Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт мосту через р. Норин у м. Овручі на км 47+402 автомобільної дороги М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю), Житомирська область (45221000-2. Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів)
Очікувана вартість
16 881 748,80 UAH
UA-2020-07-15-001966-b 1956ddf0529e431e86f82d4e48c585c8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудюк Вікторія Олексіївна

380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Вебсайт: http://zt.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська обл., Житомир, Покровська, 16
Контактна особа: Рудюк Вікторія Олексіївна
380412470529
rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 12:13
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 09:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 13:00
Очікувана вартість: 16 881 748,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 84 408,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 84408.74 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання.
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт мосту через р. Норин у м. Овручі на км 47+402 автомобільної дороги М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю), Житомирська область (45221000-2. Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10029, Україна, Житомирська область, міст через р. Норин у м. Овручі на км 47+402 автомобільної дороги М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю), _____
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт при отриманні погодження від головного розпорядника державних коштів на строк до 12 місяців (Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070). Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання робіт матеріальних ресурсів. При використанні отриманого авансу Підрядник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи щодо закупівлі матеріальних ресурсів на об’єкт. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю робіт. Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 16:10
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 16:10
Проект договору зі змінами.doc
30 липня 2020 16:09
ТД міст через р. Норин зі змінами.doc
30 липня 2020 16:09
Додатки до ТД зі змінами.doc
30 липня 2020 16:09
Перелік змін до ТД Норин.pdf
30 липня 2020 16:05
оголошення Норин.pdf
15 липня 2020 14:38
Додатки до ТД.doc
15 липня 2020 14:38
ТД міст через р. Норин.doc
15 липня 2020 13:20
Проект договору.doc
15 липня 2020 12:16
Підсумкова Норин.rtf
15 липня 2020 12:15
оголошення Норин.pdf
30 липня 2020 16:10
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 14:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 13:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 16:10
Проект договору зі змінами.doc
30 липня 2020 16:09
ТД міст через р. Норин зі змінами.doc
30 липня 2020 16:09
Додатки до ТД зі змінами.doc
30 липня 2020 16:09
Перелік змін до ТД Норин.pdf
30 липня 2020 16:05
оголошення Норин.pdf
15 липня 2020 14:38
Додатки до ТД.doc
15 липня 2020 13:20
Додатки до ТД.doc
15 липня 2020 14:38
ТД міст через р. Норин.doc
15 липня 2020 13:20
ТД міст через р. Норин.doc
15 липня 2020 13:20
Проект договору.doc
15 липня 2020 12:16
Підсумкова Норин.rtf
15 липня 2020 12:15
оголошення Норин.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-04-000015 ● befde95601e74857ba3f4e3c30b88ac8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 березня 2021 17:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
04.03.2021 №180
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25 січня 2021 року №003100-18/866-2021,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Олександр СЕМЕНЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 04.03.2021 №180
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2020-07-15-001966-b 15.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-18 09:19:23

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт мосту через р. Норин у м. Овручі на км 47+402 автомобільної дороги М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю), Житомирська область (45221000-2. Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-15-001966-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасником ПрАТ «Мостобудівне управління-3», якого обрано переможцем, виконано умови тендерної документації щодо надання документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, наведених у пункті 1 додатку 3 тендерної документації, а саме: наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).
Зокрема, надання посвідчених відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів: бульдозерів ДЗ/109/1986, Д/606/1971, автонавантажувача А/4014/1980, крана КС/4561АМ1982, які зазначені у довідці учасника від 30.07.2020 №71-в?

Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-03-23 15:45:13

пояснення на запит

У відповідь на запит надаємо пояснення: умовами додатку 3 до тендерної документації передбачено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо):
Таблиця 1
ІНФОРМАЦІЯ
про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)

з/п Назва Марка/модель,
рік випуску Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність **
1 2 3 4 5 6

* якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України);
** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 Таблиці 1.

В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
У складі тендерної пропозиції учасника надана довідка про наявність на балансі АТ «МБУ-3» основних засобів по інвентарним номерам, за червень 2020 р., згідно якої на балансі підприємства знаходяться: №9503 – Автопогрузчик А 4014, №4555 – Автокран КС-4561 АМ, №4714 – Бульдозер Д-606, №4734 – Бульдозер ДЗ-109.
Згідно переліку типів технологічних транспортних засобів, підконтрольних Держгірпромнагляду, який приведений у Додатку №1 до Правил державної реєстрації та обліку великотоннажних автомобілів та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, затверджених наказів Держнаглядохоронпраці від 1 липня 2004 р. №163, серед яких є: бульдозери ДЗ/109/1986, Д/606/1971, автонавантажувач А/4014/1980, не підлягають обов’язковій державній реєстрації.
Також учасником у складі тендерної пропозиції додатково надано дозвіл Головного управління Держпраці у Київській області на роботи, що виконуються краном КС-4561 АМ.
Таким чином, учасником підтверджено право власності будівельно (дорожніх) машин та механізмів наданих у довідці учасника №71-в від 30.07.2020 р. та щодо яких постала потреба у наданні пояснень Управлінню Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-05-26 09:19:37

Єдиний унікальний номер справи 120/3619/21-а Адміністративний позов

Відомості про справу
Вінницький окружний адміністративний суд
Єдиний унікальний номер справи 120/3619/21-а Адміністративний позов
Номер провадження
Дата реєстрації 20.04.2021
Суть спору визнання протиправним та скасування висновку
Стадія розгляду (Дата) 24.05.2021
Стадія розгляду (Назва) Відкрито провадження

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення на висновок моніторингу Умовами додатку 3 до тендерної документації передбачено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо): Таблиця 1 ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) № з/п Назва Марка/модель, рік випуску Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 Таблиці 1. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). У складі тендерної пропозиції учасника надана довідка про наявність на балансі АТ «МБУ-3» основних засобів по інвентарним номерам, за червень 2020 р., згідно якої на балансі підприємства знаходяться: №9503 – Автопогрузчик А 4014, №4555 – Автокран КС-4561 АМ, №4714 – Бульдозер Д-606, №4734 – Бульдозер ДЗ-109. Згідно переліку типів технологічних транспортних засобів, підконтрольних Держгірпромнагляду, який приведений у Додатку №1 до Правил державної реєстрації та обліку великотоннажних автомобілів та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, затверджених наказів Держнаглядохоронпраці від 1 липня 2004 р. №163, серед яких є: бульдозери ДЗ/109/1986, Д/606/1971, автонавантажувач А/4014/1980, не підлягають обов’язковій державній реєстрації. Також учасником у складі тендерної пропозиції додатково надано дозвіл Головного управління Держпраці у Київській області на роботи, що виконуються краном КС-4561 АМ. Таким чином, учасником підтверджено право власності будівельно (дорожніх) машин та механізмів наданих у довідці учасника №71-в від 30.07.2020 р. Щодо розірвання договору №109 від 17.09.2020 року, відповідно до законодавства: згідно вимог частини 1, статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 р. (в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ) (далі – Закон), договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Самим же Законом не передбачені права та обов’язки Замовника, щодо розривання договору. Вказана норма спеціального закону є бланкетна та спрямовує нас до дії інших нормативно-правових документів. Частиною 1, статті 651 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін. Вимогами статті 654 вказаного кодексу визначено зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту. Договір №109 від 17.09.2020 року був підписаний Замовником та Підрядником, скріплений печатками. На підставі наведених статей Цивільного кодексу України розірвання вказаного договору можливо виключно підписанням додаткової угоди між тими самими сторонами про його розірвання. Крім того, частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України визначено зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Пунктом 10.2.2. Договору №109 від 17.09.2020 року визначено, що Замовник може достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов’язань Підрядником, повідомивши про це його у строк 10 днів. На день надання відповіді за результатами моніторингу відсутні факти невиконання зобов’язань Підрядником, саме тому в Служби автомобільних доріг у Житомирській області відсутні правові підстави розірвати договір №109 від 17.09.2020 року. Тендений комітет Служби автомобільних доріг у Житомирській області в подальшій роботі врахує висновок за результатами моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області.

2021-04-06 11:02:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 14 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: позовна заява №1042/04-01 від 14.04.2021 р.
Дата публікації: 15 квітня 2021

Документи:

15 квітня 2021 08:21
Електронний підпис
15 квітня 2021 08:19
позовна заява Норин.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Мостобудівне управління-3 15 992 520,00
UAH з ПДВ
15 992 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112" 16 728 000,00
UAH з ПДВ
16 728 000,00
UAH з ПДВ
Документи
SP. Z O.O. Mast-Bud 16 841 307,38
UAH з ПДВ
16 841 307,38
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП" 16 860 000,00
UAH з ПДВ
16 860 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2020 16:45
Електронний підпис
09 вересня 2020 17:23
Електронний підпис
09 вересня 2020 17:17
7. ДЦ субпідрядника.PDF
09 вересня 2020 17:17
3. Рахунки до ДЦ.PDF
09 вересня 2020 17:17
2. ДЦ ч2.PDF
09 вересня 2020 17:17
1. ДЦ ч1.PDF
01 вересня 2020 14:53
Електронний підпис
06 серпня 2020 08:53
Електронний підпис
05 серпня 2020 13:53
Реєстр.PDF
30 липня 2020 14:02
Електронний підпис
30 липня 2020 12:30
Реєстр.PDF
30 липня 2020 12:30
11. Проект договору.PDF
30 липня 2020 12:30
3.3.2 Копії КБ-2В_ КБ-3(4).PDF
30 липня 2020 12:30
3.3.2 Копії КБ-2В_ КБ-3(3).PDF
30 липня 2020 12:30
3.3.2 Копії КБ-2В_ КБ-3(2).PDF
30 липня 2020 12:30
3.3.2 Копії КБ-2В_ КБ-3(1).PDF

Публічні документи

06 серпня 2020 16:45
Електронний підпис
06 серпня 2020 16:44
Щодо чистих активів.pdf
06 серпня 2020 16:43
Щодо санкцій.pdf
06 серпня 2020 16:43
Щодо діє тенд пропоз.pdf
06 серпня 2020 16:43
Трудова Поліщук В.А..pdf
06 серпня 2020 16:43
Трудова Жмак О.О..pdf
06 серпня 2020 16:43
Технічне завдання.pdf
06 серпня 2020 16:43
Тендера пропозиція.pdf
06 серпня 2020 16:43
Ст 17.pdf
06 серпня 2020 16:43
Свідоцтва техніка.rar
06 серпня 2020 16:43
Реєстр.pdf
06 серпня 2020 16:43
Протокол 111-1.pdf
06 серпня 2020 16:43
Проект договору.pdf
06 серпня 2020 16:43
Посвідчення.pdf
06 серпня 2020 16:43
Наявність техніки.pdf
06 серпня 2020 16:43
Накази.rar
06 серпня 2020 16:43
Лист-згода.pdf
06 серпня 2020 16:43
Лист ТОВ Автострада.pdf
06 серпня 2020 16:43
Лист Карфаген Компані.pdf
06 серпня 2020 16:42
Лист ДС ПРОМ ГРУП.pdf
06 серпня 2020 16:42
Копія ліцензії.pdf
06 серпня 2020 16:42
Документи Меткон Плюс.pdf
06 серпня 2020 16:42
Договір Прімекс-Ніка.pdf
06 серпня 2020 16:41
Довідка про довкілля.pdf
06 серпня 2020 16:41
Диплом Чуприна С.О..pdf
06 серпня 2020 16:41
Диплом геодезиста.pdf
06 серпня 2020 16:41
Димпломи.pdf
06 серпня 2020 16:41
Відгук Одеса.PDF
06 серпня 2020 16:41
Відгук ТОВ Автострада.pdf
06 серпня 2020 16:41
Виписка з ЄДР.pdf
06 серпня 2020 16:41
Виписка 84 408.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 07:58
Електронний підпис
07 серпня 2020 07:55
Аналогичный договор.rar
06 серпня 2020 23:00
Електронний підпис
06 серпня 2020 22:56
Техніка2.rar
06 серпня 2020 22:56
Техніка1.rar
06 серпня 2020 22:56
Персонал6.rar
06 серпня 2020 22:56
Персонал5.rar
06 серпня 2020 22:56
Персонал4.rar
06 серпня 2020 22:56
Персонал3.rar
06 серпня 2020 22:56
Персонал2.rar
06 серпня 2020 22:56
Персонал1.rar
06 серпня 2020 22:56
Документи учасника2.rar
06 серпня 2020 22:56
Документи учасника1.rar
06 серпня 2020 22:56
Установчи.rar
06 серпня 2020 22:56
Лицензии_дозволи.rar
06 серпня 2020 22:56
Лаборатория.rar
06 серпня 2020 22:56
Гарантия.rar

Публічні документи

06 серпня 2020 22:36
Електронний підпис
06 серпня 2020 22:34
Акти №57 Грудень 2018р.ч2.pdf
06 серпня 2020 22:34
Акти №57 Грудень 2018р. ч1.pdf
06 серпня 2020 22:33
Акти №57 Червень 2019р..pdf
06 серпня 2020 22:33
Акти №57 Серпень 2019р..pdf
06 серпня 2020 22:33
Акти №46 Червень 2019р..pdf
06 серпня 2020 22:33
Акти №46 Серпень 2019р..pdf
06 серпня 2020 22:33
Акти №46 Травень 2019р..pdf
06 серпня 2020 22:33
5.Статут.pdf
06 серпня 2020 22:33
Акти №46 Липень 2019р..pdf
06 серпня 2020 22:33
Акти № 46 Грудень 2018р..pdf
06 серпня 2020 22:33
9.Витяг ПДВ.pdf
06 серпня 2020 22:33
12.Сертифікат якості.pdf
06 серпня 2020 22:33
11.Копія ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Мостобудівне управління-3

ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112"

SP. Z O.O. Mast-Bud

Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПрАТ Мостобудівне управління-3
#03449887
Переможець 15 992 520,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 15:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 вересня 2020 16:46

Вимога про усунення невідповідностей

І. Перелік виявлених невідповідностей: 1) В довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт: - з п. 1 по п. 6 в гр. 4 - не вказано освіту та спеціальність працівників; - п. 17 в гр. 2 - невірно вказано посаду працівника згідно наданої трудової книжки; - п. 28 в гр. 2 - невірно вказано посаду згідно наданої трудової книжки і наказу про прийняття на роботу; - п. 41, п. 42, п. 43, п. 45, п. 46 в гр. 2 - невірно вказано посаду згідно наданого договору підряду. 2) В інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), наданій учасником у складі тендерної пропозиції: - п. 3, п. 28 – не вірно зазначена дата свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу; - п. 19 - не вірно вказано рік випуску транспортного засобу; - п. 15 - не повністю зазначено марку котка згідно наданого свідоцтва про реєстрацію машини; - п. 25 - не повністю зазначено марку і модель техніки згідно наданих підтверджуючих документів. 3) Договір оренди будівельних механізмів №08/01-20-О від 08.01.2020р., укладений з ТОВ «Будівельна компанія-ВР» надано не в повному обсязі. ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1) Згідно пункту 4 додатку 3 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/цивільно-правова угода за формою та мінімальною кількістю працівників згідно нижченаведеної форми з наступним документальним підтвердженням: Таблиця 3 Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт № п/п Посада П.І.Б. Освіта/ найменува-ння учбового закладу/спе-ціальність* Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві, (роки)* Досвід роботи на цій посаді в підприємс-тві, (роки)* Штатний/ цивільно-правова угода При-мітка Всього * Графи 4, 5, 6 не є обов'язковими для заповнення щодо дорожніх робітників, операторів машин та механізмів (операторів машин/машиністів/водіїв) На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво (при наявності) або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. 2) Згідно пункту 1 додатку 3 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо): Таблиця 1 ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) №з/п Назва Марка/модель, рік випуску Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 Таблиці 1. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт; - посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. ІІІ. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) на виконання вимог пункту 4 додатку 3 до тендерної документації необхідно надати відкориговану довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт; 2) на виконання вимог пункту 1 додатку 3 до тендерної документації необхідно надати відкориговану інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо); 3) надати договір оренди будівельних механізмів №08/01-20-О від 08.01.2020р., укладений з ТОВ «Будівельна компанія-ВР» в повному обсязі.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Мостобудівне управління-3
#03449887
15 992 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 13:30
109_3_352 від 23.12.21 норин.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 13:30
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2021 11:26
109_2_65 від 19.03.21.pdf зміни до договору
19 березня 2021 11:25
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 13:34
ду №109_1_183 від 07.12.20 Норин.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 13:20
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 09:46
Договір №109 від 17.09.20 Норин.pdf укладений
18 вересня 2020 09:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2020 році на 7 090 359,99 грн. (сім мільйонів дев’яносто тисяч триста п’ятдесят дев’ять гривень 99 коп.), у тому числі ПДВ 1 181 726,67 грн. (один мільйон сто вісімдесят одна тисяча сімсот двадцять шість гривень 67 коп.) за рахунок коштів загального фонду державного бюджету. Всього сума фінансування на 2020 рік становить 8 890 000,00 грн. (вісім мільйонів вісімсот дев’яносто тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 1 481 666,67 грн. (один мільйон чотириста вісімдесят одна тисяча шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.). Внести зміни до плану фінансування (Додаток №3). Сума договору після внесення змін: 15 992 520,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роб.
Номер договору про закупівлю: 109
Договір:
Номер додаткової угоди: 109/1/183
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2021 рік в розмірі 7 090 359,99 грн. (сім мільйонів дев’яносто тисяч триста п’ятдесят дев’ять гривень 99 коп.), у тому числі ПДВ 1 181 726,66 грн. (один мільйон сто вісімдесят одна тисяча сімсот двадцять шість гривень 66 коп.). Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 (зі змінами), від 22.07.2020 №641 (зі змінами), від 27.12.2001 №1764 внести зміни до п.5.9. Договору. Сума договору після внесення змін: 15 992 520,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роб.
Номер договору про закупівлю: 109
Договір:
Номер додаткової угоди: 109/2/65
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2021 році на 237 123,46 грн. (двісті тридцять сім тисяч сто двадцять три гривні 46 коп.), у тому числі ПДВ 39 520,58 грн. (тридцять дев’ять тисяч п’ятсот двадцять гривень 58 коп.). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 6 853 236,53 грн. (шість мільйонів вісімсот п’ятдесят три тисячі двісті тридцять шість гривень 53 коп.), у тому числі ПДВ 1 142 206,09 грн. (один мільйон сто сорок дві тисячі двісті шість гривень 09 коп.). 2. Керуючись статтею 41 ч. 5 п. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно пунктів 4.3. та 17.2. Договору Сторони дійшли згоди про зменшення суми Договору. 3. Пункти 4.1. та 4.2. Договору викласти у наступній редакції: «4.1. Сума цього Договору становить 15 755 396,54 грн. (п’ятнадцять мільйонів сімсот п’ятдесят п’ять тисяч триста дев’яносто шість гривень 54 коп.), у тому числі ПДВ 2 625 899,42 грн. (два мільйони шістсот двадцять п’ять тисяч вісімсот дев’яносто дев’ять гривень 42 коп.). 4.2. Бюджетні та фінансові зобов’язання за Договором дорівнюють договірній ціні за виключенням зворотних сум та становлять 15 743 236,53 грн. (п’ятнадцять мільйонів сімсот сорок три тисячі двісті тридцять шість гривень 53 коп.), у тому числі ПДВ 2 623 872,75 грн. (два мільйони шістсот двадцять три тисячі вісімсот сімдесят дві гривні 75 коп.).» Сума договору після внесення змін: 15 755 396,54 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роб.
Номер договору про закупівлю: 109
Договір:
Номер додаткової угоди: 109/3/352
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 23 грудня 2021
Сума оплати за договором: 15 743 236,53
UAH (в тому числі ПДВ 2 623 872,75 UAH)