Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам'яне, марки ДГ 13-100 (ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо) код ДК 09111100-1 Вугілля
Очікувана вартість
4 000 000,00 UAH
UA-2023-10-12-013469-a ● 1b090a6caaf84a52a8deacadc43c240f
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "МАНЕВИЦЬКА ВИПРАВНА КОЛОНІЯ (№42)" |
Код ЄДРПОУ: | 08562660 |
Місцезнаходження: | 44602, Україна , Волинська обл., Маневичі, ВУЛИЦЯ АНДРІЯ СНІТКА, будинок 25 |
Контактна особа: |
КОСТЮЧИК Микола Миколайович 380977796968 380506450340@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 жовтня 2023 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 листопада 2023 06:00 |
Початок аукціону: | 07 листопада 2023 13:46 |
Початок аукціону: | 07 листопада 2023 13:46 |
Очікувана вартість: | 4 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане через електронну систему закупівель у формі гарантії на загальну суму: 120 000,00 грн. (Сто двадцять тисяч гривень нуль копійок). Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії, яка видана банками або страховими організаціями у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим(и) електронним(и) підписом(ами) (КЕП) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Умови, форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 та містити наступне: У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі зазначається інформація: повне найменування – для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань – для принципала юридичної особи – резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала фізичної особи – резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти – словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи “PROZORRO”; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції здійснюються за рахунок коштів Учасника. Строк дії гарантії наданої як забезпечення тендерної пропозиції Учасника, має бути не менше строку дії тендерної пропозиції (90 календарних днів). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 120000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає Замовнику забезпечення виконання договору. Способом забезпеченням виконання договору про закупівлю є банківська гарантія, гарантом за якою виступає банківська установа. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія, яка видана банком, в якому обслуговується Учасник-переможець та в якому має відкритий розрахунковий рахунок. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % від вартості договору. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати разом із банківською гарантією до моменту підписання договору підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія, а саме довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку. До уваги учасників, інформація щодо банківських реквізитів Замовника буде надаватись після обрання переможця процедури закупівлі. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Банківська гарантія повинна серед іншого містити такі суттєві умови: - обов’язок банка-гаранта сплатити повну суму забезпечення виконання договору про закупівлю (гарантована сума) протягом 5 робочих днів з моменту подання першої письмової вимоги Замовником (бенефіціаром), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: - невиконання або неналежне виконання учасником-переможцем прийнятих на себе зобов’язань відповідно до договору про закупівлю (в тому числі, якщо таке невиконання призвело до розірвання договору з учасником-переможцем); - відмова учасника-переможця від виконання прийнятих на себе зобов’язань відповідно до договору про закупівлю; - дії учасника-переможця призвели до неможливості подальшого виконання договору про закупівлю. Текст банківської гарантії не може містити: - умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги); - умов про ускладнення процедури виплати банком-гарантом гарантійної суми (додаткового підтвердження повноважень підписанта бенефіціара, отримання будь-яких підтверджень настання гарантійного випадку, умови щодо подання вимоги не до безпосередньо банку-гаранта, а через банк бенефіціара, тощо); - інших умов, які не відповідають вимогам тендерної документації та чинного законодавства. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником (учасником-переможцем) зобов'язання (тобто договору за результатами процедури закупівлі), забезпеченого гарантією, бенефіціар (Замовник) має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом (учасником-переможцем) зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"
Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
350 тонни
Вугілля кам'яне, марки ДГ 13-100 (ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо) код ДК 09111100-1 Вугілля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
44602, Україна, Волинська область, Маневичі, ВУЛИЦЯ АНДРІЯ СНІТКА, будинок 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 жовтня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Дата подання: 18 жовтня 2023 17:11
Дата відповіді: 19 жовтня 2023 12:35
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає Замовнику забезпечення виконання договору. Способом забезпеченням виконання договору про закупівлю є банківська гарантія, гарантом за якою виступає банківська установа.
Банківська гарантія повинна бути в електронному вигляді чи в паперовому?
Відповідь: Доскається гарантія, яка складається на паперовому носії, а також гарантія, яка надається в електронній формі. Гарантія повинна відповідати вимогам постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-12-013469-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ СТАРТ ЛІДЕР, Код ЄДРПОУ:40070712
Дата подання: 16 жовтня 2023 12:31
Незаконні вимоги
Шановний Замовник, Додаток 1 до ТД містить такі вимоги:
7. Копія Екологічної політики, затвердженої в установленому порядку, що є основою для функціонування системи екологічного управління відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 14001:2015 та відповідатиме регулюючим та нормативним документам у цій сфері, яка повинна передбачати комплекс заходів, спрямованих на охорону довкілля, збереження і відновлення природних ресурсів, запровадження безвідходних і маловідходних, екологічно чистих технологій, розвиток природоохоронного виховання й освіти з метою забезпечення оптимальних умов природокористування. (у разі відсутності в учасника вказаного документу надається довідка в довільній формі з посиланням на відповідні нормативно-правові акти про підставу відсутності).
8. Учасник повинен використовувати систему екологічного управління стосовно оптової торгівлі твердим паливом. На підтвердження відповідності вимогам до учасника, в складі пропозиції, учасник повинен надати скан-копію чинних на дату розкриття пропозицій Сертифікату оцінювання екологічної дієвості ДСТУ ISO 14031:2016 (ISO 14031:2013, IDT), Сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015, що засвідчує використання учасником системи екологічного управління стосовно оптової торгівлі твердим паливом та відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 має бути виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ), що має бути підтверджено учасником). Також, в складі пропозиції учасники повинні надати копію звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому органі - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту). (у разі відсутності в учасника вказаного документу надається довідка в довільній формі з посиланням на відповідні нормативно-правові акти про підставу відсутності).
9. Учасник повинен використовувати систему управління якістю стосовно оптової торгівлі твердим паливом. На підтвердження відповідності вимогам до учасника, в складі пропозиції, учасник повинен надати скан-копію чинного на дату розкриття пропозицій сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015), що засвідчує використання Учасником системи управління якості стосовно оптової торгівлі твердим паливом та відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 має бути виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ), що має бути підтверджено учасником). Також, в складі пропозиції учасники повинні надати копію звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому органі - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту). (у разі відсутності в учасника вказаного документу надається довідка в довільній формі з посиланням на відповідні нормативно-правові акти про підставу відсутності)..
10. Учасник повинен використовувати систему управління охороною здоров’я та безпекою праці стосовно оптової торгівлі твердим паливом. На підтвердження відповідності вимогам до учасника, в складі пропозиції, учасник повинен надати скан-копію чинного на дату розкриття пропозицій сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), що засвідчує використання Учасником системи управління якості стосовно оптової торгівлі твердим паливом та відповідність вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 має бути виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ), що має бути підтверджено учасником). Також, в складі пропозиції учасники повинні надати копію звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому органі - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту). (у разі відсутності в учасника вказаного документу надається довідка в довільній формі з посиланням на відповідні нормативно-правові акти про підставу відсутності).
11. На виконання рекомендацій Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель» згідно з листом від 01.04.2019 № 3304-04/13647-06, які розроблені за результатами проведеної роботи спільно з Проєктром технічної допомоги ЄС «Підтримка впровадження Стратегії реформування публічних закупівель/Дорожньої карти для гармонізації законодавства в Україні» з метою визначення відповідності учасників процедур закупівель додатковим критеріям, що є важливими для Замовника при закупівлі товару за даним предметом закупівлі, учасник процедури закупівлі повинен завантажити у складі тендерної пропозиції документи про дотримання та впровадження ним системи управління заходами боротьби з корупцією, яка символізує собою тверду прихильність до етичної поведінки, яка допомагає організації добре функціонувати, підвищувати свою репутацію та уникати потенційних ризиків хабарництва, що забезпечується шляхом надання у складі пропозиції сертифікату на систему управління протидії корупції учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 37001 стосовно оптової торгівлі твердим паливом, виданим відповідним суб’єктом господарювання у сфері сертифікації. (у разі відсутності в учасника вказаного документу надається довідка в довільній формі з посиланням на відповідні нормативно-правові акти про підставу відсутності).
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з
цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального,
природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для
комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення
пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники
не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним
національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
На кам'яне вугілля, антрацит та продукти їх перероблення, що використовуються для
побутових потреб поширюється стандарт ДСТУ 7146:2010 "ВУГІЛЛЯ КАМ’ЯНЕ ТА
АНТРАЦИТ ДЛЯ ПОБУТОВИХ ПОТРЕБ. Технічні умови".
Слід зазначити, що ДСТУ 7146:2010 "ВУГІЛЛЯ КАМ’ЯНЕ ТА АНТРАЦИТ ДЛЯ
ПОБУТОВИХ ПОТРЕБ" не передбачає наявності вищезазначених документів.
Враховуючи викладене, наведені вище положення Документації суперечать вимогам
чинного законодавства в цій частині.
Встановивши наведені вище умови у Документації, Замовник порушив положення
пункту 29 Особливостей.
Пропонуємо ознайомитись з рішенням АМКУ № 7486-р/пк-пз від 29.05.2023 UA-2023-05-11-014979-a, щодо подібної вимоги та з метою скорішого вирішення цього питання внести зміни до ТД та видалити незаконні вимоги. В інакшому випадку будемо вимушені звернутись за справедливим рішенням до АМКУ!
Розгорнути
Згорнути
7. Копія Екологічної політики, затвердженої в установленому порядку, що є основою для функціонування системи екологічного управління відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 14001:2015 та відповідатиме регулюючим та нормативним документам у цій сфері, яка повинна передбачати комплекс заходів, спрямованих на охорону довкілля, збереження і відновлення природних ресурсів, запровадження безвідходних і маловідходних, екологічно чистих технологій, розвиток природоохоронного виховання й освіти з метою забезпечення оптимальних умов природокористування. (у разі відсутності в учасника вказаного документу надається довідка в довільній формі з посиланням на відповідні нормативно-правові акти про підставу відсутності).
8. Учасник повинен використовувати систему екологічного управління стосовно оптової торгівлі твердим паливом. На підтвердження відповідності вимогам до учасника, в складі пропозиції, учасник повинен надати скан-копію чинних на дату розкриття пропозицій Сертифікату оцінювання екологічної дієвості ДСТУ ISO 14031:2016 (ISO 14031:2013, IDT), Сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015, що засвідчує використання учасником системи екологічного управління стосовно оптової торгівлі твердим паливом та відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 має бути виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ), що має бути підтверджено учасником). Також, в складі пропозиції учасники повинні надати копію звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому органі - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту). (у разі відсутності в учасника вказаного документу надається довідка в довільній формі з посиланням на відповідні нормативно-правові акти про підставу відсутності).
9. Учасник повинен використовувати систему управління якістю стосовно оптової торгівлі твердим паливом. На підтвердження відповідності вимогам до учасника, в складі пропозиції, учасник повинен надати скан-копію чинного на дату розкриття пропозицій сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015), що засвідчує використання Учасником системи управління якості стосовно оптової торгівлі твердим паливом та відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 має бути виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ), що має бути підтверджено учасником). Також, в складі пропозиції учасники повинні надати копію звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому органі - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту). (у разі відсутності в учасника вказаного документу надається довідка в довільній формі з посиланням на відповідні нормативно-правові акти про підставу відсутності)..
10. Учасник повинен використовувати систему управління охороною здоров’я та безпекою праці стосовно оптової торгівлі твердим паливом. На підтвердження відповідності вимогам до учасника, в складі пропозиції, учасник повинен надати скан-копію чинного на дату розкриття пропозицій сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), що засвідчує використання Учасником системи управління якості стосовно оптової торгівлі твердим паливом та відповідність вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 має бути виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ), що має бути підтверджено учасником). Також, в складі пропозиції учасники повинні надати копію звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому органі - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту). (у разі відсутності в учасника вказаного документу надається довідка в довільній формі з посиланням на відповідні нормативно-правові акти про підставу відсутності).
11. На виконання рекомендацій Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель» згідно з листом від 01.04.2019 № 3304-04/13647-06, які розроблені за результатами проведеної роботи спільно з Проєктром технічної допомоги ЄС «Підтримка впровадження Стратегії реформування публічних закупівель/Дорожньої карти для гармонізації законодавства в Україні» з метою визначення відповідності учасників процедур закупівель додатковим критеріям, що є важливими для Замовника при закупівлі товару за даним предметом закупівлі, учасник процедури закупівлі повинен завантажити у складі тендерної пропозиції документи про дотримання та впровадження ним системи управління заходами боротьби з корупцією, яка символізує собою тверду прихильність до етичної поведінки, яка допомагає організації добре функціонувати, підвищувати свою репутацію та уникати потенційних ризиків хабарництва, що забезпечується шляхом надання у складі пропозиції сертифікату на систему управління протидії корупції учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 37001 стосовно оптової торгівлі твердим паливом, виданим відповідним суб’єктом господарювання у сфері сертифікації. (у разі відсутності в учасника вказаного документу надається довідка в довільній формі з посиланням на відповідні нормативно-правові акти про підставу відсутності).
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з
цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального,
природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для
комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення
пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники
не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним
національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
На кам'яне вугілля, антрацит та продукти їх перероблення, що використовуються для
побутових потреб поширюється стандарт ДСТУ 7146:2010 "ВУГІЛЛЯ КАМ’ЯНЕ ТА
АНТРАЦИТ ДЛЯ ПОБУТОВИХ ПОТРЕБ. Технічні умови".
Слід зазначити, що ДСТУ 7146:2010 "ВУГІЛЛЯ КАМ’ЯНЕ ТА АНТРАЦИТ ДЛЯ
ПОБУТОВИХ ПОТРЕБ" не передбачає наявності вищезазначених документів.
Враховуючи викладене, наведені вище положення Документації суперечать вимогам
чинного законодавства в цій частині.
Встановивши наведені вище умови у Документації, Замовник порушив положення
пункту 29 Особливостей.
Пропонуємо ознайомитись з рішенням АМКУ № 7486-р/пк-пз від 29.05.2023 UA-2023-05-11-014979-a, щодо подібної вимоги та з метою скорішого вирішення цього питання внести зміни до ТД та видалити незаконні вимоги. В інакшому випадку будемо вимушені звернутись за справедливим рішенням до АМКУ!
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 жовтня 2023 15:14
Вимогу виконано, зміни внесено
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-10-12-013469-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:41513188
Дата подання: 16 жовтня 2023 19:56
Дата подання: 16 жовтня 2023 19:56
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Тендерна документація затверджена рішенням уповноваженої особи, яке оформлене у вигляді протоколу від 12.10.2023 року, містить явно дискримінаційні умови та такі, що порушують вільну конкуренцію, наші права на участь у закупівлі. Також вимоги тендерної документації суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 жовтня 2023 17:12
рішення від 18.10.2023 № 16621.pdf
Дата публікації: 18 жовтня 2023 17:11
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.10.2023 № 17194.pdf
Дата публікації: 27 жовтня 2023 11:26
рішення від 26.10.2023 № 17194.pdf
Дата публікації: 31 жовтня 2023 16:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внести зміни до тендерної документації по закупівлі «Вугілля кам'яне, марки ДГ 13-100 (ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо) код ДК 09111100-1 Вугілля», виклавши її в новій редакції. Відповідні зміни розмістити та відобразити в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації в порядку та строки, передбачені п. 54 Особливостей. Разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднити перелік змін, що вносяться
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 листопада 2023 14:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" |
3 749 550,00
UAH з ПДВ
|
105 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПраймСелл |
3 570 000,00
UAH з ПДВ
|
3 149 160,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "Сузір'я" |
3 814 300,00
UAH з ПДВ
|
3 814 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АВТО-ЛЮКС ДРАЙВ |
3 889 200,00
UAH з ПДВ
|
3 889 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «БЦ СТІНГЕР» |
3 999 450,00
UAH з ПДВ
|
3 999 450,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" #41513188 |
Переможець |
105 000,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2023 15:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 листопада 2023 10:23
Обґрунтування аномально низької ціни
до 09 листопада 2023 00:00
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2023 16:49 |
Кінець періоду оскарження: | 28 листопада 2023 00:00 |
Дата відміни: | 28 листопада 2023 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Не надання належного економічного обґрунтування вказаної аномально низької ціни та не відхилення тендерної пропозиції при не наданні належного економічного обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції |
Документи:
17 листопада 2023 16:49
|
Електронний підпис |
17 листопада 2023 16:23
|
Протокол скасування 113.pdf |
17 листопада 2023 16:23
|
лист поліція 4457 Маневичі колонія.pdf |
17 листопада 2023 16:23
|
запит колонія тендер.pdf |