Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2019-12-10-001421-a 19952c755a234d069a348dea69330391
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осовська Людмила Федорівна


tender_kvc@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат
Код ЄДРПОУ: 22886300
Місцезнаходження: 03165, Україна , Київська обл., Київ, проспект Космонавта Комарова,7
Контактна особа: Осовська Людмила Федорівна
,
tender_kvc@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2019 14:06
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 26 грудня 2019 13:56
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охорона адміністративної будівлі та прибудинкової території Київського міського центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03165, Україна, Київська область, Київ, просп. Космонавта Комарова,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Режим охорони: цілодобово, з 9-00 до 9-00 наступного дня – змінами (допустимий режим роботи охоронниками доба через три). Доцільність охоронних послуг: Здійснення контролю за роботою охоронно-пожежної сигналізації Центру. Здійснення пропускного режиму згідно вимог Правил щодо забезпечення режимних заходів на території Центру. Негайне оповіщення пожежної частини та відповідальних працівників Замовника у випадку виявлення на Об’єктах пожежі або спрацювання охоронно-пожежної сигналізації, сприяння ліквідації пожежі. Організація та забезпечення підтримки правопорядку на території Центру, спільно з Замовником вжиття необхідних заходів щодо впровадження технічних засобів безпеки; проведення заходів, направлених на виявлення і попередження порушення громадського порядку третіми особами на території Центру. Негайне оповіщення поліції охорони та відповідальних працівників Центру у випадку виявлення порушення цілісності приміщень, крадіжки, грабежу, розбою, підпалу, тощо; до прибуття вищезазначених представників, забезпечення недоторканості місця події. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2019 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2019 14:42
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА - 008" 447 984,00
UAH з ПДВ
434 808,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ" 439 200,00
UAH з ПДВ
439 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 грудня 2019 17:15
Електронний підпис
27 грудня 2019 17:14
МВС.pdf
27 грудня 2019 17:14
довідки ст. 17.pdf
27 грудня 2019 17:14
public_doc.pdf
27 грудня 2019 17:13
public_doc.p7s
26 грудня 2019 14:41
Електронний підпис
26 грудня 2019 14:40
оновлена пропозиція.pdf
24 грудня 2019 19:03
Електронний підпис
24 грудня 2019 19:02
фото тз.pdf
24 грудня 2019 19:02
транспорт.pdf
24 грудня 2019 19:02
технічне.pdf
24 грудня 2019 19:02
тендерна пропозиція.pdf
24 грудня 2019 19:02
статут.pdf
24 грудня 2019 19:02
ст. 17.pdf
24 грудня 2019 19:02
Сертифікат_45001.pdf
24 грудня 2019 19:02
Сертифікат_14001.pdf
24 грудня 2019 19:02
радіостанції.pdf
24 грудня 2019 19:02
повідомлення.pdf
24 грудня 2019 19:02
паспорт і код кервника.pdf
24 грудня 2019 19:02
накладні2.pdf
24 грудня 2019 19:02
накладні.pdf
24 грудня 2019 19:02
накладна на наручники.pdf
24 грудня 2019 19:02
ліцензія Ох-008.pdf
24 грудня 2019 19:02
копія повноважень.pdf
24 грудня 2019 19:02
ЄДРПОУ.pdf
24 грудня 2019 19:02
договора оренди авто.pdf
24 грудня 2019 19:02
Договір УДЦР.pdf
24 грудня 2019 19:02
довідки МВС.pdf
24 грудня 2019 19:02
довідка з банку.pdf
24 грудня 2019 19:02
відомості ЄДР.pdf
24 грудня 2019 19:02
Витяг єдиного податку.pdf
24 грудня 2019 19:02
виписка ЄДР.pdf
24 грудня 2019 19:02
аналогічний досвід.pdf
24 грудня 2019 19:02
GPS трекери.pdf

Публічні документи

24 грудня 2019 14:55
Електронний підпис
24 грудня 2019 14:54
щодо підпису.pdf
24 грудня 2019 14:54
Трудові книжки та св.pdf
24 грудня 2019 14:54
транспорт.pdf
24 грудня 2019 14:54
технічні вимоги.pdf
24 грудня 2019 14:54
ст. 17.pdf
24 грудня 2019 14:54
серт 45001.pdf
24 грудня 2019 14:54
серт 14001.pdf
24 грудня 2019 14:54
пропозиція.pdf
24 грудня 2019 14:54
працівники.pdf
24 грудня 2019 14:54
посвідчення керівника.pdf
24 грудня 2019 14:54
повноваження.pdf
24 грудня 2019 14:54
накадні на мат базу.pdf
24 грудня 2019 14:54
МВС на Шума.pdf
24 грудня 2019 14:54
МВС на Масло.pdf
24 грудня 2019 14:54
МВС на Горкавенко.pdf
24 грудня 2019 14:54
МВС на Горбунова.pdf
24 грудня 2019 14:54
мат база.pdf
24 грудня 2019 14:54
Ліцензія.pdf
24 грудня 2019 14:54
інші довідки.pdf
24 грудня 2019 14:54
дозволи УДЦР.pdf
24 грудня 2019 14:54
договір УДЦР ОЮКШ.pdf
24 грудня 2019 14:54
дог.страхув..pdf
24 грудня 2019 14:54
довідки з банку.pdf
24 грудня 2019 14:54
відомості.pdf
24 грудня 2019 14:54
витяг з ЄДР.pdf
24 грудня 2019 14:54
виписка.pdf
24 грудня 2019 14:54
Аналогічний договір.pdf
24 грудня 2019 14:54
акти та ДУ.pdf
24 грудня 2019 14:54
GPS трекери та си.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОНА - 008"

ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОХОРОНА - 008"
#41757014
Переможець 434 808,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 11:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2019 11:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА - 008"
#41757014
434 808,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 14:31
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2021 15:16
Додаткова угода № 5.pdf зміни до договору
11 січня 2021 15:00
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 15:08
Додаткова угода № 4.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 15:07
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2020 15:54
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 15:52
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2020 17:17
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
23 січня 2020 16:55
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2020 10:06
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
20 січня 2020 09:49
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 16:31
Договір № 1.pdf укладений
13 січня 2020 16:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку із зменшенням обсягів закупівлі, відповідно до п. 1 ч. 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони домовились внести зміни в п. 3.1. Договору "Ціна Договору становить 427 680,00 (чотириста двадцять сім тисяч шістсот вісімдесят гривень 00 коп) без ПДВ. Внести зміни в п. 5.1. Договору та викласти у новій редакції, а саме: "5.1.Строк надання послуг з 07.01.2020 по 31.12.2020 року. Внести зміни в Розділ 10 Договору та викласти в новій редакції: "10.1. Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє по 31.12.2020 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зазначених в Договорі зобов’язань. 10.2. Цей Договір укладено українською мовою в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 10.3. Угода про зміну умов Договору укладається в письмовій формі шляхом підписання додаткових угод до Договору". Внести зміни до Додатку 1 Договору та викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: №1
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку із зменшенням обсягів закупівлі, відповідно до п. 1 частини 4 стті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". Строк надання послуг з 13.01.2020 по 31.12.2020 року. Додаток 2 до Договору викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: №1
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку зі зміною банківських реквізитів Виконавця, Сторони домовились внести зміни в Розділ 13 Договору та викласти в новій редакції. Всі інші пункти Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: №1
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини п"ятої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", Сторони домовилися про продовження дії Договору до 11 березня 2021 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі в 2021 році на суму коштів не більше 20 відсотків вартості Договору 2020 року. П.5.1 та п.10.1 викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: №1
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внесено зміни до п. 3.1. Договору та викладено в новій редакції. 2.Внесено зміни до Додатку №1 Договору (Розрахунок вартості послуг охорони помісячно), та викладено його в новій редакції. 3.Всі інші пункти Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: №1
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 січня 2020 — 11 березня 2021
Сума оплати за договором: 503 712,00
UAH