Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021: 2015 code 15110000-2 "Meat" (4 lots) (Lot №1 - chilled beef of the 1st grade (boneless thigh and shoulder part, skinned); Lot №2 - lean chilled pork of the 1st grade (boneless thigh and shoulder part) (Lot №3 - chicken carcasses and chicken fillets chilled; Lot №4 - frozen beef liver skinned)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37448113 |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Контактна особа: |
Тройко Любов Миколаївна tender-uo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education Darnyts'koi district in Kyiv state administration |
National ID: | 37448113 |
Contact point: |
Troyko Lubov tender-uo@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 грудня 2020 17:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 січня 2021 18:00 |
Очікувана вартість: | 10 618 830,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 24 грудня 2020 17:56 |
Enquiries until: | 15 січня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 21 січня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 січня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 10 618 830 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Тендерна документація
05 січня 2021 15:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 січня 2021 15:46 |
Додаток №2 (нова редакція).doc | |
05 січня 2021 15:46 |
Протокол внесення змін №6.pdf | |
05 січня 2021 15:46 |
1_ТД_мясо (4 лоти) (нова редакція).doc | |
24 грудня 2020 18:27 |
Додаток №5.doc | |
24 грудня 2020 18:26 |
Додаток №7.doc | |
24 грудня 2020 18:26 |
Додаток №6.doc | |
24 грудня 2020 18:26 |
Додаток №4.doc | |
24 грудня 2020 18:26 |
Додаток №3.doc | |
24 грудня 2020 18:26 |
Додаток №1.doc |
05 січня 2021 15:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 січня 2021 15:46 |
Додаток №2 (нова редакція).doc
|
|||
05 січня 2021 15:46 |
Протокол внесення змін №6.pdf
|
|||
05 січня 2021 15:46 |
1_ТД_мясо (4 лоти) (нова редакція).doc
|
|||
24 грудня 2020 18:27 |
Додаток №5.doc
|
|||
24 грудня 2020 18:26 |
Додаток №7.doc
|
|||
24 грудня 2020 18:26 |
Додаток №6.doc
|
|||
24 грудня 2020 18:26 |
Додаток №4.doc
|
|||
24 грудня 2020 18:26 |
Додаток №3.doc
|
|||
24 грудня 2020 18:26 |
Додаток №1.doc
|
Звернення до Держаудитслужби
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-19-000044 ● df8c0836d0134a76af4f9e818b1729d0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2021 17:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.04.2021 № 268
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 19.04.2021 № 268
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2020-12-24-008120-a 24.12.2020
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-20 14:27:14
Запит про надання пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Управлінням освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-22 17:17:21
Відповідь на запит
Начальнику
Державної аудиторської служби України
Північний офіс Держаудитслужби
Олександру КАРАБАНОВУ
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит «Про надання пояснень» щодо моніторингу UA-M-2021-04-19-000044 від 19.04.2020 на закупівлю ДК 021:2015 код 15110000-2 «М’ясо» (4 лоти) (Лот №1 – м’ясо яловичини охолоджене І ґатунку (стегнова та лопаткова частина без кісток, обжиловане); Лот №2 – м’ясо свинини пісне охолоджене І ґатунку (стегнова та лопаткова частина без кісток, обжиловане); Лот №3 – тушки курей та філе куряче охолоджені; Лот №4 – печінка яловичина заморожена обжилована), у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
1.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004р. №1591 "Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах" (додаток 4) щодо організації харчування вихованців шкіл-інтернатів, виконання денних натуральних продуктових норм на одну дитину (по віковим групам), з метою упорядкування контролю за постачанням продукції в навчальні та оздоровчі заклади товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, ТУ та ДСТУ (Наказ МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 року № 298/ 227 «Про затвердження інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах», Наказ МОН України та МОЗ України від 15.08.2006 року №620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах», ДСП «Влаштування, обладнання, утримання дошкільних навчальних закладів та організації життєдіяльності дітей» затверджені Наказом МОЗ України від 01.08.2013 року № 678, Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року №771/97-ВР (зі змінами)), “Інструкції з організації харчування дітей в дошкільних навчальних закладах ” від 17.04.2006 р. №298/227
2. Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі.
Згідно Річного плану закупівель на 2021 р. по КЕКВ 2230, на закупівлю товару заплановано кошти в сумі 10 618 830,00 грн. (десять мільйонів шістсот вісімнадцять тисяч вісімсот тридцять грн. 00 коп.) з ПДВ.
Лот №1 – 2 057 380,00 грн.(два мільйона п’ятдесят сім тисяч триста вісімдесят грн. 00 коп.);
Лот №2 – 1 625 000,00 грн.(один мільйон шістсот двадцять п’ять тисяч грн. 00 коп.);
Лот №3 – 6 504 050,00 грн.(шість мільйонів п’ятсот чотири тисячі п’ятдесят грн. 00 коп.);
Лот №4 – 432 400,00 грн.(чотириста тридцять дві тисячі чотириста грн. 00 коп.).
3. Очікувана вартість предмета закупівлі
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник керувався даними Головного управління статистики у місті Києві Державної служби статистики України за жовтень 2020 р., відповідно до кількості дітей, які перебувають в закладах освіти Дарницького району, кількості днів відвідування та враховуючи норми Постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004р. № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах». За даними довідки Головного управління статистики у місті Києві Державної служби статистики України від 10.11.2020 № 07.2-03/3228-20, середньоринкова ціна на м’ясо яловичини охолоджене І ґатунку (стегнова та лопаткова частина без кісток, обжиловане) за один кілограм складала 158,26 грн., м’ясо свинини пісне охолоджене І ґатунку (стегнова та лопаткова частина без кісток, обжиловане) за один кілограм складала 125,00 грн., тушки курей за один кілограм складала 54,53 грн., філе куряче охолоджене за один кілограм складала 93,45 грн., печінка яловичина заморожена обжилована за один кілограм складала 54,05 грн. Розрахунок вартості предмета закупівлі:
Назва предмету закупівлі Ціна (грн/кг) Кількість, кг. Сума закупівлі (грн/кг)
м’ясо яловичини охолоджене І ґатунку (стегнова та лопаткова частина без кісток, обжиловане) 158,26х13 000=2 057 380,00грн.
м’ясо свинини пісне охолоджене І ґатунку (стегнова та лопаткова частина без кісток, обжиловане) 125,00х13 000=1 625 000,00грн.
тушки курей 54,53х85 000= 4 635 050,00грн.
філе куряче охолоджене 93,45х20 000=1 869 000,00грн.
печінка яловичина заморожена обжилована 54,05х8 000=432 400,00грн.
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться за посиланням http://druo.inet.ua/index.php/3744-obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoji-vartosti-predmeta-zakupivli
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заступнику Голови Державної аудиторської служби України О. ШКУРОПАТУ Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш результат моніторингу UA-M-2021-04-19-000044 від 19.04.2021 р. щодо закупівлі ДК 021:2015 код 15110000-2 «М’ясо» (4 лоти) (Лот №1 – м’ясо яловичини охолоджене І ґатунку (стегнова та лопаткова частина без кісток, обжиловане); Лот №2 – м’ясо свинини пісне охолоджене І ґатунку (стегнова та лопаткова частина без кісток, обжиловане); Лот №3 – тушки курей та філе куряче охолоджені; Лот №4 – печінка яловичина заморожена обжилована), надаємо пояснення: За результатами моніторингу встановлено невідповідність пропозиції Переможця умовам ТД. Згідно з пунктом 3.6 Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» учасник повинен надати скан-копії оригіналу документу, який підтверджує відносини з виробником (дистриб'ютором, дилером) на продукцію, яка є предметом закупівлі (дилерська угода та/або дистриб’юторский договір) дійсний впродовж 2021 року, Учасник ТОВ «Гранат» надає договір від 01.12.2020 з ФГ «Улар». Згідно з пунктом 2.1 цього договору Асортимент товару, відображається сторонами в Специфікації, що є невід′ємною частиною договору, чим не дотримано вимоги пункту 3.6 Розділу V ТД. Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII вимогам до учасника відповідно до законодавства. Враховуючи зазначене, вищевказане призвело до порушення частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII, відповідно до якої тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону. Вважаємо Висновок необґрунтованим та таким, що порушує права й інтереси управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, які полягають у здійсненні ним закупівель товарів для забезпечення, зокрема, потреб дитячих садків, з урахуванням наступного. Заперечення щодо порушення абзацу 2 частини 1 статті 31 Закону, про неправомірність допущення тендерної пропозицію учасника ТОВ «Гранат» до аукціону Під час проведення процедури закупівлі ДК 021:2015 код 15110000-2 «М’ясо» (4 лоти) (Лот № 1 – м’ясо яловичини охолоджене І ґатунку (стегнова та лопаткова частина без кісток, обжиловане); Лот № 2 – м’ясо свинини пісне охолоджене І ґатунку (стегнова та лопаткова частина без кісток, обжиловане); Лот № 3 – тушки курей та філе куряче охолоджені; Лот № 4 – печінка яловичина (заморожена обжилована) ID:UA-2020-12-24-008120-a, Замовником проведено розгляд тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Гранат» на відповідність вимогам тендерної документації. За результатами розгляду Замовником не виявлено невідповідності пропозиції даного Учасника вимогам тендерної документації. Зокрема, згідно з пунктом 3 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» вимагалась кольорова скан-копія оригіналу документу, який підтверджує відносини з виробником (дистрибютором, дилером) на продукцію, яка є предметом закупівлі (дилерська угода та/або дистриб’юторский договір) дійсний впродовж 2021 року. Учасником, на підтвердження відповідності вищезазначеним вимогам тендерної документації, надано договір з ФГ «Улар» від 01.12.2020 № 1-18/248, в якому у частині «Терміни і умовні позначення» чітко зазначено що, «Товар - охолоджені та/або заморожені продукти харчування, в тому числі, але не виключно: тушка курки, м’ясо курки, напівфабрикати, м’ясо механічної обвалки, субпродукти, кулінарна м’ясна продукція, тощо». Тендерною документацією не було обмежено та/або конкретизовано вимогу в рамках надання договору в повному обсязі з усіма його невід’ємними частинами. Сумніви щодо чинності документів та/або невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією у Замовника були відсутні. Ненадання Специфікації до договору не являється невідповідністю вимогам тендерної документації та не може бути причиною відхилення пропозиції учасника. Тобто, Учасник процедури закупівлі ТОВ «Гранат» відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Отже, управлінням освіти дотримано всіх норм Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема абзацу 2 частини 1 статті 31 Закону, та правомірно допущено до аукціону Учасника торгів ТОВ «Гранат». Заперечення щодо наявності порушень пункту 2 частини другої статті 32 Закону З урахуванням відповідності Учасника процедури закупівлі ТОВ «Гранат» встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та дотриманням управлінням освіти всіх норм Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема абзацу 2 частини 1 статті 31 Закону, та правомірного допуску до аукціону Учасника торгів ТОВ «Гранат» Замовником не порушено пункт 2 частини другої статті 32 Закону. Крім того, згідно з ч. 2 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендер АВТОМАТИЧНО ВІДМІНЯЄТЬСЯ ЕЛЕКТРОННОЮ СИСТЕМОЮ ЗАКУПІВЕЛЬ у разі: 1) подання для участі: у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій; у конкурентному діалозі - менше трьох тендерних пропозицій; у відкритих торгах для укладення рамкових угод - менше трьох тендерних пропозицій; у кваліфікаційному відборі першого етапу торгів з обмеженою участю - менше чотирьох пропозицій; 2) допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, а в разі застосування конкурентного діалогу, другого етапу торгів із обмеженою участю або здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох тендерних пропозицій; 3) відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом. Таким чином, проаналізувавши наведену вище норму, можна дійти висновку про те, що в діях Замовника немає жодних порушень. Такий висновок можна зробити з огляду на те, що ч. 2 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» регламентує діяльність Електронної системи закупівель, на роботу якої Замовник не має і не може мати жодного впливу. Враховуючи вищезазначене, Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації , повідомляє що, процедуру відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 код 15110000-2 «М’ясо» (4 лоти) (Лот №1 – м’ясо яловичини охолоджене І ґатунку (стегнова та лопаткова частина без кісток, обжиловане); Лот №2 – м’ясо свинини пісне охолоджене І ґатунку (стегнова та лопаткова частина без кісток, обжиловане); Лот №3 – тушки курей та філе куряче охолоджені; Лот №4 – печінка яловичина заморожена обжилована), було проведено відповідно до Вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Підстави для усунення порушень відсутні.
2021-05-25 19:03:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1 – м’ясо яловичини охолоджене І ґатунку (стегнова та лопаткова частина без кісток, обжиловане |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 2 057 380,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 10 286,90 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 61721.4 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37448113 |
Місцезнаходження: | 02091, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат” | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "РОСА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2021 14:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "РОСА" |
2 055 300,00
UAH з ПДВ
|
2 055 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат” |
2 054 000,00
UAH з ПДВ
|
2 054 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат” #21620913 |
Переможець |
2 054 000,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2021 15:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2022 15:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 квітня 2022 10:41
|
ДУ №7 до договору №107.pdf | зміни до договору |
22 квітня 2022 10:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 січня 2022 15:18
|
ДУ № 6 до дог.№ 107.pdf | зміни до договору |
14 січня 2022 15:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 19:05
|
ДУ № 5 до договору № 107.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 19:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2021 15:00
|
ДУ №4 до договору №107.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2021 14:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 серпня 2021 16:38
|
ДУ № 3 до дог. № 107..pdf | зміни до договору |
25 серпня 2021 16:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 серпня 2021 11:22
|
ДУ № 2 до дог.№ 107.pdf | зміни до договору |
25 серпня 2021 11:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 травня 2021 14:48
|
ДУ №1 до договору №107 Лот №1.pdf | зміни до договору |
24 травня 2021 14:47
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2021 10:56
|
Договір №107 Лот №1.pdf | укладений |
19 лютого 2021 10:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», та п. 3.12. договору № 107 від 19.02.2021р. у зв’язку зі значним зростанням ціни на закупівлю ДК 021:2015 код 15110000-2 «М’ясо» (4 лоти): Лот №1 – м’ясо яловичини охолоджене І ґатунку (стегнова та лопаткова частина без кісток, обжиловане), відповідно до експертного висновку з Чернігівської регіональної торгово-промислової палати №ЧК-250 від 20.05.2021року (копія додається), що підтверджено протоколом засідання тендерного комітету від 24.05.2021р. №989. Сторони внесли зміни, збільшили ціну товару на м’ясо яловичини охолоджене І ґатунку (стегнова та лопаткова частина без кісток, обжиловане не більше ніж на 10%. Ціна постачальника на м’ясо яловичини охолоджене І ґатунку (стегнова та лопаткова частина без кісток, обжиловане становить – 173,80 грн./кг. в т.ч. ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Внести зміни до п.3.1. Договору виклавши його у такій редакції:"3.1. Сума цього Договору становить: 2 054 000,00грн.(два мільйони п"ятдесят чотири тисячі грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ.(Загальний фонд : КПКВ 4111022-23 700,00 грн., Спеціальний фонд : КПКВ 4111010-1 948 700,00 грн., КПКВ 4111021- 81 600,00 грн.) |
Номер договору про закупівлю: | 107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони внесли зміни, збільшили ціну товару на м"ясо яловичини охолоджене І гатунку(стегнова та лопаткова частина без кісток, обжиловане не більше ніж на 10%,Ціна постачальника на м"ясо яловичини охолоджене І гатунку становить - 191,18 грн./кг в т.ч. ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», та п. 3.12. договору № 107 від 19.02.2021р. у зв’язку зі значним зростанням ціни на закупівлю ДК 021:2015 код 15110000-2 «М’ясо» (4 лоти): Лот №1 – м’ясо яловичини охолоджене І ґатунку (стегнова та лопаткова частина без кісток, обжиловане), відповідно до експертного висновку з Чернігівської регіональної торгово-промислової палати №ЧК-782 від 24.11.2021року (копія додається), що підтверджено протоколом засідання тендерного комітету від 26.11.2021р. №2364. Сторони внесли зміни, збільшили ціну товару на м’ясо яловичини охолоджене І ґатунку (стегнова та лопаткова частина без кісток, обжиловане не більше ніж на 10%. Ціна постачальника на м’ясо яловичини охолоджене І ґатунку (стегнова та лопаткова частина без кісток, обжиловане становить – 210,29 грн./кг. в т.ч. ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Термін дії договору про закупівлю продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення Замовником процедури закупівлі на початок 2022 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році, після затвердження видатків на досягнення цієї цілі в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Сума додаткової угоди становить 410 800 грн.(чотириста десять тисяч вісімсот грн.00 коп.)з урахуванням ПДВ.(Загальний фонд: КПКВ 4111022- 4 205,80 грн., Спеціальний фонд : КПКВ 4111010- 406 594,20 грн.), що не перевищує 20 відсотків суми визначеної у договорі про закупівлю укладеному у попередньому році з урахуванням всіх додаткових угод. 2.Ця додаткова угода набирає чинності з дня її підписання та діє до проведення процедури закупівлі на початку року відповідно до затвердженого річного плану закупівлі на поточний рік. 3.Сторони вирішили , що дія цієї додаткової угоди застосовується до відносин між ними, які виникли з 04.01.2022. |
Номер договору про закупівлю: | 107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Припинити дію додаткової угоди № 6 від 14.01.2022 до договору № 107 від 19.02.2021 та зменшити відповідні зобов’язання на 9146,00 грн. з урахуванням ПДВ. (Загальний фонд: КПКВ 4111022 – 315,43 грн. Спеціальний фонд: КПКВ 4111010 –8830,57 грн., ) |
Номер договору про закупівлю: | 107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |