Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 – 09130000-9- Нафта і дистиляти (Бензин А-95)
Очікувана вартість
2 304 941,90 UAH
UA-2024-07-08-010061-a ● 1a62be105ad541168bb6bd98edebacae
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37573094 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
Контактна особа: |
Надія Шевцова +380617086970 tender_uon@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 липня 2024 17:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2024 00:05 |
Очікувана вартість: | 2 304 941,90 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 524,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП), оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Мінекономрозвитку України № 2628 від 14.12.2020 року із безумовним та безвідкличним зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 67000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення має складати 5% вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40630 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69019, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2024
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 липня 2024 17:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 липня 2024 17:31 |
ТД _Бензин.pdf | |
08 липня 2024 17:31 |
Додаток_2_лист-згода.pdf | |
08 липня 2024 17:31 |
Проект договору.pdf | |
08 липня 2024 17:31 |
Додаток_1_кваліфікаційні_критерії_зі змінами.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 09 липня 2024 12:00
Дата відповіді: 12 липня 2024 23:02
Вимагаємо виключеннея дискримінаційних та незаконних вимог п.6 Розділу ІІІ ТД:
- Учасник повинен мати дозвільні документи, що підтверджують
право на постачання товару, що є предметом закупівлі та надати
ліцензії на роздрібну торгівлю пальним, що видані субʼєкту(ам)
господарювання, що безпосередньо здійснюють відпуск палива через
мережу АЗС за талонами (за зразками наданими Учасником), на кожну
АЗС, що зазначені учасником у довідці відповідно до пункту 6 розділу
ІІІ до тендерної документації) з переліком АЗС та/або інформацію у
довільній формі з посилання на ресурс з можливістю перевірки
наявності відповідної ліцензії (якщо на момент розкриття тендерних
пропозицій доступ на ресурс є вільним та є можливість перевірити
інформацію).
Ліцензія повинна бути видана емітенту талонів (скретч-карток), з
яким учасником підписано відповідний договір.
- 10. Учасники також повинні надати у складі пропозиції
сертифікат внутрішнього аудитора навченого по програмі «ДСТУ ISO
19011:2019 «Внутрішній аудитор системи управління якістю у
відповідності стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT)
«Системи управління якістю. Вимоги»».
11. Учасник надає документ, який зacвiдчує cертифiкaцiю cиcтем
екoлoгiчнoгo упрaвлiння учасника, видaний нa iм’я учacникa, видaний
aкредитoвaним нaцioнaльним aгентcтвoм з aкредитaцiї Укрaїни,
oргaнoм cертифiкaцiї вiдпoвiднo дo вимoг cфери aкредитaцiї,
cертифiкaт пoвинен бути чинним нa мoмент пoдaчi прoпoзицiї.
Дoдaткoвo учacник нaдaє чинний дoгoвiр з пiдприємcтвoм oргaну
cертифiкaцiї, який видaв зaзнaчений cертифiкaт, лиcт вiд oргaну
cертифiкaцiї, який пiдтверджує, щo вiн видaв зaзнaчений cертифiкaт
учacнику тa aтеcтaт прo вiдпoвiдну aкредитaцiю oргaну cертифiкaцiї
рaзoм з дoдaткaми, зaвiрений упoвнoвaженoю ocoбoю oргaну
cертифiкaцiї.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З приводу наведеного питання повідомляємо, що відповідно до п. 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі — звернення).
Відповідно до змісту наведеного запитання учасник вимагає внести зміни до тендерної документації шляхом видалення деяких вимог необгрунтовуючи зміст порушень, які містять таки вимоги тендерної документації. З приводу надання учасником ліцензії зазначимо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (надалі Закон) тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому, відповідно до ст. 15 Закону України “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального” від 19.12.1995 за № 481/95-ВР діяльність субєкта господарювання щодо оптової та роздрібної торгівлі пальним (його зберігання) здійснюється за умови отримання відповідної ліцензії, а отже вимоги стосовно наявності такої ліцензії у суб’єкта господарювання, що здійснює відпуск пального через мережу АЗС відповідає вимогам Закону. Крім того, звертаємо увагу, що відповідно до умов тендерної документації учасник має надати ліцензії на роздрібну торгівлю пальним, що видані субʼєкту(ам) господарювання, що безпосередньо здійснюють відпуск палива через мережу АЗС за талонами...., а також ліцензія повинна бути видана емітенту талонів (скретч-карток), з яким учасником підписано відповідний договір.
Щодо надання у складі пропозиції учасника сертифікату внутрішнього аудитора навченого по програмі «ДСТУ ISO 19011:2019 «Внутрішній аудитор системи управління якістю у відповідності стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» та документу, який зacвiдчує cертифiкaцiю cиcтем екoлoгiчнoгo упрaвлiння учасника, зазначаємо, що відповідно до ст. 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
У зв’язку з вищенаведеним, одним із доказів наявності належної якості товару, що пропонується учасником є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому, Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату внутрішнього аудитора навченого по програмі «ДСТУ ISO 19011:2019 «Внутрішній аудитор системи управління якістю у відповідності стандарту ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), що підтверджує відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, який діє в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується пунктом 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства здійснити поставку пального у відповідності до вимог діючої нормативно– правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів.
В свою чергу ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) свідчить про спроможність підприємства здійснити поставку пального у відповідності до вимог діючої нормативно-правової документації які містять основні правила, яким організація керується при здійсненні своєї господарської діяльності. Зокрема, сертифікована система екологічного менеджменту дозволяє більш ефективно застосовувати заходи із захисту довкілля, раціонально використовувати природні ресурси, мінімізувати збитки і витрати.
Відповідно до змісту наведеного запитання учасник вимагає внести зміни до тендерної документації шляхом видалення деяких вимог необгрунтовуючи зміст порушень, які містять таки вимоги тендерної документації. З приводу надання учасником ліцензії зазначимо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (надалі Закон) тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому, відповідно до ст. 15 Закону України “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального” від 19.12.1995 за № 481/95-ВР діяльність субєкта господарювання щодо оптової та роздрібної торгівлі пальним (його зберігання) здійснюється за умови отримання відповідної ліцензії, а отже вимоги стосовно наявності такої ліцензії у суб’єкта господарювання, що здійснює відпуск пального через мережу АЗС відповідає вимогам Закону. Крім того, звертаємо увагу, що відповідно до умов тендерної документації учасник має надати ліцензії на роздрібну торгівлю пальним, що видані субʼєкту(ам) господарювання, що безпосередньо здійснюють відпуск палива через мережу АЗС за талонами...., а також ліцензія повинна бути видана емітенту талонів (скретч-карток), з яким учасником підписано відповідний договір.
Щодо надання у складі пропозиції учасника сертифікату внутрішнього аудитора навченого по програмі «ДСТУ ISO 19011:2019 «Внутрішній аудитор системи управління якістю у відповідності стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» та документу, який зacвiдчує cертифiкaцiю cиcтем екoлoгiчнoгo упрaвлiння учасника, зазначаємо, що відповідно до ст. 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
У зв’язку з вищенаведеним, одним із доказів наявності належної якості товару, що пропонується учасником є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому, Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату внутрішнього аудитора навченого по програмі «ДСТУ ISO 19011:2019 «Внутрішній аудитор системи управління якістю у відповідності стандарту ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), що підтверджує відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, який діє в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується пунктом 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства здійснити поставку пального у відповідності до вимог діючої нормативно– правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів.
В свою чергу ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) свідчить про спроможність підприємства здійснити поставку пального у відповідності до вимог діючої нормативно-правової документації які містять основні правила, яким організація керується при здійсненні своєї господарської діяльності. Зокрема, сертифікована система екологічного менеджменту дозволяє більш ефективно застосовувати заходи із захисту довкілля, раціонально використовувати природні ресурси, мінімізувати збитки і витрати.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 липня 2024 00:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМПЕТРОЛ" |
2 303 721,00
UAH з ПДВ
|
2 303 721,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМПЕТРОЛ" #44989697 |
Переможець |
2 303 721,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2024 13:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2025 15:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2024 11:19
|
ДУ №2 від 08.08.2024.pdf | зміни до договору |
09 серпня 2024 11:15
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2024 16:54
|
0913-2.pdf | укладений |
26 липня 2024 16:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 0913/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |