Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

„Послуги з прибирання та підмітання вулицьˮ
Очікувана вартість
2 058 134,00 UAH
UA-2020-12-30-003103-b 19a7ea69e1bf48179bcbbc75d68224fe
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Навроцький Володимир

380502410210 vova.navrotskyy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Великоберезнянська селищна рада Ужгородського району Закарпатської області
Код ЄДРПОУ: 04351127
Місцезнаходження: 89000, Україна , Закарпатська обл., смт Великий Березний, Шевченка, буд. 12
Контактна особа: Навроцький Володимир
380502410210
vova.navrotskyy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до п.1 п. «а» ст.30 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» та п.6. п.«а» ст. 30 даного Закону, до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать: управління об'єктами житлово-комунального господарства, побутового, торговельного обслуговування, транспорту і зв'язку, що перебувають у комунальній власності відповідних територіальних громад, забезпечення їх належного утримання та ефективної експлуатації, необхідного рівня та якості послуг населенню та вирішення питань збирання, транспортування, утилізації та знешкодження побутових відходів, знешкодження та захоронення трупів тварин.
Відповідно до п.3 ч.1 ст.10 ЗУ „Про благоустрій населених пунктівˮ, до повноважень сільських, селищних і міських рад у сфері благоустрою населених пунктів належить: створення в разі необхідності органів і служб для забезпечення здійснення спільно з іншими суб'єктами комунальної власності благоустрою населених пунктів, визначення повноважень цих органів (служб), відповідно до п.2 ч.2 статті 40 Закону України „Про публічні закупівліˮ, а саме: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків, у тому числі за відсутність конкуренції з технічних причин на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Рішенням Великоберезнянської селищної ради ХХХІІ сесії VІІ скликання № 642 від 20.12.2019 року затверджено Проект титульного списку КП «Комунал-Сервіс» Великоберезнянської селищної ради», відповідно до якого фінансування видатків на надання послуг з прибирання вулиць селища здійснюватиметься за рахунок КПКВК – 0116030, «Благоустрій міст, сіл, селищ» для КП «Комунал-Сервіс», який у зв’язку з відсутністю альтернативи є єдиним виконавцем таких послуг.
Крім того, серед видів діяльності КП «Комунал-Сервіс» є надання інших видів діяльності з прибирання ( код КВЕД – 2010 «81.29»), що включає підмітання вулиць, прибирання снігу та льоду, посипання сіллю чи піском. КП «Комунал-Сервіс» - єдине підприємство в межах селища, яке володіє спеціальною технікою, що використовується для прибирання вулиць та тротуарів селища міського типу Великий Березний, а саме: трактор МТЗ 82.1; комбінована дорожно-мийна машина ЗІЛ-130; спецавтомобіль LIAZ 111.811; щітка комунальна; комбінований підмітальний агрегат.
КП «Комунал-Сервіс» має штат працівників, які безпосередньо залучаються для прибирання вулиць селища з наданням відповідного інвентаря. Штатний розпис таких працівників затверджується рішенням виконавчого комітету Великоберезнянської селищної ради.
На території смт Великий Березний відсутні суб’єкти підприємницької діяльності, які можуть надавати послуги з прибирання та підмітання вулиць (відсутність конкуренції з технічних причин).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 грудня 2020 09:41
Оскарження наміру укласти договір: 06 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Орієнтований обсяг послуг: 7043916 метри квадратні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7043916 метри квадратні
„Послуги з прибирання та підмітання вулицьˮ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89000, Україна, Закарпатська область, Великий Березний, Шевченка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата за виконану роботу здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів. Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акт прийняття виконаних робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

30 грудня 2020 17:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-03-27-000001 • 4a6a9b5ab10f400fa9bed486e6a74ae0
Автор звернення: Гайданка Михайло
Дата створення звернення: 2021-03-27 13:32
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Великоберезнянською селищною радою Великоберезнянського району Закарпатської області було оголошено закупівлю UA-2020-12-30-003103-b на „Послуги з прибирання та підмітання вулицьˮ згідно коду ДК 021:2015:90610000-6 шляхом застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, що визначена п.2 ч.2 ст.40 ЗУ. Відповідно до частини першої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»( далі- Закон) переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Згідно пункту два частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо: роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: предмет закупівлі полягає у створенні або придбанні витвору мистецтва або художнього виконання; укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного або мистецького конкурсу; відсутність конкуренції з технічних причин; існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності; укладення договору з постачальником "останньої надії" на постачання електричної енергії або природного газу; На майданчику уповноваженого органу опубліковано Замовником протокол №44 від 30.12.2020р. В якому ухвалено рішення тендерного комітету здійснити закупівлю надання послуг згідно предмету «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» - ДК 021:2015:90610000-6 шляхом застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, що визначена п.2 ч.2 ст.40 ЗУ, а саме: відсутність конкуренції з технічних причин. Замовник обґрунтовує своє рішення тим, що відповідно до п.1 п. «а» ст.30 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» та п.6. п.«а» ст. 30 даного Закону, до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать: управління об'єктами житлово-комунального господарства, побутового, торговельного обслуговування, транспорту і зв'язку, що перебувають у комунальній власності відповідних територіальних громад, забезпечення їх належного утримання та ефективної експлуатації, необхідного рівня та якості послуг населенню та вирішення питань збирання, транспортування, утилізації та знешкодження побутових відходів, знешкодження та захоронення трупів тварин. Відповідно до п.3 ч.1 ст.10 ЗУ „Про благоустрій населених пунктівˮ, до повноважень сільських, селищних і міських рад у сфері благоустрою населених пунктів належить: створення в разі необхідності органів і служб для забезпечення здійснення спільно з іншими суб'єктами комунальної власності благоустрою населених пунктів, визначення повноважень цих органів (служб). Крім того Замовник стверджує, що дане підприємство є єдиним в межах селища, в якого визначено вид діяльності надання інших видів діяльності з прибирання ( код КВЕД – 2010 «81.29»), що включає підмітання вулиць, прибирання снігу та льоду, посипання сіллю чи піском. Рішенням Великоберезнянської селищної ради ХХХІІ сесії VІІ скликання № 642 від 20.12.2019 року затверджено Проект титульного списку КП «Комунал-Сервіс». А посилання на рішення Великоберезнянської селищної ради, відповідно до якого фінансування видатків на надання послуг з прибирання вулиць селища здійснюватиметься за рахунок КПКВК – 0116030, «Благоустрій міст, сіл, селищ» для КП «Комунал-Сервіс», який у зв’язку з відсутністю альтернативи є єдиним виконавцем таких послуг. Доводимо до Вашого відома, що станом на подання скарги неприйняте жодне рішення депутатами селищної ради нового скликання, щодо затвердження Проекту титульного списку КП «Комунал-Сервіс» на 2021 рік, а посилання на рішення Великоберезнянської селищної ради ХХХІІ сесії VІІ скликання № 642 від 20.12.2019 року затверджено Проект титульного списку КП «Комунал-Сервіс» немає жодних законних підстав. Дане підприємство КП «Комунал-Сервіс» відсутній в списку Зведеного переліку суб’єктів природних монополій, який підтверджує відсутність конкуренції на відповідному ринку. Звичайно Замовник може застосувати цю підставу, наприклад, при здійсненні закупівлі товарів/послуг/робіт для негайної ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, якщо немає часу для проведення відкритих торгів. Способом підтвердження може бути документ Комісії з надзвичайних ситуацій, яка має зафіксувати факт виникнення надзвичайної ситуації шляхом складання відповідного Акту/протоколу тощо. Такий факт не був зафіксований. Тож ми вважаємо, що конкуренція присутня на ринку та необхідно дотримуватись всі норм Закону. З огляду на вищевикладене, замовник не обґрунтував та не підтвердив наявності умов для застосування переговорної процедури закупівель, передбачених пунктом 2 частини 2 статті 40 Закону. Згідно порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 15.04.2020 № 708, та умови для застосування переговорної процедури закупівлі, замовник самостійно визначає документи, зокрема експертні, нормативні, технічні та інші, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини 2 статті 40 Закону. Таким чином, у разі наявності умов, передбачених ч. 2 ст. 40 Закону, замовник може застосовувати переговорну процедуру закупівлі. В іншому випадкові закупівлю здійснюють відповідно до Закону, застосовуючи одну з конкурентних процедур закупівель. Відповідно до порядка оприлюднення інформації, що затверджений Наказом Мінекономрозвитку №1082 йдеться про те, яку інформацію потрібно оприлюднити при оголошенні закупівлі. Тобто визначили предмет закупівлі за 4 знаком, а потім розписуєтеться додаткова інформація, яка передбачена Порядком розміщення. В окремих електронних полях зазначається інформація щодо: назви послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, коду послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. До прикладу: Замовником визначено предмет закупівлі: „Послуги з прибирання та підмітання вулицьˮ згідно коду ДК 021:2015:90610000-6. Та Замовником не дотримано порядок розміщення оприлюднення інформації, згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: (90611000-3 Послуги з прибирання вулиць ; 90612000-0 Послуги з підмітання вулиць). Ця інформація не розміщена в системі електронних закупівель ProZorro. Згідно протоколу №44 від 30.12.2020р тендерний комітет Замовника ухвалив рішення доручити секретарю тендерного комітету протягом одного дня з дня прийняття цього рішення оприлюднити через авторизований майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю із зазначенням обґрунтування застосування переговорної процедури. При цьому в електронній системі закупівель Уповноваженого органу Замовник оприлюднив повідомлення про намір укласти договорі про закупівлю із застосуванням переговорної (скороченої) процедури закупівлі. Виключення! Договір про закупівлю може бути укладений за скороченою процедурою, тобто не раніше, ніж через 5 днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, якщо: застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених п.3 частини другої ст.40, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Предмет закупівлі щодо надання послуг згідно коду ДК 021:2015:90610000-6 «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» не входить до переліку предметів закупівлі, визначеному частиною сьомою статті 40 Закону, що є підставою для застосування переговорної процедури (скороченої). Отже, керуючись викладеним, Замовником на порушення пункту 3 частини другої статті 40 Закону безпідставно застосовано переговорну процедуру (скорочену). Статтею 10 Закону встановлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Оприлюдненню підлягають усі додатки, які є невід’ємною частиною укладеного договору про закупівлю. За порушення норм законодавства про закупівлі в частині не оприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі передбачено накладення адміністративного стягнення на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у вигляді штрафу в розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Відповідно до пункту 1.2. Договору об’єм послуг, що надаються за даним Договором, визначається у специфікації, яка є додатком до даного Договору. Отже, Замовником порушено вимогу пункту 10 частини першої статті 10 Закону та не оприлюднено Договір від 11.01.2021 № 1 в частині додатку № 1 «Специфікація». Не дотримання замовником Закону в частині наявності умов застосування переговорної процедури закупівель встановлено порушення вимог, передбачених частиною 2 статті 40 Закону. Винятковість переговорної процедури підтверджується наявністю підстав для її застосування, визначених у статті 40 Закону. Водночас відповідні підстави повинні бути обґрунтовані та підтверджені документально, обґрунтування містить неналежне посилання на підставу її проведення, як наслідок, відповідно до п.1 ч.1. ст.43 Закону Договір про закупівлю є нікчемний адже є укладений до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно вимог цього Закону. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Перевірити дану закупівлю на предмет законності та вжити заходів щодо притягнення до відповідальності винних осіб. 2. Скасувати закупівлю UA-2020-12-30-003103-b та зобов’язати Замовника надалі здійснювати конкурентний відбір учасників за процедурами закупівель.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-05-31-000010 ● 8ec85a9b3e9e43828c3869e8435a7685
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 травня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 травня 2021 13:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
28.05.2021
Ужгород
№ 350
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана АНІЩЕНКО

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 28.05.2021№ 350

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2020-12-30-003103-b 30.12.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-06-04 14:05:13

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі послуги «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-12-30-003103-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Яким чином фактично підтверджено відсутність конкуренції з технічних причин, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з КП «Комунал-Сервіс»?
Просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію з посиланням на відповідні документи (нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують відсутність конкуренції з технічних причин).
Крім того надати підтвердні документи щодо перебування (балансоутримувач) у комунальній власності Великоберезнянської селищної ради Ужгородського району Закарпатської області об’єктів благоустрою (вулиці, кладовища, парки, автостоянки тощо), первинні документи, що свідчать про виконання (часткове виконання) договору № 1 від 11.01.2021 (накладних, актів приймання-передачі, тощо).
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-06-09 17:15:17

Про надання інформації (пояснень)

інформація (пояснення) на вимогу Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області щодо моніторингу закупівлі UA-2020-12-30-003103-b „Послуги з прибирання та підмітання вулицьˮ від 04.06.21р.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 08 липня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Номер провадження 260/2747/21. Дата подання 02.07.2021 року
Дата публікації: 07 липня 2021
Номер відкриття провадження: 260/2747/21
Дата відкриття провадження: 19 липня 2021

Документи:

07 липня 2021 14:29
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Комунал-Сервіс"
#36917235
Переможець 2 058 134,00
UAH з ПДВ
31 грудня 2020 09:41

Документи

31 грудня 2020 09:40
Електронний підпис
31 грудня 2020 09:38
Протокол №44.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 грудня 2020 09:41

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Комунал-Сервіс"
#36917235
2 058 134,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 грудня 2020 09:40
Електронний підпис
31 грудня 2020 09:38
Протокол №44.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 15:06
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 15:05
Акт звірки до договору 1.pdf зміни до договору
05 січня 2022 15:04
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 15:44
ДУ №5 договору 1.pdf зміни до договору
04 січня 2022 15:41
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 11:04
ДУ №4 договору №1.PDF зміни до договору
17 грудня 2021 11:00
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2021 13:54
Специфікація до Договору від 11.01.2021.PDF зміни до договору
30 червня 2021 13:53
ДУ 3.PDF зміни до договору
30 червня 2021 13:52
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2021 16:49
Дод. уг. №1 до №1 11.01.21.PDF зміни до договору
03 лютого 2021 16:45
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 11:14
Договір №1 від 11.01.2021.PDF укладений
11 січня 2021 11:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з відкриттям нових реєстраційних рахунків
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення XII сесії VIII скликання від 16.06.2021 року №181 "Про внесення змін до рішення ІІІ сесії VIII скликання від 25 грудня 2020 року №30 "Про бюджет Великоберезнянської селищної територіальної громади на 2021 рік" (зі змінами від 18.02.2021 №87, 05.03.2021 №101, 11.05.2021 №148)"
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума бюджетних асигнувань за договором на 2021 рік становить 1 908 134,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджене зменшення загальної вартості за Договором на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 608 114,12
UAH (в тому числі ПДВ 268 019,02 UAH)