Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143809 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Шевченка, 122 |
Контактна особа: |
Зінченко Ірина Миколаївна 380456351989, 380456393093 buh_gorono@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 липня 2022 15:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 липня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 липня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 серпня 2022 15:00 |
Початок аукціону: | 03 серпня 2022 11:53 |
Очікувана вартість: | 1 417 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 175,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 липня 2022 16:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 липня 2022 16:08 |
ТД планшети 2022 зі змінами.doc | |
25 липня 2022 16:08 |
зміни.docx | |
08 липня 2022 15:16 |
Додаток 6 (проект договору).docx |
25 липня 2022 16:10 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
25 липня 2022 16:08 |
ТД планшети 2022 зі змінами.doc
|
|||||||||
25 липня 2022 16:08 |
зміни.docx
|
|||||||||
08 липня 2022 15:16 |
Додаток 6 (проект договору).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Типовий перелік комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затверджений наказом Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15.01.2018 за № 55/31507 (далі – Наказ), визначає технічні вимоги до персонального комп’ютера форм-фактора планшетний ПК з фіксованими або мінімальними значеннями таких характеристик. Вами встановлена вимога щодо наявності «основної камери не менше 8 Мп» та встановлена характеристика фронтальної камери «не менше 5 Мп», які відсутні у вищезазначеному Наказі. Встановивши такі вимоги, ви обмежуєте коло потенційних учасників та звужуєте конкуренцію. Проаналізувавши ринок на предмет наявності планшетів, під встановлені вами вимоги учасники не зможуть запропонувати ніщо інше окрім планшету Lenovo Tab M10 HD Gen2 (TB-X306F).
Тому, з метою дотримання принципів закупівель, вимагаємо видалити дані вимоги з документації та привести їх у відповідність до Наказу, встановивши характеристики до планшетів таким чином, щоб учасники мали змогу пропонувати товар мінімум від двох різних виробників.
Код ЄДРПОУ: 3105414753
Шановний Учаснику!
На вимогу від 10 липня 2022 року № UA-2022-07-08-006378-a.b1 (далі – Вимога) повідомляємо, що Вами було правильно вказано, що Типовий перелік комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року № 1440, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 року за № 55/31507, встановлює фіксовані або мінімальні значення, а тому ураховуючи сучасні технологічні потреби для здійснення дистанційної освіти нами були встановлені збільшені вимоги порівняно з Типовим переліком, а саме: показник оперативної пам`яті збільшено з 3 гб до не менше 4 гб. Також конкретизовано показники камери, оскільки Типовим переліком не вказано її характеристики (Мп). Отже, нами не було порушено вимог Типового переліку, оскільки ми забезпечили мінімальні характеристики планшетів, які в ньому вказані.
Водночас, згідно з пунктом 1 Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року № 1440, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 року за № 55/31507 (далі – Типовий перелік) «цей Типовий перелік визначає вимоги до комп'ютерного обладнання, яким комплектуються навчальні приміщення (класи, групи, майстерні, аудиторії) закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, крім бібліотек, враховуючи вимоги новітніх технологій викладання навчальних предметів у цих закладах».
Водночас пунктом 3 наказу Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року № 1440 вказано: «департаментам (управлінням) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій під час оснащення закладів освіти керуватися Типовим переліком комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що затверджується цим наказом».
В розділі «Інформація про предмет закупівлі» нами було, зокрема, вказано: «надання доступу до якісної дистанційної освіти шляхом закупівлі обладнання (а саме: планшетів) які будуть передані у постійне користування для дітей внутрішньо переміщених осіб, які зареєструвалися з 24 лютого 2022 року і навчаються станом на 01 вересня 2022 року в комунальних закладах загальної середньої освіти Білоцерківської міської територіальної громади, дітям з багатодітних родин». Варто зазначити, що вказані планшети закуповуються в рамках проєкту «Надзвичайне реагування на підтримку дітей, постраждалих від збройних конфліктів, шляхом грошових переказів територіальним громадам, які включені до Ініціативи «Громади, дружні до дітей та молоді» для підтримки нагальних потреб сімей з дітьми», який реалізовується Дитячим Фондом ООН (ЮНІСЕФ) в Україні разом з Асоціацією міст України з метою їх подальшої передачі дітям у постійне користування.
Зважаючи на викладене вище інформуємо, що планшети не будуть комплектуватися у навчальних приміщеннях закладів освіти, не будуть знаходитись у них на оснащені, а будуть передані дітям внутрішньо переміщених осіб та дітям з багатодітних сімей одразу після їх закупівлі, а відтак, наші дії, спрямовані на забезпечення дітей більш якісними планшетами, не суперечать вимогам наказу Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року №1440.
Окрім того, інформуємо, що вказані вимоги ніяким чином не обмежують коло потенційних учасників та не звужують конкуренцію, оскільки під вказані нами в тендерній документації характеристики підпадає велика кількість планшетів різних виробників, наприклад:
- Планшет Blackview Tab 12 4/64GB LTE Blue (https://hotline.ua/computer-planshety/blackview-tab-12-464gb-lte-blue/?tab=about);
- Blackview Tab 10 4/64GB LTE Grey (https://hotline.ua/computer-planshety/blackview-tab-10-464gb-lte-grey/);
- Ulefone Tab A7 4/64GB Space Grey (https://hotline.ua/computer-planshety/ulefone-tab-a7-464gb-space-grey/?tab=about);
- UMIDIGI A11 TAB 4/128GB Grey (https://hotline.ua/computer-planshety/umidigi-a11-tab-4128gb-grey/?tab=about);
- Xiaomi Pad 5 6/128GB Cosmic Gray (https://hotline.ua/computer-planshety/xiaomi-pad-5-6128gb-cosmic-gray/?tab=about);
- Lenovo Tab P11 TB-J606F 4/128GB Wi-Fi Slate Grey (https://hotline.ua/computer-planshety/lenovo-tab-p11-tb-j606f-4128gb-wi-fi-slate-grey-za7r0041ua/?tab=about);
- HUAWEI MatePad 11 Wi-Fi 6/128GB Matte Gray (53012FCW) (https://hotline.ua/computer-planshety/huawei-matepad-11-wi-fi-6128gb-matte-gray-53012fcw/?tab=about);
- Oukitel Pad RT1 4/64GB Black (https://hotline.ua/computer-planshety/oukitel-pad-rt1-464gb-black/?tab=about).
Таким чином, на нашу думку, вимоги тендерної документації відповідають чинному законодавству України.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-15-000012 ● 7e271bc3de6847a8b1fd0204bcf6e6e8
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 листопада 2022 15:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.11.2022 №256
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 15.11.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 15.11.2022 № 256
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
11 UA-2022-07-08-006378-a 08.07.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-30 20:27:55
Запит про надання пояснень
Керівнику
Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради
Петрику Юрію Федоровичу
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі
Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради (ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (Планшети)), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-07-08-006378-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Олена КИРИЛЕНКО
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-02 13:54:00
Пояснення на запит (ID моніторингу: UA-M-2022-11-15-000012 )
Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради на запит про надання пояснення в рамках моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (планшети), ідентифікатор закупівлі: UA-2022-07-08-006378-a повідомляє наступне:
1. Розмір бюджетного призначення визначений як цільова пожертва в рамках проєкту «Надзвичайне реагування на підтримку дітей, постраждалих від збройних конфліктів, шляхом грошових переказів територіальним громадам, які включені до Ініціативи «Громади, дружні до дітей та молоді» для підтримки нагальних потреб сімей з дітьми», який реалізовується Дитячим Фондом ООН (ЮНІСЕФ) в Україні разом з Асоціацією міст України у розмірі 1 417 500,00 грн.
2. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін, а саме: здійснено пошук, збір та аналіз інформації про ціну Товару, що міститься у мережі Інтернет у відкритому доступі, у тому числі каталогів з переліком Товарів на сайтах виробників. Крім цього, був проведений аналіз закупівель аналогічних Товарів через офіційний портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі України «ProZorro» (додається).
3. Технічні характеристики предмету закупівлі визначені умовами тендерної документації відповідно до п.3 (таблиці1) Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017р. №1440.
4. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», Управлінням освіти і науки Білоцерківської міської ради було розміщено на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту: https://bila-cerkva.osv.org.ua/2022-10-00-26-10-12-2021/
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 грудня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 серпня 2022 12:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТЕНДЕД СОЛЮШНС" |
1 339 740,00
UAH з ПДВ
|
1 185 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" |
1 236 262,50
UAH з ПДВ
|
1 199 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Сахненко Олександр Андрійович |
1 282 365,00
UAH з ПДВ
|
1 236 262,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" |
1 336 500,00
UAH з ПДВ
|
1 275 680,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ" |
1 275 750,00
UAH з ПДВ
|
1 275 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАКАРЧУК ОЛЕНА СЕРГІЇВНА |
1 349 055,00
UAH з ПДВ
|
1 349 055,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "САНОР" |
1 413 450,00
UAH з ПДВ
|
1 399 275,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Візуальні Технології" |
1 409 400,00
UAH з ПДВ
|
1 409 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗУБЕНКО ОЛЬГА ЮРІЇВНА |
1 417 500,00
UAH з ПДВ
|
1 417 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТЕНДЕД СОЛЮШНС" #43554692 |
Відхилено |
1 185 000,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2022 14:42
|
ТОВ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" #40733799 |
Переможець |
1 199 950,00
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2022 16:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2023 15:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 серпня 2022 12:29
|
додаткова до дог.132.pdf | зміни до договору |
29 серпня 2022 12:28
|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2022 12:13
|
договір 132.pdf | укладений |
29 серпня 2022 12:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Планшети | 135 | штуки |
8 888,50
UAH з ПДВ
|