Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари та офісне приладдя
Очікувана вартість
670 507,00 UAH
UA-2025-01-17-012307-a ● 1b5ac128b61f479bacf02b18f7803644
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Старокостянтинівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04060766 |
Вебсайт: | http://starkon.km.ua |
Місцезнаходження: | 31100, Україна , Хмельницька обл., Старокостянтинів, вул.Острозького, 41 |
Контактна особа: |
Петлюк Віталій Олександрович +380385430560 starkonekonom@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2025 14:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2025 11:41 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2025 11:41 |
Очікувана вартість: | 670 507,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 352,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2320 пачка
Папір для друку А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
29 пачка
Папір для друку А3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
12 пачка
Папір кольоровий A4 жовтий Maestro Color або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
50 штука
Картридж чорнильний чорний Parker 11 410BK або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30192113-6 — Чорнильні картриджі
6 пачка
Фотопапір А4 глянцевий 180 г/м2 по 50 аркушів, OCG180.50A4 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197643-5 — Папір для фотокопіювання
4 пачка
Фотопапір А4 матовий 190 г/м по 50 аркушів, CW PМ190-50 (20492) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197643-5 — Папір для фотокопіювання
50 пачка
Картон білий А4 230 г/м2 по 10 арк., KIDS Line ZB.1990 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197610-5 — Багатошарові папір і картон
3 пачка
Плівка для ламінування А4 BUROMAX (100 mic, по 100 шт.) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
200 штука
Скоба для архівації пластикова Fellowes f.89500 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби
700 штука
Ручка кулькова чорна Direct AB1002-02-A або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
500 штука
Ручка кулькова чорна «CRISTAL UP» BIC або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
15 штука
Коректор-стрічка BM.1082 5 мм х 20 м або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30192930-9 — Ручки-коректори
108 штука
Папка-реєстратор А4 70 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30199500-5 — Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя
300 штука
Папка-реєстратор А4 50 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30199500-5 — Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя
1 пачка
Пластилін, 5 кольорів, 100 г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
320 штука
Олівець чорнографітний з гумкою E11329 NEON HB або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30192130-1 — Олівці
162 штука
Коректор-ручка Axent 7004 12 мл або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30192930-9 — Ручки-коректори
380 пачка
Файли А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
410 пачка
Скріпки круглі 33 мм Economix по 100 шт. або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
1 пачка
Файл-пакет А3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
66 штука
Маркер перманентний чорний Schneider 1,0 166 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
40 штука
Маркер перманентний червоний Schneider 3,0 160 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
92 штука
Маркер текстовий Job Schneider S1503 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
26 штука
Стрічка клейка пакувальна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30194200-7 — Точкові стікери, малярна стрічка та креслярська плівка
110 штука
Стрічка клейка канцелярська Buromax 7176-01 24х30 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30194200-7 — Точкові стікери, малярна стрічка та креслярська плівка
38 штука
Стрічка клейка пакувальна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30194200-7 — Точкові стікери, малярна стрічка та креслярська плівка
50 штука
Степлер AxentTechnic (на 25 аркушів, скоби №24/6) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197320-5 — Степлери
3 пачка
Скоби №26/6 Buromax нікель 4413 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби
2 штука
Степлер Вuromax (на 100 аркушів, скоби №23/6-23/13) чорний 4286 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197320-5 — Степлери
210 пачка
Скоби №24/6 JOBMAX нікель BM. 4402 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби
200 пачка
Скоби №10 D4101 по 1000 шт. або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби
12 штука
Дестеплер 24/6-26/6 з замком Buromax ВМ.4490 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197321-2 — Антистеплери
30 штука
Діркопробивач на 30 аркушів Вuromax 4038 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197330-8 — Діроколи
1 штука
Діркопробивач на 70 аркушів Вuromax 4081 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197330-8 — Діроколи
5 пачка
Скоби №23/13 Buromax нікель 4406 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби
5 пачка
Кнопки металеві Economix нікельовані по 100 шт. E41101 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197120-3 — Кнопки
4 штука
Подушка змінна для оснастки Trodat 6/46040 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30192111-2 — Штемпельні подушки
1 штука
Оснащення для штампу зі словами «Згідно з оригіналом» Trodat 4911N або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
950 штука
Конверт С5 СКЛ білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти
911 штука
Конверт-пакет С4 СКЛ білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти
17 пачка
Біндер 32 мм чорний Buromax по 12 шт. або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
50 пачка
Біндер 41 мм чорний Buromax по 12 шт. або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
20 пачка
Біндер 51 мм чорний Buromax по 12 шт. або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
2 пачка
Біндер 19 мм чорний Buromax по 12 шт. або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
19 штука
Точилка з контейнером Skyfall, AXENT асорті або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30192133-2 — Точила для олівців
98 штука
Гумка Sun pearl біло-сіра 6541/80 KOH-I-NOOR або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30192100-2 — Гумки
2 штука
Знищувач документів Rexel Secure MC6 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, м.Старокостянтинів, вул.Острозького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30191400-8 — Шредери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється шляхом безготівкового перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника на поточний рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати отримання Товару та підписання видаткової накладної Сторонами, за наявності бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2025 14:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2025 13:28 |
ТД канцелярія (нова редакція).docx | |
07 лютого 2025 13:28 |
Перелік змін 07.02.2025.doc |
07 лютого 2025 14:53 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 лютого 2025 13:28 |
ТД канцелярія (нова редакція).docx
|
|||
07 лютого 2025 13:28 |
Перелік змін 07.02.2025.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
вимога
Дата подання: 22 січня 2025 16:38
Дата відповіді: 24 січня 2025 21:20
Добрий день шановний Замовник!
Уважно вивчивши вимоги додатку 2 до тендерної документації, ми знайшли ряд дискримінаційних вимог, що не звужують коло учасників та не дають змогу нам та іншим учасникам прийняти участь в даній закупівлі. По-перше, це стосується строку постачання товару. Вами вказано, що "Товар має постачатися партіями протягом 2025 року за заявкою Замовника (усною, письмовою або електронною), протягом 1 робочого дня з дати отримання постачальником такої заявки. " Але це неможливо виконати , навіть, якщо й безпосередньо учасник буде знаходитись фактично в м.Старокостянтинів Хмельницької області. Адже, якщо Ви надали заявку по телефону, то враховуючи тривоги по Україні, пробки, час на збір товару на складі, проведення бухгалтерських документів, погрузку в авто - неможливо поставити товар в строк 1 день!!! А якщо учасник знаходиться в іншому регіоні - Києві, Миколаєві, Житомирі, Черніговві тощо - це взагалі неможливо!!! Ви вказати нереальний срок постачання, який суперечить господарському кодексу України, який говорить про те, що строки постачання повинні бути такі, які забезпечать ритмічний та безперебійне постаачння товару. Тим більше, що у Вас почтачання не за один раз, а протягом всього 2025 року за Вашою заявкою. Тим більше Ви можете подавати заявки хоч і кожен наступний день - вказані Вами сроки дискриміаційні! Ми просимо їх прибрати та вказати реальні строки постачання, враховуючи місцезнаходження учасників і в Києві, і в Житомирі , і в Чернігові - в усіх інших регіонах України. Бо, навіть, знаходячись в Ващому місті - це не реально, не кажучи вже про більш віждалені міста. Тому, ми просимо вказати строк постачання в пункті 5.2. самого проекту договору про постачання, в додатку 2 до документації та в пункті 4.4. документації.
По-друге, Додаток 2 містить вимогу, що суперечить сама собі. Так Ви вказуєте, що учасник може надати товар, що має кращі характеристики, і тут же в цьому ж додатку Ви вказуєте, що "Учасник під час участі у процедурі закупівлі не може самостійно змінювати колір, розмір або інші технічні та якісні характеристики предмета закупівлі". Це невідповідність, бо як можна запропонувати Вам кращі характеристики товару, якщо не можна змінювати розмір або інші технічні характеристики??? Ми просимо Вас привести документацію до одних вимог, тобто надаючи учаснику пропонувати еквівалент з більш кращими характеристиками, вказавши у вимогах, що "Учасник під час участі у процедурі закупівлі може самостійно змінювати розмір або інші технічні та якісні характеристики предмета закупівлі,якщо це буде покращенням товару, тобто у випадку, коли учасник запропонує товар, який за своїми технічними показниками буде мати кращі значення (а не гірші), ніж вказані у додатку 2. Наприклад, скріплює степлер більшу кількість аркушів. папір офісний має більшу товщину, або фотопапір має щільність не 190г, а 200 г, або кількість аркушів в пачні не 50 штук, а 60 чи більше тощо "
По-третє, конверт С 5 має розмір 162*229 мм, а не 220*160мм - виправте, будь ласка
По-четверте, конверт С4 має розмір 229*324мм, а не 320*220мм - виправте, будь ласка
Дякуємо
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Дякуємо за Ваші зауваження та пропозиції.
На Ваше звернення повідомляємо наступне.
Замовник в закупівельній діяльності керується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), який визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Згідно з пунктом 7 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг, без визначення будь-яких обмежень. Згідно з частиною 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тож Закон не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними з точки зору ефективності, раціональності та досвіду використання/споживання того чи іншого предмету закупівлі (товару, роботи чи послуги) у своїй діяльності, а також особливостей організації робочих процесів, в яких такий предмет використовується.
Вимога, що "Товар має постачатися партіями протягом 2025 року за заявкою Замовника (усною, письмовою або електронною), протягом 1 робочого дня з дати отримання постачальником такої заявки" виставлена Замовником з урахуванням таких умов:
нестабільність фінансування протягом бюджетного року та черговість здійснення платежів згідно з постановою КМУ від 9 червня 2021 р. № 590, що напряму впливає на здійснення заявок з постачання в межах наявних коштів та можливість вчасних розрахунків;
Замовник не має можливості замовити товар одразу на весь рік та своєчасно оплатити його вартість;
забезпечення безперебійності та ефективності робочого процесу всіх структурних підрозділів органу місцевого самоврядування, які територіально розташовані в різних частинах міста та поза ним, що особливо важливо в умовах воєнного стану;
оперативне реагування на термінові непередбачувані потреби Замовника;
можливість оперативного постачання обмінного товару, якщо було поставлено товар неналежної якості.
Ви вірно зазначили, що строки поставки встановлюються сторонами в договорі відповідно до норм Господарського кодексу України, зокрема статті 267, в якій вказано, що ця дія відбувається “з урахуванням необхідності ритмічного та безперебійного постачання товарів споживачам”, саме споживачам, а не як буде зручно постачальнику. Зверніть увагу, що цією статтею вказано, що сторони можуть також погодити в договорі і графік поставки (місяць, декада, ДОБА тощо). Крім того, відповідно до статті 253 ЦКУ перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Отже, якщо заявка на постачання зазвичай робиться вранці, то у постачальника в розпорядженні є залишковий час до кінця поточного дня та весь наступний робочий день (майже 2 доби), а якщо заявка робиться у п’ятницю вранці, то у постачальника взагалі є час до кінця понеділка - це вже майже 4 доби. Таким чином, Замовник визначає строки поставки товарів, виходячи з власних потреб.
Якщо ж через форс-мажорні обставини (обстріли, тривоги, аварії, пробки і т.п.) поставка затримується, то завжди можна попередити Замовника будь-яким каналом зв’язку і ніякі штрафні санкції при цьому не застосовуються.
Щодо неможливості виконання такого постачання, навіть якщо учасник буде знаходитись фактично в м.Старокостянтинів Хмельницької області, то слід зазначити, що за багато років функціонування Замовник працював з різними постачальниками з різних міст - постачання місцевими суб’єктами відбувалося навіть за 1 годину з моменту подання заявки, а якщо з інших міст, то на наступний день і навіть в день заявки.
Щодо часу на збір товару, то Замовник зі згаданих вище причин не має можливості замовити одразу річний запас канцелярських товарів і не замовляє 10 тонн паперу, а заявка може бути навіть тільки на 5-10 ящиків паперу, які протягом години можна зібрати і завантажити на складі з проведенням усіх необхідних бухгалтерських документів.
Ваша теза про те, що Замовник може подавати заявки хоч і кожен наступний день - суто Ваша суб’єктивна думка (припущення), нічим не підтверджена і не відповідає дійсності.
По другому зауваженню, що Додаток 2 містить вимогу, що суперечить сама собі повідомляємо, що це помилкове тлумачення вимог. “Колір, розмір або інші технічні та якісні характеристики” - все це вимоги Замовника до предмета закупівлі і вказуючи, що "Учасник під час участі у процедурі закупівлі не може самостійно змінювати колір, розмір або інші технічні та якісні характеристики предмета закупівлі" Замовник таким чином, насамперед, наголошує про заборону учаснику самостійно змінювати вимоги до предмета закупівлі і подавати в складі пропозиції товари з будь-якими характеристиками на власний розсуд чи з власної вигоди. АЛЕ, наступним реченням Замовник встановлює виняток, що учасник МОЖЕ надати товар, що має КРАЩІ характеристики, і в цьому випадку це ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ.
По третьому і четвертому пункту Вашого звернення будуть внесені зміни до тендерної документації, але тільки після завершення розгляду скарги до АМКУ від 23.01.2025, 16:00. ID: UA-2025-01-17-012307-a.a1, поданої ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", оскільки вона стосується цих питань.
Дякуємо за розуміння!
Дякуємо за Ваші зауваження та пропозиції.
На Ваше звернення повідомляємо наступне.
Замовник в закупівельній діяльності керується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), який визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Згідно з пунктом 7 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг, без визначення будь-яких обмежень. Згідно з частиною 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тож Закон не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними з точки зору ефективності, раціональності та досвіду використання/споживання того чи іншого предмету закупівлі (товару, роботи чи послуги) у своїй діяльності, а також особливостей організації робочих процесів, в яких такий предмет використовується.
Вимога, що "Товар має постачатися партіями протягом 2025 року за заявкою Замовника (усною, письмовою або електронною), протягом 1 робочого дня з дати отримання постачальником такої заявки" виставлена Замовником з урахуванням таких умов:
нестабільність фінансування протягом бюджетного року та черговість здійснення платежів згідно з постановою КМУ від 9 червня 2021 р. № 590, що напряму впливає на здійснення заявок з постачання в межах наявних коштів та можливість вчасних розрахунків;
Замовник не має можливості замовити товар одразу на весь рік та своєчасно оплатити його вартість;
забезпечення безперебійності та ефективності робочого процесу всіх структурних підрозділів органу місцевого самоврядування, які територіально розташовані в різних частинах міста та поза ним, що особливо важливо в умовах воєнного стану;
оперативне реагування на термінові непередбачувані потреби Замовника;
можливість оперативного постачання обмінного товару, якщо було поставлено товар неналежної якості.
Ви вірно зазначили, що строки поставки встановлюються сторонами в договорі відповідно до норм Господарського кодексу України, зокрема статті 267, в якій вказано, що ця дія відбувається “з урахуванням необхідності ритмічного та безперебійного постачання товарів споживачам”, саме споживачам, а не як буде зручно постачальнику. Зверніть увагу, що цією статтею вказано, що сторони можуть також погодити в договорі і графік поставки (місяць, декада, ДОБА тощо). Крім того, відповідно до статті 253 ЦКУ перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Отже, якщо заявка на постачання зазвичай робиться вранці, то у постачальника в розпорядженні є залишковий час до кінця поточного дня та весь наступний робочий день (майже 2 доби), а якщо заявка робиться у п’ятницю вранці, то у постачальника взагалі є час до кінця понеділка - це вже майже 4 доби. Таким чином, Замовник визначає строки поставки товарів, виходячи з власних потреб.
Якщо ж через форс-мажорні обставини (обстріли, тривоги, аварії, пробки і т.п.) поставка затримується, то завжди можна попередити Замовника будь-яким каналом зв’язку і ніякі штрафні санкції при цьому не застосовуються.
Щодо неможливості виконання такого постачання, навіть якщо учасник буде знаходитись фактично в м.Старокостянтинів Хмельницької області, то слід зазначити, що за багато років функціонування Замовник працював з різними постачальниками з різних міст - постачання місцевими суб’єктами відбувалося навіть за 1 годину з моменту подання заявки, а якщо з інших міст, то на наступний день і навіть в день заявки.
Щодо часу на збір товару, то Замовник зі згаданих вище причин не має можливості замовити одразу річний запас канцелярських товарів і не замовляє 10 тонн паперу, а заявка може бути навіть тільки на 5-10 ящиків паперу, які протягом години можна зібрати і завантажити на складі з проведенням усіх необхідних бухгалтерських документів.
Ваша теза про те, що Замовник може подавати заявки хоч і кожен наступний день - суто Ваша суб’єктивна думка (припущення), нічим не підтверджена і не відповідає дійсності.
По другому зауваженню, що Додаток 2 містить вимогу, що суперечить сама собі повідомляємо, що це помилкове тлумачення вимог. “Колір, розмір або інші технічні та якісні характеристики” - все це вимоги Замовника до предмета закупівлі і вказуючи, що "Учасник під час участі у процедурі закупівлі не може самостійно змінювати колір, розмір або інші технічні та якісні характеристики предмета закупівлі" Замовник таким чином, насамперед, наголошує про заборону учаснику самостійно змінювати вимоги до предмета закупівлі і подавати в складі пропозиції товари з будь-якими характеристиками на власний розсуд чи з власної вигоди. АЛЕ, наступним реченням Замовник встановлює виняток, що учасник МОЖЕ надати товар, що має КРАЩІ характеристики, і в цьому випадку це ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ.
По третьому і четвертому пункту Вашого звернення будуть внесені зміни до тендерної документації, але тільки після завершення розгляду скарги до АМКУ від 23.01.2025, 16:00. ID: UA-2025-01-17-012307-a.a1, поданої ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", оскільки вона стосується цих питань.
Дякуємо за розуміння!
вимога
Дата подання: 23 січня 2025 14:28
Дата відповіді: 24 січня 2025 21:23
Шановний Замовник, добрий день!
Ми просимо Вас змінити вимоги до позиції №11 технічного завдання. Адже, Ви вимагаєте ручку Ручка кулькова чорна
Kaprice Axent 1012 або еквівалент з описом "Ручка кулькова.Область тримання рельєфна.Пишучий вузол 0,35-0,40 мм.
Стрижень змінний. Орієнтовна довжина стрижня 135 мм.Довжина написання не менше 1100 м.Колір чорнила: чорний.". Але, з таким описом є дійсно ручка Axent АВ1012-а, модель Kaprice, але вона йде тыльки з синім чорнилом, а не з чорним. Це помилка. А надати за всіма параметрами ручку з чорним чорнилом неможливо. Тому, ми просимо Вас або змінити колыр стержня чорнил на синій. Або ж надати можливість надати ручку з пишучим вузлом 0,5мм. Тобто, внесіть зміни. Або змініть колір чорнила на синій, або розширте параметр пишучий вузол до 0,5мм.
По-друге, позиція №7 Картон білий А4 235 г/м2по 10 арк., KIDS Line ZB.1990 . Вами не вірно вказана щільність картону. За даним артикулом є картон але щільністю 230г/м2. а не 235. А надати еквівалент можливо тільки в тому випадку, якщо кількість аркушів буде вказана не менше 7. Тому, ми просимо Вас або змінити щільність картону на 230г/м2, або ж вказати кількість аркушів в пачці не менше 7.
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Дякуємо за Ваші зауваження та пропозиції.
На Ваше звернення повідомляємо наступне.
До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни, але тільки після завершення розгляду скарги до АМКУ від 23.01.2025, 16:00. ID: UA-2025-01-17-012307-a.a1, поданої ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", оскільки вона стосується цих питань.
Дякуємо за розуміння!
Дякуємо за Ваші зауваження та пропозиції.
На Ваше звернення повідомляємо наступне.
До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни, але тільки після завершення розгляду скарги до АМКУ від 23.01.2025, 16:00. ID: UA-2025-01-17-012307-a.a1, поданої ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", оскільки вона стосується цих питань.
Дякуємо за розуміння!
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-01-17-012307-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 23 січня 2025 16:00
Дата подання: 23 січня 2025 16:00
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 23.01.2025 р. №26/юр/25.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 січня 2025 14:00
рішення від 27.01.2025 № 1140.pdf
Дата публікації: 27 січня 2025 14:00
інформація про резолютивну частину рішення від 03.02.2025 № 1564.pdf
Дата публікації: 04 лютого 2025 11:41
рішення від 03.02.2025 № 1564.pdf
Дата публікації: 05 лютого 2025 13:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення № 1564-р/пк-пз від 03.02.2025 виконано
Дата виконання рішення замовником: 07 лютого 2025 14:56
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2025 12:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОРВЕТ" |
460 378,08
UAH з ПДВ
|
449 985,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
512 403,90
UAH з ПДВ
|
449 985,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОРВЕТ" #21337459 |
Переможець |
449 985,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2025 15:23
|