Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний професійно-технічний навчальний заклад «Острозьке вище професійне училище» |
Код ЄДРПОУ: | 03071880 |
Вебсайт: | http://ovpu.rv.ua/ |
Місцезнаходження: | 35800, Україна , Рівненська обл., м. Острог, вул. Татарська, 122 А |
Контактна особа: |
Олег Петрович Петриляк +380679446152 buhgalteria.ostrogvpu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2021 15:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 грудня 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 31 грудня 2021 14:43 |
Очікувана вартість: | 2 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 грудня 2021 15:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2021 15:28 |
Тендерна документація пелети 2022.docx | |
14 грудня 2021 15:28 |
Додаток 5. Проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-17-000027 ● f121777140274c69a497687935bcf0b0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2022 15:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.10.2022 №7-з
Херсон
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається..
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка головного державного аудитора відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Олега Коротєєва від 17.10.2022.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
17.10.2022 №7-з
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-14-015564-c Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі"
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-17 18:18:09
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі паливної деревини у вигляді пелет (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-14-015564-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII у редакції від 17.03.2020 (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 17.03.2020), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
Відповідно до додатку №2 замовником встановлені технічні вимоги до предмету закупівлі. Разом з тим, в проекті договору, що міститья у додатку №5, встановлені інші технічні умови. Також встановлено,що згідно до умов тендерної документації учасником-переможцем торгів ФОП Марчук В.Ю.надано погоджений проект договору зі всіма умовами, що визначені замовником у тендерній документації, проте сам договір за №3 від 21 січня 2022 року укладений з погіршеними якісними характеристиками предмету закупілі, а саме з меншою теплотою згорання палива.
Наголошуємо, що відповідно до частини 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції.
У звязку з чим поясніть, чому договір про закупівлю був укладений саме на таких умовах.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-20 17:13:52
Відповідь на запит на пояснення від 17.10.2022
Надаємо відповідь через електронну систему закупівель на запит Південного офісу Держаудитслужби від 17.10.2022 щодо закупівлі паливної деревини у вигляді пелет (ID: UA-2021-12-14-015564-c).
Питання:
Відповідно до додатку № 2 замовником встановлені технічні вимоги до предмету закупівлі. Разом з тим, в проекті договору, що міститься у додатку № 5, встановлені інші технічні умови. Також встановлено, що згідно до умов тендерної документації учасником-переможцем торгів ФОП Марчук В.Ю. надано погоджений проект договору зі всіма умовами, що визначені замовником у тендерній документації, проте сам договір за № 3 від 21 січня 2022 року укладений з погіршеними якісними характеристиками предмету закупівлі, а саме з меншою теплотою згорання палива.
Наголошуємо, що відповідно до частини 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції.
У зв’язку з чим поясніть, чому договір про закупівлю був укладений саме на таких умовах.
Відповідь:
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації, серед іншого, зазначаються такі відомості
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Отже, законодавством визначено, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначається окремо в тендерній документації, тоді як проект договору є окремим додатком до документації, до якого не ставиться вимог щодо зазначення якісних характеристик товару.
Так, згідно розділу ІІІ тендерної документації, опублікованої в електронній системі закупівель («Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»), тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження файлів (документів) через електронний майданчик, а саме:
- тендерної пропозиції, заповненої і підписаної учасником за формою згідно з Додатком 1;
- інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно з пунктом 5 цього розділу тендерної документації);
- інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічної специфікації та документів згідно Додатку 2;
…
- завізованого (шляхом проставляння підпису уповноваженої особи учасника та печатки учасника на кожній сторінці) проекту договору про закупівлю без заповнення його пунктів (Додаток 5).
Таким чином, тендерною документацію однозначно визначено, що якісні характеристики предмета закупівлі визначаються згідно вимог Додатку 2, тоді як проект договору визначає умови, на яких предмет закупівлі буде постачатися. Очевидно, що конкретні відомості про товар, його технічні та якісні характеристики, так само як і відомості про постачальника, заповнюються за результатами проведеної процедури закупівель на підставі відомостей тендерної пропозиції, поданої переможцем закупівлі.
Так, згідно п. 9 Додатку 2 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічна специфікація)» теплота згорання на робочий стан (нижча) встановлена на рівні від 16 до 17 мДж/кг.
Пропозиція, подана ФОП Марчуком В.Ю., відповідає встановленим вимогам (умови учасника у відповідній частині – 16,84 мДж/кг).
У подальшому між ДПТНЗ «Острозьке вище професійне училище» та ФОП Марчуком В.Ю. було укладено договір поставки № 3 від 21 січня 2022 року, у п. 2.1 якого визначено якісні характеристики товару, які відповідають вимогам тендерної документації та поданої переможцем закупівлі пропозиції.
Отже, умови договору про закупівлю не відрізняються від змісту тендерної пропозиції.
Також зазначаємо, що для участі у процедурі закупівель було подано пропозиції трьох учасників (ФОП Марчук В.Ю., ТОВ «Палісад» та ПП «Рівнеенергопотенціал»).
Замовник не отримував ні від учасників процедури закупівлі, ні від інших осіб звернень за роз’ясненнями щодо тендерної документації, як це передбачено ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація щодо усунення порушень
2022-10-28 09:23:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 грудня 2021 15:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Марчук Віктор Юрійович |
2 391 440,00
UAH з ПДВ
|
2 255 042,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПАЛІСАД" |
2 398 600,00
UAH з ПДВ
|
2 255 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕЕНЕРГОПОТЕНЦІАЛ" |
2 398 242,00
UAH з ПДВ
|
2 385 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Марчук Віктор Юрійович #3095115790 |
Переможець |
2 255 042,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2022 15:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2023 12:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 лютого 2022 10:39
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
14 лютого 2022 10:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2022 12:14
|
додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
24 січня 2022 12:12
|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 10:22
|
Договір 4.pdf | укладений |
21 січня 2022 10:20
|
Договір 1.pdf | укладений |
21 січня 2022 10:20
|
Договір 3.pdf | укладений |
21 січня 2022 10:20
|
Договір 2.pdf | укладений |
21 січня 2022 10:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни товару на 9,91 % |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |