Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
охорона об’єктів Подільського лісового офісу
Очікувана вартість
44 877 047,76 UAH
UA-2023-10-13-013874-a ● 19d5d60c3476444d8b9c5258045494aa
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 44768034 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
Контактна особа: |
Гаман Андрій andrii.haman@e-forest.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2023 18:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 жовтня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 23 жовтня 2023 12:08 |
Початок аукціону: | 23 жовтня 2023 12:08 |
Очікувана вартість: | 44 877 047,76 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 224 385,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія з накладеним електронним підписом (кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленпм електронним підписом (УЕП)) уповноваженої особи гаранта. Форма та зміст банківської гарантії обов'язково повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 з урахуванням вимог Особливостей. Банківська гарантія має бути надана: банком-резидентом України, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або банком-резидентом України, який має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче “uaAA” (у разі відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody's, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий)), або іноземним банком, який має кредитний рейтинг однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody's, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-або вищий), та щодо банку не застосовані санкції держав чи міждержавних організацій, які повністю або частково обмежують та/або забороняють та/або можуть негативно вплинути на виконання банком зобов’язань із забезпечення процедури закупівлі та/або із забезпечення виконання договору, зокрема відповідні санкції Ради національної безпеки і оборони України (згідно з Законом України “Про санкції”), Управління з контролю за іноземними активами Міністерства фінансів Сполучених Штатів Америки (OFAC) та Європейської комісії Європейського Союзу. Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Розмір забезпечення тендерної пропозиції': 500 000 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії банківської гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття та виписка з Банку, яка підтверджує зачислення грошового покриття. Перерахування коштів здійснюється на: Державне спеціалізоване господарське підприємство «Ліси України»; 01601, м. Київ, вул. Шота Руставелі, 9А; код в ЄДРПОУ 44768034; Рахунок у форматі IBAN UA493223130000026004000053522 в АТ «УКРЕКСІМБАНК», МФО 322313; ІПН 447680326551; Строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі копія ліцензії виданої банку (або копія витягу з Державного реєстру банків про право банку на здійснення банківської діяльності) та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії, учасник обов'язково має надати такій договір у складі тендерної пропозиції. Також у складі пропозиції необхідно надати копію платіжного документа (підписаного та скріпленого печаткою (штампом) банківської установи, яка видала гарантію) з зазначенням номеру банківської гарантії або договору до неї, що підтверджує перерахування коштів на забезпечення (покриття за даною гарантією). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Тендерні пропозиції, що не містять документального підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 500000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
охорона об’єктів Подільського лісового офісу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за Послуги Виконавця здійснюються Замовником в гривнях, щомісячно протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідного Акта приймання-передачі наданих послуг, шляхом перерахування грошових коштів на банківський поточний рахунок Виконавця | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2023 18:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2023 18:39 |
тд_23_ПО_102_додаток_2_перелік інформації.docx | |
13 жовтня 2023 18:39 |
тд-23-ПО-102-додаток-3-вимоги до переможця.docx | |
13 жовтня 2023 18:39 |
Додаток 5 форма гарантії.docx | |
13 жовтня 2023 18:38 |
тд-23-ПО-102-додаток-4-проект договору.doc | |
13 жовтня 2023 18:38 |
тд_23_ПО_102_додаток_1_технічні вимоги.docx | |
13 жовтня 2023 18:37 |
тд-23-ПО-102.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікації
Дата подання: 13 жовтня 2023 23:16
Дата відповіді: 16 жовтня 2023 17:08
Ви на війну зібрались? Бронежилет, зброя GPS тренери. 212 озброєних чоловіків це 3 мотострілецькі роти! Ганебні умови . Лісники це практично правоохоронний орган. Якщо не може себе охороняти то як ліс охороняється?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за ваше запитання. Хочемо наголосити, що наявність спеціальних засобів, які будуть використовуватись при охороні об‘єкта зумовлена Технічними вимогами та якісними характеристиками предмета закупівлі та діючого законодавства України.Окрім цього хочемо звернути вашу увагу на те, що загалом необхідно забезпечити охорону об‘єктів силами 54 постів охорони.
вимога щодо зброї
Дата подання: 17 жовтня 2023 16:03
Дата відповіді: 19 жовтня 2023 10:04
Доброго дня. Відповідно до умов тендерної документації замовника, учасник у складі тендерної пропозиції має надати скановану/-і копію/-ї довідки в довільній формі з переліком охоронників, які надаватимуть послуги з швидкого реагування (не менше 1 працівника на 1 автомобіль) та які забезпечені зброєю. Просимо надати роз'яснення, яка саме зброя мається на увазі: вогнепальна чи все таки спецзасоби, такі як гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії тощо? Заздалегідь вдячні за швидку відповідь
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за ваше запитання. Хочемо наголосити, що законодавством визначено вичерпний перелік спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності, який затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 р. № 97. Охоронники, які надаватимуть послуги з швидкого реагування (не менше 1 працівника на 1 автомобіль) мають бути забезпечені зброєю згідно даного нормативно-правового акту. Також акцентуємо увагу, що перелічені Вами спецзасоби – «такі як гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії тощо» не є зброєю, тому не можуть її замінювати, і мають використовуватися у комплексі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-13-013874-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР-97", Код ЄДРПОУ:41033776
Дата подання: 17 жовтня 2023 17:50
Штучно завищені вимоги до охорони
Шановний Замовнику! Закупівля передбачає надання послуг у двох областях - Чернівецькій та Хмельницькій. Чи не доцільніше було б оголосити в такому випадку мультилотову закупівлю? А також просимо надати розяснення чим саме викликана необхідність забезпечення персоналу охорони саме зброєю, а не спецзасобами,
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 жовтня 2023 16:33
Доброго дня! Дякуємо за запитання та повідомляємо наступне: по-перше, закупівля передбачає надання послуг у трьох областях – Чернівецькій, Хмельницькій та Тернопільській. По-друге, законодавчо відсутні зобов’язання Замовника поділяти предмет закупівлі на лоти, зокрема за територіальним принципом. Замовник має право самостійно приймати рішення щодо наявності чи відсутності потреби виокремлення лотів у закупівлі. Зокрема, мультилотовість при закупівлі одного виду послуг несе ризик підірвати виконання умов контракту через необхідність координувати діяльність різних підрядників при наданні аналогічних послуг. Щодо Вашого питання про зброю: персонал охорони повинен бути забезпечений спецзасобами передбаченими технічним завданням та спецзасобами передбаченими в додатку ІІ тендерної документації. Наявність зброї передбачено тільки для персоналу груп швидкого реагування.
Номер вимоги: UA-2023-10-13-013874-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПШР ТИГР-3", Код ЄДРПОУ:43981000
Дата подання: 17 жовтня 2023 17:51
дискримінаційні умови тендерної документації
Тендерна документація Замовника прописана таким чином, що реально прийняти участь у закупівлі може один єдиний учасник – Поліція охорони. Зазначене вище створює дискримінаційні умови для інших охоронних структур, що є недопустимим в умовах вільної конкуренції, яка на сьогоднішній день забезпечується чинним законодавством України.
Зазначене вище аргументується наступним:
1) Об’єднання трьох областей України в один лот. Забезпечення одночасної охорони об’єктів, які розташовані в Чернівецькій, Хмельницькій та Тернопільській областях реально під силу лише Поліції охорони. Тим більше, оцінивши кількість об’єктів охорони, можна дійти висновку, що вимоги щодо кількісного складу охоронників (212 осіб) на нашу думку є необгрунтованими.
2) Відповідно до умов тендерної документації, всі охоронники повинні бути забезпечені посвідченнями, форменим одягом відповідної пори року, спеціальними засобами (мінімально: бронежилети, гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії), які відповідають чинному законодавству, мобільним зв'язком та персональними супутниковими GPS-трекерами для перегляду інформації стосовно часу та шляхів обходу територій об’єктів охорони охоронниками. Охоронники на Об’єктах, повинні бути додатково забезпечені переносними радіостанціями потужністю не менше 2 Вт, використання, яких може здійснюватися у відповідній області України, з групою швидкого реагування або між собою в межах досягнення. Працівники охорони, задіяні для надання послуг, повинні мати не нижче 3-го кваліфікаційного розряду.
Зазначені вимоги є необгрунтованими, враховуючи специфіку об’єктів охорони. Зокрема, вимоги щодо наявності у всіх охоронників мінімум 3-го кваліфікаційного розряду штучно звужують коло потенційних учасників, які в своєму штаті мають достатню кількість охоронників 3-го і вище розрядів, але їх кількість менша за 212 осіб.
3) Згідно з умовами тендерної документації, в разі виникнення (або загрози виникнення) ситуації, що не дає можливості забезпечити підтримання порядку на території об’єкта наявними силами охорони, охоронники об’єкту посилюють охорону групою швидкого реагування за допомогою кнопки тривожного виклику. Суб'єкт охоронної діяльності повинен надати в безоплатне користування на строк надання послуг технічні засоби (кнопку тривожного виклику для кожного поста охорони), та самостійно (за власний кошт) підключити відповідні технічні засоби, надані Замовнику у користування від Виконавця. Зазначена вимога суперечить принципам здійснення підприємницької діяльності, оскільки призводить до додаткових витрат надавача послуг.
4) Згідно з умовами тендерної документації, учасник має надати скановану/-і копію/-ї довідки учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів** (в кількості не менше зазначених у технічному завданні постів у різних областях України по одному (кожному) договору). Зазначена умова є дискримінаційною, оскільки поняття «наявність позитивного досвіду виконання аналогічних договорів» не тотожне з поняттям «ідентичного» договору. Таким чином, встановлення замовником вимоги щодо кількості постів у аналогічному договорі та охоплення різних областей України штучно звужує перелік потенційних учасників до мінімуму, чим має негативний вплив на конкуренцію на ринку охоронних послуг.
Крім того, вимога замовника надати у підтвердження виконання аналогічних договорів таких документів, як «Сканована/-і копія/-ї роздруківку з системи реєстрації податкових накладних, податкову декларацію з податку на додану вартість, податкові накладні за період дії договору, додаток 5 до податкової декларації з податку на додану вартість, квитанція №2 (відмітка (штамп) контролюючого органу про одержання)» (вимагається повний перелік цих документів) не є обгрунтованою, оскільки не дає можливості приймати участь у процедурі закупівлі суб’єктам – не платникам ПДВ, чим спричиняє негативний вплив на конкуренцію.
5) Вимога замовника мати зареєстровані у встановленому законом порядку відокремлені підрозділи (представництва або філії) у кожній області, де дислокуються об’єкти охорони суперечить чинному законодавству України, оскільки ним не встановлено жодного обов’язку реєструвати свої філії в регіонах надання послуг. Крім того ринок охоронних послуг не обмежується конкретною областю, а дає змогу надавати відповідні послуги без «прив’язки» до місця реєстрації.
6) Крім того, вимоги Замовника щодо надання документального підтвердження про те, що «Учасник має особу, яка відповідальна за попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів (надати довідку),; надання довідки в довільній формі з переліком охоронників, які надаватимуть послуги з швидкого реагування (не менше 1 працівника на 1 автомобіль) та які забезпечені зброєю; дозволу кожного залученого працівника учасника на зберігання та носіння зброї; дозволу, виданого МВС України учаснику на право зберігання зброї; документального підтвердження про те, що кожен працівник групи швидкого реагування пройшов курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здали відповідний залік тощо» такі вимоги Замовника свідомо унеможливлюють участь у процедурі закупівлі приватних охоронних структур, які не мають і не можуть мати перелічених вище дозволів та довідок, зокрема що стосується використання зброї.
Перелічені вище факти напряму свідчать про намір укласти договір з конкретним надавачем послуг, оскільки прописані в тендерній документації умови і вимоги на сьогоднішній день здатна забезпечити лише Поліція охорони. Таким чином, замовник свідомо усуває конкуренцію на ринку надання охоронних послуг чим порушує чинне законодавство України у сфері захисту економічної конкуренції.
Враховуючи зазначене, відповідно до вимог чинного законодавства у сфері організації та здійснення публічних закупівель, пропонуємо невідкладно внести зміни до тендерної документації по процедурі закупівлі UA-2023-10-13-013874-a, зокрема, виключити усі дискримінаційні умови та вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Зазначене вище аргументується наступним:
1) Об’єднання трьох областей України в один лот. Забезпечення одночасної охорони об’єктів, які розташовані в Чернівецькій, Хмельницькій та Тернопільській областях реально під силу лише Поліції охорони. Тим більше, оцінивши кількість об’єктів охорони, можна дійти висновку, що вимоги щодо кількісного складу охоронників (212 осіб) на нашу думку є необгрунтованими.
2) Відповідно до умов тендерної документації, всі охоронники повинні бути забезпечені посвідченнями, форменим одягом відповідної пори року, спеціальними засобами (мінімально: бронежилети, гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії), які відповідають чинному законодавству, мобільним зв'язком та персональними супутниковими GPS-трекерами для перегляду інформації стосовно часу та шляхів обходу територій об’єктів охорони охоронниками. Охоронники на Об’єктах, повинні бути додатково забезпечені переносними радіостанціями потужністю не менше 2 Вт, використання, яких може здійснюватися у відповідній області України, з групою швидкого реагування або між собою в межах досягнення. Працівники охорони, задіяні для надання послуг, повинні мати не нижче 3-го кваліфікаційного розряду.
Зазначені вимоги є необгрунтованими, враховуючи специфіку об’єктів охорони. Зокрема, вимоги щодо наявності у всіх охоронників мінімум 3-го кваліфікаційного розряду штучно звужують коло потенційних учасників, які в своєму штаті мають достатню кількість охоронників 3-го і вище розрядів, але їх кількість менша за 212 осіб.
3) Згідно з умовами тендерної документації, в разі виникнення (або загрози виникнення) ситуації, що не дає можливості забезпечити підтримання порядку на території об’єкта наявними силами охорони, охоронники об’єкту посилюють охорону групою швидкого реагування за допомогою кнопки тривожного виклику. Суб'єкт охоронної діяльності повинен надати в безоплатне користування на строк надання послуг технічні засоби (кнопку тривожного виклику для кожного поста охорони), та самостійно (за власний кошт) підключити відповідні технічні засоби, надані Замовнику у користування від Виконавця. Зазначена вимога суперечить принципам здійснення підприємницької діяльності, оскільки призводить до додаткових витрат надавача послуг.
4) Згідно з умовами тендерної документації, учасник має надати скановану/-і копію/-ї довідки учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів** (в кількості не менше зазначених у технічному завданні постів у різних областях України по одному (кожному) договору). Зазначена умова є дискримінаційною, оскільки поняття «наявність позитивного досвіду виконання аналогічних договорів» не тотожне з поняттям «ідентичного» договору. Таким чином, встановлення замовником вимоги щодо кількості постів у аналогічному договорі та охоплення різних областей України штучно звужує перелік потенційних учасників до мінімуму, чим має негативний вплив на конкуренцію на ринку охоронних послуг.
Крім того, вимога замовника надати у підтвердження виконання аналогічних договорів таких документів, як «Сканована/-і копія/-ї роздруківку з системи реєстрації податкових накладних, податкову декларацію з податку на додану вартість, податкові накладні за період дії договору, додаток 5 до податкової декларації з податку на додану вартість, квитанція №2 (відмітка (штамп) контролюючого органу про одержання)» (вимагається повний перелік цих документів) не є обгрунтованою, оскільки не дає можливості приймати участь у процедурі закупівлі суб’єктам – не платникам ПДВ, чим спричиняє негативний вплив на конкуренцію.
5) Вимога замовника мати зареєстровані у встановленому законом порядку відокремлені підрозділи (представництва або філії) у кожній області, де дислокуються об’єкти охорони суперечить чинному законодавству України, оскільки ним не встановлено жодного обов’язку реєструвати свої філії в регіонах надання послуг. Крім того ринок охоронних послуг не обмежується конкретною областю, а дає змогу надавати відповідні послуги без «прив’язки» до місця реєстрації.
6) Крім того, вимоги Замовника щодо надання документального підтвердження про те, що «Учасник має особу, яка відповідальна за попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів (надати довідку),; надання довідки в довільній формі з переліком охоронників, які надаватимуть послуги з швидкого реагування (не менше 1 працівника на 1 автомобіль) та які забезпечені зброєю; дозволу кожного залученого працівника учасника на зберігання та носіння зброї; дозволу, виданого МВС України учаснику на право зберігання зброї; документального підтвердження про те, що кожен працівник групи швидкого реагування пройшов курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здали відповідний залік тощо» такі вимоги Замовника свідомо унеможливлюють участь у процедурі закупівлі приватних охоронних структур, які не мають і не можуть мати перелічених вище дозволів та довідок, зокрема що стосується використання зброї.
Перелічені вище факти напряму свідчать про намір укласти договір з конкретним надавачем послуг, оскільки прописані в тендерній документації умови і вимоги на сьогоднішній день здатна забезпечити лише Поліція охорони. Таким чином, замовник свідомо усуває конкуренцію на ринку надання охоронних послуг чим порушує чинне законодавство України у сфері захисту економічної конкуренції.
Враховуючи зазначене, відповідно до вимог чинного законодавства у сфері організації та здійснення публічних закупівель, пропонуємо невідкладно внести зміни до тендерної документації по процедурі закупівлі UA-2023-10-13-013874-a, зокрема, виключити усі дискримінаційні умови та вимоги.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 жовтня 2023 16:36
Доброго дня! Ознайомившись із Вашою вимогою, роз’яснюємо наступне:
1) В межах даної закупівлі послуги закуповуються за предметом ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Охорона об'єктів Подільського лісового офісу). Об’єкти лісових господарств Подільського лісового офісу знаходяться в 3-х різних областях України: Чернівецькій, Хмельницькій та Тернопільській. Законодавчо відсутні зобов’язання Замовника поділяти предмет закупівлі на лоти, зокрема за територіальним принципом. Замовник має право самостійно приймати рішення щодо наявності чи відсутності потреби виокремлення лотів у закупівлі. Зокрема, мультилотовість при закупівлі одного виду послуг несе ризик підірвати виконання умов контракту через необхідність координувати діяльність різних підрядників при наданні аналогічних послуг.
Щодо кількісного складу Ваші твердження є необгрунтованими, оскільки тривалість, склад, режим і порядок обліку робочого часу регулюються Кодексом законів про працю України. розрахунки щодо необхідної кількості персоналу всіх постів проведені згідно статті статті 50 КЗпП України, щодо якої нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень. В зв’язку з встановленими нормами в статтях КЗпП України для забезпечення охорони об’єктів силами 54 постів, ми не можемо вимагати меншої кількості працівників, ніж 212 осіб.
2) Замовник прагне отримати послуги найвищої якості, саме тому Виконавець повинен мати працівників, які мають необхідні знання та досвід. Тендерна документація не звужує коло учасників, оскільки Виконавець може залучати працівників не нижче 3го кваліфікаційного розряду. Ви маєте право залучати працівників 3го, 4го або більше розрядів, але їх кількість має бути не менша ніж 212 осіб. Обґрунтування кількісного складу роз’яснено вище. Згідно Ліцензійних вимог провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960: Охоронники, охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та залежно від об’єкта, що охороняється, відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 “Про затвердження Випуску 1 “Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників”. Рівень відповідності кваліфікаційним вимогам документально підтверджується згідно із законодавством. При поданні на кваліфікацію своєї пропозиції Ви маєте відповідати цим вимогам.
3) Згідно статті 42 Господарського кодексу України: Підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку. Шановний учаснику, Ви самостійно приймаєте рішення щодо доцільності подання пропозиції для участі у закупівлі. Згідно потреб нашого технічного завдання, ми закуповуємо фізичну охорону з посиленням групи швидкого реагування для забезпечення порядку на об’єкті за допомогою технічних засобів, а саме кнопки тривожного виклику. Ви маєте передбачити дані витрати та включити їх у своїй ціновій пропозиції.
4) Замовник прагне отримати послуги найвищої якості, саме тому Виконавець повинен мати досвід та бути спроможний одночасно надати послуги у різних адміністративно-територіальних одиницях, саме тому кількість постів у аналогічному (-их) договорі (-ах) та місцерозташування об’єктів охорони у різних областях України вимагається через те, що наші об’єкти знаходяться в різних областях України. Наявність у Вас такого (-их) договору (-ів) підтвердить, що Ви маєте змогу якісно надати весь об’єм послуг, який передбачено в межах даної закупівлі та які потрібно надавати одночасно згідно термінів вказаних в умовах документації в різних областях України.
Щодо надання роздруківки з системи реєстрації податкових накладних, податкової декларації з податку на додану вартість, податкових накладних за період дії договору, додатку 5 до податкової декларації з податку на додану вартість, квитанції №2 (відмітка (штамп) контролюючого органу про одержання): дана вимога передбачена тільки для платників ПДВ, логічно, що якщо Ви не є таким платником, Ви не подаєте ці документи. Згідно Додатку 2 тендерної документації: Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Таким чином, Ви можете подати лист-пояснення щодо даного пункту, роз’яснити, що Ви платники єдиного податку і не маєте відповідних документів.
5) Згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога щодо наявності відокремлених підрозділів в учасника детально обґрунтована в умовах тендерної документації. Додатково підкреслюємо Вам, що в нашій країні введений воєнний стан, і Виконавець повинен забезпечити оперативну взаємодію з керівниками підрозділів замовника на місцях організації роботи охоронників та дієвого контролю за роботою охоронників, налагоджену та швидку заміну/зміну охоронників у разі нагальної потреби та оперативного посилення постів в разі виникнення позаштатних ситуацій. Очікування представників Виконавця або виклик групи швидкого реагування з іншого регіону є для нас неприйнятними. Наявність відокремленого підрозділу (представництва або філії) у кожному регіоні надання послуг необхідне для швидкої взаємодії відповідальних осіб учасника (керівників підрозділів) з питань, які виникають на об’єктах під час надання відповідних послуг. Також даний кваліфікаційний критерій підтверджує, що учасник має матеріально-технічну базу, офісне приміщення, групи швидкого реагування та функціонує в відповідному регіоні.
6) Щодо наявності особи в учасника, яка відповідальна за попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів, така вимога зумовлена відповідною ситуацією, яка існує в нашій країні. Через війну мінами та вибухонебезпечними залишками війни забруднено більш ніж третину території України, також щоденно у засобах масової інформації ми бачимо інформацію про анонімні повідомлення про замінування тих чи інших об’єктів. Тому у разі таких ситуацій охоронник має викликати відповідну службу, а також відповідальну зі свого боку особу із відповідними знаннями та навичками. Вимога щодо надання довідки в довільній формі з переліком охоронників, які надаватимуть послуги з швидкого реагування (не менше 1 працівника на 1 автомобіль) та які забезпечені зброєю; дозволу кожного залученого працівника учасника на зберігання та носіння зброї; дозволу, виданого МВС України учаснику на право зберігання зброї; документального підтвердження про те, що кожен працівник групи швидкого реагування пройшов курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здали відповідний залік складена у відповідності до Ліцензійних вимог провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960, і є обов’язковою для суб’єктів охоронної діяльності, які надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження.
Враховуючи викладене, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
1) В межах даної закупівлі послуги закуповуються за предметом ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Охорона об'єктів Подільського лісового офісу). Об’єкти лісових господарств Подільського лісового офісу знаходяться в 3-х різних областях України: Чернівецькій, Хмельницькій та Тернопільській. Законодавчо відсутні зобов’язання Замовника поділяти предмет закупівлі на лоти, зокрема за територіальним принципом. Замовник має право самостійно приймати рішення щодо наявності чи відсутності потреби виокремлення лотів у закупівлі. Зокрема, мультилотовість при закупівлі одного виду послуг несе ризик підірвати виконання умов контракту через необхідність координувати діяльність різних підрядників при наданні аналогічних послуг.
Щодо кількісного складу Ваші твердження є необгрунтованими, оскільки тривалість, склад, режим і порядок обліку робочого часу регулюються Кодексом законів про працю України. розрахунки щодо необхідної кількості персоналу всіх постів проведені згідно статті статті 50 КЗпП України, щодо якої нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень. В зв’язку з встановленими нормами в статтях КЗпП України для забезпечення охорони об’єктів силами 54 постів, ми не можемо вимагати меншої кількості працівників, ніж 212 осіб.
2) Замовник прагне отримати послуги найвищої якості, саме тому Виконавець повинен мати працівників, які мають необхідні знання та досвід. Тендерна документація не звужує коло учасників, оскільки Виконавець може залучати працівників не нижче 3го кваліфікаційного розряду. Ви маєте право залучати працівників 3го, 4го або більше розрядів, але їх кількість має бути не менша ніж 212 осіб. Обґрунтування кількісного складу роз’яснено вище. Згідно Ліцензійних вимог провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960: Охоронники, охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та залежно від об’єкта, що охороняється, відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 “Про затвердження Випуску 1 “Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників”. Рівень відповідності кваліфікаційним вимогам документально підтверджується згідно із законодавством. При поданні на кваліфікацію своєї пропозиції Ви маєте відповідати цим вимогам.
3) Згідно статті 42 Господарського кодексу України: Підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку. Шановний учаснику, Ви самостійно приймаєте рішення щодо доцільності подання пропозиції для участі у закупівлі. Згідно потреб нашого технічного завдання, ми закуповуємо фізичну охорону з посиленням групи швидкого реагування для забезпечення порядку на об’єкті за допомогою технічних засобів, а саме кнопки тривожного виклику. Ви маєте передбачити дані витрати та включити їх у своїй ціновій пропозиції.
4) Замовник прагне отримати послуги найвищої якості, саме тому Виконавець повинен мати досвід та бути спроможний одночасно надати послуги у різних адміністративно-територіальних одиницях, саме тому кількість постів у аналогічному (-их) договорі (-ах) та місцерозташування об’єктів охорони у різних областях України вимагається через те, що наші об’єкти знаходяться в різних областях України. Наявність у Вас такого (-их) договору (-ів) підтвердить, що Ви маєте змогу якісно надати весь об’єм послуг, який передбачено в межах даної закупівлі та які потрібно надавати одночасно згідно термінів вказаних в умовах документації в різних областях України.
Щодо надання роздруківки з системи реєстрації податкових накладних, податкової декларації з податку на додану вартість, податкових накладних за період дії договору, додатку 5 до податкової декларації з податку на додану вартість, квитанції №2 (відмітка (штамп) контролюючого органу про одержання): дана вимога передбачена тільки для платників ПДВ, логічно, що якщо Ви не є таким платником, Ви не подаєте ці документи. Згідно Додатку 2 тендерної документації: Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Таким чином, Ви можете подати лист-пояснення щодо даного пункту, роз’яснити, що Ви платники єдиного податку і не маєте відповідних документів.
5) Згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога щодо наявності відокремлених підрозділів в учасника детально обґрунтована в умовах тендерної документації. Додатково підкреслюємо Вам, що в нашій країні введений воєнний стан, і Виконавець повинен забезпечити оперативну взаємодію з керівниками підрозділів замовника на місцях організації роботи охоронників та дієвого контролю за роботою охоронників, налагоджену та швидку заміну/зміну охоронників у разі нагальної потреби та оперативного посилення постів в разі виникнення позаштатних ситуацій. Очікування представників Виконавця або виклик групи швидкого реагування з іншого регіону є для нас неприйнятними. Наявність відокремленого підрозділу (представництва або філії) у кожному регіоні надання послуг необхідне для швидкої взаємодії відповідальних осіб учасника (керівників підрозділів) з питань, які виникають на об’єктах під час надання відповідних послуг. Також даний кваліфікаційний критерій підтверджує, що учасник має матеріально-технічну базу, офісне приміщення, групи швидкого реагування та функціонує в відповідному регіоні.
6) Щодо наявності особи в учасника, яка відповідальна за попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів, така вимога зумовлена відповідною ситуацією, яка існує в нашій країні. Через війну мінами та вибухонебезпечними залишками війни забруднено більш ніж третину території України, також щоденно у засобах масової інформації ми бачимо інформацію про анонімні повідомлення про замінування тих чи інших об’єктів. Тому у разі таких ситуацій охоронник має викликати відповідну службу, а також відповідальну зі свого боку особу із відповідними знаннями та навичками. Вимога щодо надання довідки в довільній формі з переліком охоронників, які надаватимуть послуги з швидкого реагування (не менше 1 працівника на 1 автомобіль) та які забезпечені зброєю; дозволу кожного залученого працівника учасника на зберігання та носіння зброї; дозволу, виданого МВС України учаснику на право зберігання зброї; документального підтвердження про те, що кожен працівник групи швидкого реагування пройшов курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здали відповідний залік складена у відповідності до Ліцензійних вимог провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960, і є обов’язковою для суб’єктів охоронної діяльності, які надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження.
Враховуючи викладене, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-10-16-000036 • 98ac8eb7be7942338413845ae79b6eaf
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-10-16
•
20:03
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Недоцільне використання коштів за завищеною вартістю під час дефіциту бойового спорядження на війні. Там гинуть люди
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2023-10-13-000020 • 1cbbcc5f95ee4232ab242b4a2d8d86bf
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-10-13
•
21:53
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Занадто висока вартість для охорони офісів. ДП «Ліси України» вже не вперше виставляють тендера недоцільні або з завищеною ціною. Державні кошти мають іти на обороноздатність держави в першу чергу. Кошти на ЗСУ!
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2023-10-13-000015 • 15549c8be078431eb392397eab3b969b
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-10-13
•
19:16
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Завищена сума охорони , є статті куди доцільніше використати ці гроші
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 жовтня 2023 12:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" |
42 982 974,00
UAH з ПДВ
|
42 365 472,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Управління поліції охорони в Хмельницькій області |
42 369 508,08
UAH з ПДВ
|
42 369 508,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" #37153018 |
Переможець |
42 365 472,12
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2023 13:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 жовтня 2023 21:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2024 11:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 березня 2024 17:10
|
ДУ №1 від 29.02.2024р..pdf | зміни до договору |
05 березня 2024 17:08
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2023 10:19
|
Договір 10-1_11.2023-з Охорона.pdf | укладений |
10 листопада 2023 10:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із зменшенням кількості постів охорони які є складовими частинами послуги охорони зменшити загальну суму договору. |
Номер договору про закупівлю: | 10-1/11.2023-з |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |