Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork CPV 2008 021:2015 - 45230000-8 (services for current (average) repair of the Kakhovsky overpass (№ 2) at the intersection of Brovarsky Avenue and street Mytropolyta Andriy Sheptytsky (Lunacharskoho Street) (near the Livoberezhna metro station) in the direction of Brovary - Kyiv)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст" |
Код ЄДРПОУ: | 03359018 |
Місцезнаходження: | 01013, Україна , Київська область обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2 |
Контактна особа: |
Сергій Титаренко +380442862547 tender@kasm.com.ua |
Додаткові контактні особи: |
Владислав Виноградов +380442862486 kasm@kasm.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Komunalne pidpryiemstvo po remontu i utrymanniu mostiv i shliakhiv m. Kyieva "Kyivavtoshliakhmist" |
National ID: | 03359018 |
Contact point: |
Serhii Tytarenko +380442862547 tender@kasm.com.ua |
Additional contacts: |
Владислав Виноградов +380442862486 kasm@kasm.com.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2021 14:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 30 березня 2021 15:32 |
Очікувана вартість: | 12 395 596,21 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 61 977,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 15 лютого 2021 14:01 |
Enquiries until: | 10 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 16 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 березня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 12 395 596 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 61 978 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Аванс | 90 | Календарні | 30 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2021 15:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2021 15:31 |
Тендерна документація.docx | |
12 березня 2021 15:31 |
Перелiк_змiн.docx | |
12 березня 2021 15:31 |
Додаток_1.doc | |
15 лютого 2021 14:01 |
Додаток_3.doc | |
15 лютого 2021 14:01 |
Додаток_4.doc | |
15 лютого 2021 14:01 |
Додаток_2.doc |
12 березня 2021 15:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 березня 2021 15:31 |
Тендерна документація.docx
|
||||||
12 березня 2021 15:31 |
Перелiк_змiн.docx
|
||||||
12 березня 2021 15:31 |
Додаток_1.doc
|
||||||
15 лютого 2021 14:01 |
Додаток_3.doc
|
||||||
15 лютого 2021 14:01 |
Додаток_4.doc
|
||||||
15 лютого 2021 14:01 |
Додаток_2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до пункту 21 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
Відповідно до пункту 27 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
У відповідності до вимог тендерної документації та пункту 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації встановлена вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), тобто договір підряду/субпідряду на виконання послуг з поточного (середнього) ремонту мостів або шляхопроводів.
Враховуючи зазначене, договір підряду/субпідряду на виконання: реконструкції мостового переходу через річку на автомобільній дорозі та/або капітальний ремонт дорожньої мережі (до складу якого входив капітальний ремонт шляхопроводу через залізничні колії) не є аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-20-000020 ● 23bdde406c1e4defac6a41ca76b5a45a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 квітня 2021 10:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.04.2021 № 103
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2021-02-15-006009-c 15.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-30 11:12:34
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту шляхопроводу Каховського № 2 на перетині Броварського проспекту і вул. Митрополита Андрія Шептицького (вул. Луначарського) (біля станції метро «Лівобережна») на напрямку руху м. Бровари – м. Київ) очікуваною вартістю 12 395 596,21 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-15-006009-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-06 16:13:27
Відповідь на запит
Відповідно до Наказу затвердженого Департаментом транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 02.03.2021 року № Н-46 про поточний ремонт й обстеження об’єктів вулично-дорожньої мережі та штучних споруд міста Києва на 2021 рік було визначено розмір бюджетного призначення об’єкту «Поточний (середній) ремонт шляхопроводу Каховського (№2) на перетині Броварського проспекту і вул. Митрополита Андрія Шептицького (вул. Луначарського) (біля станції метро «Лівобережна») на напрямку руху м. Бровари - м. Київ)».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено на підставі розробленої проєктно-кошторисної документації, яка пройшла державну експертизу з отриманням позитивної експертної оцінки від 27 січня 2021 р. № 10-0002-21/ЕО (копія додається).
В складі кошторисної документації міститься зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, на підставі якого визначена очікувана вартість закупівлі.
Якісні та технічні характеристики предмету закупівлі викладені в кошторисній документації.
Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці веб-сайту повідомляємо, що у відповідності до пункту 4-1 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» передбачено розміщення вказаної інформації розпорядником бюджетних коштів. Оскільки комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст» є одержувачем бюджетних коштів, посилання на сторінку веб-сайту відсутнє.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-05-21 15:33:32
Інформація щодо оскарження висновку
У зв’язку із незгодою комунального підприємства по ремонту і утриманню мостів і шляхів м.Києва «Київавтошляхміст» з інформацією, викладеною у висновку, керуючись частиною 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», комунальним підприємством по ремонту і утриманню мостів і шляхів м.Києва «Київавтошляхміст» подано адміністративний позов до Окружного адміністративного суду м. Києва від 21.05.2021 № 053/282/01-11/1374 про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України від 14.05.2021 про результати моніторингу закупівлі UA-2021-02-15-006009-c.
Інформацію про відкриття провадження у справі буде надано додатково.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | У зв’язку із незгодою комунального підприємства по ремонту і утриманню мостів і шляхів м.Києва «Київавтошляхміст» з інформацією, викладеною у висновку, керуючись частиною 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», комунальним підприємством по ремонту і утриманню мостів і шляхів м.Києва «Київавтошляхміст» подано адміністративний позов до Окружного адміністративного суду м. Києва від 21.05.2021 № 053/282/01-11/1374 про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України від 14.05.2021 про результати моніторингу закупівлі UA-2021-02-15-006009-c. Інформацію про відкриття провадження у справі буде надано додатково. |
Дата публікації: | 21 травня 2021 |
Документи:
03 червня 2021 09:14
|
Електронний підпис |
21 травня 2021 15:43
|
Електронний підпис |
03 червня 2021 09:13
|
Ухвала по справі № 640-14192-21.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст" |
Код ЄДРПОУ: | 03359018 |
Місцезнаходження: | 01013, Україна, Київська область обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ УКРТРАНСМІСТ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ДП "ГРАНІТ УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 березня 2021 15:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ УКРТРАНСМІСТ |
12 215 700,00
UAH з ПДВ
|
12 091 744,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП "ГРАНІТ УКРАЇНА" |
12 305 800,00
UAH з ПДВ
|
12 138 022,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ УКРТРАНСМІСТ #33778270 |
Переможець |
12 091 744,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2021 14:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2023 10:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 квітня 2021 16:31
|
04-38 Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
15 квітня 2021 16:31
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2021 16:09
|
04-38 ТОВ УКРТРАНСМІСТ.pdf | укладений |
15 квітня 2021 16:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись статтями 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, пунктами 4.2, 13.1 та 13.2 Договору, Сторони дійшли згоди доповнити Договір Лінійним графіком надання послуг (Додаток № 5) |
Номер договору про закупівлю: | 04-38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |