Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
488 229,00 UAH
UA-2023-07-18-011975-a ● 1957fd4587904ec193371bdd0969c43d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Апарат Ради національної безпеки і оборони України |
Код ЄДРПОУ: | 21656169 |
Вебсайт: | http://www.rnbo.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбачана, 8 |
Контактна особа: |
Роман Міщенко +380675922308 mri@rnbo.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 липня 2023 18:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 488 229,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 882,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Апарат Ради національної безпеки і оборони України; вул. П. Болбочана, 8, м. Київ, 01601, Україна; 21656169; Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Офісне устаткування та приладдя різне (ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Місце поставки товару: м. Київ, вул. П. Болбочана, 8;
№ п/п Найменування товару Одиниця виміру Кількість
1 Папір А4 80г/м2 пач 1500
2 Папір А3 80г/м2 пач 10
3 Папір А3 120г/м2 пач 50
4 Папір А3 160г/м2 пач 50
5 Папір А3 160г/м2 кольоровий пач 20
6 Обкладинка пластикова прозора пач 30
7 Обкладинка картонна синя пач 25
8 Обкладинка картонна біла пач 5
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 488 229,00 грн. з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 30.09.2023 року
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 26.07.2022 року до 00год00хв
7) умови оплати: Замовник проводить оплату за фактично поставлений якісний Товар на підставі рахунку, надісланого Постачальником на адресу Замовника, упродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної.
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону.
До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Розгорнути
Згорнути
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Офісне устаткування та приладдя різне (ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Місце поставки товару: м. Київ, вул. П. Болбочана, 8;
№ п/п Найменування товару Одиниця виміру Кількість
1 Папір А4 80г/м2 пач 1500
2 Папір А3 80г/м2 пач 10
3 Папір А3 120г/м2 пач 50
4 Папір А3 160г/м2 пач 50
5 Папір А3 160г/м2 кольоровий пач 20
6 Обкладинка пластикова прозора пач 30
7 Обкладинка картонна синя пач 25
8 Обкладинка картонна біла пач 5
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 488 229,00 грн. з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 30.09.2023 року
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 26.07.2022 року до 00год00хв
7) умови оплати: Замовник проводить оплату за фактично поставлений якісний Товар на підставі рахунку, надісланого Постачальником на адресу Замовника, упродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної.
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону.
До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 пачок
Папір А4 80г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2023
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
10 пачок
Папір А3 80г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2023
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
50 пачок
Папір А3 120г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2023
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
50 пачок
Папір А3 160г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2023
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
20 пачок
Папір А3 160г/м2 кольоровий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2023
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
30 пачок
Обкладинка пластикова прозора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2023
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
25 пачок
Обкладинка картонна синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2023
ДК 021:2015: 30197600-2 — Оброблені папір і картон
5 пачок
Обкладинка картонна біла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2023
ДК 021:2015: 30197600-2 — Оброблені папір і картон
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 липня 2023 18:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 липня 2023 18:32 |
Додаток 2 Тендерна пропозиція.docx | |
18 липня 2023 18:32 |
Додаток 4 Підстави для відмови.docx | |
18 липня 2023 18:32 |
Додаток 1 Загальні відомості.docx | |
18 липня 2023 18:32 |
Додаток 7 Лист згода на обробку персональних даних.docx | |
18 липня 2023 18:32 |
Оголошення про проведення відкритих торгів_папір.doc | |
18 липня 2023 18:32 |
ТД__папір.docx | |
18 липня 2023 18:32 |
Додаток 6 Проект договору.docx | |
18 липня 2023 18:32 |
Додаток 3 Кваліфікаційні вимоги.docx | |
18 липня 2023 18:32 |
Додаток 5 Необхідні технічні якісні кількісні характеристики.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Бумвест" |
474 378,00
UAH з ПДВ
|
474 378,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Бумвест" #23702466 |
Переможець |
474 378,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2023 16:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2024 16:26
|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2023 09:31
|
Договір папір №36 від 08_08_2023.pdf | укладений |
09 серпня 2023 09:30
|