Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 64110000-0 Поштові послуги(послуги з доставки та виплати державних соціальних допомог, пільг, субсидій та інших виплат передбачених законодавством за бюджетні кошти)
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2021-02-16-005662-a 1bbd3118b25f468b994ee7a67b68cf7e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Урманець Ганна Павлівна

+380414321233 buh1824@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці, сім'ї та соціального захисту населення виконавчого комітету Бердичівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03192810
Місцезнаходження: 13306, Україна , Житомирська обл., Бердичів, вул.Європейська, 83
Контактна особа: Урманець Ганна Павлівна
+380414321233
buh1824@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до статті 15 Закону України «Про поштовий зв’язок» від 04.10.2001 №2759-ІІІ передбачено, що юридична особа, на яку покладено виконання функцій національного оператора поштового зв'язку, визначається Кабінетом міністрів України. Відповідно до Розпорядження КМУ від 10.01.2002 №10-р «Про національного оператора поштового зв’язку» виконання функцій національного оператора поштового зв’язку покладено на АТ «Укрпошта» із розгалуженою системою дирекцій та відділень. Згідно з Інструкцією про виплату та доставку пенсій, соціальних допомог національним оператором поштового зв'язку, затвердженої спільним наказом Міністерства транспорту та зв'язку України, Міністерства праці та соціальної політики України 28.04.2009 №464/156, постановою правління Пенсійного фонду України від 28.04.2009 №14-1, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 02.07.2009 №592/16608 – послуги з виплати та доставки пенсій, соціальних допомог надають підрозділи національного оператора – поштамти, вузли (центри), відділення та пункти поштового зв'язку. Враховуючи об'єктивну відсутність конкуренції щодо надавача послуг з доставки та виплати державних соціальних допомог, пільг, субсидій та інших виплат передбачених законодавством за бюджетні кошти, єдиний можливий надавач в м.Бердичеві – АТ «Укрпошта» в особі Житомирської дирекції АТ «Укрпошта». Враховуючи всі вищевказані обставини, очікувану вартість предмета закупівлі та керуючись абз.4 п.2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні Закупівлі» - відсутність конкуренції з технічних причин на відповідному ринку, з метою забезпечення своєчасної доставки державних соціальних допомог, пільг, субсидій та інших виплат передбачених законодавством за бюджетні кошти, може бути застосована переговорна процедура закупівлі за кодом ДК 021:2015 64110000-0 «поштові послуги»( послуги з доставки та виплати державних соціальних допомог, пільг, субсидій та інших виплат передбачених законодавством за бюджетні кошти) внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутністю при цьому альтернативи, а саме - Акціонерним товариством «Укрпошта», в особі Житомирської дирекції АТ «Укрпошта».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 лютого 2021 12:26
Оскарження наміру укласти договір: 27 лютого 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з доставки та виплати державних соціальних допомог, пільг, субсидій та інших виплат передбачених законодавством за бюджетні кошти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, м.Бердичів, За адресами отримувачів соціальних виплат на території Бердичівської міської територіальної громади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

16 лютого 2021 12:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 лютого 2021 11:51
протокол5.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Житомирська дирекція АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
#22046132
Переможець 240 000,00
UAH
16 лютого 2021 12:26

Документи

16 лютого 2021 12:26
Електронний підпис
16 лютого 2021 12:25
протокол5.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 лютого 2021 12:26

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Житомирська дирекція АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
#22046132
240 000,00
UAH
Документи

Документи

16 лютого 2021 12:26
Електронний підпис
16 лютого 2021 12:25
протокол5.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 16:56
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 16:41
додуг0001.PDF зміни до договору
05 квітня 2021 16:37
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 13:51
Електронний підпис укладений
02 березня 2021 16:17
дог182.PDF зміни до договору
02 березня 2021 16:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до підпункту 5, пункту 5 статті 41 погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 182
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підкріплювання сканкопії до додаткової угоди №1 від 31.03.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 182
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 150 072,33
UAH