Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DSTU B D.1.1-1: 2013. Construction of a transport interchange on the public road of state importance M-21 Vystupovychi - Zhytomyr - Mohyliv-Podilskyi (via Vinnytsia) on the section of km 214 + 223, Zhytomyr region (45233000-9. Construction, foundation and surface works for highways, roads)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Вебсайт: | http://zt.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 10029, Україна , Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Контактна особа: |
Рудюк Вікторія Олексіївна 380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Zhytomyr Oblast |
National ID: | 03451526 |
Contact point: |
Rudyuk Viktoriya Oleksiivna 380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 червня 2020 10:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 22 вересня 2020 12:55 |
Очікувана вартість: | 321 182 365,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 605 911,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1605911.83 UAH |
Publication date: | 17 червня 2020 10:29 |
Enquiries until: | 16 серпня 2020 09:00 |
Complaints submission until: | до 22 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 серпня 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 321 182 365 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 605 912 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029.
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт при отриманні погодження від головного розпорядника державних коштів на строк до 12 місяців (Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070). Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання робіт матеріальних ресурсів. При використанні отриманого авансу Підрядник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи щодо закупівлі матеріальних ресурсів на об’єкт. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю робіт | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3 | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до ч.5, Додатку 3 Тендерної документації Замовник передбачає, що «Аналогічним буде вважатися виконаний договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, та/або штучних споруд (шляхопроводи, мости, віадуки, естакади, тунелі), та/або транспортних розв’язок на автомобільних дорогах загального користування державного значення».
Згідно чинного Законодавства України, зокрема ЗУ «Про публічні закупівлі» для підтвердження досвіду виконання договорів аналогічних предмету закупівлі, не передбачене обов’язкове надання Учасником договорів виконаних на 100%.
До того ж, Державне агентство автомобільних доріг України (Укравтодор), якому підпорядковується Замовник, у «Методичних рекомендаціях для підготовки типової тендерної документації для закупівлі робіт з будівництва та ремонту доріг» передбачає можливість надання, на підтвердження досвіду виконання договорів аналогічних предмету закупівлі, виконаного договору (договорів) не менше ніж на 85%.
Зважаючи на вищевказане, вимагаємо Замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційну вимогу до аналогічного договору, а саме вимогу щодо повністю виконаного договору (виконаного договору на 100%).
У частині 5 розділу 3 тендерної документації зазначено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник у складі тендерної пропозиції надає всі документи, зазначені у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Згідно з пунктом 5 Додатку 3 тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за наведеною формою.
Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, категорію автомобільної дороги та інші дані згідно Таблиці.
Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи:
- копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору;
- копію(ї) акта(-ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та копію(ї) довiдки (-ок) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3);
- копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі.
Креслення, специфікації, заповнені відомості обсягів робіт для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (-них) договору (-рів) надавати не обов’язково.
Аналогічним буде вважатися виконаний договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, та/або штучних споруд (шляхопроводи, мости, віадуки, естакади, тунелі), та/або транспортних розв’язок на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії, та/або штучних споруд (шляхопроводи, мости, віадуки, естакади, тунелі), та/або транспортних розв’язок на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі не менше ніж 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах.
Основними видами робіт є:
Земляне полотно – 123 700 м3
Дорожній одяг:
- Улаштування шару основи з щебенево піщаної суміші - 64 900 м2
- Улаштування органо - мінеральної суміші з відфрезерованого матеріалу приготовленого методом холодного ресайклінгу – 63 300 м2
- Улаштування верхнього шару основи з асфальтобетонної суміші – 61 600 м2
- Улаштування нижніх шарів покриття з асфальтобетонної суміші – 62 700 м2
- Улаштування верхнього шару покриття з щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА) – 62 100 м2
Шляхопровід:
Улаштування залізобетонних буронабивних паль
- монолітний бетон – 2 450 м3
Влаштування ростверків монолітних
- монолітний бетон – 569 м3
Влаштування ригелів
- монолітний бетон – 114 м3
Монтаж балок прогонової будови – 42 шт.
Влаштування монолітної плити
- монолітний бетон – 290 м3
Влаштування гідроізоляції бетонної поверхні мостів – 1 180 м2
Влаштування бар’єрного огородження – 7 150 пог. м.
Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю види робіт, зазначені в тендерній документації.
Згідно ч. 1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-IX (далі - Закон) тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником в електронній системі закупівель для загального доступу.
Тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону та указує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Очікувана вартість даної процедури закупівлі становить 321 182,365 тис. грн., що визначає предмет закупівлі як роботи, для виконання яких необхідний позитивний досвід виконання аналогічного предмету закупівлі договору, якісно та у встановлені строки. Тому умова щодо надання виконаного аналогічного договору дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників, які вже мали досвід виконання робіт з їх належною якістю. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які виконують роботи неналежної якості та із порушенням строків. Відсутність такого критерію у подальшому може вплинути на якість виконаних робіт або ж взагалі унеможливить їх виконання учасником з відсутністю відповідного досвіду. Як результат, це матиме своїм наслідком невиконання державного замовлення та неефективне використання бюджетних коштів.
У частині 5 розділу 3 тендерної документації зазначено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник у складі тендерної пропозиції надає всі документи, зазначені у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Згідно з пунктом 5 Додатку 3 тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за наведеною формою.
Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, категорію автомобільної дороги та інші дані згідно Таблиці.
Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи:
- копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору;
- копію(ї) акта(-ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та копію(ї) довiдки (-ок) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3);
- копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі.
Креслення, специфікації, заповнені відомості обсягів робіт для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (-них) договору (-рів) надавати не обов’язково.
Аналогічним буде вважатися виконаний договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, та/або штучних споруд (шляхопроводи, мости, віадуки, естакади, тунелі), та/або транспортних розв’язок на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії, та/або штучних споруд (шляхопроводи, мости, віадуки, естакади, тунелі), та/або транспортних розв’язок на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі не менше ніж 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах.
Основними видами робіт є:
Земляне полотно – 123 700 м3
Дорожній одяг:
- Улаштування шару основи з щебенево піщаної суміші - 64 900 м2
- Улаштування органо - мінеральної суміші з відфрезерованого матеріалу приготовленого методом холодного ресайклінгу – 63 300 м2
- Улаштування верхнього шару основи з асфальтобетонної суміші – 61 600 м2
- Улаштування нижніх шарів покриття з асфальтобетонної суміші – 62 700 м2
- Улаштування верхнього шару покриття з щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА) – 62 100 м2
Шляхопровід:
Улаштування залізобетонних буронабивних паль
- монолітний бетон – 2 450 м3
Влаштування ростверків монолітних
- монолітний бетон – 569 м3
Влаштування ригелів
- монолітний бетон – 114 м3
Монтаж балок прогонової будови – 42 шт.
Влаштування монолітної плити
- монолітний бетон – 290 м3
Влаштування гідроізоляції бетонної поверхні мостів – 1 180 м2
Влаштування бар’єрного огородження – 7 150 пог. м.
Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю види робіт, зазначені в тендерній документації.
Згідно ч. 1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-IX (далі - Закон) тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником в електронній системі закупівель для загального доступу.
Тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону та указує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Очікувана вартість даної процедури закупівлі становить 321 182,365 тис. грн., що визначає предмет закупівлі як роботи, для виконання яких необхідний позитивний досвід виконання аналогічного предмету закупівлі договору, якісно та у встановлені строки. Тому умова щодо надання виконаного аналогічного договору дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників, які вже мали досвід виконання робіт з їх належною якістю. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які виконують роботи неналежної якості та із порушенням строків. Відсутність такого критерію у подальшому може вплинути на якість виконаних робіт або ж взагалі унеможливить їх виконання учасником з відсутністю відповідного досвіду. Як результат, це матиме своїм наслідком невиконання державного замовлення та неефективне використання бюджетних коштів.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-11-000026 ● 16f6d87432524604a60491cd8d75782b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2021 16:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.02.2021 № 45
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 11.02.2021 № 45
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2020-06-17-000986-b 17.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-18 09:58:36
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва транспортної розв’язки на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 214+223, Житомирська область (45233000-9. Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-17-000986-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та визначено їх очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-22 14:25:35
пояснення на запит
Робочий проект затверджений наказом Державного агентства автомобільних доріг України «Про затвердження робочого проекту «Будівництво транспортної розв'язки на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 214+223, Житомирська область» №104 від 10.03.2020 року, в якому технічні та якісні характеристики передбачені відомістю обсягів робіт. Робочий проект «Будівництво транспортної розв'язки на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 214+223, Житомирська область» пройшов експертизу та замовником отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом. Експертиза проведена ДП «Укрдержбудекспертиза»
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Будівництво транспортної розв'язки на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 214+223, Житомирська область». Кошторисна вартість за робочим проектном складає 334 702 927,00 грн.
Очікувана вартість закупівлі обраховується згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва за мінусом витрат замовника. До витрат замовника належать: кошти на утримання служби замовника, кошти на надання послуг інженера-консультанта, кошти на формування страхового фонду документації, а також проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд (Глава 12). Очікувана вартість закупівлі складає 321 182 365,00 грн.
Розмір бюджетного призначення об'єкта «Будівництво транспортної розв'язки на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 214+223, Житомирська область», визначався за рахунок спеціального фонду державного бюджету за бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 січня 2020 р. №36 «Деякі питання дорожнього господарства» із змінами внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2020 р., №1247. Обсяг фінансування об'єкта становив 7 500 000,00 гривень. Даний об'єкт включено до переліку об'єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2021 році та обсягів бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок спеціального фонду державного бюджету за бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 р., де обсяг фінансування об'єкта складає 15 000 000,00 грн.
Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Будівництво транспортної розв'язки на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 214+223, Житомирська область», наказ Державного агентства автомобільних доріг України «Про затвердження робочого проекту «Будівництво транспортної розв'язки на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 214+223, Житомирська область» №104 від 10.03.2020 р. та зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва додаються до пояснень
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-04-13 11:16:20
Категорія справи: № 640/909/21. Номер судового провадження: не визначено
Ухвала Окружного адміністративного суду м. Києва про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити дії
Категорія справи: № 640/909/21 від 12.04.21 р. Номер судового провадження: не визначено
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані запереченя на висновок моніторингу З фактами, викладеними у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-06-17-000986-b від 09.03.2021 (далі – Висновок) тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Житомирській області категорично не погоджується, твердження Висновку про наявність порушень безпідставні та необгрунтовані з наступних причин. Відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців. Дана норма продубльована замовником і в п. 5.1 тендерної документації. Згідно підпункту 5.2. пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації», для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 розділу III цієї документації інформацію та всі документи згідно переліку, наведеного в Додатку 3. Відповідно до п.п. 1.3. Додатку 3 до ТД, , у разі залучення Субпідрядника відповідно до п. 8 «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт)» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, Учасник у складі тендерної пропозиції надає: - свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів Субпідрядника, якщо такі транспортні засоби, будівельних (дорожні) машини та механізми підлягають обов’язковій реєстрації; Якщо техніка не є власністю Субпідрядника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - договори дійсні та чинні, протягом всього строку* виконання субпідрядного договору: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг/виконання робіт; - акт(и) приймання-передачі Субпідряднику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Субпідрядником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Субпідрядником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Субпідряднику договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: -посвідчений власником документ, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); -договори, укладені з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг/виконання робіт; - акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). У випадку подання Субпідрядником договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». На виконання даної вимоги тендерної документації, відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та п. 5.1 тендерної документації, Учасником ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест» в складі своєї тендерної пропозиції надано: 1. Інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 18.08.2020 № 03-10/2885-12 за підписом директора ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест», відповідно до змісту приміток, техніка, яка не зазначена у довідці, але необхідна для виконання робіт, залучатиметься у складі субпідрядних робіт ; 2. Інформацію щодо субпідрядників від 18.08.2020 № 03-10/2885-18; 3. Інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 04.08.2020 вих.№ 377/1 субпідрядника – ТОВ «Дорстрой монтаж Київ», де у пунктах 1-2 зазначена інформація про наявність двох атогідропідйомників, а у п. 5 – машини бурильно-кранової з наданням підтверджуючих документів – свідоцтв про реєстрацію машин, договору оренди №31012020-1 від 31.01.2020 р. з ТОВ «ВІА ДОРБУД», акт приймання-передачі до договору оренди від 21.02.2020 р. (файл 25.1 Субп. Дорстроймонтаж); 4. Інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 03.08.2020 вих.№ 192 субпідрядника – ТОВ «Будівельна компанія Дорактів», де у п. 3 зазначено про наявність машини для розмітки доріг КОНТУР 650ХПЭ 2018 р.в., а також надано копію свідоцтва про реєстрацію машини для розмітки доріг КОНТУР 650ХПЭ, звірену власником ТОВ «Трафік менеджмент груп», копію договору оренди спецтехніки №0403/20-3 від 04.03.2020 про передачу в оренду вищезазначеної одиниці техніки, укладений між ТОВ «БК Дорактів» та ТОВ «Трафік менеджмент груп», акт приймання-передачі спецтехніки до договору №0403/20-3 від 04.03.2020 року. (файл 25.2 Субп. Дорактів). Названа у Висновку відсутньою інформація про наявність автогідропідіймача, висота підйому 12 м- 28 м або еквівалент в кількості 2 шт.; машини маркувальної або еквівалент в кількості 1 шт.; машини бурильно-кранова в кількості 1 шт. міститься у названих вище документах 3 та 4 (а саме: Довідках від 03.08.2020 вих.№ 192 та від 04.08.2020 вих.№ 377/1). Отже, твердження Висновку про те, що ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест» недотримано вимоги підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» та пункту 1 Додатку № 3 тендерної документації, є безпідставним. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест» в повній мірі виконано вимоги тендерної документації за даною закупівлею, тому Замовник не мав підстав для відхилення його тендерної пропозиції і правомірна допустив тендерну пропозицію цього учасника до аукціону. Щодо зобов'язання Держаудитслужби розірвати укладений договір по закупівлі повідомляємо наступне. Стаття 19 Конституції України встановлює: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Щодо розірвання договору №122 від 07.10.2020 року, відповідно до законодавства: згідно вимог частини 1, статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 р. (в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ) (далі – Закон), договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Самим же Законом не передбачені права та обов’язки Замовника, щодо розірвання договору. Вказана норма спеціального закону є бланкетна та спрямовує нас до дії інших нормативно-правових документів. Частиною 1, статті 651 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін. Вимогами статті 654 вказаного кодексу визначено зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту. Ні Закон України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ні Закон України «Про публічні закупівлі», ні Положення «Про державну аудиторську службу України», затверджене постановою КМУ від 03.02.2016 № 43 не містять повноважень органу державного фінансового контролю зобов`язувати за результатом здійсненого моніторингу публічних закупівель вчиняти дії по розірванню договірних відносин, що виникли між замовником та учасником за результатами проведення публічних закупівель. Отже, така вимога є неправомірною і не підлягає виконанню. Окрім цього повідомляємо, що укладений договір може бути розірваний лише на підставах, встановлених законом та/або на підставах, встановлених договором. Закон не містить такої підстави розірвання договору як «на підставі висновку Держаудитслужби» (за зобов'язанням Держаудитслужби). Договір №122 від 07.10.2020 року був підписаний Замовником та Підрядником, скріплений печатками. На підставі наведених статей Цивільного кодексу України розірвання вказаного договору можливо виключно підписанням додаткової угоди між тими самими сторонами про його розірвання. Крім того, частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України визначено зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Пунктами 10.2.2, 17.4, 17.6 укладеного між сторонами Договору № 122 від 07.10.2020 передбачена можливість дострокового розірвання договору замовником лише у випадках: невиконання зобов'язань підрядником, відсутності коштів для фінансування з державного бюджету, наявності вини підрядника (порушення ним термінів початку виконання робіт більш як на 30 днів та виконання роботи з істотними недоліками і не забезпечення їх усунення у визначений замовником строк), у разі істотного порушення договору іншою стороною. Проте перелічені обставини відсутні, що говорить про неможливість дострокового розірвання договору замовником. На день надання відповіді за результатами моніторингу відсутні факти невиконання зобов’язань Підрядником, саме тому в Служби автомобільних доріг у Житомирській області відсутні правові підстави розірвати договір №122 від 07.10.2020 року. Тендений комітет Служби автомобільних доріг у Житомирській області в подальшій роботі врахує висновок за результатами моніторингу Державної аудиторської служби України.
2021-03-16 16:09:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Службою автомобільних доріг у Житомирській області подано адміністративний позов до Окружного адміністративного суду м. Києва про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України, складеного за результатами моніторингу закупівлі |
Дата публікації: | 31 березня 2021 |
Документи:
31 березня 2021 13:29
|
Електронний підпис |
31 березня 2021 13:28
|
позовна заява розвязка.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна, Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест" | Документи |
Допущено до аукціону
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 вересня 2020 14:55
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 вересня 2020 17:31
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 вересня 2020 13:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
273 005 000,00
UAH з ПДВ
|
273 005 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест" |
308 256 758,00
UAH з ПДВ
|
308 256 758,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Переможець |
273 005 000,00
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2020 08:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 15:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 листопада 2022 09:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 листопада 2022 09:51
|
122_10_249 від 11.11.22 транспортна розвязка.pdf | зміни до договору |
15 листопада 2022 09:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 лютого 2022 15:31
|
122_9_47 тр.розвязка.pdf | зміни до договору |
21 лютого 2022 15:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2022 14:18
|
122_8_19 від 04.02.22 тр.розвязка.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2022 14:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 16:52
|
122_7_329 від 22.12.21 тр.розвязка.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 16:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2021 15:42
|
122_6_264 від 18.11.21 розвязка.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2021 15:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 жовтня 2021 09:25
|
Додаткова угода № 122_5_236 від 18.10.21.pdf | зміни до договору |
18 жовтня 2021 09:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2021 08:40
|
122_4_205 ВІД 01.09.21.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2021 08:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 червня 2021 12:58
|
Додаткова угода № 122_3_148 від 29.06.21.pdf | зміни до договору |
29 червня 2021 12:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 березня 2021 11:23
|
122_2_32 від 12.03.21 км 214+223 М-21.pdf | зміни до договору |
12 березня 2021 11:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 17:10
|
122_1_260 від 29.12.20.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 17:06
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2020 09:22
|
Договір №122 будівництво транспортної розвязки.pdf | укладений |
08 жовтня 2020 09:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2020 році на 473 000,00 грн. (чотириста сімдесят три тисячі гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 78 833,33 грн. (сімдесят вісім тисяч вісімсот тридцять три гривні 33 коп.). Внести зміни до Календарного графіка виконання робіт (Додаток №2). Внести зміни до Плану фінансування (Додаток №3). Сума договору після внесення змін: 273 005 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 122 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 122/1/260 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2021 рік в розмірі 14 663 000,00 грн. (чотирнадцять мільйонів шістсот шістдесят три тисячі гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 2 443 833,33 грн. (два мільйони чотириста сорок три тисячі вісімсот тридцять три гривні 33 коп.). Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 (зі змінами), від 22.07.2020 №641 (зі змінами), від 27.12.2001 №1764 внести зміни до п.5.13. Договору. Сума договору після внесення змін: 273 005 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 122 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 122/2/32 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році за рахунок кредитних коштів на 53 930 000,00 грн. (п’ятдесят три мільйони дев’ятсот тридцять тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 8 988 333,33 грн. (вісім мільйонів дев’ятсот вісімдесят вісім тисяч триста тридцять три гривні 33 коп.) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2021 року № 327. Всього сума фінансування на 2021 рік становить 68 593 000,00 грн. (шістдесят вісім мільйонів п’ятсот дев’яносто три тисячі гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 11 432 166,66 грн. (одинадцять мільйонів чотириста тридцять дві тисячі сто шістдесят шість гривень 66 коп.), з них: - 14 663 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 року № 122 (зі змінами); - 53 930 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2021 року № 327. |
Номер договору про закупівлю: | 122 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 122/3/148 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році за рахунок кредитних коштів на 49 055 000,00 грн. (сорок дев’ять мільйонів п’ятдесят п’ять тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 8 175 833,33 грн. (вісім мільйонів сто сімдесят п’ять тисяч вісімсот тридцять три гривні 33 коп.) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2021 року № 521 та зменшити суму фінансування за Договором у 2021 році на 8,62 грн. (вісім гривень 62 коп.), у тому числі ПДВ 1,44 грн. (одна гривня 44 коп.) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 року № 122 (зі змінами). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 117 647 991,38 грн. (сто сімнадцять мільйонів шістсот сорок сім тисяч дев’ятсот дев’яносто одна гривня 38 коп.), у тому числі ПДВ 19 607 998,56 грн. (дев’ятнадцять мільйонів шістсот сім тисяч дев’ятсот дев’яносто вісім гривень 56 коп.), з них: - 14 662 991,38 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 року № 122 (зі змінами); - 53 930 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2021 року № 327. - 49 055 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2021 року № 521. Сума договору після внесення змін: 273 005 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 122 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 122/4/205 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році на 35 854 000,00 грн. (тридцять п’ять мільйонів вісімсот п’ятдесят чотири тисячі гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 5 975 666,67 грн. (п’ять мільйонів дев’ятсот сімдесят п’ять тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 (із змінами). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 153 501 991,38 грн. (сто п’ятдесят три мільйони п’ятсот одна тисяча дев’ятсот дев’яносто одна гривня 38 коп.), у тому числі ПДВ 25 583 665,23 грн. (двадцять п’ять мільйонів п’ятсот вісімдесят три тисячі шістсот шістдесят п’ять гривень 23 коп.), з них: - 50 516 991,38 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 (із змінами); - 53 930 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2021 року № 327; - 49 055 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26 травня 2021 року № 521. Сума договору після внесення змін: 273 005 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 122 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 122/5/236 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році за рахунок загального фонду Державного бюджету на 9 800 664,75 грн. (дев’ять мільйонів вісімсот тисяч шістсот шістдесят чотири гривні 75 коп.), у тому числі ПДВ 1 633 444,13 грн. (один мільйон шістсот тридцять три тисячі чотириста сорок чотири гривні 13 коп.). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 163 302 656,13 грн. (сто шістдесят три мільйони триста дві тисячі шістсот п’ятдесят шість гривень 13 коп.), у тому числі ПДВ 27 217 109,36 грн. (двадцять сім мільйонів двісті сімнадцять тисяч сто дев’ять гривень 36 коп.), з них: - 50 516 991,38 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 (із змінами); - 53 930 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2021 року № 327; - 49 055 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26 травня 2021 року № 521; - 9 800 664,75 грн. - загальний фонд Державного бюджету. Сума договору після внесення змін: 273 005 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 122 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 122/6/264 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною у фінансуванні замовника Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році за рахунок загального фонду Державного бюджету на 20 192 381,26 грн. (двадцять мільйонів сто дев’яносто дві тисячі триста вісімдесят одна гривня 26 коп.), у тому числі ПДВ 3 365 396,88 грн. (три мільйони триста тридцять п’ять тисяч триста дев’яносто шість гривень 88 коп.). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 183 495 037,39 грн. (сто вісімдесят три мільйони чотириста дев’яносто п’ять тисяч тридцять сім гривень 39 коп.), у тому числі ПДВ 30 582 506,23 грн. (тридцять мільйонів п’ятсот вісімдесят дві тисячі п’ятсот шість гривень 23 коп.), з них: - 50 516 991,38 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 (зі змінами); - 53 930 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2021 року № 327; - 49 055 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26 травня 2021 року № 521; - 29 993 046,01 грн. - загальний фонд Державного бюджету. Продовження строку дії Договору по 31 грудня 2022 року. Внести зміни до Календарного графіка виконання робіт (Додаток №2) та викласти його у новій редакції. Внести зміни до Плану фінансування (Додаток №3) та викласти його у новій редакції. Сума договору після внесення змін: 273 005 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 122 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 122/7/329 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з продовженням строку дії Договору, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії забезпечення виконання Договору по 31 грудня 2022 року. Сума договору після внесення змін: 273 005 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 122 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 122/8/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 року № 65 Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2022 рік у розмірі 29 155 100,00 грн. (двадцять дев’ять мільйонів сто п’ятдесят п’ять тисяч сто гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 4 859 183,33 грн. (чотири мільйони вісімсот п’ятдесят дев’ять тисяч сто вісімдесят три гривні 33 копійки). Сума договору після внесення змін: 273 005 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 122 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 122/9/47 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 року № 65 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 2022 року № 803) Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2022 році на 27 665 979,66 грн. (двадцять сім мільйонів шістсот шістдесят п'ять тисяч дев'ятсот сімдесят дев'ять гривень 66 копійок), у тому числі ПДВ 4 610 996,61 грн. (чотири мільйони шістсот десять тисяч дев'ятсот дев'яносто шість гривень 61 копійка). Всього сума фінансування на 2022 рік становить 1 489 120,34 грн. (один мільйон чотириста вісімдесят дев'ять тисяч сто двадцять гривень 34 копійки), у тому числі ПДВ 248 186,72 грн. (двісті сорок вісім тисяч сто вісімдесят шість гривень 72 копійки). Пункт 5.1. розділу V. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ доповнити абзацами другим та третімнаступного змісту: «Оплата виконаних робіт (послуг) здійснюється з урахуванням вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31 травня 2022 року № 2290-IX). При відтермінуванні оплат на умовах, визначених абзацом другим пункту 5.1. розділу V. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, в обсязі фінансування, що визначений згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 року № 65 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 2022 року № 803), 3% річних та інфляційних втрат не нараховуються.». Розділ V. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ доповнити пунктом 5.17. такого змісту: «5.17. «Акти приймання виконаних будівельних робіт» (примірна форма №КБ-2в) підписані Сторонами Договору відповідно до вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31 травня 2022 року № 2290-IX)» оплачуються Замовником відповідно до фактичних надходжень одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт/послуг згідно з примірними формами № КБ-2в та № КБ-3 та звільняють Замовника від будь-якої відповідальності за відтермінування фактичної оплати за такими актами.». Сума договору після внесення змін: 273 005 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 122 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 122/10/249 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |