Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Компютерна техніка
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2019-11-14-001644-c ● 1976558de7804bbf9c941c9639594b8f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИСЕЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ТИСМЕНИЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 01993470 |
Місцезнаходження: | 77455, Україна , Івано-Франківська обл., смт. Лисець, Тисменицький район, ВУЛИЦЯ РАДЧАНСЬКА, будинок 10 |
Контактна особа: |
Палій Лисецька ЦРЛ Лисецька +380343641339 bukhgalteriya_2016@mail.ru |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2019 16:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2019 14:29 |
Очікувана вартість: | 260 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 130,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кошти НСЗУ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Компютерна техніка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77455, Україна, Івано-Франківська обл., смт. Лисець, Радчанська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється на умовах відстрочки платежу до 90 (дев’яносто) календарних днів по факту поставки Обладнання, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, відповідно видаткової накладної. Джерело фінансування закупівлі: Кошти медичної субвенції минулого року рахунку Замовник | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2019 16:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2019 16:05 |
ТД -Компютерне обладнання.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 11:21
Дата відповіді: 18 листопада 2019 11:14
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Наша тендерна дрокументація складена відповідно до Закону України 922, зокрема дотримано усіх вимог прописаних у ст.22 Закону.
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 15 листопада 2019 16:59
Дата відповіді: 18 листопада 2019 11:18
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до розділу ІІІ, п 6 даної тендерної документації, прописана дана вимога.
Документація
Дата подання: 15 листопада 2019 20:56
Дата відповіді: 18 листопада 2019 11:21
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Усі технічні вимоги прописані в додатку №4 даної тендерної документації.
Документація
Дата подання: 15 листопада 2019 21:11
Дата відповіді: 18 листопада 2019 11:22
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Усі вимоги, щодо проедмета закупівлі, прописані в тендерній документації Замовника.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-14-001644-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 09 грудня 2019 15:51
До уваги замовника
Шановний Замовнику!
Звертаємо увагу, що Учасником ФОП Боднар Геннадій Олександрович запропоновано до постачання комп’ютерну конфігурація, що є непрацездатною!!!!!! Процесор Intel Pentium G4600 та материнська плата ASRock H310CM-DVS несумісні між собою. При такому поєднанні комп’ютер не працюватиме.
Зверніть увагу, що на сайті виробника процесорів міститься перелік сумісних типів материнських плат, серед яких відсутня та, що пропонується Учасником. https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/97453/intel-pentium-processor-g4600-3m-cache-3-60-ghz.html
Просимо відхилити ФОП Боднар Геннадій Олександрович як Учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника згідно ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо увагу, що Учасником ФОП Боднар Геннадій Олександрович запропоновано до постачання комп’ютерну конфігурація, що є непрацездатною!!!!!! Процесор Intel Pentium G4600 та материнська плата ASRock H310CM-DVS несумісні між собою. При такому поєднанні комп’ютер не працюватиме.
Зверніть увагу, що на сайті виробника процесорів міститься перелік сумісних типів материнських плат, серед яких відсутня та, що пропонується Учасником. https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/97453/intel-pentium-processor-g4600-3m-cache-3-60-ghz.html
Просимо відхилити ФОП Боднар Геннадій Олександрович як Учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника згідно ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 грудня 2019 13:17
ФОП Боднар Геннадій Олександрович у складі тендерної пропозиції надав гарантійні листи та довідки відповідно до яких, учасник відповідає за зміст своїх тендерних пропозицій та достовірність внесених до них даних та гарантує, що запропонована техніка є новою, працездатною, готовою до використання та відповідає діючим стандартам якості згідно з чинним законодавством України.
Крім того, пропозиція Учасника в частині технічне завдання відповідає умов тендерної документації Замовника. Відповідно до п.6.3.2 та п.7.1 договору Постачальник зобов’язаний забезпечити поставку товарів, якість та комплектність яких відповідає умовам, установленим Договором, а також вимогами, вказаними в тендерній документації. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань за Договором Постачальник несе відповідальність, передбачену законом України та умовами Договору.
Після здійснення поставки товару від Постачальника, Замовник перевіряє його працездатність, що гарантує отримання якісного та робочого комп’ютерного обладнання.
Враховуючи вище зазначене у Замовника відсутні підстави для перегляду рішення про визначення переможця.
Крім того, пропозиція Учасника в частині технічне завдання відповідає умов тендерної документації Замовника. Відповідно до п.6.3.2 та п.7.1 договору Постачальник зобов’язаний забезпечити поставку товарів, якість та комплектність яких відповідає умовам, установленим Договором, а також вимогами, вказаними в тендерній документації. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань за Договором Постачальник несе відповідальність, передбачену законом України та умовами Договору.
Після здійснення поставки товару від Постачальника, Замовник перевіряє його працездатність, що гарантує отримання якісного та робочого комп’ютерного обладнання.
Враховуючи вище зазначене у Замовника відсутні підстави для перегляду рішення про визначення переможця.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 14:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Боднар Геннадій Олександрович |
140 520,00
UAH з ПДВ
|
140 520,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Снік-Гал" |
165 600,00
UAH з ПДВ
|
165 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
228 876,60
UAH з ПДВ
|
228 876,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Боднар Геннадій Олександрович #2751316311 |
Переможець |
140 520,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2019 12:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2019 10:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2019 14:52
|
Додаткова угода 1 (1).pdf | зміни до договору |
20 грудня 2019 14:52
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2019 15:41
|
Договір.pdf | укладений |
19 грудня 2019 15:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до поданого листа |
Номер договору про закупівлю: | 273 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |