Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гатненська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04358508 |
Вебсайт: | http://gatne.rada.org.ua |
Місцезнаходження: | 08160, Україна , Київська обл., село Гатне, 08160, Київська область, Києво-Святошинський район, с.Гатне, вул. Київська. 138. |
Контактна особа: |
Півкач Аліна Вікторівна +380442510006 gatne.ks-rda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 грудня 2019 10:45 |
Оскарження наміру укласти договір: | 27 грудня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
13 грудня 2019 12:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-27-000005 ● c4cd8a119a734652a8f6f0f34160c77d
- Статус: вирішено ● Дата: 20 липня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2020 12:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.01.2020 № 12
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 23.01.2020 № 12
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-12-13-000507-a 13.12.2019
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-06 14:50:21
Запит про надання пояснень
Згідно з оголошенням про проведення переговорної процедури, підставою для застосування переговорної процедури визначено п. 5 ч. 2 ст. 35 Закону потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
1. З яких причин виникла необхідність в додаткових роботах з будівництва дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, с. Гатне Києво-Святошинського району Київської області?
2. Чим підтверджено необхідність у проведенні закупівлі додаткових будівельних робіт?
3. Якими експертними документами підтверджено неможливість уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами чи послугами при заміні постачальника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-02-10 16:19:01
пояснення
П.5 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Підставою для обрання переговорної процедури закупівель є чинне законодавство України та інші нормативно-правові а також розпорядчі та рекомендаційні документи, а саме: 1) ЗУ «Про публічні закупівлі»; 2) Роз’яснення щодо застосування переговорної процедури Міністерства економічного розвитку України №3302-06/37709-6 від 22.11.2016 р.; 3) Коментарі до законодавства України про публічні закупівлі від грудня 2016 року надані організацією «Гармонізація системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС»; 4) Експертний звіт ТОВ «ПРОЕКСП» від 07.08.2019 № V-0278-19/ПРОЕКСП.
Так, між Гатненською сільською радою Києво-Святошинського району Київської області (Замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС» (Підрядник) було укладено договір підряду № 05/03 від 05.03.2018 на закупівлю «ДК 021:2015: 45210000-2 - Будівництво будівель (Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, с. Гатне Києво-Святошинського району Київської області)» в рамках закупівлі UA-2018-01-29-000811-c. Роботи за даним договором виконуються.
Сума вказаного договору склала 68 003 847,61 грн. (шістдесят вісім мільйонів три тисячі вісімсот сорок сім гривень 61 коп.), у т.ч. ПДВ 11 333 974,60 грн. Строк виконання робіт – до 31.12.2018.
У зв’язку із недостатністю фінансування об’єкту у 2018 році у Замовника та на підставі абз.4 п.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» Сторони прийшли до взаємної згоди укласти додатковий договір та продовжити строк виконання робіт до 31.12.2020.
07.08.2019 Товариством з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС ДС», яке з 29.07.2019 здійснює на підставі укладеного з Гатненською сільською радою договору на виконання проектних робіт розробку та коригування проектно-кошторисної документації по вказаному об’єкту будівництва, було отримано позитивний Експертний Звіт, виданий експертною організацією ТОВ «Проексп», щодо розгляду проектної документації за проектом «Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, с. Гатне Києво-Святошинського району Київської області. Коригування».
Так, згідно зі скорегованою проектною документацією по об’єкту передбачені зміни, які були враховані в кошторисній документації з Експертним звітом від 07.08.2019 № V-0278-19/ПРОЕКСП.
Відповідно до вказаного експертного звіту загальна кошторисна вартість об’єкту станом на 16.07.2019 складає 199897,151 тис. грн.
Роботи, що передбачені у скоригованому проекті є роботами, що технологічно пов’язані з вже виконаними роботами та є невід’ємною частиною будівництва ДНЗ. Замовником було подано звернення до ТОВ «Альянс ДС», як до організації що володіє авторським правами на проект та здійснювала його коригування, щодо надання роз’яснення можливості продовження будівельних робіт по об’єкту генеральним підрядником згідно з коригованою ПКД та можливі наслідки зміни підрядника при виконанні робіт. Згідно з наданого висновку очевидно, що на даному етапі, враховуючи вже зведені конструкції, заміна підрядника призведе до виникнення проблем технічного характеру, а саме: - несумісності з вже розпочатими розрізненими будівельно-монтажними роботами, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними; - конструктивні особливості деяких складових будівництва (роботи з благоустрою, зведення даху, тощо) для забезпечення відповідності проектним рішенням потребують безперервності процесу їх виконання від початку до завершення. Зупинки в процесі будівництва таких складових ведуть до погіршення якості технічних характеристик об’єкта в цілому; - несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням обладнання, несумісності загального вигляду будівлі; - до втрати гарантій якості на роботи і змонтовані конструкції, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені договором підряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем, що є неприпустимим; - в разі недотримання новим підрядником інженерних та технологічних рішень, закладених при вже виконаних роботах, призведе до матеріальних збитків.
Виникнення необхідності проведення такої переговорної процедури закупівлі з ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС» по об’єкту «Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, с. Гатне Києво-Святошинського району Київської області. Коригування» з зазначених підстав обумовлюється наступними обставинами.
В ході виконання робіт проведено зміну проектних рішень та виникла необхідність проведення додаткової закупівлі. Додаткова закупівля невідривно пов’язана з роботами, які вже виконано ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС» станом на дату проведення цього засідання.
Заміна попереднього виконавця може призвести до несумісності та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням і відповідно до збільшення вартості виконання робіт. А саме, заміна попереднього виконавця робіт може призвести до:
несумісності або виникнення проблем технічного характеру пов'язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання;
несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації стандартизації, так як всі роботи на об’єкті є технологічно пов’язаними;
втрати гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачений Договором підряду та чинним законодавством, тобто призведе до втрати гарантій на значну частину будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем, що є неприпустимим;
заміна попереднього виконавця робіт суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартості, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності, порушить їх уніфікацію та стандартизацію в цілому;
в разі недотримання новим підрядником інженерних та технологічних рішень, закладених при вже виконаних роботах, призведе до матеріальних збитків;
законодавство України передбачає отримання дозволу на виконання будівельних робіт і при зміні підрядника, і при внесенні змін до нього. В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до дозволу (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання що призведе до підвищення їх вартості і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності, порушить їх уніфікацію та стандартизацію в цілому.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1) ЗУ «Про публічні закупівлі»; 2) Роз’яснення щодо застосування переговорної процедури Міністерства економічного розвитку України №3302-06/37709-6 від 22.11.2016 р.; 3) Коментарі до законодавства України про публічні закупівлі від грудня 2016 року надані організацією «Гармонізація системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС»; 4) Експертний звіт ТОВ «ПРОЕКСП» від 07.08.2019 № V-0278-19/ПРОЕКСП; 5) відкоригована проектно-кошторисна документація по об’єкту «Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, с. Гатне Києво-Святошинського району Київської області. Коригування»; 6) висновок ТОВ «Альянс ДС» про технічну можливість, доцільність та умови завершення робіт по будівництву ДНЗ, згідно відкоригованого проекту.
Зокрема, у Роз’ясненні щодо застосування переговорної процедури Міністерства економічного розвитку України №3302-06/37709-6 від 22.11.2016 р. міститься положення, що в пункті 14 Повідомлення замовник зазначає обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі).
У залежності від предмета закупівлі, який визначається замовником відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454, та умови для застосування переговорної процедури закупівлі, замовник самостійно визначає документи, зокрема експертні, нормативні, технічні та інші, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону.
Таким чином, у разі наявності умов, передбачених частиною другою статті 35 Закону, замовник може застосувати переговорну процедуру закупівлі.
Враховуючи те, що в обґрунтуванні проведення переговорної процедури замовник посилається на перелік з шести законодавчих, нормативних та експертних документів, а також наводить факти пов’язаності додаткової закупівлі з основною, вважаємо наведене обґрунтування достатнім та таким, що у повній мірі підтверджує необхідність застосування переговорної процедури. Окрім того, Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС» виконуються роботи передбачені основним договором підряду № 05/03 від 05.03.2018 на закупівлю «ДК 021:2015: 45210000-2 - Будівництво будівель (Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, с. Гатне Києво-Святошинського району Київської області)» в рамках закупівлі UA-2018-01-29-000811-c. Строк виконання робіт до 31.12.2020. Таким чином, враховуючи що виконання робіт на об’єкті будівництва окремими підрядниками не передбачено чинними ДБН та нормами законодавства, а роботи в рамках основного договору підряду виконуються до кінця поточного року, та нерозривно пов’язані з роботами в рамках додаткової закупівлі, знаходить своє підтвердження визначена п.6 ч.2 ст.35 Закону переговорна процедура з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Крім того, звертаємо увагу, що закупівля додаткових робіт в рамках переговорної процедури UA-2019-12-13-000507-a «Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, с. Гатне Києво-Святошинського району Київської області. Коригування» замовником не здійснювалась. Оскільки законодавчо визначена підстава п.5 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає проведення переговорної закупівлі у разі потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Законом передбачена можливість проведення закупівлі додаткових робіт згідно з п.6 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» де визначено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. Така закупівля проводилась замовником в рамках переговорної процедури UA-2019-10-11-000268- «Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, с. Гатне Києво-Святошинського району Київської області (Додаткові роботи)».
Надання інформації про усунення порушення замовником
П.5 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Підставою для обрання переговорної процедури закупівель є чинне законодавство України та інші нормативно-правові а також розпорядчі та рекомендаційні документи, а саме: 1) ЗУ «Про публічні закупівлі»; 2) Роз’яснення щодо застосування переговорної процедури Міністерства економічного розвитку України №3302-06/37709-6 від 22.11.2016 р.; 3) Коментарі до законодавства України про публічні закупівлі від грудня 2016 року надані організацією «Гармонізація системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС»; 4) Експертний звіт ТОВ «ПРОЕКСП» від 07.08.2019 № V-0278-19/ПРОЕКСП. Так, між Гатненською сільською радою Києво-Святошинського району Київської області (Замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС» (Підрядник) було укладено договір підряду № 05/03 від 05.03.2018 на закупівлю «ДК 021:2015: 45210000-2 - Будівництво будівель (Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, с. Гатне Києво-Святошинського району Київської області)» в рамках закупівлі UA-2018-01-29-000811-c. Роботи за даним договором виконуються. Сума вказаного договору склала 68 003 847,61 грн. (шістдесят вісім мільйонів три тисячі вісімсот сорок сім гривень 61 коп.), у т.ч. ПДВ 11 333 974,60 грн. Строк виконання робіт – до 31.12.2018. У зв’язку із недостатністю фінансування об’єкту у 2018 році у Замовника та на підставі абз.4 п.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» Сторони прийшли до взаємної згоди укласти додатковий договір та продовжити строк виконання робіт до 31.12.2020. 07.08.2019 Товариством з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС ДС», яке з 29.07.2019 здійснює на підставі укладеного з Гатненською сільською радою договору на виконання проектних робіт розробку та коригування проектно-кошторисної документації по вказаному об’єкту будівництва, було отримано позитивний Експертний Звіт, виданий експертною організацією ТОВ «Проексп», щодо розгляду проектної документації за проектом «Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, с. Гатне Києво-Святошинського району Київської області. Коригування». Так, згідно зі скорегованою проектною документацією по об’єкту передбачені зміни, які були враховані в кошторисній документації з Експертним звітом від 07.08.2019 № V-0278-19/ПРОЕКСП. Відповідно до вказаного експертного звіту загальна кошторисна вартість об’єкту станом на 16.07.2019 складає 199897,151 тис. грн. Роботи, що передбачені у скоригованому проекті є роботами, що технологічно пов’язані з вже виконаними роботами та є невід’ємною частиною будівництва ДНЗ. Замовником було подано звернення до ТОВ «Альянс ДС», як до організації що володіє авторським правами на проект та здійснювала його коригування, щодо надання роз’яснення можливості продовження будівельних робіт по об’єкту генеральним підрядником згідно з коригованою ПКД та можливі наслідки зміни підрядника при виконанні робіт. Згідно з наданого висновку очевидно, що на даному етапі, враховуючи вже зведені конструкції, заміна підрядника призведе до виникнення проблем технічного характеру, а саме: - несумісності з вже розпочатими розрізненими будівельно-монтажними роботами, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними; - конструктивні особливості деяких складових будівництва (роботи з благоустрою, зведення даху, тощо) для забезпечення відповідності проектним рішенням потребують безперервності процесу їх виконання від початку до завершення. Зупинки в процесі будівництва таких складових ведуть до погіршення якості технічних характеристик об’єкта в цілому; - несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням обладнання, несумісності загального вигляду будівлі; - до втрати гарантій якості на роботи і змонтовані конструкції, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені договором підряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем, що є неприпустимим; - в разі недотримання новим підрядником інженерних та технологічних рішень, закладених при вже виконаних роботах, призведе до матеріальних збитків. Виникнення необхідності проведення такої переговорної процедури закупівлі з ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС» по об’єкту «Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, с. Гатне Києво-Святошинського району Київської області. Коригування» з зазначених підстав обумовлюється наступними обставинами. В ході виконання робіт проведено зміну проектних рішень та виникла необхідність проведення додаткової закупівлі. Додаткова закупівля невідривно пов’язана з роботами, які вже виконано ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС» станом на дату проведення цього засідання. Заміна попереднього виконавця може призвести до несумісності та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням і відповідно до збільшення вартості виконання робіт. А саме, заміна попереднього виконавця робіт може призвести до: несумісності або виникнення проблем технічного характеру пов'язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання; несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації стандартизації, так як всі роботи на об’єкті є технологічно пов’язаними; втрати гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачений Договором підряду та чинним законодавством, тобто призведе до втрати гарантій на значну частину будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем, що є неприпустимим; заміна попереднього виконавця робіт суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартості, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності, порушить їх уніфікацію та стандартизацію в цілому; в разі недотримання новим підрядником інженерних та технологічних рішень, закладених при вже виконаних роботах, призведе до матеріальних збитків; законодавство України передбачає отримання дозволу на виконання будівельних робіт і при зміні підрядника, і при внесенні змін до нього. В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до дозволу (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання що призведе до підвищення їх вартості і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності, порушить їх уніфікацію та стандартизацію в цілому. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1) ЗУ «Про публічні закупівлі»; 2) Роз’яснення щодо застосування переговорної процедури Міністерства економічного розвитку України №3302-06/37709-6 від 22.11.2016 р.; 3) Коментарі до законодавства України про публічні закупівлі від грудня 2016 року надані організацією «Гармонізація системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС»; 4) Експертний звіт ТОВ «ПРОЕКСП» від 07.08.2019 № V-0278-19/ПРОЕКСП; 5) відкоригована проектно-кошторисна документація по об’єкту «Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, с. Гатне Києво-Святошинського району Київської області. Коригування»; 6) висновок ТОВ «Альянс ДС» про технічну можливість, доцільність та умови завершення робіт по будівництву ДНЗ, згідно відкоригованого проекту. Зокрема, у Роз’ясненні щодо застосування переговорної процедури Міністерства економічного розвитку України №3302-06/37709-6 від 22.11.2016 р. міститься положення, що в пункті 14 Повідомлення замовник зазначає обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі). У залежності від предмета закупівлі, який визначається замовником відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454, та умови для застосування переговорної процедури закупівлі, замовник самостійно визначає документи, зокрема експертні, нормативні, технічні та інші, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону. Таким чином, у разі наявності умов, передбачених частиною другою статті 35 Закону, замовник може застосувати переговорну процедуру закупівлі. Враховуючи те, що в обґрунтуванні проведення переговорної процедури замовник посилається на перелік з шести законодавчих, нормативних та експертних документів, а також наводить факти пов’язаності додаткової закупівлі з основною, вважаємо наведене обґрунтування достатнім та таким, що у повній мірі підтверджує необхідність застосування переговорної процедури. Окрім того, Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС» виконуються роботи передбачені основним договором підряду № 05/03 від 05.03.2018 на закупівлю «ДК 021:2015: 45210000-2 - Будівництво будівель (Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, с. Гатне Києво-Святошинського району Київської області)» в рамках закупівлі UA-2018-01-29-000811-c. Строк виконання робіт до 31.12.2020. Таким чином, враховуючи що виконання робіт на об’єкті будівництва окремими підрядниками не передбачено чинними ДБН та нормами законодавства, а роботи в рамках основного договору підряду виконуються до кінця поточного року, та нерозривно пов’язані з роботами в рамках додаткової закупівлі, знаходить своє підтвердження визначена п.6 ч.2 ст.35 Закону переговорна процедура з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Крім того, звертаємо увагу, що закупівля додаткових робіт в рамках переговорної процедури UA-2019-12-13-000507-a «Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, с. Гатне Києво-Святошинського району Київської області. Коригування» замовником не здійснювалась. Оскільки законодавчо визначена підстава п.5 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає проведення переговорної закупівлі у разі потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Законом передбачена можливість проведення закупівлі додаткових робіт згідно з п.6 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» де визначено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. Така закупівля проводилась замовником в рамках переговорної процедури UA-2019-10-11-000268- «Будівництво дитячого дошкільного закладу на 280 місць по вул. Космонавтів, с. Гатне Києво-Святошинського району Київської області (Додаткові роботи)». Виходячи з викладеного, вважаємо висновки Держаудитслужби щодо наявностi порушень з боку замовника Гагненської сiльської ради пiд час проведення процедури закупiвлi UA-20l9- l2- l3-000507-a “Будiвництво дитячого дошкiльного закладу на 280 мiсць по вул, Космонавтів, с. Гатне Києво-Святошинського району Київської областi. Коригування” та укладання договору про закупiвлю такими, що не вiдповiдають дiйсностi та спростовуються фактичними обставинами та наявними документами.
2020-02-19 20:47:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • не усунуто
-
2020-03-04 14:33:27
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «Проектно-будівельний Альянс» #41242014 |
Переможець |
91 014 304,76
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2019 10:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 08:17
|
договір 0507.pdf | укладений |
27 грудня 2019 08:16
|