Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво транспортної розв'язки у різних рівнях на примиканні мостового переходу через річку Південний Буг в місті Миколаєві до автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ (на м.Таганрог) (км121+360), Миколаївська область
Очікувана вартість
2 286 347 950,00 UAH
UA-2023-12-01-008630-a ● 1b4fbba0d01a45b4914503f16cce992d
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
Контактна особа: |
Горбатюк Ігор Анатолійович 380673044240 tender.mk@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2023 13:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 грудня 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 19 грудня 2023 11:07 |
Початок аукціону: | 19 грудня 2023 11:07 |
Очікувана вартість: | 2 286 347 950,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 431 739,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна включати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Банківська гарантія має бути оформлена відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (Форма забезпечення тендерної пропозиції наведена у Додатку №6 до тендерної документації), з дотриманням постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності (видана НБУ), яка надається в складі тендерної пропозиції учасника. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 11 431 739,75 грн. (одинадцять мільйонів чотириста тридцять одна тисяча сімсот тридцять дев’ять гривень 75 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (гарантійний лист, довідка тощо) від банку-гаранта про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка по особовому рахунку з банку по рахунку покриття, видані банком – гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає розміщення грошових коштів на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах розміщення грошових коштів на депозитний рахунок та грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. На підтвердження зазначеного учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (гарантійний лист, довідка тощо) від банку-гаранта, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 11431739.75 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1 % вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія, видана банківською установою. Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати кінцеву дату строку дії договору не менше ніж на 30 робочих днів. У разі продовженні строку дії договору та виконання зобов’язань за договором, учасник – переможець зобов’язаний продовжити строк дії банківської гарантії або надати нову банківську гарантію на умовах, передбачених цим пунктом. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності, видана НБУ. Документами, що підтверджують надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю є: - оригінал банківської гарантії, що видана переможцю банківською установою; - засвідчені належним чином копії банківської гарантії та ліцензії банку; - копія довіреності, виданої банком на уповноважену особу на підписання гарантії, засвідчена належним чином (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку невиконання або неналежного виконання умов договору. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання вимоги бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - умови гарантії не можуть бути змінені (крім випадку продовження терміну дії гарантії) і вона не може бути припинена банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою принципала, без згоди та погодження з бенефіціаром, після її передавання/надсилання бенефіціару; - відповідальність банку-гаранта в разі порушення ним свого обов'язку не обмежується сумою, на яку надано гарантію; - Гарантія є чинною з дати її видачі. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе учасник-переможець. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей. 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Способи повернення учаснику-переможцю процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається переможцю за його письмовим зверненням або з ініціативи замовника (особисто в руки уповноваженому представнику переможця або поштою). Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання або неналежного виконання умов договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8378.69 метри
Будівництво транспортної розв'язки у різних рівнях на примиканні мостового переходу через річку Південний Буг в місті Миколаєві до автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ (на м.Таганрог) (км121+360), Миколаївська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2025
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | За письмовим зверненням Підрядника останньому може бути здійснена попередня оплата виконання робіт та/або закупівлі матеріалів, конструкцій, виробів, тощо, необхідних для виконання робіт за Договором. Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше 3 (трьох) місяців в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30% від річної вартості робіт по Договору, з урахуванням раніше виплачених сум авансів за Договором, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та належним чином оформленого рішенням головного розпорядника бюджетних коштів, лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2023 19:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2023 19:04 |
Перелік змін 13.12.23.doc | |
13 грудня 2023 19:04 |
специфікація.xls | |
13 грудня 2023 19:04 |
підсумкова відомість ресурсів.xls | |
13 грудня 2023 19:04 |
Проект договору розвязка М-14 км 121+360 редакція 13.12.23.doc | |
13 грудня 2023 19:04 |
ТД будівництво розвязка М-14 км 121+360 нова редакція 13.12.23.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Працівники
Дата подання: 04 грудня 2023 12:46
Дата відповіді: 07 грудня 2023 09:26
Пунктом 2 Додатку 1 до Тендерної документації визначено, що «На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка зазначена учасником в Довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та накази про призначення на посаду/ суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва) на всіх працівників, зазначених у Довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником у Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі.»
Згідно зі ст.24. Кодексу законів про працю України, при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку (у разі наявності) АБО ВІДОМОСТІ ПРО ТРУДОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ З РЕЄСТРУ ЗАСТРАХОВАНИХ ОСІБ ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ЗАГАЛЬНООБОВ’ЯЗКОВОГО ДЕРЖАВНОГО СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я, відповідний військово-обліковий документ та інші документи.
ВІДОМОСТІ ПРО ТРУДОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ З РЕЄСТРУ ЗАСТРАХОВАНИХ ОСІБ ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ЗАГАЛЬНООБОВ’ЯЗКОВОГО ДЕРЖАВНОГО СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ є електронною трудовою книжкою працівників, яку можна отримати через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України з накладеним ЕЦП.
Керуючись вимогами ст.24. Кодексу законів про працю України, з січня 2022 року при укладенні трудового договору з нашим підприємством громадяни подають ВІДОМОСТІ ПРО ТРУДОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ З РЕЄСТРУ ЗАСТРАХОВАНИХ ОСІБ ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ЗАГАЛЬНООБОВ’ЯЗКОВОГО ДЕРЖАВНОГО СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ (ЩО НЕ СУПЕРЕЧИТЬ ВИМОГАМ СТ.24. КОДЕКСУ ЗАКОНІВ ПРО ПРАЦЮ УКРАЇНИ). Трудові книжки на працівників, що приймаються з січня 2022, нашому підприємству працівниками не надавалися. Враховуючи зазначене, ми не маємо можливості для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок). В той же час, ми не відмовляємося, а навіть більше, маємо бажання підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації та досвіду (підтвердження наявності трудових відносин між нашим підприємством та працівником) шляхом надання ВІДОМОСТЕЙ ПРО ТРУДОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ З РЕЄСТРУ ЗАСТРАХОВАНИХ ОСІБ ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ЗАГАЛЬНООБОВ’ЯЗКОВОГО ДЕРЖАВНОГО СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ, які отримані через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України з накладеним ЕЦП.
Також звертаємо увагу, що згідно з приміткою до форми Довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі (п.2.1. ч.2. Додатку 1 до Тендерної документації) «Графи 4, 5 не є обов’зковими для заповнення щодо дорожніх робітників та машиністів/водіїв/операторів дорожньо-транспортних машин і механізмів.». Тобто, не є обов’язковим надання інформації щодо «Освіти/найменування учбового закладу/спеціальності» та «Досвіду роботи на відповідній посаді, (роки)» на дорожніх робітників та машиністів/водіїв/операторів дорожньо-транспортних машин і механізмів. Таким чином, інформації, яка міститься в ВІДОМОСТЯХ ПРО ТРУДОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ З РЕЄСТРУ ЗАСТРАХОВАНИХ ОСІБ ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ЗАГАЛЬНООБОВ’ЯЗКОВОГО ДЕРЖАВНОГО СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ, цілком достатньо для підтвердження трудових відносин між нашим підприємством та відповідним працівником.
Вимога щодо надання лише трудових книжок (всі заповнені сторінки трудових книжок) (окрім відповідних наказів) обмежує можливість нашого підприємства належним чином (У ВІДПОВІДНОСТІ З НОРМАМИ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ, ЗОКРЕМА, ЗГІДНО ЗІ СТ.24. КОДЕКСУ ЗАКОНІВ ПРО ПРАЦЮ УКРАЇНИ) підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а , як наслідок, і взяти участь у даній закупівлі.
Враховуючи зазначене, просимо Замовника ПРИВЕСТИ У ВІДПОВІДНІСТЬ ДО НОРМ СТ.24. КОДЕКСУ ЗАКОНІВ ПРО ПРАЦЮ УКРАЇНИ вимоги щодо надання документів на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та додати можливість надання ВІДОМОСТЕЙ ПРО ТРУДОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ З РЕЄСТРУ ЗАСТРАХОВАНИХ ОСІБ ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ЗАГАЛЬНООБОВ’ЯЗКОВОГО ДЕРЖАВНОГО СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ, а саме, викласти вимогу у наступній редакції: «На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка зазначена учасником в Довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) АБО ВІДОМОСТІ ПРО ТРУДОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ З РЕЄСТРУ ЗАСТРАХОВАНИХ ОСІБ ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ЗАГАЛЬНООБОВ’ЯЗКОВОГО ДЕРЖАВНОГО СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ та накази про призначення на посаду/ суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва) на всіх працівників, зазначених у Довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником у Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уповноважена особа Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) розглянула звернення та повідомляє наступне.
Уповноважена особа Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) розглянув звернення та повідомляє наступне. Відповідно до п.45 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (далі – Особливості), у разі закупівлі послуг або робіт Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до ч.2 ст.16 Закону, одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Замовник вимагає від всіх учасників документального підтвердження відповідності вище зазначеному кваліфікаційному критерію шляхом надання довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі, та в підтвердження інформації, що зазначена у довідці, надати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та накази про призначення на посаду/ суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва) на всіх працівників, зазначених у Довідці. На переконання замовника, саме наявність трудових книжок і наказів на призначення і є підтвердженням того, що працівник, який зазначений у довідці і перебуває у трудових відносинах з роботодавцем (потенційний учасник). Замовник у своїй діяльності керується виключно чинним законодавством України, а тому проінформований про те, що згідно зі ст.24. Кодексу законів про працю України, при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати, серед іншого, трудову книжку (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Законом № 1217-IX "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі" від 05.02.2021 визначено, що включення Пенсійним фондом України до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування відсутніх відомостей про трудову діяльність працівників здійснюється протягом п'яти років з дня набрання його чинності на підставі відомостей, поданих страхувальником або застрахованою особою у порядку та строки, встановлені Пенсійним фондом України за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері соціального захисту населення, та центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері трудових відносин. Враховуючи досить суттєвий термін, передбачений Законом № 1217-IX від 05.02.2021 для наповнення даними реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування відсутніх відомостей про трудову діяльність працівників та для запобігання та нівелювання при цьому можливих помилок і невідповідностей, Замовник вбачає за необхідне вимагати, серед іншого, саме трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок). Дана вимога ніяким чином не порушує принципи, визначені ст. 5 Закону. Також звертаємо увагу учасника, що відповідно до умов підпункту 1.6 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. При настанні зазначених обставин, учасник має надати лист з роз’ясненням щодо неподання такого(-их) документу(-ів) з посиланням на відповідні норми законодавства, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини. Враховуючи викладене, Замовник не вбачає за потрібне вносити зміни в тендерну документацію в цій частині
Уповноважена особа Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) розглянув звернення та повідомляє наступне. Відповідно до п.45 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (далі – Особливості), у разі закупівлі послуг або робіт Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до ч.2 ст.16 Закону, одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Замовник вимагає від всіх учасників документального підтвердження відповідності вище зазначеному кваліфікаційному критерію шляхом надання довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі, та в підтвердження інформації, що зазначена у довідці, надати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та накази про призначення на посаду/ суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва) на всіх працівників, зазначених у Довідці. На переконання замовника, саме наявність трудових книжок і наказів на призначення і є підтвердженням того, що працівник, який зазначений у довідці і перебуває у трудових відносинах з роботодавцем (потенційний учасник). Замовник у своїй діяльності керується виключно чинним законодавством України, а тому проінформований про те, що згідно зі ст.24. Кодексу законів про працю України, при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати, серед іншого, трудову книжку (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Законом № 1217-IX "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі" від 05.02.2021 визначено, що включення Пенсійним фондом України до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування відсутніх відомостей про трудову діяльність працівників здійснюється протягом п'яти років з дня набрання його чинності на підставі відомостей, поданих страхувальником або застрахованою особою у порядку та строки, встановлені Пенсійним фондом України за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері соціального захисту населення, та центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері трудових відносин. Враховуючи досить суттєвий термін, передбачений Законом № 1217-IX від 05.02.2021 для наповнення даними реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування відсутніх відомостей про трудову діяльність працівників та для запобігання та нівелювання при цьому можливих помилок і невідповідностей, Замовник вбачає за необхідне вимагати, серед іншого, саме трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок). Дана вимога ніяким чином не порушує принципи, визначені ст. 5 Закону. Також звертаємо увагу учасника, що відповідно до умов підпункту 1.6 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. При настанні зазначених обставин, учасник має надати лист з роз’ясненням щодо неподання такого(-их) документу(-ів) з посиланням на відповідні норми законодавства, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини. Враховуючи викладене, Замовник не вбачає за потрібне вносити зміни в тендерну документацію в цій частині
Переклади
Дата подання: 13 грудня 2023 10:37
Дата відповіді: 13 грудня 2023 19:01
Доброго дня!
Чи потрібно надавати переклад трудової крижи, якщо всі записи зроблені українською мовою але бланк трудової старого зразка на російській мові?
Відповідь: Уповноважена особа Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) розглянула звернення та повідомляє наступне: ні, не потрібно.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-12-04-000003 • 9a13803fae014ed78aa0df38000197ca
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-12-04
•
14:04
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Безвідповідальне і нахабне використання коштів з бюджету під час війни. На фронті безліч незакритих потреб. Країна за майже 2 роки не відкрила жодного виробництва, яке б на 100% закривало самостійно потреби фронту у патронах, дронах чи снарядах, а місцева влада витрачає гроші на мости та розв’язки!!!! Ви не плануєте перемагати як виставляєте такий тендер? Військові гинуть через таку байдужість. Це розв’язка на чужій крові!!!! Скасуйте тендер і спрямуйте усі гроші на потреби армії!!!!
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2023-12-03-000002 • 46c7e28fba554339b92ba9ee5e3ed1f7
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-12-03
•
17:38
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Завищена ціна. Розкрадання бюджету. Вимагаю зупинити цей кримінал під час війни. Гроші для ЗСУ
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2023-12-01-000012 • 843e7dd2c41c4c5eb9513f75a032cc30
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-12-01
•
21:38
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Ремонт доріг не на часі. Віддайте гроші на потреби передової
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 грудня 2023 11:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
2 131 500 000,00
UAH з ПДВ
|
1 806 326 498,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНА ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА" |
2 251 824 000,00
UAH з ПДВ
|
1 806 326 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНСОРЦІУМ "ЄВРОТРАНСМІСТ" |
2 148 224 173,00
UAH з ПДВ
|
2 136 792 433,25
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Відхилено |
1 806 326 498,00
UAH з ПДВ
|
02 січня 2024 12:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 грудня 2023 18:02
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНА ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА" #42229523 |
Відхилено |
1 806 326 500,00
UAH з ПДВ
|
09 січня 2024 13:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 січня 2024 15:42
|
КОНСОРЦІУМ "ЄВРОТРАНСМІСТ" #45376500 |
Відхилено |
2 136 792 433,25
UAH з ПДВ
|
22 січня 2024 16:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 січня 2024 14:36
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій