Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт приміщень другого та третього поверхів КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги №16" ОМР по вул.Івана та Юрія Лип,1 , в м. Одеса
Очікувана вартість
1 700 000,00 UAH
UA-2021-10-18-000814-b ● 1aaee97ba5094033bc7d45c8085feed3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП " ЦПСМД №16 " ОМР |
Код ЄДРПОУ: | 23987641 |
Місцезнаходження: | 65074, Україна , Одеська обл., Одеса, м.Одеса вул.І. і Ю. Лип, 1 |
Контактна особа: |
Комарова Оксана Анатоліївна +380661510734 cpmsd16@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2021 11:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2021 15:36 |
Очікувана вартість: | 1 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт приміщень другого та третього поверху КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги №16" ОМР по вул.Івана та Юрія Лип,1 , в м. Одеса
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65074, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ ІВАНА І ЮРІЯ ЛИП, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 5 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 жовтня 2021 12:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 жовтня 2021 11:29 |
Перелік змін.docx | |
19 жовтня 2021 11:29 |
ЗТД Капремонт.doc | |
19 жовтня 2021 11:17 |
Проект договору.doc | |
18 жовтня 2021 11:46 |
Технічне завдання.docx | |
18 жовтня 2021 11:46 |
ТД Капремонт.doc |
19 жовтня 2021 12:08 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 жовтня 2021 11:29 |
Перелік змін.docx
|
|||
19 жовтня 2021 11:29 |
ЗТД Капремонт.doc
|
|||
19 жовтня 2021 11:17 |
Проект договору.doc
|
|||
18 жовтня 2021 11:46 |
Технічне завдання.docx
|
|||
18 жовтня 2021 11:46 |
ТД Капремонт.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 18 жовтня 2021 12:53
Дата відповіді: 19 жовтня 2021 11:38
Доброго дня!
1. Лист згоду на обробку персональних даних потрібно надати від уповноваженої особи учасника чи на від всіх працівників?
2. У ТД зазначено, що кінцевий строк подання пропозицій 04.11. 00:00 год, а на прозорро 08:00 04.11. – пропонуємо усунути дану розбіжність, аби уникнути підстав для скасування закупівлі в подальшому.
3. Згідно ТД ціна пропозиції має бути твердою, а згідно проекту договору договірна ціна має бути динамічною. Просимо уточнити. Якою саме встановлювати договірну ціну?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідаємо на Ваші запитання щодо надання листа згоди. Дана вимога стосується посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції, договору, тощо.
Щодо питання 2 та 3 повідомляємо, що внесені відповідні зміни до тендерної документації та проекту договору.
Щодо питання 2 та 3 повідомляємо, що внесені відповідні зміни до тендерної документації та проекту договору.
Технічне завдання
Дата подання: 19 жовтня 2021 14:10
Дата відповіді: 21 жовтня 2021 18:45
Доброго дня!
1 пункт технічного завдання не містить інформацію про кількість : 1 РН5-3-1 Розбирання цегляних перегородок 1 м3
Просимо вказати кількість даної роботи
Відповідь: Доброго дня!
Об'єм розбирання цегляних перегородок складає 12, 28 м.кв.
Об'єм розбирання цегляних перегородок складає 12, 28 м.кв.
Цегляні перегородки
Дата подання: 22 жовтня 2021 07:43
Дата відповіді: 25 жовтня 2021 09:05
Доброго ранку!
Чи правильно ми розуміємо, що під "Об'єм розбирання цегляних перегородок складає 12, 28 м.кв." мається на увазі метри кубічні а не метри квадратні?
Відповідь: Доброго дня! Так, 12.28 метрів кубічних.
Щодо уточнення інформаціі про технічні,якісні ,кількісні характеристики предмета закупівлі.
Дата подання: 24 жовтня 2021 19:04
Дата відповіді: 26 жовтня 2021 17:14
Доброго дня!
При поданні пропозиції Учасник повинен враховувати вимоги Додатку В до ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» ,надати відповідне погодження. У разі не підтвердження учасником такої вимоги, пропозиція Учасника буде відхилена як така, що не відповідає вимогам Оголошення.
Вкажіть яким чином підтвердити цю вимогу ? як повинно виглядати це погодження? Якщо треба заповнити якусь електрону форму – то вкажіть її. Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
При поданні пропозиції Учасник повинен враховувати вимоги Додатку В до ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» (який має довідковий (рекомендаційний) характер з визначення прямих витрат у вартості будівництва), а саме середня відстань перевезень будівельних матеріалів, виробів і конструкцій у разі місця розташування будови у межах міста має становити не більше ніж встановлено у Додатку В до ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» надати відповідне погодження. У разі не підтвердження учасником такої вимоги, пропозиція Учасника буде відхилена як така, що не відповідає вимогам Оголошення. Погодження надається довідкою від учасника у довільній формі.
При поданні пропозиції Учасник повинен враховувати вимоги Додатку В до ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» (який має довідковий (рекомендаційний) характер з визначення прямих витрат у вартості будівництва), а саме середня відстань перевезень будівельних матеріалів, виробів і конструкцій у разі місця розташування будови у межах міста має становити не більше ніж встановлено у Додатку В до ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» надати відповідне погодження. У разі не підтвердження учасником такої вимоги, пропозиція Учасника буде відхилена як така, що не відповідає вимогам Оголошення. Погодження надається довідкою від учасника у довільній формі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 листопада 2021 16:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУД-МАРКА" |
1 139 040,00
UAH з ПДВ
|
1 139 040,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСИЛА 52" |
1 630 017,60
UAH з ПДВ
|
1 489 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП " ПРОМЖИЛСТРОЙ" |
1 638 753,60
UAH з ПДВ
|
1 490 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУД-МАРКА" #43101397 |
Переможець |
1 139 040,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2021 20:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 14:19
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2021 12:09
|
дог 100.pdf | укладений |
26 листопада 2021 12:07
|