Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція незавершеної будівництвом будівлі критого басейну гімназії імені С.Д. Скляренка по вулиці Черкаській, 54 в місті Золотоноша Черкаської області»
Очікувана вартість
12 839 758,00 UAH
UA-2021-04-06-006343-b ● 1bc96b0f9dbc4288a0fbdb725bd5eacc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40422357 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223 |
Контактна особа: |
Федоренчук Світлана Михайлівна +380958959203 fedorenchuk.sv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2021 21:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 квітня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2021 13:54 |
Очікувана вартість: | 12 839 758,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 64 198,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція незавершеної будівництвом будівлі критого басейну гімназії імені С.Д. Скляренка по вулиці Черкаській, 54 в місті Золотоноша Черкаської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19702, Україна, Черкаська область, місто Золотоноша, вулиця Черкаська, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Відповідно до чинного законодавства, попередня оплата може здійснюватися на строк не більше 90 календарних днів в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт одним платежем за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Оплата авансу здійснюється шляхом перерахування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім'я в органах Державного Казначейства України протягом 14 банківських днів з дати отримання рахунку на оплату. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами). Підрядник може пред’являти замовникові для оплати проміжні рахунки та акти приймання виконаних будівельних робіт - форма КБ-2в за виконані роботи згідно з договором. | Аванс | 14 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних підрядних робіт та їх вартість згідно з Актом приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма №КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірна форма №КБ-3). Оплата здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання первинних документів. Замовник щомісяця на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма №КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірна форма №КБ-3), наданих не пізніше 23 числа звітного місяця, перераховує Підряднику проміжні платежі за виконані роботи при наявності коштів на рахунку фінансування Об’єкта. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків загальної вартості за договірною ціною. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 65 |
Виконання робіт | Кінцеві розрахунки здійснюються при наявності коштів на рахунку фінансування у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката, в тому числі щодо пускових комплексів та черг. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 квітня 2021 21:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 квітня 2021 21:15 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 20.04.21.pdf | |
20 квітня 2021 21:15 |
ТД басейн Золотоноша (зміни 20.04.21).pdf |
20 квітня 2021 21:26 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 квітня 2021 21:15 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 20.04.21.pdf
|
|||
20 квітня 2021 21:15 |
ТД басейн Золотоноша (зміни 20.04.21).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-06-006343-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 09 квітня 2021 18:34
вимога
в ТД передбачено визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об`єкті, але у розмірі не нижчому ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), на підтвердження зазначеної вимоги, учасник має надати в тендерній пропозиції окрему довідку в довільній формі із зазначенням розміру середньомісячної заробітної плати на 1 робітника в режимі повної зайнятості, яку учасник застосував при розрахунку договірної ціни. Прошу внести зміни до ТД в цій частині та викласти дану вимогу з врахуванням вимог Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України11 листопада 2016 р.за № 1469/29599Згорнути
вимога
в ТД передбачено визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об`єкті, але у розмірі не нижчому ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), на підтвердження зазначеної вимоги, учасник має надати в тендерній пропозиції окрему довідку в довільній формі із зазначенням розміру середньомісячної заробітної плати на 1 робітника в режимі повної зайнятості, яку учасник застосував при розрахунку договірної ціни. Прошу внести зміни до ТД в цій частині та викласти дану вимогу з врахуванням вимог Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України11 листопада 2016 р.за № 1469/29599Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 квітня 2021 18:05
«Вимога буде приведена у відповідність з урахуванням вимог «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 11.11.2016 за №1469/29599.»
Номер вимоги: UA-2021-04-06-006343-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕМАТ", Код ЄДРПОУ:37816969
Дата подання: 19 травня 2021 18:20
Просимо скасувати рішення про визнання переможця
ТОВ « БК « СЕМАТ», вважає рішення таким, що є не правомірним в розрізі Закону України «Про публічні закупівлі», та підлягає скасуванню Уповноваженою особою Замовника виходячи з викладеного нами і вимозі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 травня 2021 19:14
Відповдіно до пункту 5 розділу ІІІ Документації Для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям та вимогам установленим статтею 17 Закону, учасник процедури закупівлі в складі своєї тендерної пропозиції подає документи відповідно до Додатку 1 та Додатку 2 до тендерної документації.
Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо, зокрема, учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
Відповідно до пункту 11 додатку 2 учасник процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав в електронній системі закупівель, відповідно до вимог, що в ній зазначені.
28.04.2021 ПП «Мадест» завантажило лист від 08.04.2021 № 15, в якому зазначило, що ПП «Мадест» не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
20.05.2021 ДП «Прозорро» надало відповідь на запит щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби, в учасника процедури закупівлі, згідно з яким, станом на 20.05.2021 ПП «Мадест» має заборгованість.
Відповідно до частини 6 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 18.05.2021.
Таким чином ПП «Мадест» має законодавчо визначений 10 денний строк для подачі необхідних документів та підтвердження відсутності заборгованості, за результатами розгляду яких замовником будуть прийматись відповідні рішення.
Насамкінець повідомляємо, що Замовник відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону зобов’язаний давати відповідь на вимоги учасників, тендерні пропозиції яких були відхилені, лише щодо причини невідповідності їх пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Законом не встановлено для замовника обов’язку давати такі відповіді на вимоги інших учасників та щодо інших питань.
Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо, зокрема, учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
Відповідно до пункту 11 додатку 2 учасник процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав в електронній системі закупівель, відповідно до вимог, що в ній зазначені.
28.04.2021 ПП «Мадест» завантажило лист від 08.04.2021 № 15, в якому зазначило, що ПП «Мадест» не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
20.05.2021 ДП «Прозорро» надало відповідь на запит щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби, в учасника процедури закупівлі, згідно з яким, станом на 20.05.2021 ПП «Мадест» має заборгованість.
Відповідно до частини 6 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 18.05.2021.
Таким чином ПП «Мадест» має законодавчо визначений 10 денний строк для подачі необхідних документів та підтвердження відсутності заборгованості, за результатами розгляду яких замовником будуть прийматись відповідні рішення.
Насамкінець повідомляємо, що Замовник відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону зобов’язаний давати відповідь на вимоги учасників, тендерні пропозиції яких були відхилені, лише щодо причини невідповідності їх пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Законом не встановлено для замовника обов’язку давати такі відповіді на вимоги інших учасників та щодо інших питань.
Номер вимоги: UA-2021-04-06-006343-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД", Код ЄДРПОУ:40224937
Дата подання: 19 травня 2021 17:21
Вимога
в додатку
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 травня 2021 19:11
Відповдіно до пункту 6 розділу ІІІ документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічній специфікації (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмету закупівлі, установленим замовником у тендерній документації та у Додатку 3 до тендерної документації.
Додаток 3 Документації містить інформацію про технічну специфікацію (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та інші вимоги до предмету закупівлі.
Відповідно до додатку 3 Документації для підтвердження можливості виконати якісно роботи, учасник має підтвердити наявність устаткування, машин, механізмів тощо, шляхом надання, зокрема, довідки про наявність устаткування, машин та механізмів.
Вказана довідка передбачає необхідність заповнення, зокрема, графи 3 «Тип /марка/ модель, рік випуску».
За таких умов, вказана довідка вимагається замовником саме на підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам, а не кваліфікаційним критеріям.
Відповдіно до пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
За таких умов, враховуючи те, що учасник не виконав вимоги, які передбачені додаток 3 тендерної документації «Інформація про технічну специфікацію (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та інші вимоги до предмету закупівлі», Замовник не мав жодних законодавчих підстав для того, щоб надати такому учаснику 24 години на виправлення недоліків.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД" була правомірно відхилена Замовником на підставі вимог статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додаток 3 Документації містить інформацію про технічну специфікацію (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та інші вимоги до предмету закупівлі.
Відповідно до додатку 3 Документації для підтвердження можливості виконати якісно роботи, учасник має підтвердити наявність устаткування, машин, механізмів тощо, шляхом надання, зокрема, довідки про наявність устаткування, машин та механізмів.
Вказана довідка передбачає необхідність заповнення, зокрема, графи 3 «Тип /марка/ модель, рік випуску».
За таких умов, вказана довідка вимагається замовником саме на підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам, а не кваліфікаційним критеріям.
Відповдіно до пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
За таких умов, враховуючи те, що учасник не виконав вимоги, які передбачені додаток 3 тендерної документації «Інформація про технічну специфікацію (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та інші вимоги до предмету закупівлі», Замовник не мав жодних законодавчих підстав для того, щоб надати такому учаснику 24 години на виправлення недоліків.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД" була правомірно відхилена Замовником на підставі вимог статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2021-04-06-006343-b.a6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕМАТ", Код ЄДРПОУ:37816969
Дата подання: 25 червня 2021 22:53
Вимагаємо скасувати Рішення про визнання переможця
25.06.2021 року, відповідно до Протоколу 20-9, Замовником було прийняте рішення про визнання переможцем закупівлі ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД". Нами був проведений об'єктивний аналіз наданих документів учасником, та були виявлені порушення, відповідно до яких, Замовник зобов'язаний був відхилити пропозицію ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД", а саме:
1. У технічному завданні Замовника, по предмету закупівлі- «Реконструкція незавершеної будівництвом будівлі
критого басейну гімназії імені С.Д. Скляренка по вулиці Черкаській, 54 в місті
Золотоноша Черкаської області» (далі ТЗ) наявний п. 555 (Планування ділянки
механізованим способом), та п. 562-563 (Улаштування асфальтобетонних
покриттів). Для виконання даних робіт необхідна наявність у учасника механізмів, зокрема бульдозери,
катки тощо. Але, у підсумковій відомості ресурсів ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД", вказані лише автомобілі бортові,
автомобільний кран, автонавантажувач, та насос. За допомогою наявних механізмів які надав учасник,
неможливо виконати роботи передбачені в п.555, 562-563 ТЗ.
2. Також в переліку робіт відповідно до ТЗ Замовника, є роботи по прокладання трубопроводів з напірних
поліетиленових труб високого тиску зі з'єднанням контактним зварюванням. Для
виконання даних робіт необхідний апарат для стикового зварювання. Але, такий механізм також
відсутній в підсумковій відомості ресурсів учасника.
3. Кошторисна трудоміскість складає 24936,05 люд-год. Тобто, для того щоб
закінчити виконання робіт до 25.12.2021 року, про що учасник несе гарантії, необхідно 24936,05/166,17
(середньомісячна тривалість робочого часу, годин)/6 місяців = 25 робітників та ІТР.
Згідно довідки наданої учасником, "Про наявність працівників відповідної кваліфікації" зазначено лише 15 чоловік в
штаті. Виконати весь комплекс робіт навіть такою кількістю працівників не можливо. А додатково до цього, звертаємо Вашу увагу, що з них- 5 осіб віднесено до складу ІТР працівників та 1 до адміністративної одиниці. Тобто залишається 9 працівників.
Відповідно до вимог Замовника, учасник не аргументував жодним документом, довідкою чи листом, та не надав пояснення яким чином він планував виконати роботи в строк, такою кількістю працівників. Відсутні також документи якими учасник підтвердив би заміну механізмів, передбачених у ТЗ для виконання такого виду робіт. Пропозиція учасника яка не відповідає вимогам Замовника в частині дотримання технічних умов, повинна бути відхилена Замовником. Вважаємо, що не відхиливши таку пропозицію учасника, Замовник порушив вимоги ст.30 Закону.
На підставі викладеного у Вимозі, керуючись ст.18, 30 Закону України "Про публічні закупівлі" вимагаємо від Замовника скасувати рішення про визнання переможцем ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД".
В разі залишення нашої Вимоги без задоволення, ми в обов'язковому порядку використаємо своє право на звернення за захистом порушених прав та інтересів, до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
1. У технічному завданні Замовника, по предмету закупівлі- «Реконструкція незавершеної будівництвом будівлі
критого басейну гімназії імені С.Д. Скляренка по вулиці Черкаській, 54 в місті
Золотоноша Черкаської області» (далі ТЗ) наявний п. 555 (Планування ділянки
механізованим способом), та п. 562-563 (Улаштування асфальтобетонних
покриттів). Для виконання даних робіт необхідна наявність у учасника механізмів, зокрема бульдозери,
катки тощо. Але, у підсумковій відомості ресурсів ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД", вказані лише автомобілі бортові,
автомобільний кран, автонавантажувач, та насос. За допомогою наявних механізмів які надав учасник,
неможливо виконати роботи передбачені в п.555, 562-563 ТЗ.
2. Також в переліку робіт відповідно до ТЗ Замовника, є роботи по прокладання трубопроводів з напірних
поліетиленових труб високого тиску зі з'єднанням контактним зварюванням. Для
виконання даних робіт необхідний апарат для стикового зварювання. Але, такий механізм також
відсутній в підсумковій відомості ресурсів учасника.
3. Кошторисна трудоміскість складає 24936,05 люд-год. Тобто, для того щоб
закінчити виконання робіт до 25.12.2021 року, про що учасник несе гарантії, необхідно 24936,05/166,17
(середньомісячна тривалість робочого часу, годин)/6 місяців = 25 робітників та ІТР.
Згідно довідки наданої учасником, "Про наявність працівників відповідної кваліфікації" зазначено лише 15 чоловік в
штаті. Виконати весь комплекс робіт навіть такою кількістю працівників не можливо. А додатково до цього, звертаємо Вашу увагу, що з них- 5 осіб віднесено до складу ІТР працівників та 1 до адміністративної одиниці. Тобто залишається 9 працівників.
Відповідно до вимог Замовника, учасник не аргументував жодним документом, довідкою чи листом, та не надав пояснення яким чином він планував виконати роботи в строк, такою кількістю працівників. Відсутні також документи якими учасник підтвердив би заміну механізмів, передбачених у ТЗ для виконання такого виду робіт. Пропозиція учасника яка не відповідає вимогам Замовника в частині дотримання технічних умов, повинна бути відхилена Замовником. Вважаємо, що не відхиливши таку пропозицію учасника, Замовник порушив вимоги ст.30 Закону.
На підставі викладеного у Вимозі, керуючись ст.18, 30 Закону України "Про публічні закупівлі" вимагаємо від Замовника скасувати рішення про визнання переможцем ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД".
В разі залишення нашої Вимоги без задоволення, ми в обов'язковому порядку використаємо своє право на звернення за захистом порушених прав та інтересів, до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 червня 2021 16:37
Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації для підтвердження можливості виконати якісно роботи, учасник має підтвердити наявність устаткування, машин, механізмів тощо, шляхом надання довідки за формою, що наведена у згаданому Додатку та іншими документами, згідно переліку. Довідка повинна відображати устаткування, машини, механізми тощо, їх кількість, передбачені кошторисом учасника «Підсумкова відомість ресурсів». На виконання даної вимоги, ПП «АРХСТРОЙ ФАСАД» було подано усю необхідну інформацію та документи, що вимагалися умовами Тендерної документації, з урахуванням власного кошторису, що також поданий у складі пропозиції.
Тендерна документація не містила вимог щодо кількісного складу техніки чи обладнання. Також, в документації відсутні окремі вимоги чи вказівки щодо формування кошторису учасника, наявності у ньому певної інформації та необхідності надання підтвердження заміни механізмів, передбачених у ТЗ для виконання такого виду робіт. Учасник самостійно визначає кількість устаткування, машини, механізми тощо необхідних для виконання робіт.
Враховуючи вищенаведене, у замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції у цій частині.
Згідно п. 2 Додатку 1 до Тендерної документації учасники повинні надати у складі пропозиції Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою таблиці 2 цього додатку у необхідній кількості відповідно до кошторису учасника «Підсумкова відомість ресурсів». До переліку обов’язкових ключових посад, які мають бути наявні в учасника та включені до довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт відносяться: головний інженер, або інша особа, яка виконує його функції, виконроб або інша особа, яка виконує його функції, майстер, або інша особа, яка виконує його функції, інженер-проєктувальник в частині кошторисної документації, відповідальний за охорону праці та працівники робітничих професій, які необхідні для виконання робіт. Також, Додаток 2 до Тендерної документація містить перелік документів, які мають бути подані для підтвердження інформації, що наведена у згаданій вище довідці.
З метою виконання зазначених вимог, учасником було подано усі необхідні документи та інформацію. Вимогу щодо наявності обов’язкових ключових посад учасником було виконано. Інших вимог щодо кількісного складу працівників учасника Тендерною документацією не встановлювалося. Також, відсутня вимога щодо надання учасником аргументації у документі, довідці чи листі, яким чином він планував виконати роботи в строк, зазначеною ним кількістю працівників. Поряд з цим, пропозиція ПП «АРХСТРОЙ ФАСАД» містить лист, яким учасник гарантує розпочати виконання робіт у строк, що не перевищує 5 робочих днів за умов наведених у проекті договору і завершити виконання робіт до 25 грудня 2021 р.
З урахуванням наведеного вище та поданих учасником документів, в замовника відсутні підстави вважати, що ПП «АРХСТРОЙ ФАСАД» неспроможний виконати роботи у завлений строк. Відповідно, відсутні підстави для відхилення пропозиції у цій частині.
Тендерна документація не містила вимог щодо кількісного складу техніки чи обладнання. Також, в документації відсутні окремі вимоги чи вказівки щодо формування кошторису учасника, наявності у ньому певної інформації та необхідності надання підтвердження заміни механізмів, передбачених у ТЗ для виконання такого виду робіт. Учасник самостійно визначає кількість устаткування, машини, механізми тощо необхідних для виконання робіт.
Враховуючи вищенаведене, у замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції у цій частині.
Згідно п. 2 Додатку 1 до Тендерної документації учасники повинні надати у складі пропозиції Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою таблиці 2 цього додатку у необхідній кількості відповідно до кошторису учасника «Підсумкова відомість ресурсів». До переліку обов’язкових ключових посад, які мають бути наявні в учасника та включені до довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт відносяться: головний інженер, або інша особа, яка виконує його функції, виконроб або інша особа, яка виконує його функції, майстер, або інша особа, яка виконує його функції, інженер-проєктувальник в частині кошторисної документації, відповідальний за охорону праці та працівники робітничих професій, які необхідні для виконання робіт. Також, Додаток 2 до Тендерної документація містить перелік документів, які мають бути подані для підтвердження інформації, що наведена у згаданій вище довідці.
З метою виконання зазначених вимог, учасником було подано усі необхідні документи та інформацію. Вимогу щодо наявності обов’язкових ключових посад учасником було виконано. Інших вимог щодо кількісного складу працівників учасника Тендерною документацією не встановлювалося. Також, відсутня вимога щодо надання учасником аргументації у документі, довідці чи листі, яким чином він планував виконати роботи в строк, зазначеною ним кількістю працівників. Поряд з цим, пропозиція ПП «АРХСТРОЙ ФАСАД» містить лист, яким учасник гарантує розпочати виконання робіт у строк, що не перевищує 5 робочих днів за умов наведених у проекті договору і завершити виконання робіт до 25 грудня 2021 р.
З урахуванням наведеного вище та поданих учасником документів, в замовника відсутні підстави вважати, що ПП «АРХСТРОЙ ФАСАД» неспроможний виконати роботи у завлений строк. Відповідно, відсутні підстави для відхилення пропозиції у цій частині.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-04-06-006343-b.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 21 травня 2021 10:59
Дата подання: 21 травня 2021 10:59
СКАРГА
на рішення про відхилення тендерної пропозиції
ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ"
в закупівлі «Реконструкція незавершеної будівництвом будівлі критого басейну гімназії імені С.Д. Скляренка по вулиці Черкаській, 54 в місті Золотоноша Черкаської області»
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" приймаючи участь з закупівлі, має право розраховувати на те, що дії Замовника будуть відповідати обов’язковим для всіх вимогам Закону.
Проте Замовник, нехтуючи своїм обов’язком по неупередженій оцінці пропозицій учасників, позбавляє наше підприємство впевненості у відкритості та прозорості процедури закупівлі, недискримінації учасників, запобіганні корупційним діям та зловживанням.
Вважаємо, що права нашого підприємства можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" та скасування рішення про визнання Приватного підприємства "МАДЕСТ" переможцем закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 травня 2021 13:32
рішення від 25.05.2021 № 11380 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 травня 2021 13:31
інформація про перенесення розгляду скарги від 03.06.2021 № 10291.pdf
Дата публікації: 04 червня 2021 16:13
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.06.2021 № 13669.pdf
Дата публікації: 17 червня 2021 14:37
рішення від 16.06.2021 № 13669 .pdf
Дата публікації: 22 червня 2021 20:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано рішення АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 08 липня 2021 17:10
Номер скарги: UA-2021-04-06-006343-b.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД", Код ЄДРПОУ:40224937
Дата подання: 21 травня 2021 15:48
Дата подання: 21 травня 2021 15:48
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 травня 2021 21:30
Рішення від 25.05.2021 № 11410 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 травня 2021 21:30
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.06.2021 № 12469.pdf
Дата публікації: 04 червня 2021 18:45
Рішення від 03.06.2021 № 12469.pdf
Дата публікації: 08 червня 2021 18:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано рішення АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 08 липня 2021 16:50
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2021 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЖК - Гарант" |
11 400 000,00
UAH з ПДВ
|
11 335 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД" |
11 911 754,40
UAH з ПДВ
|
11 699 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "МАДЕСТ" |
12 827 756,90
UAH з ПДВ
|
11 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕМАТ" |
12 748 460,86
UAH з ПДВ
|
12 650 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СК МАГНАТ" |
12 796 586,00
UAH з ПДВ
|
12 796 586,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "МАДЕСТ" #31348273 |
Рішення скасоване |
11 700 000,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2021 16:49
|
|
ТОВ "ЖК - Гарант" #33966190 |
Рішення скасоване |
11 335 000,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2021 16:58
|
|
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД" #40224937 |
Рішення скасоване |
11 699 000,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2021 16:58
|
|
Приватне підприємство "МАДЕСТ" #31348273 |
Рішення скасоване |
11 700 000,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2021 16:58
|
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕМАТ" #37816969 |
Рішення скасоване |
12 650 000,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2021 16:58
|
|
ТОВ "ЖК - Гарант" #33966190 |
Відхилено |
11 335 000,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2021 17:09
|
|
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД" #40224937 |
Переможець |
11 699 000,00
UAH з ПДВ
|
25 червня 2021 17:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 червня 2021 17:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2022 08:51
|
КБ-3 | укладений |
05 липня 2022 08:51
|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2021 21:17
|
ДУ _2 від 11.11.2021.pdf | зміни до договору |
12 листопада 2021 21:15
|
Електронний підпис | укладений |
09 липня 2021 15:13
|
ДУ _1 від 08.07.2021.pdf | зміни до договору |
09 липня 2021 15:09
|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2021 17:20
|
Договір | укладений |
08 липня 2021 17:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до Додатку 1 - Протокол погодження Договірної ціни; Додатку 2 - Договірна ціна; Додатку 3 - План фінансування будівництва (на весь період); Додатку 4 - План фінансування будівництва (на 2021 рік), Додатку 5 - Календарний графік виконання робіт до Договору та викласти його в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | №26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до пункту 3.7.' договору та частини 5 п.5 ст. 41 Закону України «Про Публічні закупівлі» зменшити суму-договору на 1 580,7202 тис. гри. та викласти пункт 3.1 Договору в такій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 10 112,78872 тис. гри з ПДВ (десять мільйонів сто дванадцять тисяч сімсот вісімдесят вісім гривень 72 копійки з ПДВ), у тому числі ПДВ 2 022,55774 тис, гри.» У тому числі вартість робіт по Договору на .2021 рік становить 10 112,78872 тис. грн з ПДВ (десять мільйонів сто дванадцять тисяч сімсот вісімдесят вісім гривень 72 копійки з ПДВ), у тому числі ПДВ 2 022,55774 тис. гри. У тому числі за рахунок: - кошти державного фонду регіонального' розвитку - 8 586,49778 тис. грн.; - субвенції з місцевого бюджету на спів фінансування інвестиційних проектів - 1 526,29094 тис. грн. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною, та яка визначається відповідно до результатів тендеру. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору на поточний рік може бути .'змінена в залежності від реального фінансування.» 2. Внести зміни до Додатку 1- Протокол погодження Договірної ціни; Додатку 2 - Договірна ціна;. Додатку 3 - План фінансування будівництва (на весь період); Додатку 4 - План фінансування будівництва (на 2021 рік), Додатку 5- Календарний графік виконання робіт до Договору та викласти їх в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | №26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Реконструкція незавершеної будівництвом будівлі критого басейну гімназії імені С.Д. Скляренка по вулиці Черкаській, 54 в місті Золотоноша Черкаської області» | 1 | роб |
10 112 788,72
UAH з ПДВ
|