Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
51310000-8 - Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури (Послуги по монтажу охоронної, пожежної сигналізацій, систем контролю і управління доступом та відеонагляду)
Очікувана вартість
1 048 400,00 UAH
UA-2020-07-08-003908-b ● 1a3b33126ad745f885c1f592b80fcf6c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПрАТ Волиньобленерго |
Код ЄДРПОУ: | 00131512 |
Вебсайт: | http://energy.volyn.ua/ |
Місцезнаходження: | 43023, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул.Єршова, 4 |
Контактна особа: |
Мосійчук Анатолій Федорович +380332283525 tender@energy.volyn.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 липня 2020 15:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 27 липня 2020 14:26 |
Очікувана вартість: | 1 048 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 242,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51310000-8: Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури
Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по монтажу охоронної, пожежної сигналізацій, систем контролю і управління доступом та відеонагляду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Львівська,150
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 51310000-8 — Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата по даному Договору здійснюється за фактом надання послуг на підставі Акту, підписаного обома сторонами, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання Акту. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 липня 2020 15:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 липня 2020 15:41 |
Додаток 6.docx | |
08 липня 2020 15:41 |
Додаток 5.docx | |
08 липня 2020 15:41 |
Додаток 4.docx | |
08 липня 2020 15:41 |
Додаток 3.docx | |
08 липня 2020 15:41 |
Додаток 2.docx | |
08 липня 2020 15:41 |
Додаток 1.docx | |
08 липня 2020 15:41 |
ТД Монтаж систем сигналізацій.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Наявність проектної документації.
Дата подання: 09 липня 2020 13:29
Дата відповіді: 10 липня 2020 09:27
Доброго дня.
1.Чи існує проектна документація на систему охоронної сигналізації, систему контролю та управління доступом, систему відеонагляду?
2.Чи існує актуальна, (розроблена до діючих державних будівельних норм), проетна документація системи протипожежного захисту??
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник, звертаємо Вашу увагу на те, що в проекті договору (Додаток 4 до тендерної документації) передбачено що надання (виконання) послуг по монтажу охоронної, пожежної сигналізацій, систем контролю і управління доступом та відеонагляду, виконуються згідно Дефектного акту. Ознайомитись з умовами Дефектного акту можна за адресою: м. Луцьк, вул. Єршова,4, Відділ економічної безпеки товариства тел. (0332)78-05-94 Костриченко С.В. Безпосередньо ознайомитись з місцем надання послуг можна за адресою: м. Луцьк, вул. Львівська, 150, Луцька районна філія ПрАТ "Волиньобленерго"
Аналогічний досвід
Дата подання: 10 липня 2020 10:16
Дата відповіді: 10 липня 2020 12:21
Шановний замовник!
Ви проводите закупівлю на монтаж охоронної, пожежної сигналізації, відео та СКУД
Звичайно закупілі на ці три види надання послуг повинні проподитись під різними класифікаторами...тому виникає питання
Учасники повинні підтвердити свій аналогічний досвід в одному договорі на всі види послуг, окремі договори по кожному монтажу або ж один на вибір????
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник, повідомляємо, що на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям щодо підтвердження виконання аналогічного за предметом закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- копію аналогічного договору до предмету закупівлі з усіма додатками (зазначеними у договорі);
- позитивним відгуком від попереднього контрагента, який підтверджує факт виконання договору, зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору), укладеного за останні три роки відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
- копію аналогічного договору до предмету закупівлі з усіма додатками (зазначеними у договорі);
- позитивним відгуком від попереднього контрагента, який підтверджує факт виконання договору, зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору), укладеного за останні три роки відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Єврофест #37610680 |
Переможець |
947 650,04
UAH з ПДВ
|
31 липня 2020 10:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2021 17:18
|
Звіт про виконання умов договору.docx | укладений |
28 січня 2021 17:15
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2020 09:21
|
19-20-709.pdf | укладений |
12 серпня 2020 09:16
|