Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Реконструкція частини 2-го корпусу з улаштуванням фізкультурно-спортивних приміщень Харківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №132 Харківської міської ради Харківської області за адресою: вулиця Новгородська, 1 у м. Харкові. Коригування
Очікувана вартість
48 133 195,00 UAH
UA-2020-08-14-002348-a 1a029eb7b42045eba6ea776d186c1384
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Степанович Нестерук

+380577252076 kp.sport.dlja.vsih.kharkiv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ФІЗИЧНОГО ЗДОРОВ'Я НАСЕЛЕННЯ "СПОРТ ДЛЯ ВСІХ"
Код ЄДРПОУ: 38158719
Місцезнаходження: 61060, Україна , Харківська обл., м. Харків, просп. Петра Григоренка, 2
Контактна особа: Юрій Степанович Нестерук
+380577252076
kp.sport.dlja.vsih.kharkiv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 11:11
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 15:02
Очікувана вартість: 48 133 195,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 481 331,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Реконструкція частини 2-го корпусу з улаштуванням фізкультурно-спортивних приміщень Харківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №132 Харківської міської ради Харківської області за адресою: вулиця Новгородська, 1 у м. Харкові. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61145, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Новгородська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться поетапно шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника після підписання Сторонами акту виконаних робіт протягом 90 календарних днів. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 11:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 11:11
2_ТД__Новгородс_ка,_1.doc
14 серпня 2020 11:11
2_Оголошення_Новгородс_ка,_1.doc
14 серпня 2020 11:11
ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ_.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-30-000065 ● 89ef5d0b7e0e4ec0a97332d3f44034ab
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2020 17:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
30.09.2020 №56
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 16 вересня 2020 року №003100-18/4941-2020,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 30.09.2020 №56
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2020-08-14-002348-a 14.08.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-12 15:28:23

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт по ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Реконструкція частини 2-го корпусу з улаштуванням фізкультурно-спортивних приміщень Харківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №132 Харківської міської ради Харківської області за адресою: вулиця Новгородська, 1 у м. Харкові. Коригування (ДК 021:2015:45454000-4 — Реконструкція) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-08-14-002348-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:

1. Яким чином учасник ТОВ «НВК «СХІДБУД», якого визначено переможцем торгів, виконав вимогу визначену тендерною документацією щодо передбачення в тендерній пропозиції використання обладнання, яке відповідає вимогам замовника, викладеним в Додатку №1?

2. З яких підстав замовником включено вимоги до пункту 8 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації щодо інформації про субпідрядника: «Пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам документації, у разі, якщо Учасником в окремому полі електронної форми:
- не зазначена інформація про субпідрядника про те, в паперовому документі зазначена інформація про їх наявність;
- інформація не відповідає інформації, що зазначена в «паперовому» документі»?

Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-16 15:51:38

Інформація

Опис викладено у додатку


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 жовтня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СХІДБУД" 48 090 000,00
UAH з ПДВ
47 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАШСТРОЙСЕРВИС" 48 108 295,20
UAH з ПДВ
47 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2020 09:26
Електронний підпис
03 вересня 2020 09:25
Dovidka_20246365920880009393.pdf.p7s
03 вересня 2020 09:25
Dovidka_20246365920880009393.pdf
28 серпня 2020 17:58
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:57
Тендерна документація.pdf
28 серпня 2020 17:57
Паспорт Григорьева.pdf
28 серпня 2020 17:57
Ліцензія Східбуд.pdf
28 серпня 2020 17:57
Казначейство НВК.pdf
28 серпня 2020 17:57
Відгук.pdf
28 серпня 2020 17:57
Витяг ПДВ від 20.08.20.PDF
28 серпня 2020 17:57
БАНК.pdf

Публічні документи

29 серпня 2020 18:52
Електронний підпис
29 серпня 2020 18:43
Електронний підпис
29 серпня 2020 18:42
Пропозиція -Новгород,1.pdf
29 серпня 2020 18:42
Інформація-Новгород,1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СХІДБУД"

ТОВ "МАШСТРОЙСЕРВИС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СХІДБУД"
#31234803
Переможець 47 000 000,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 16:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2020 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СХІДБУД"
#31234803
47 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 11:22
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 13:26
ДУ-7-18-01-21_Дог-Р-02-14-09-20.pdf зміни до договору
18 січня 2021 13:24
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 13:23
ДУ-6-18-01-21_Дог-Р-02-14-09-20.pdf зміни до договору
18 січня 2021 13:22
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 08:20
ДУ-5-24-11-20-Дог-Р-02-14-09-20-Новгородська.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 08:20
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2020 14:41
ДУ-4-16-10-20_Дог-Р-02-14-09-20.pdf зміни до договору
19 жовтня 2020 14:37
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 15:51
ДУ-3-24-09-20_Дог-Р-02-14-09-20.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 15:49
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2020 14:02
ДУ-2-21-09-20_Дог-Р-02-14-09-20.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 14:01
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2020 17:19
ДУ-1-14-09-20_Дог-Р-02-14-09-20.pdf зміни до договору
17 вересня 2020 17:18
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 11:46
Дог_Р-02-14-09-20.pdf укладений
17 вересня 2020 11:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: Р-02-14/09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення інформації про субпідрядників
Номер договору про закупівлю: Р-02-14/09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: Р-02-14/09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: Р-02-14/09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (зміна фінансування між роками та календарного плану-графіку виконання робіт)
Номер договору про закупівлю: Р-02-14/09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення положення п. 3.5 Договору та реквізитів Сторін
Номер договору про закупівлю: Р-02-14/09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: Р-02-14/09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 30 506 599,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 084 433,16 UAH)