Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05498694 |
Місцезнаходження: | 69065, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ЩАСЛИВА/ДУДИКІНА, будинок 1/6 |
Контактна особа: |
Тетяна Василівна +380612224370 tatyana_zmdl5@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2024 21:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 135 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 675,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15230000-9: Сушена чи солена риба; риба в розсолі; копчена риба
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться після поставки товару шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника коштів протягом 10 банківських днів. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2024 14:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2024 14:26 |
Перелік змін.docx | |
07 березня 2024 14:26 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами .docx | |
04 березня 2024 21:43 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ .docx |
07 березня 2024 14:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 березня 2024 14:26 |
Перелік змін.docx
|
|||
07 березня 2024 14:26 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами .docx
|
|||
04 березня 2024 21:43 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ .docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-03-000005 ● bbfd50d471b446bd8b53f4f17f008797
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2024 17:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.04.2024 № 23-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: ДК 021:2015:15230000-9: Сушена чи солена риба; риба в розсолі; копчена риба (UA-2024-03-04-012758-a), яку проводить Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-04 14:16:11
1. Запит замовнику на пояснення
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: UA-2024-03-04-012758-a, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради (далі - Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
В ході дослідження даної процедури встановлено, що відповідно до пп.1.2 п.1 Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» до ТД, затвердженої рішенням уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради (Протокол № 7/19/3 від 07.03.2024), визначено вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції протоколу випробувань установки/рефрижератора, тобто оформлений в установленому порядку документ, що містить необхідні відомості про об'єкт випробувань, застосовані методи i засоби випробувань, результати випробувань та висновки за результатами випробувань оцінки відповідності холодильної установки (рефрижератора), що проведені акредитованою НААУ у відповідній сфері установою з наданням такою установою атестату про акредитацію та дозволу на відтворення результатів випробувань, що наведені в згаданому вище протоколі (оскільки предметом закупівлі є швидкопсувний продукт, який вимагає особливих умов зберігання та транспортування, з метою підтвердження відповідності холодильної установки/рефрижератора заданим температурним режимам та з метою впевненості Замовника в справності обладнання учасника для підтвердження технічних якостей холодильної установки/рефрижератора).
При цьому вказаний протокол випробувань та дозвіл на відтворення результатів випробувань в тендерній пропозиції учасника ТОВ "ДЮНА-ЗП" відсутні.
Згідно пункту 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» ТД, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разу якщо тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Проте, Замовником не вжито заходів щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДЮНА-ЗП".
Прошу пояснити викладений факт.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) щодо зазначених фактів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Ігор КИСЕЛЬОВ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-10 10:07:59
відповідь
Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради (код ЄДРПОУ 05498694) ознайомившись з запитом про надання пояснень при проведення моніторингу (ID моніторингу UA-M-2024-04-03-000005) по закупівлі UA-2024-03-04-012758-a , ДК 021:2015 - 15230000-9 Сушена чи солена риба, риба в розсолі, копчена рибанадає пояснення з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу даної процедури закупівлі.
На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів) товарів, робіт і послуг. Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (зі змінами та доповненнями), (далі- Закон). Законодавство у сфері закупівель регламентує принципи, відповідно яких здійснюються закупівлі. Один з них — принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі орган державного фінансового контролю оприлюднює в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів з дня прийняття такого рішення із зазначенням, зокрема, опису підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі. Строк здійснення моніторингу процедури закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з наступного робочого дня від дати оприлюднення повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
04 квітня 2024 року замовнику Комунальному некомерційному підприємству «Міська лікарня № 9» Запорізької міської ради в електронній системі закупівель надійшов Запит, відповідно до якого потрібно надати пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу Закупівлі, а саме:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: UA-2024-03-04-012758-a, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради (далі - Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань. В ході дослідження даної процедури встановлено, що відповідно до пп.1.2 п.1 Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» до ТД, затвердженої рішенням уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради (Протокол № 7/19/3 від 07.03.2024), визначено вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції протоколу випробувань установки/рефрижератора, тобто оформлений в установленому порядку документ, що містить необхідні відомості про об'єкт випробувань, застосовані методи i засоби випробувань, результати випробувань та висновки за результатами випробувань оцінки відповідності холодильної установки (рефрижератора), що проведені акредитованою НААУ у відповідній сфері установою з наданням такою установою атестату про акредитацію та дозволу на відтворення результатів випробувань, що наведені в згаданому вище протоколі (оскільки предметом закупівлі є швидкопсувний продукт, який вимагає особливих умов зберігання та транспортування, з метою підтвердження відповідності холодильної установки/рефрижератора заданим температурним режимам та з метою впевненості Замовника в справності обладнання учасника для підтвердження технічних якостей холодильної установки/рефрижератора). При цьому вказаний протокол випробувань та дозвіл на відтворення результатів випробувань в тендерній пропозиції учасника ТОВ "ДЮНА-ЗП" відсутні. Згідно пункту 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» ТД, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разу якщо тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Проте, Замовником не вжито заходів щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДЮНА-ЗП". Прошу пояснити викладений факт. Відповідні пояснення (інформацію, документи) щодо зазначених фактів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність».
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Згідно з частиною 5 статті 8 Закону усі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
На виконання вимог частини 5 статті 8 Закону замовнику необхідно підготувати у відповідь на Запит та оприлюднити через електронну систему закупівель до 10 квітня 2024 року пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу Закупівлі.
ВИРІШИЛА:
1. У відповідь на Запит надати пояснення (інформацію, документи та матеріали) такого змісту:
Комунальним некомерційним підприємством «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради отримано запит СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (обл.) від 04 квітня 2024 року щодо закупівлі ДК 021:2015 - 15230000-9 Сушена чи солена риба, риба в розсолі, копчена риба, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-03-04-012758-a.
У відповідь на запит щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2024-03-04-012758-a пояснюємо:
Під час перевірки тендерної документації Замовником була допущена технічна помилка, через те що, одночасно розглядалось декілька процедур з учасником ТОВ «ДЮНА-ЗП», так як, в інших процедурах закупівлі, які Замовник перевірив раніше, учасник ТОВ «ДЮНА-ЗП» мав в наявності протокол випробувань установки/рефрижератора, атестат про акредитацію та дозвіл на відтворення результатів випробувань. Замовник надіслав учаснику ТОВ «ДЮНА-ЗП» запит на підтвердження наявності відсутнього документу. Замовник просить звернути увагу, що дана процедура закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 15230000-9 Сушена чи солена риба, риба в розсолі, копчена риба, має відсутність конкуренції та не дискримінує жодних учасників, а у Замовника наразі висока потреба в закупівлі даного виду продуктів (філе оселедця солоне), для безперебійної організації процесу харчування Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради. Враховуючи вище зазначає Замовник вважає, що відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДЮНА-ЗП" не має сенсу.
На підтвердження пояснення надаємо такі документи:
- протоколу випробувань установки/рефрижератора, атестат про акредитацію та дозвіл на відтворення результатів випробувань ТОВ "ДЮНА-ЗП".
2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель пояснення (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, у відповідь на запит СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (обл.) від 04 квітня 2024 року
Відповідь була надана та оприлюднена 09,04,2024 в розділі "відповідь з власної ініціативи"
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-04-09 20:24:29
Про надання пояснення
Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради (код ЄДРПОУ 05498694) ознайомившись з запитом про надання пояснень при проведення моніторингу (ID моніторингу UA-M-2024-04-03-000005) по закупівлі UA-2024-03-04-012758-a , ДК 021:2015 - 15230000-9 Сушена чи солена риба, риба в розсолі, копчена рибанадає пояснення з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу даної процедури закупівлі.
На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів) товарів, робіт і послуг. Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (зі змінами та доповненнями), (далі- Закон). Законодавство у сфері закупівель регламентує принципи, відповідно яких здійснюються закупівлі. Один з них — принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі орган державного фінансового контролю оприлюднює в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів з дня прийняття такого рішення із зазначенням, зокрема, опису підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі. Строк здійснення моніторингу процедури закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з наступного робочого дня від дати оприлюднення повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
04 квітня 2024 року замовнику Комунальному некомерційному підприємству «Міська лікарня № 9» Запорізької міської ради в електронній системі закупівель надійшов Запит, відповідно до якого потрібно надати пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу Закупівлі, а саме:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: UA-2024-03-04-012758-a, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради (далі - Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань. В ході дослідження даної процедури встановлено, що відповідно до пп.1.2 п.1 Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» до ТД, затвердженої рішенням уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради (Протокол № 7/19/3 від 07.03.2024), визначено вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції протоколу випробувань установки/рефрижератора, тобто оформлений в установленому порядку документ, що містить необхідні відомості про об'єкт випробувань, застосовані методи i засоби випробувань, результати випробувань та висновки за результатами випробувань оцінки відповідності холодильної установки (рефрижератора), що проведені акредитованою НААУ у відповідній сфері установою з наданням такою установою атестату про акредитацію та дозволу на відтворення результатів випробувань, що наведені в згаданому вище протоколі (оскільки предметом закупівлі є швидкопсувний продукт, який вимагає особливих умов зберігання та транспортування, з метою підтвердження відповідності холодильної установки/рефрижератора заданим температурним режимам та з метою впевненості Замовника в справності обладнання учасника для підтвердження технічних якостей холодильної установки/рефрижератора). При цьому вказаний протокол випробувань та дозвіл на відтворення результатів випробувань в тендерній пропозиції учасника ТОВ "ДЮНА-ЗП" відсутні. Згідно пункту 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» ТД, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разу якщо тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Проте, Замовником не вжито заходів щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДЮНА-ЗП". Прошу пояснити викладений факт. Відповідні пояснення (інформацію, документи) щодо зазначених фактів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність».
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Згідно з частиною 5 статті 8 Закону усі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
На виконання вимог частини 5 статті 8 Закону замовнику необхідно підготувати у відповідь на Запит та оприлюднити через електронну систему закупівель до 10 квітня 2024 року пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу Закупівлі.
ВИРІШИЛА:
1. У відповідь на Запит надати пояснення (інформацію, документи та матеріали) такого змісту:
Комунальним некомерційним підприємством «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради отримано запит СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (обл.) від 04 квітня 2024 року щодо закупівлі ДК 021:2015 - 15230000-9 Сушена чи солена риба, риба в розсолі, копчена риба, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-03-04-012758-a.
У відповідь на запит щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2024-03-04-012758-a пояснюємо:
Під час перевірки тендерної документації Замовником була допущена технічна помилка, через те що, одночасно розглядалось декілька процедур з учасником ТОВ «ДЮНА-ЗП», так як, в інших процедурах закупівлі, які Замовник перевірив раніше, учасник ТОВ «ДЮНА-ЗП» мав в наявності протокол випробувань установки/рефрижератора, атестат про акредитацію та дозвіл на відтворення результатів випробувань. Замовник надіслав учаснику ТОВ «ДЮНА-ЗП» запит на підтвердження наявності відсутнього документу. Замовник просить звернути увагу, що дана процедура закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 15230000-9 Сушена чи солена риба, риба в розсолі, копчена риба, має відсутність конкуренції та не дискримінує жодних учасників, а у Замовника наразі висока потреба в закупівлі даного виду продуктів (філе оселедця солоне), для безперебійної організації процесу харчування Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради. Враховуючи вище зазначає Замовник вважає, що відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДЮНА-ЗП" не має сенсу.
На підтвердження пояснення надаємо такі документи:
- протоколу випробувань установки/рефрижератора, атестат про акредитацію та дозвіл на відтворення результатів випробувань ТОВ "ДЮНА-ЗП".
2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель пояснення (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, у відповідь на запит СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (обл.) від 04 квітня 2024 року
- 28 Протокол випробувань рефрижератора АР1511АК.pdf
- 29 Дозвіл на відтворення результатів та Атестат про акредитацію.pdf
- Відповідь на ДАСУ .pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради (код ЄДРПОУ 05498694) ознайомившись з Висновком моніторингу (ID моніторингу UA-M-2024-04-03-000005) по закупівлі UA-2024-03-04-012758-a , ДК 021:2015 - 15230000-9 Сушена чи солена риба, риба в розсолі, копчена риба, надає пояснення з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу даної процедури закупівлі, надає відповідь з приводу виконаних дій які встановлені в зобов'язаннях щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, а саме: На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів) товарів, робіт і послуг. Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (зі змінами та доповненнями), (далі- Закон). Законодавство у сфері закупівель регламентує принципи, відповідно яких здійснюються закупівлі. Один з них — принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності. Щодо питання яке стосується у межах проведення моніторингу процедури закупівлі: UA-2024-03-04-012758-a, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради (далі - Замовник), та відповідно до статті 10 Закону, Договір про закупівлю опубліковано, є чиним та на разі виконується. Замовник надав пояснення по суті виниклої ситуації та зазначив, що «…була допущена механічна помилка, а саме під час перевірки тендерної документації Замовником була допущена технічна помилка, через те що, одночасно розглядалось декілька процедур з учасником ТОВ «ДЮНА-ЗП», так як, в інших (схожих за предметом закупівлі) процедурах закупівлі, які Замовник перевірив раніше, учасник ТОВ «ДЮНА-ЗП» мав в наявності протокол випробувань установки/рефрижератора, атестат про акредитацію та дозвіл на відтворення результатів випробувань. Замовник надіслав учаснику ТОВ «ДЮНА-ЗП» запит на підтвердження наявності відповідних документів та встановив , що документи є в наявності. Замовник просить звернути увагу, що дана процедура закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 15230000-9 Сушена чи солена риба, риба в розсолі, копчена риба, має відсутність конкуренції та не дискримінує жодних учасників, а у Замовника наразі висока потреба в закупівлі даного виду продуктів (філе оселедця солоне), для безперебійної організації процесу харчування в Комунальному некомерційному підприємстві «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради. Замовник обов’язково враховує у подальші роботі зауваження відповідно ВИСНОВКУ за проведеним моніторингом (ID моніторингу UA-M-2024-04-03-000005) по закупівлі UA-2024-03-04-012758-a , ДК 021:2015 - 15230000-9 Сушена чи солена риба, риба в розсолі, копчена риба та в подальшому уважно розглядати документацію Учасників закупівель.
2024-04-15 15:55:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог п.43 Особливостей в частині ненадання учаснику права на виправлення невідповідностей в тендерній пропозиції)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 08/0013пр/2024 |
Дата публікації: | 09 травня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
09 травня 2024 17:22
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДЮНА-ЗП" |
134 100,00
UAH з ПДВ
|
134 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДЮНА-ЗП" #44138077 |
Переможець |
134 100,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2024 14:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 червня 2024 15:34
|
дод уг 1 до дог 172-Т.pdf | зміни до договору |
14 червня 2024 15:34
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2024 22:39
|
дог 172-Т.pdf | укладений |
22 березня 2024 22:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, зміна джерела фінансування та реквизити |
Номер договору про закупівлю: | 172-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |