Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП КП "Мелітопольжитлосервіс" ММР ЗО |
Код ЄДРПОУ: | 13636707 |
Місцезнаходження: | 72312, Україна , Запорізька обл., Мелітополь, вул.Університетська,б.4 |
Контактна особа: |
Кравцова Наталя Миколаївна +380680793552 central_market_2017@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2021 15:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2021 15:37 |
Початок аукціону: | 22 березня 2021 15:19 |
Очікувана вартість: | 3 854 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 270,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2021 15:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2021 15:33 |
ЛИМИТ_2021.pdf | |
04 березня 2021 15:33 |
Додаток 7.rtf | |
04 березня 2021 15:33 |
ДОДАТОК _6 - Проект договору.rtf | |
04 березня 2021 15:33 |
Додаток 5 - відомості про учасника.docx | |
04 березня 2021 15:33 |
Додаток 4.docx | |
04 березня 2021 15:33 |
Додаток 3 - Тендерна пропозиція.docx | |
04 березня 2021 15:33 |
Додаток 2 - кваліф.критерій.docx | |
04 березня 2021 15:33 |
Додаток 1 - Технічне завдання.docx | |
04 березня 2021 15:33 |
ТД Мелітопольжитлосервіс електрична енергія 2021.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-06-000011 ● 824eb3ddd4f042d3a67b8f6c704e93e5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2021 10:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.08.2021 № 337
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17.12.2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу Держаудитслужби
в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 05.08.2021 № 337
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-03-04-005500-a 04.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби в Луганській області Людмила ЗІНОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-10 14:36:38
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-04-005500-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1. Чому договір від 16.04.2021 № 412 між Комунальним підприємством «Мелітопольжитлосервіс» Мелітопольської міської ради Запорізької області та товариством з обмеженою відповідальністю «Вільна енергетична компанія «Палівенерго», укладено на 23-й день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (у випадку продовження строку, обґрунтувати необхідність подовження)?
2. Чому умови укладеного за результатами відкритих торгів договору від 16.04.2021 № 412 відрізняються від проекту договору, визначеного Замовником у тендерній документації, та відповідно змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі (пункти: 5.7; 5.9; 5.10 розділу 5)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Обґрунтовані заперечення на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-04-005500-a, дата оприлюднення в електронній системі 18 серпня 2021 Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області було проведено моніторинг UA-M-2021-08-06-000011 наступної закупівлі: замовник - КП "Мелітопольжитлосервіс" ММР ЗО, процедура закупівлі - відкрити торги, номер закупівлі - UA-2021-03-04-005500-a, предмет закупівлі ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія. За результатами моніторингу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області прийшло до висновку про виявлення наступних порушень: 1) Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону 2) Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону 3) Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі 4) Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((порушення строків укладення договору)) 5) Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом Замовником було зобов’язано усунути виявлені порушення шляхом вжиття в межах законодавства заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства. КП «Мелітопольжитлосервіс» ММР ЗО вважає, що порушення під час проведення зазначеної закупівлі відсутні, запропонований шлях усунення порушення є таким, що не відповідає законодавству, а висновок Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області є протиправним: 1. Пояснення по виявленій за думкою Держаудитслужби невідповідності тендерної документації Закону «Про публічні закупівлі» (не зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій). Пункт 1 Розділу IV Тендерної документації містить відсильну норму, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначено в оголошенні про закупівлю. Оголошення про закупівлю є невід’ємною частиною тендерної документації та містить чітко визначений кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 березня 2021 15:37. Таким чином, замовником виконані вимоги Закону «Про публічні закупівлі, порушення відсутнє. 2. Пояснення по виявленій за думкою Держаудитслужби невідповідності тендерної пропозиції переможця торгів вимогам тендерної документації: 2.1. Довідка про досвід, що надана переможцем торгів, не відповідає тендерній документації. У складі тендерної пропозиції учасником-переможцем торгів надана довідка № 1247 від 17.03.2021 р. про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договорів. Форма довідки відповідає вимогам тендерної документації. До складу тендерної пропозиції учасника-переможця торгів також входили договори на постачання електричної енергії споживачу, що підтверджували вимоги тендерної пропозиції: - Договір про постачання електричної енергії споживачу № 129 від 25.03.3019 р., споживач КП «Підприємство комунальної власності» Енергодарської міської ради, термін дії договору з 01.04.19 р. по 30.04.19 р., надані акти за весь термін дії договору (акт-рахунок купівлі електричної енергії за квітень 2019 р. № 129/193 від 30.04.2019р.), тобто стан виконання договору: виконаний. - Договір про постачання електричної енергії споживачу № 217 від 20.08.3019 р., споживач ПАТ «Солді і Ко», ЗФ ПАТ «Солді і Ко» - «Солді-Запоріжжя», термін дії договору з 01.10.19 р. по 31.12.19 р., надані акти за весь термін дії договору (акт-рахунок купівлі електричної енергії за жовтень 2019 р. № 217/1549 від 31.10.2019р., акт-рахунок купівлі електричної енергії за листопад 2019 р. №217/1841 від 30.11.2019р., акт-рахунок купівлі електричної енергії за грудень 2019 р. № 217/2133 від 31.12.2019р.), тобто стан виконання договору: виконаний. Таким чином, інформація, що вимагалась в тендерній документації, була надана учасником-переможцем, порушення відсутнє. 2.2. Документи тендерної пропозиції учасника-переможця підписані неналежним способом. Відповідно до абз. 2 п. 1, підпункту 1 п. 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 (із змінами та доповненнями), з 7 листопада 2020 року по 05 березня 2022 року приватний бізнес має право використовувати удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Зазначені підписи/печатки прирівняні до кваліфікованих та в цей період можуть вільно використовуватися юридичними особами приватної форми власності. Як зазначене в тексті висновку про результати моніторингу під час перевірки на сайті czo.gov.ua щодо електронного підпису учасника-переможця закупівлі відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). Таким чином, електронний підпис учасника-переможця закупівлі відповідає вимогам, що встановлені тендерною документацією, порушення відсутнє. 3. Пояснення щодо ненадання відповіді замовника на письмовий запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області. Особа, що є відповідальною за отримання інформації щодо процедур закупівель, в період з 05 серпня по 20 серпня 2021 р. перебувала в щорічній відпустці. Дата запиту (10.08.2021 р.) та строк для відповіді (з 10.08. по 13.08) приходяться на період тимчасової відсутності уповноваженої особи. Оскільки лише зазначена особа має право та технічну можливість входити до електронного кабінету замовника по питанням, що стосуються цієї процедури закупівлі, замовником своєчасно не була отримана інформація щодо початку процедури моніторингу, запиту від Держаудитслужби. Тобто замовник не мав можливості своєчасно надати відповідь на запит та документальне підтвердження відсутності порушень. Таким чином, ненадання відповіді на запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області обумовлене об’єктивними технічними підставами. З метою недопущення у майбутньому подібних порушень замовником внесені зміни в порядок роботи уповноважених осіб. У будь-якому разі запропонований у висновку спосіб усунення подібного порушення шляхом розірвання договору з переможцем закупівлі є непропорційним обставинам порушення. 4. Пояснення щодо порушення за думкою Держаудитслужби строку укладання договору про закупівлю. Дата і час публікації повідомлення про намір укласти договір з учасником-переможцем: 24 березня 2021. Відповідно до ч. 6 ст. 33 Закону «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Протоколом тендерного комітету строк для укладання договору про закупівлю за наслідками цієї процедури закупівлі було продовжено до 40 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. В Законі «Про публічні закупівлі» не зазначено, що Замовник має опублікувати дану інформацію в електронній системі закупівель. У зв’язку із відсутністю встановленого обов’язку замовника в Прозорро не передбачений даний функціонал. Таким чином, договір про постачання електричної енергії споживачу № 412 від 16.04.2021 р. з учасником-переможцем торгів укладено в строк, передбачений Законом «Про публічні закупівлі», порушення відсутнє. 5. Пояснення щодо невідповідності укладеного договору проекту, що входив до складу тендерної документації. У висновки Держаудтслужба посилається на те, що умови договору № 412 від 16.04.2021 р. не відповідають вимогам тендерної документації, є невеликі технічні невідповідності. Згідно з ЗУ “Про публічні закупівлі”, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (в тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Договір про постачання електричної енергії споживачу № 412 від 16.04.2021 р. з учасником-переможцем торгів несуттєво відрізняється від умов договору, що визначені в тендерній документації. Фактично Сторонами були виправлені технічні невідповідності тексту договору. Істотні умови договору змінені не були. Договір відповідає тендерній пропозиції учасника-переможця закупівлі, тобто порушення статті 41 Закону «Про публічні закупівлі» не відбулося. 6. Висновок за результатами моніторингу не відповідає вимогам, що встановлені до індивідуально-правових актів в частині визначеності. Шлях усунення порушення, що запропонований Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області у Висновку, це здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства. Зазначений висновок є містить чітко визначеного шляху та заходів для усунення порушення, є неконкретним. Один із можливих заходів – розірвання договору – є протиправним. Стаття 204 Цивільного кодексу України закріплює презумпцію правомірності правочину, зокрема, правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Це означає, що кожний вчинений правочин вважається правомірним, тобто таким, що породжує, змінює або припиняє цивільні права та обов’язки, доки ця презумпція не буде спростована. Таким чином, до спростування презумпції правомірності правочину всі права, набуті сторонами за ним, можуть безперешкодно здійснюватися, а створені обов’язки підлягають виконанню. Відповідно до ст. 629 Цивільного кодексу України договір є обов`язковим для виконання сторонами. Відповідно до ст. 526 Цивільного кодексу України зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору. Відповідно до ст. 629 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін. Відповідно до ст. 188 Господарського кодексу України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються. Можливість розірвати договір на підставі висновку моніторингу відсутні, сама така пропозиція є протиправною. Фактично Висновок не містить чіткого зобов`язання щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень, не визначає які саме правомірні дії у відповідності до норм чинного законодавства та на підставі яких положень закону повинен здійснити замовник, що також є самостійною підставою для визнання його протиправним та скасування. Висновок не враховує наявну у електронній системі закупівель інформацію, є протиправним. КП "Мелітопольжитлосервіс" ММР ЗО має намір вчинити передбачені законодавством дії щодо оскарження висновку від 18 серпня 2021 р. про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-04-005500-a.
2021-08-26 08:19:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((порушення строків укладення договору))
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | НОМЕР ВПРОВАДЖЕННЯ ТА ДАТА ВІДКРИТТЯ ВПРОВАДЖЕННЯ В СУДІ ще визначені |
Дата публікації: | 25 серпня 2021 |
Документи:
26 серпня 2021 09:52
|
Електронний підпис |
25 серпня 2021 16:51
|
заперечення |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2021 15:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "ПАЛІВЕНЕРГО" |
3 711 240,00
UAH з ПДВ
|
3 711 240,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Е ІНЖИНІРИНГ" |
3 800 000,00
UAH з ПДВ
|
3 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "ПАЛІВЕНЕРГО" #38563752 |
Переможець |
3 711 240,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2021 11:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2022 12:59
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2021 09:01
|
додаткова угода на розірвання.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2021 15:56
|
додаткова угода на розірвання.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2021 15:55
|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2021 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2021 13:33
|
договір | зміни до договору |
16 квітня 2021 11:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | розірвання договору |
Номер договору про закупівлю: | 412 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | припинення договору з ініціативи Постачальника |
Номер договору про закупівлю: | 412 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 16 квітня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
2 133 637,60
UAH (в тому числі ПДВ 355 606,27 UAH)
|
Причини розірвання договору: | прининено з вини постачальника |