Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги поточного ремонту з відновлення працездатності ліфта на об'єкті за адресою: проспект Бажана,7-і, під'їзд 5, реєстр. №17487
Очікувана вартість
2 500,42 UAH
UA-2020-01-24-002814-a 1acd91f8cc864e6ca148614f1d985cfb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волкотруб Павло Віталійович

380445632767 tenderkk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва»
Код ЄДРПОУ: 39604270
Вебсайт: http://www.e-tender.biz
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, Харківське шосе 148-А
Контактна особа: Волкотруб Павло Віталійович
380445632767
tenderkk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Відповідно до ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" та ст. 181 Господарського Кодексу України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Послуги поточного ремонту з відновлення працездатності ліфта на об'єкті за адресою: проспект Бажана,7-і, під'їзд 5, реєстр. №17487
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, місто Київ, Київ, Дарницький район, проспект Бажана,7-і
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 лютого 2020
ДК 021:2015: 45350000-5 — Механо-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Умови оплати – відстрочка платежу. Замовник зобов’язується оплатити 100% вартості виконаних робіт, протягом 90 календарних днів з дати підписання Сторонами Акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2в та довідки за формою КБ-3 Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

24 січня 2020 15:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Елевейтор сервіс"
#38526925
Переможець 2 500,42
UAH з ПДВ
24 січня 2020 15:41

Документи

24 січня 2020 15:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 15:44
Договір_1-1000-01_23-БЕТ_48-1_просп. Бажана_7-і.PDF укладений
24 січня 2020 15:42