Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
персональний комп'ютер у комплекті (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор "миша", операційна система, антивірусне програмне забезпечення), планшети код згідно ЄЗС ДК 021-2015; 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
1 278 000,00 UAH
UA-2021-06-14-001872-c ● 1a1552c3db924056a10828fd1f6ed448
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Північно-Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Суми) |
Код ЄДРПОУ: | 43316700 |
Місцезнаходження: | 40003, Україна , Сумська обл., місто Суми, вулиця Герасима Кондратьєва, 28 |
Контактна особа: |
Козюля Ксенія Олександрівна +380542658867 m.zubko@sm.minjust.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2021 14:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 червня 2021 17:00 |
Очікувана вартість: | 1 278 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 390,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 шт
Персональний комп'ютер у комплекті (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор "миша", операційна система, антивірусне програмне забезпечення) (вказати марку та модель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40003, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 28, м. Суми; вул. Стешенка, 6, м. Полтава; проспект Миру,43, м. Чернігів.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
7 шт
Планшет Lenovo Yoga Smart Tab 4/64 LTE Iron Grey (ZA530006UA) або еквівалент (вказати марку та модель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40003, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 28, м. Суми; вул. Стешенка, 6, м. Полтава; проспект Миру,43, м. Чернігів.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
7 шт
Планшет Lenovo Ideapad Duet 3 N5030 8/128 Win10P Graphite Grey + Pen (82AT0042RA) або еквівалент (вказати марку та модель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40003, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 28, м. Суми; вул. Стешенка, 6, м. Полтава; проспект Миру,43, м. Чернігів.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється Замовником протягом 30 календарних днів після поставки Товару/частини Товару та підписання Учасником рахунка на оплату та накладної. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 червня 2021 14:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 червня 2021 14:31 |
ТД компютери нові.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-14-001872-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 17 червня 2021 11:27
Внесення змін до тендерної документації
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..
Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією
Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Розгорнути
Згорнути
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..
Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією
Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 червня 2021 16:35
Вимога (скарга) щодо внесення змін до тендерної документації розглянута тендерним комітетом і за результатами розгляду повідомляємо.
Формуючи вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик тендерним комітетом ураховувалися принципи, визначені Законом України «Про публічні закупівлі», досвід закупівлі у попередні роки, а також результати моніторингу ринку закупівлі товарів, що планується закупити.
З огляду на те, що кожний учасник закупівлі несе відповідальність за достовірність наданої інформації і відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» їх пропозиції можуть бути відхилені у разі подання недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, та те, що інформація щодо справжньості ліцензії буде перевірена у представництві компанії Майкрософт, внесення змін до тендерної документації вважаємо надмірним та недоцільним.
Формуючи вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик тендерним комітетом ураховувалися принципи, визначені Законом України «Про публічні закупівлі», досвід закупівлі у попередні роки, а також результати моніторингу ринку закупівлі товарів, що планується закупити.
З огляду на те, що кожний учасник закупівлі несе відповідальність за достовірність наданої інформації і відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» їх пропозиції можуть бути відхилені у разі подання недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, та те, що інформація щодо справжньості ліцензії буде перевірена у представництві компанії Майкрософт, внесення змін до тендерної документації вважаємо надмірним та недоцільним.
Номер вимоги: UA-2021-06-14-001872-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ «КРАКЕН ГРУП», Код ЄДРПОУ:43967798
Дата подання: 17 червня 2021 14:45
Стосовно надання авторизаційних листів
Шановний Замовник!
В технічних вимогах до предмету закупівлі для учасників, Ви зазначаєте наступну вимогу: «Якщо учасник процедури закупівлі не є виробником запропонованої продукції (системні блоки та монітори), для підтвердження статусу офіційного представника виробника необхідно надати оригінал листа авторизації учасника виробником товару з інформацією про назву торгів.»
Хочемо зазначити, що предметом закупівлі даної процедури є:
1. Персональний комп'ютер у комплекті (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор "миша", операційна система, антивірусне програмне забезпечення);
2. Планшет Lenovo Yoga Smart Tab 4/64 LTE Iron Grey (ZA530006UA) або еквівалент;
3. Планшет Lenovo Ideapad Duet 3 N5030 8/128 Win10P Graphite Grey + Pen (82AT0042RA) або еквівалент.
Але авторизаційні листи від виробників вимагаються лише на системні блоки та монітори, які є складовою частиною персональних комп’ютерів.
Якщо метою Вашої вимоги надання вищезазначених листів є отримання гарантій вчасної поставки та придбання легально ввезеного на територію України товару, а не штучне надання переваги окремому учаснику відносно інших, то незрозуміло, чому для Вас важлива поставка системних блоків та моніторів, і в той же час не важлива поставка планшетів.
Наполегливо вимагаємо забезпечити рівні умови для всіх можливих учасників даної процедури закупівлі. А саме змінити вимогу стосовно надання авторизаційних листів на весь товар, що є предметом даної закупівлі, або взагалі виключити цю вимогу, якщо Вона не є для Вас необхідною.
В разі ігнорування нашої вимоги будемо вимушені звернутись до органів контролю державних закупівель та громадських об’єднань з метою надання незалежної оцінки вищезазначеним вимогам.
Розгорнути
Згорнути
В технічних вимогах до предмету закупівлі для учасників, Ви зазначаєте наступну вимогу: «Якщо учасник процедури закупівлі не є виробником запропонованої продукції (системні блоки та монітори), для підтвердження статусу офіційного представника виробника необхідно надати оригінал листа авторизації учасника виробником товару з інформацією про назву торгів.»
Хочемо зазначити, що предметом закупівлі даної процедури є:
1. Персональний комп'ютер у комплекті (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор "миша", операційна система, антивірусне програмне забезпечення);
2. Планшет Lenovo Yoga Smart Tab 4/64 LTE Iron Grey (ZA530006UA) або еквівалент;
3. Планшет Lenovo Ideapad Duet 3 N5030 8/128 Win10P Graphite Grey + Pen (82AT0042RA) або еквівалент.
Але авторизаційні листи від виробників вимагаються лише на системні блоки та монітори, які є складовою частиною персональних комп’ютерів.
Якщо метою Вашої вимоги надання вищезазначених листів є отримання гарантій вчасної поставки та придбання легально ввезеного на територію України товару, а не штучне надання переваги окремому учаснику відносно інших, то незрозуміло, чому для Вас важлива поставка системних блоків та моніторів, і в той же час не важлива поставка планшетів.
Наполегливо вимагаємо забезпечити рівні умови для всіх можливих учасників даної процедури закупівлі. А саме змінити вимогу стосовно надання авторизаційних листів на весь товар, що є предметом даної закупівлі, або взагалі виключити цю вимогу, якщо Вона не є для Вас необхідною.
В разі ігнорування нашої вимоги будемо вимушені звернутись до органів контролю державних закупівель та громадських об’єднань з метою надання незалежної оцінки вищезазначеним вимогам.
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 червня 2021 16:39
Шановний учаснику!
Замовником планується здійснити однолотову закупівлю товарів, зазначених у тендерній документації. Тобто кожен учасник має поставити увесь товар, передбачений тендерною документацією.
Критерії оцінки та необхідні вимоги до предмета закупівлі встановлені з урахуванням ринку на зазначені товари, досвіду закупівлі та потреб у товарах.
Встановлення мінімальних вимог не є наданням переваг окремому учаснику. Тендерний комітет, навпаки, намагається зменшити кількість інформації, яку необхідно подати учаснику.
Змінювати вимоги стосовно авторизаційних листів на товар, що є предметом цієї закупівлі, є недоцільним.
Замовником планується здійснити однолотову закупівлю товарів, зазначених у тендерній документації. Тобто кожен учасник має поставити увесь товар, передбачений тендерною документацією.
Критерії оцінки та необхідні вимоги до предмета закупівлі встановлені з урахуванням ринку на зазначені товари, досвіду закупівлі та потреб у товарах.
Встановлення мінімальних вимог не є наданням переваг окремому учаснику. Тендерний комітет, навпаки, намагається зменшити кількість інформації, яку необхідно подати учаснику.
Змінювати вимоги стосовно авторизаційних листів на товар, що є предметом цієї закупівлі, є недоцільним.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-06-14-001872-c.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП ВИНОГРАДЕНКО МИКИТА ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3380208113
Дата подання: 25 червня 2021 13:25
Дата подання: 25 червня 2021 13:25
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Ознайомившись з тендерною документацією, ми виявили в ній вимоги, які обмежують конкуренцію та порушують вимоги Закону, зокрема, частини 1 статті 5 Закону щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них та частини 4 статті 5 Закону відсутності у Замовників права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Рішення від 30.06.2021 № 14606.pdf
Дата публікації: 01 липня 2021 14:16
Інформація про відміну
Дата відміни
30 червня 2021 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій