Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081195 |
Вебсайт: | http://railway.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79007, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, буд. 1 |
Контактна особа: |
Терендій Соломія Володимирівна 380322261980 elzakup.nh@railway.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2023 14:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 листопада 2023 08:00 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2023 11:53 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2023 11:53 |
Очікувана вартість: | 1 094 120,27 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 941,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді банківської гарантії. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зі змінами, вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 року за № 275/35897 з урахуванням Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3% від очікуваної вартості закупівлі: 32 823,61 грн. (Тридцять дві тисячі вісімсот двадцять три грн. 61 коп.). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам, зазначеним у Додатку 6 до тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 32823.61 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Цією тендерною документацією замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається переможцем процедури закупівлі у вигляді оригіналу гарантії: – гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа. Реквізити для оформлення гарантії зазначені в Додатку 6 до тендерної документації. Забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання цього договору у вигляді банківської гарантії, повинен бути дійсним з дня укладення договору і обов’язково повинен перевищувати строк дії Договору не менше ніж на 1 (один) календарний місяць. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону з урахуванням Особливостей. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Порядок здійснення оплати здійснюється відповідно до розділу 7 додатку 7 тендерної документації, яка буде розміщене на вебпорталі Уповноваженого органу. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2023 16:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2023 16:21 |
4711114764 1576806903 Перелік змін до ТД (Олива трансмісійна).docx | |
22 листопада 2023 16:21 |
4711114764 1576806903 ТД (Олива трансмісійна) із змінами.docx |
22 листопада 2023 16:21 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 листопада 2023 16:21 |
4711114764 1576806903 Перелік змін до ТД (Олива трансмісійна).docx
|
||||||
22 листопада 2023 16:21 |
4711114764 1576806903 ТД (Олива трансмісійна) із змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-08-000040 ● 84490e1c0aca40359b22b3e8cc212dd9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2024 17:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.02.2024 №14-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 09 січня 2024 року №003100-18/303-2024,
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.02.2024 №14-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24.UA-2023-11-15-011149-a 15.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-20 08:57:30
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі оливи трансмісійної (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-15-011149-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс - листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію з підтвердними документами (затверджені видатки в установленому порядку), на підставі яких внесено зміни до умов договору про закупівлю, а саме продовжена його дія на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, оскільки в електронній системі закупівель відсутні відомості про проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівля на початку 2024 року за даним предметом закупівлі.
3. Яким чином учасником, Товариством з обмеженою відповідальністю «СП ЮКОЙЛ», якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги тендерної документації, в частинні надання:
- забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії, дійсної з дня укладання договору і перевищенням строку дії договору не менше ніж на 1 (один) календарний місяць;
- належним чином завіреної копії ліцензії банку-гаранта, виданої НБУ, та документи на підтвердження повноваження особи, яка підписує банківську гарантію (установчими документами банку, протоколом правління, довіреністю тощо)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-22 13:39:39
Відповідь на запит від 20.02.2024 згідно моніторингу UA-M-2024-02-08-000040 від 08.02.2024
Згідно моніторингу UA-M-2024-02-08-000040 від 08.02.2024 надаємо відповідь на запит від 20.02.2024 щодо закупівлі Олива трансмісійна, оголошення про проведення якої оприлюднено на вебпорталі уповноваженого органу за номером: UA-2023-11-15-011149-a.
Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівлі здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів.
Регіональною філією «Львівська залізниця» проведено вивчення ринку шляхом надання комерційних запитів виробникам та потенційним постачальникам продукції, (комерційні запити та відповіді надаються). За результатами здійснення вивчення ринку, сформована очікувана вартість закупівлі.
15.11.2023 регіональною філією «Львівська залізниця» було розпочато процедуру закупівлі Олива трансмісійна, код ДК 021:2015: 09211400-5 (Трансмісійні оливи), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2023-11-15-011149-a. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у додатку №1 тендерної документації, призначені для виробничих потреб підприємств регіональної філії «Львівська залізниця» та погоджені службою – замовником.
Керуючись підпунктом 8 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами, яким передбачено зміни умов договору у зв’язку із застосуванням положень частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно якої дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, замовником було продовжено строк дії Договору Л/НХ-23994/НЮ від 18.12.2023 до 29.03.2024 в обсязі, що не перевищує 20% загальної суми.
На 2024 рік сформований специфікований план в межах затверджених переліків та обсягів по самостійній закупівлі в умовах воєнного стану на 2024 рік. Згідно переліку є наявна потреба у закупівлі олива трансмісійна (витяг специфікованого плану додається).
На виконання пункту 6.7 розділу 6 та підпункту 11.1 пункту 11 тендерної документації, переможцем торгів Товариством з обмеженою відповідальністю «СП ЮКОЙЛ» надано забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії (додається).
Зазначаємо, що при проведенні процедур закупівель, замовник неухильно дотримується вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" із змінами.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник надає відповідь на висновок від 29.02.2024 згідно моніторингу від 08.02.2024 №UA-M-2024-02-08-000040
2024-03-07 11:42:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Надається адміністративний позов щодо оскарження висновку згідно моніторингу UA-M-2024-02-08-000040 від 08.02.2024 |
Дата публікації: | 13 березня 2024 |
Номер відкриття провадження: | П/320/31274/24 |
Дата відкриття провадження: | 15 липня 2024 |
Документи:
16 липня 2024 14:04
|
Електронний підпис |
13 березня 2024 14:56
|
поштова квитанція про направення позову.pdf |
13 березня 2024 14:56
|
Позов 535 від 12.03.2024.pdf |
16 липня 2024 14:04
|
Електронний підпис |
13 березня 2024 14:56
|
Електронний підпис |
13 березня 2024 14:56
|
поштова квитанція про направення позову.pdf |
13 березня 2024 14:56
|
Позов 535 від 12.03.2024.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 листопада 2023 12:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СП ЮКОЙЛ" |
1 013 005,74
UAH
|
848 311,44
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВРО ОЙЛ ПРОДАКШН" |
895 735,00
UAH
|
855 315,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КСМ-ТРЕЙД" |
953 714,26
UAH
|
953 714,26
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СП ЮКОЙЛ" #31852954 |
Переможець |
848 311,44
UAH
|
07 грудня 2023 14:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 грудня 2023 13:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2024 10:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 17:57
|
ДУ-1.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 17:57
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2023 14:12
|
Договір 23994.pdf | укладений |
19 грудня 2023 14:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись підпунктом 8 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами, яким передбачено зміни умов договору у зв’язку із застосуванням положень частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно якої дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку ПОКУПЕЦЬ і ПОСТАЧАЛЬНИК дійшли згоди продовжити строк дії договору поставки. |
Номер договору про закупівлю: | Л/НХ-23994/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |