає можливість кожному учаснику подати в складі тендерної пропозиції документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання тих чи інших документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації. Отже, тендерна документація розроблена з дотриманням всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить будь-яких вимог, що обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації Учасників. На підставі вище викладеного, Ваша вимога не задоволена та умови тендерної документації залишаються незмінними.
Невідповідність наданої інформації до чинних нормативних вимог
Дата подання: 17 червня 2024 17:42
Дата відповіді: 20 червня 2024 16:00
Шановний Замовнику, Згідно з пунктом 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва, що затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281: Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Замовником надано у складі тендерної документації Додаток №2, який містить Відомість обсягів робіт. Просимо Вас надати підсумкову відомість ресурсів або затверджену проектну документацію для відповідності чинного Законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Дякуємо за звернення та виявлений до закупівлі інтерес. Згідно з пунктом 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва, що затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281: Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію (тобто перерахований перелік документів які Замовник має оприлюднити про оголошені закупівлі). Нами, Замовником надано у складі тендерної документації Додаток №2, який містить відомість про обсяги робіт. Отже, тендерна документація розроблена з дотриманням всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Настанови з визначення вартості будівництва, що затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 та не містить будь-яких вимог, що обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації Учасників. На підставі вище викладеного, Ваша вимога не задоволена та умови тендерної документації залишаються незмінними.
надання інформації для розширення потенційного кола учасників
Дата подання: 17 червня 2024 18:29
Дата відповіді: 20 червня 2024 16:01
Шановний замовнику, з метою розширення потенційного кола учасників та щоб зрозуміти технічне завдання в повному обсязі та переконатися у відповідності ПКД нормативним вимогам, завантажте до системи експертний звіт. Відповідно до ДОДАТКУ 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності Учасником встановленим Замовником кваліфікаційним критеріям у п.3 вимагається "Копія експертного звіту (позитивного) СС2 або номер в Реєстрі будівельної діяльності на порталі державної електронної системи у сфері будівництва за цим/ми проєктом/ами". З метою дотримання принципів рівності, поваги, інклюзивності, прозорості та сприянню потенційним учасникам в наданні пропозицій з метою економії бюджетних коштів просимо завантажити позитивний експертний звіт згідно інформації зазначеної у Додатку 2 до тендерної документації, а саме: Обґрунтування: Замовником розроблено проектно-кошторисну документацію та отримано позитивний експертний звіт за Робочим проєктом «Будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення населення (МАСЦО) Луцької міської територіальної громади»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Дякуємо за звернення та виявлений до закупівлі інтерес. Для ознайомлення надаємо номер позитивного експертного звіту в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва № 240318-02/А від 28 березня 2024.
Дискримінація
Дата подання: 18 червня 2024 10:58
Дата відповіді: 20 червня 2024 16:08
Вимагаємо видалити з Додатку 1 до ТД наступну дискримінаційну вимогу, а саме: "п.2 Копії чинних кваліфікаційних сертифікатів провідного інженера-проєктувальника", так як закупівля оголошена на будівництво, а НЕ НА РОЗРОБКУ ПРОЄКТНО-КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, і залишити ТІЛЬКИ інженера проєктувальника в частині кошторисної документації.
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Дякуємо за звернення та виявлений до закупівлі інтерес. Під час будівництва об’єкта здійснюється авторський нагляд. Відповідно до Постанови КМУ від 11 липня 2007 р. № 903. Авторський нагляд здійснюється з метою забезпечення відповідності виконаних будівельних робіт проектній документації.
Вимога щодо наявності провідного інженера-проєктувальника є обов’язковою, для ознайомлення з проектом, для правильного виконання робіт за проектом, для групи авторського нагляду з числа розробників проекту або уповноважених осіб, на яку покладається здійснення авторського нагляду. До здійснення авторського нагляду за виконанням окремих видів будівельних робіт можуть залучатися представники проектних
організацій, які не брали участі у проектуванні. Отже, тендерна документація розроблена з дотриманням всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить будь-яких вимог, що обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації Учасників. На підставі вище викладеного, Ваша вимога не задоволена та умови тендерної документації залишаються незмінними.
Дискримінація
Дата подання: 18 червня 2024 11:08
Дата відповіді: 20 червня 2024 16:08
Вимагаємо видалити з Додтаку 1 до ТД наступну дискримінаційну вимогу а саме: "п.1 Провідний інженер – проектувальник (або інший суміжний працівник, на якого покладено обов’язки виконання та розроблення виконавчої документації) на дану особу в складі тендерної пропозиції надати кваліфікаційний сертифікат інженера – проектувальника, в якому зазначена категорія – провідний інженер – проектувальник з інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму шодо об'єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 або ССЗ;", так як відсутні правові підстави залучати до виконання та розроблення виконавчої документації провідного інженера проєктувальника з відповідним кваліфікаційним сетифікатом. Тому приберіть дурницю або буде АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Дякуємо за звернення та виявлений до закупівлі інтерес. Провідний інженер – проектувальник (або інший суміжний працівник, на якого покладено обов’язки виконання та розроблення виконавчої документації) необхідний для складу групи авторського нагляду який затверджується генеральним проектувальником на весь період будівництва. Інформація про склад зазначеної групи надсилається замовнику. Відповідно до Постанови КМУ від 11 липня 2007 р. № 903. Авторський нагляд здійснюється з метою забезпечення відповідності виконаних будівельних робіт проектній документації. Отже, тендерна документація розроблена з дотриманням всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить будь-яких вимог, що обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації Учасників. На підставі вище викладеного, Ваша вимога не задоволена та умови тендерної документації залишаються незмінними.
Дискримінація
Дата подання: 18 червня 2024 11:15
Дата відповіді: 21 червня 2024 15:32
Вимагаємо видалити з Додтаку 1 до ТД наступну дискримінаційну вимогу а саме: "4. Виконавці робіт – виконроб, не менше 1-го електромонтера та слюсара-електрика (надати скановані з оригіналу дійсні кольорові копії посвідчень спеціалістів які допущені до роботи в електроустановках напругою до та понад 1000 В, не нижче 4-ї групи з електробезпеки).", так як ці ПРОПИСАНІ ВИМОГИ ПІД СВОГО ВЖЕ ВИЗНАЧЕНОГО "ПЕРЕМОЖЦЯ" значно вужують коло потенційних учасників!!! Монтувальна організація може працювати без виконроба, електромонтера та слюсара-електрика, тобто працівники можуть мати інші професії, які дозволяють виконувати роботи, які зазначені в закупівлі. Приберіть замовну кимось нісенітницю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Дякуємо за звернення та виявлений до закупівлі інтерес.
Повідомляємо, що за результатами розгляду Вашого звернення будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
ДИСКРИМІНАЦІЯ
Дата подання: 18 червня 2024 11:26
Дата відповіді: 21 червня 2024 15:33
Вимагаємо видалити з Додтаку 1 до ТД наступну дискримінаційну вимогу а саме: "5. Обов’язкова наявність у штаті учасника – не менше 1-го сертифікованого працівника у сфері цифрового радіозв’язку (надати у складі пропозиції оригінал чи нормативно завірену копію діючого на момент проведення тендерної процедури сертифікат MOTOTRBO або аналогічний сертифікат)." Замовник же розуміє, що це прописано під своїх? Замовник розуміє, що змова та розкрадання бюджетних коштів тягнуть за собою кримінальну відповідальність?! Приберіть "сертифікованого працівника у сфері цифрового радіозв’язку", щей з відповідним сертифікатом. НЕ ЗВУЖУЙТЕ КОЛО ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ. Не паліться!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Дякуємо за звернення та виявлений до закупівлі інтерес.
Відповідно до частини 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимога щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід є законною. Так як проектом передбачена побудова цифрового радіозв'язку стандарту DMR, як альтернативного та незалежного каналу передачі даних, тому наявність у учасника процедури закупівлі сертифікованого спеціаліста цифрового радіозв'язку обов'язкова. Одночасно зазначаємо, що вами документально не доведено, чому ви не може підтвердити досвід виконання аналогічних договорів за встановленими вимогами, а також яким чином дана вимога порушує ваші права та законні інтереси, перешкоджає взяти участь у даній процедурі закупівлі, адже тендерна документація по даній процедурі дає можливість кожному учаснику подати в складі тендерної пропозиції документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання тих чи інших документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації. Отже, тендерна документація розроблена з дотриманням всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить будь-яких вимог, що обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації Учасників. На підставі вище викладеного, Ваша вимога не задоволена та умови тендерної документації залишаються незмінними.
ДИСКРИМІНАЦІЯ та корупційна схема із залученням виробника
Дата подання: 18 червня 2024 11:45
Дата відповіді: 21 червня 2024 15:33
У Додатку 2 до ТД замовник вимагає від учасників наступне: "-документи, які підтверджують стосунки із виробником (українською мовою, нотаріально завірені або завірені Учасником копію дилерського договору або сертифікату дистриб’ютора, або листа виробника про представництво його інтересів або інші оригінали документів, в яких обов’язково зазначаються стосунки з Учасником), обладнання що буде монтуватися Учасником або представництвом чи філією виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України". Ця вимога несе дискримінаційну та корупційну складову, так як підготувати ці документи може лише одна фірма, яка знаходиться у змові із замовником та виробником!!! Таким чином ви не тільки звужуєте коло потенційних учасників, а ще й підтверджуєте наявність змови між замовником, учасником та виробником! Приберіть неподобство!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Дякуємо за звернення та виявлений до закупівлі інтерес.
Повідомляємо, що за результатами розгляду Вашого звернення будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
І знову змова між замовником, учасником та виробником
Дата подання: 18 червня 2024 12:04
Дата відповіді: 21 червня 2024 15:35
У Додатку 2 до ТД замовник вимагає від учасників наступне: "-для безпеки та захисту оригінальної продукції̈ від імітації та підробок, у складі тендерної пропозиції Учасник має надати авторизаційний лист від виробника, із зазначенням унікального номеру оголошення даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, про те що він являється авторизованим партнером в Україні і тим самим може здійснювати продаж, встановлювати та обслуговувати обладнання на території України. Дана вимога викладена для дотримання справедливої конкуренції, між Учасниками, які є постачальниками якісного та оригінального товару.". Ця вимога несе дискримінаційну та корупційну складову, так як підготувати ці документи може лише одна фірма, яка знаходиться у змові із замовником та виробником!!! Таким чином ви не тільки звужуєте коло потенційних учасників, а ще й підтверджуєте наявність змови між замовником, учасником та виробником! Приберіть неподобство!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Дякуємо за звернення та виявлений до закупівлі інтерес.
Повідомляємо, що за результатами розгляду Вашого звернення будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Дискримінація щодо наявності сертифікатів та декларацій на стадії тендеру
Дата подання: 18 червня 2024 12:11
Дата відповіді: 21 червня 2024 15:35
Вимагаємо видалити неправомірну та дискримінаційну вимогу щодо учасників, а саме: "Учасник повинен надати сертифікат відповідності та декларацію про відповідність щодо вимог ДСТУ на основне обладнання." У відповідності до законодавства, яке регулює містобудівну діяльність, сертифікати відповідності та/або декларації про відповідність надаються разом із змонтованим або доставленим обладнанням! Таким чином, замовник НЕ МОЖЕ вимагати вищевказані документи на стадії торгів, тим паче від учасників закупівлі! Приберіть або буде АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Дякуємо за звернення та виявлений до закупівлі інтерес.
Повідомляємо, що за результатами розгляду Вашого звернення будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
дискримінація згідно ст 5 відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель - основне обладнання
Дата подання: 21 червня 2024 10:31
Дата відповіді: 24 червня 2024 16:31
Шановний замовнику! У вимогах ДОДАТОКУ 2 до тендерної документації Учасник повинен надати сертифікат відповідності та декларацію про відповідність щодо вимог ДСТУ на основне обладнання. Вимагаємо надати перелік обладнання з повною назвою за якими можливо зрозуміти технічні параметри обладнання, яке вважається Замовником основним. В разі не надання такого переліку така вимога буде вважатися дискримінаційноу згідно ст 5 Закону України Про публічні закупівлі, оскільки термін «основне» не має чітких метрик та параметрів та оцінюється на суб’єктивний розсуд Замовником. Уповноважені особи Замовника несуть персональну відповідальність за порушення Законодавства згідно статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Дякуємо за звернення та виявлений до закупівлі інтерес.
Повідомляємо, що за результатами розгляду Вашого звернення будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Непрозорість вимог та запобігання корупційним діям і зловживанням
Дата подання: 21 червня 2024 10:42
Дата відповіді: 24 червня 2024 17:53
Шановний замовнику! У вимогах ДОДАТОКУ 2 до тендерної документації Учасник повинен надати порівняльну таблицю із зазначенням найменування товару, чітких технічних параметрів запропонованого учасником еквіваленту. Предметом закупівлі є «Будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) Луцької міської територіальної громади. Перший етап будівництва згідно обсягів робіт, передбачених Проєктом» код за ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи», а не придбання товарів. Вимагаємо надати роз’яснення що Замовник вкладає в термін товар та надати вичерпний перелік того, що Замовник вважає товаром. В разі не надання вичерпної інформації така вимога буде вважатися дискримінаційноу згідно ст 5 Закону України Про публічні закупівлі, оскільки термін «товар» не має чітких метрик та параметрів та оцінюється на суб’єктивний розсуд Замовником та може бути розцінена як зловживання та корупційна дія. Уповноважені особи Замовника несуть персональну відповідальність за порушення Законодавства згідно статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умовами Додатку 2 вказано, що "Еквівалентними матеріалами, виробами, устаткуванням вважаються такі, що відповідають технічним і технологічним характеристикам матеріалів, виробів та устаткувань, що передбачені в інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. У файлі "Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку
вартості об'єкта будівництва" наданий чіткий перелік устаткування та обладнання.
Учасник повинен надати порівняльну таблицю із зазначенням найменування товару, чітких технічних параметрів запропонованого учасником еквіваленту (Порівняльну таблицю надає учасник, якщо воно не співпадає з данною відомостю ресурсів, тобто аналогічне обладнення)".
порушення статті 16, порушення статті 5 Закону України Про публічні закупівлі
Дата подання: 21 червня 2024 10:58
Дата відповіді: 24 червня 2024 16:41
Шановний замовнику! У вимогах ДОДАТКУ 1 , пункт 3.3. Замовником встановлена Вимога на відповідність кваліфікаційному критерію: Інформація від замовника щодо реалізації будівництва систем оповіщення за цим/ми проєктом/ами з наданням копій договорів, актів виконаних робіт по цим проектам або відгук замовника. В довідці повинні бути вказані виконані в повному обсязі аналогічні договора, в кількості не менше 2-ох. Вимагаємо прибради дану дискримінаційну вимогу та внести зміни до тендерної документації. Згідно статті 16 Закону України Про публічні закупівлі Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. В той же час ст. 16 Закону України Про публічні закупівлі не передбачена вимога щодо кількості кожного з критеріїв. Встановлюючи кількість Замовник порушує ст 5 Закону України Про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Також дана вимога може бути розцінена як зловживання та корупційна дія. Уповноважені особи Замовника несуть персональну відповідальність за порушення Законодавства згідно статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Дякуємо за звернення та виявлений до закупівлі інтерес. Повідомляємо, що за результатами розгляду Вашого звернення будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Безглузда та непрофесійна консультація свого учасника-казнокрада, яку він надав замовнику (а замовник хотів навішати цю гидоту на вуха іншим учасникам)
Дата подання: 21 червня 2024 14:52
Дата відповіді: 24 червня 2024 16:39
Замовнику, на наше питання ви надали наступну відповідь: "Шановний потенційний учаснику! Дякуємо за звернення та виявлений до закупівлі інтерес. Під час будівництва об’єкта здійснюється авторський нагляд. Відповідно до Постанови КМУ від 11 липня 2007 р. № 903. Авторський нагляд здійснюється з метою забезпечення відповідності виконаних будівельних робіт проектній документації. Вимога щодо наявності провідного інженера-проєктувальника є обов’язковою, для ознайомлення з проектом, для правильного виконання робіт за проектом, для групи авторського нагляду з числа розробників проекту або уповноважених осіб, на яку покладається здійснення авторського нагляду. До здійснення авторського нагляду за виконанням окремих видів будівельних робіт можуть залучатися представники проектних організацій, які не брали участі у проектуванні. Отже, тендерна документація розроблена з дотриманням всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить будь-яких вимог, що обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації Учасників. На підставі вище викладеного, Ваша вимога не задоволена та умови тендерної документації залишаються незмінними". НА ВАШУ БЕЗГЛУЗДУ І НЕ ПРОФЕСІЙНУ ВІДПОВІДЬ ДОВОДИМО ДО ВАШОГО ВІДОМА, ЩО АВТОРСЬКИЙ НАГЛЯД ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ РОЗРОБНИКОМ ПКД АБО ІНШОЮ ПРОЄКТНОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ ОКРЕМИМ ДОГОВОРОМ, І НІЯК НЕ МОЖЕ СТОСУВАТИСЯ ЦІЄЇ КОРУПЦІЙНОЇ ЗАКУПІВЛІ. ЧИТАЙТЕ МАТ.ЧАСТИНУ (ми думаємо, що ви зрозумієте, що мова йде не про матюки, а про матеріальну частину!!!). У ВІДПОВІДНОСТІ ДО ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВИМАГАЄ ПРИБРАТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ, ЯКА ПРОПИСАНА ЗАДАЛЕГІДЬ ПІД СВОГО ВЖЕ ВИЗНАЧЕНОГО ПЕРЕМОЖЦЯ, ДЛЯ РОЗКРАДАННЯ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ! СПОДІВАЄМОСЯ, ЩО ПРАВООХОРОННІ СТРУКТУРИ ТА ІНШІ НЕБАЙДУЖІ ЛЮДИ ЗВЕРНУТЬ УВАГУ НА ЦЮ ЗАКУПІВЛЮ, ТА ПРИПИНЯТЬ ЦЕ ГАНЕБНЕ СВАВІЛЛЯ ПІД ЧАС ВІЙНИ. І ще РАЗ, ВИМАГАЄМО ПРИБРАТИ НАЯВНІСТЬ ІНЖЕНЕРА-ПРОЄКТУВАЛЬНИКА, так як він ЖОДНИМ ЧИНОМ, не може бути залучений під час монтувальних робіт. Буде АМКУ
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою ефективності проведення закупівлі та економії бюджетних коштів, замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;», таким чином та у випадку коли розробник проєкту не зможе по якій із причин провести Авторський нагляд, вимога щодо наявності ГІП в учасника та майбутнього переможця для проведення авторського нагляду є доцільною, законною та жодним чином не дискримінаційною.
Перевірочне питання (думаємо, що не завантажать, так як при проєктуванні вже вкрали 1,2 млн!!!!!!!)
Дата подання: 21 червня 2024 14:57
Дата відповіді: 24 червня 2024 16:57
Якщо ви не тягнете свого учасника-казнокрада (А ВИ ЙОГО ТЯГНЕТЕ І У ВАС 100% ЗМОВА!), то завантажте його проєктно-кошторисну документацію до системи, а також експертий звіт, в повному обсязі.
Відповідь: Оскільки проєктно кошторисна документація розроблялась на «Будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) Луцької міської територіальної громади" а закупівля відбувається тільки на перший етап будівництва, розміщувати ПКД немає змісту, в Додатку 2 всі об'єми робіт вказано коректно. Також повідомляємо, що Вам було надано номер в Реєстрі будівельної діяльності на порталі державної електронної системи у сфері будівництва за № 240318-02/А від 28 березня 2024. Шановний учасник перевіряйте завантажений позитивний експертний звіт на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.
Щодо двох аналогічних договорів буде АМКУ (знову консультанти ваші навішали вам, чи це ви самі?)
Дата подання: 21 червня 2024 15:02
Дата відповіді: 24 червня 2024 16:41
Подивіться практику АМКУ, щодо НЕЗАКОННОГО та ДИСКРИМІНАЦІЙНОГО ВИМАГАННЯ двох аналогічних договорів. Приберіть, поки не пізно.
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Дякуємо за звернення та виявлений до закупівлі інтерес. Повідомляємо, що за результатами розгляду Вашого звернення будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Назва та предмет закупівлі не відповідає законодавству у сфері містобудівної діяльності, а це ХАЛЕПА!!!
Дата подання: 24 червня 2024 17:58
Дата відповіді: 27 червня 2024 16:45
У відповідності до частини 1 пункту 1 статті 1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" є ЧОТИРИ види будівництва: 1) НОВЕ БУДІВНИЦТВО; 2) реконструкція; 3) реставрація; 4) капітальний ремонт. Зауважимо, що законодовством не передбачений такий вид будівництва, як БУДІВІНИЦТВО, а передбачений вид - НОВЕ БУДІВНИЦТВО. Враховуючи вищевикладене вважаємо, що назва закупівлі та предмет закупівлі НЕ ВІДПОВІДАЄ Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності". ТАКОЖ ЗАЗНАЧАЄМО, що проведена закупівля щодо розробки ПКД МАСЦО Виконавчим комітетом Луцької міської ради UA-2023-12-22-015510-a має схожі порушення, а саме назва закупівлі НЕ ВІДПОВІДАЄ предмету закупівлі. Доречі, вартість розробки ПКД МАСЦО в цій закупівлі, на яку заявився один учасник, під якого вона і була підготовлена (ТОВ "Укрзалізничавтоматика"), СЯГНУЛА РЕКОРДНІ 1 198 000 грн. (1,2 МЛН. КАРЛ за ПКД міста Луцьк!!!)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Дякуємо за звернення та виявлений до закупівлі інтерес.
Повідомляємо, що за результатами розгляду усіх звернень будуть внесені зміни до Тендерної документації шляхом оголошення нової закупівлі та відміни поточної.
Надання ТЗ Відповідно до постанови КМУ №733 від 27.09.2017 Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМУ №270 від 08.03.2024
Дата подання: 24 червня 2024 18:44
Дата відповіді: 27 червня 2024 16:45
Шановний замовнику! Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №733 від 27.09.2017 Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ №270 від 08.03.2024 є ст. 10, а саме: Створення та модернізація місцевих автоматизованих систем централізованого оповіщення здійснюються згідно із законодавством на підставі рішень місцевих органів виконавчої влади (органів місцевого самоврядування) за погодженням технічного завдання на створення (модернізацію) місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення з відповідним структурним підрозділом з питань цивільного захисту Автономної Республіки Крим, обласних держадміністрацій та територіальним органом ДСНС. Враховуючи що ви принципово намагаєтесь дискримінувати учасників торгів шляхом приховування проєктно-кошторисної документації та надати перевагу розробникам проєкту вимагаємо викласти Технічне Завдання, погоджене Волинською ОВА та територіальним органом ДСНС. Не треба плутати з Завданням на проєктування, яке є невід’ємною частиною до договору на проєктування. Це два окремих документа. Тендерною документацією передбачене надання альтернативних рішень, але без проєкту або технічного Завдання учасники не зможуть підібрати рішення. Також вимагаємо збільшити термін тендерної процедури на 2 тижні з моменту надання проєкту або погодженного теїнічного завдання оскільки ваше умисне приховування інформації знищіло час яким учасникам потрібен на підготовку пропозицій! Звертаємо увагу що Методичні рекомендації на розробку Технічного Завдання викладені на сайті Волинської ОВА додатком до листа ДСНС 06.09.2023 № 05-16807/163-2, а саме https://voladm.gov.ua/admin-assets/files/file/%D0%9C%D0%A0_%D0%A2%D0%97_%D0%A2%D0%90%D0%A1%D0%A6%D0%9E.pdf
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Дякуємо за звернення та виявлений до закупівлі інтерес.
Повідомляємо, що за результатами розгляду усіх звернень будуть внесені зміни до Тендерної документації шляхом оголошення нової закупівлі та відміни поточної.
календарний графік робіт- Додаток 1 до договору чи Додаток 2?
Дата подання: 24 червня 2024 22:08
Дата відповіді: 27 червня 2024 16:45
шановний замовник. У вас в проекті договор у календарний графік спочатку позначається як додаток 1 до договору, а в п.7.8 вже йде мова про Календарний графік виконання робіт, який є невід'ємною частиною Договору (Додаток № 1 до даного Договору). Визначіться який же номер додатку у календарного графіка та приведіть до єдиного виду по усьому тексту проекту договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Дякуємо за звернення та виявлений до закупівлі інтерес.
Повідомляємо, що за результатами розгляду усіх звернень будуть внесені зміни до Тендерної документації шляхом оголошення нової закупівлі та відміни поточної.
договірна ціна - який номер додатку у проекті договору?
Дата подання: 24 червня 2024 22:11
Дата відповіді: 27 червня 2024 16:45
аналогічно і Договірна ціна. По тексту договору вона зазначена як Додаток 1 до договору, але в самих додатках Договірна ціна є Додатком №2.
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Дякуємо за звернення та виявлений до закупівлі інтерес.
Повідомляємо, що за результатами розгляду усіх звернень будуть внесені зміни до Тендерної документації шляхом оголошення нової закупівлі та відміни поточної.
умисне ненадання інформації
Дата подання: 25 червня 2024 20:12
Дата відповіді: 27 червня 2024 16:45
Шановний замовнику! Дуже вам дякуємо що на 5й день тендерної процедури ви погодились виконати законну вимогу щодо надання Відомісті ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку. У відомості ресурсів є позиція: під номером 65, а саме: Кронштейн 3 ( конструкція для опори, стакан з отвором та зажимними болтами). В наданих вами документах відсутні креслення або посилання на виробника. Просимо Вас завантажити проєктну документацію згідно якої потенційні учасники зможуть отримати вичерпну інформацію стосовно технічних параметрів кронштейну. Також вимагаємо подовжити термін подання пропозицій на 2 тижні з моменту надання інформації в повному обсязі необхідної для якісної підготовки пропозицій. На даний момент тендерна процедура виглядає так що ви умисно обмежуєте потенційних учасників і залишаєте на власний розсуд оцінку відповідності без прозорих параметрів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Дякуємо за звернення та виявлений до закупівлі інтерес.
Повідомляємо, що за результатами розгляду усіх звернень будуть внесені зміни до Тендерної документації шляхом оголошення нової закупівлі та відміни поточної.
невідповідність ст 5 Закону України Про публічні закупівлі за всіма принципами
Дата подання: 25 червня 2024 20:42
Дата відповіді: 27 червня 2024 16:45
Шановний пан, Андрій Кучинський! У Засобах масової інформації ( https://konkurent.ua/publication/138927/u-lutsku-hochut-zminiti-sistemu-opovischennya-za-57-milyoniv/ ) ви кажете: «Нам навіть до вподоби, що стільки потенційних учасників хочуть взяти участь в закупівлі» Але на практиці ви не надаєте інформацію для якісної підготовки пропозицій. Потенційні учасники просили надати позитивний експертний звіт – ви надали номер(№ 240318-02/А від 28 березня 2024), який відсутній в системі: https://e-construction.gov.ua/ . Більш того ви умисно вводите в оману, оскільки реєстраційний номер проектної документації надається у форматі: PD01:хххх-хххх-хххх-хххх. Також важливо зазначити, що у Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження відповідності Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям у п 3.2. ви вимагаєте надання Копії експертного звіту (позитивного) СС2 або номер в Реєстрі будівельної діяльності на порталі державної електронної системи у сфері будівництва за цим/ми проєктом/ами. Якщо ви зацікавлені у прозорості та відкритості, просимо надати окремим файлом позитивний експертний звіт та проектно кошторисну документацію. Мешканці Луцької міської територіальної громади сплачують податки на утримання Виконавчого комітету Луцької міської ради для того щоб ви як наймані працівники забезпечили виконання чинного законодавства згідно ст 5 Закону України Про публічні закупівлі, а саме: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Дякуємо за звернення та виявлений до закупівлі інтерес.
Повідомляємо, що за результатами розгляду усіх звернень будуть внесені зміни до Тендерної документації шляхом оголошення нової закупівлі та відміни поточної.
незрозуміле обладнання
Дата подання: 25 червня 2024 21:00
Дата відповіді: 27 червня 2024 16:45
Доброго дня! У відомості ресурсів є позиція: під номером 153, а саме: Сервер, DCA-4000. Враховуючи те що Замовником не вказано виробника та не надано технічних параметрів, просимо Вас пояснити яким чином помпа для акваріума відноситься до МАСЦО: https://aquariumdirect.ca/en/coral-box/1960-coralbox-dca-4000-variable-speed-pump-up-to-1060-gph.html ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Дякуємо за звернення та виявлений до закупівлі інтерес.
Повідомляємо, що за результатами розгляду усіх звернень будуть внесені зміни до Тендерної документації шляхом оголошення нової закупівлі та відміни поточної.
строки надання інформації
Дата подання: 26 червня 2024 18:11
Дата відповіді: 27 червня 2024 16:46
Шановний Замовнику! У багатьох Зверненнях ви відповідали що внесете зміни у тендерну документацію після того як вже були внесені зміни. Просимо Вас повідомити коли будуть зміни та на який термін буде збільшений строк подання пропозицій? Станом на 26062024 18:10 ви не надали достатньо інформації для зміствної підготовки пропозиції. Часу для підготовки пропозиції катастрофічно не вистачає через вашу бездіяльність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Дякуємо за звернення та виявлений до закупівлі інтерес.
Повідомляємо, що за результатами розгляду усіх звернень будуть внесені зміни до Тендерної документації шляхом оголошення нової закупівлі та відміни поточної.
Не внесення змін на звернення щодо корупційної змови представника виробника обладнання, монтувальної організації та замовника, та інших дискримінаційних питань
Дата подання: 27 червня 2024 14:03
Дата відповіді: 27 червня 2024 16:46
Замовнику, ви писали вище, що внесете відповідні зміни щодо наших звернень, АЛЕ ТАК І НЕ ВНЕСЛИ. Уповноважена особа, ви свідомо це робите, чи вас змушують?
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Дякуємо за звернення та виявлений до закупівлі інтерес.
Повідомляємо, що за результатами розгляду усіх звернень будуть внесені зміни до Тендерної документації шляхом оголошення нової закупівлі та відміни поточної.
Розгорнути всі запитання: 25 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 27 червня 2024 17:38
Кінець періоду оскарження: 08 липня 2024 00:00
Дата відміни: 08 липня 2024 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У зв'язку з чисельними зверненнями потенційних учасників закупівлі, повідомляємо про відміну поточної закупівлі у зв'язку з необхідністю внесення змін до тендерної документації. Зміни, які планується внести, суттєво впливають на умови закупівлі та потребують оновлення технічних, якісних або кількісних характеристик предмета закупівлі. У зв'язку з цим буде оголошено нову процедуру закупівлі, що забезпечить дотримання принципів прозорості та конкурентності.