Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Славська селищна рада Стрийського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 04370314 |
Місцезнаходження: | 82660, Україна , Львівська обл., Стрийський р-н, селище міського типу Славське(п), вул.Івасюка, будинок 24 |
Контактна особа: |
Ростислав Хрипта +380633238473 slavske_rada@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2024 14:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2024 15:45 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2024 12:05 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2024 12:05 |
Очікувана вартість: | 50 884 189,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 254 420,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави в розмірі 2 % від вартості договору. Забезпечення перераховується учасником-переможцем торгів на рахунок за реквізитами: Славська селищна рада Стрийського району Львівської області; код ЄДРПОУ 04370314; UA168201720355129001088031431 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172. Учасник-переможець надає Замовнику копію платіжної інструкції (доручення) про перерахування зазначених коштів на розрахунковий рахунок останнього. Замовник повертає забезпечення виконання договору у випадках, передбачених ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2024 15:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2024 15:46 |
Додаток 1. Кваліфікаційні критерії зміни.doc | |
02 лютого 2024 15:46 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ 02.02.2024.docx | |
02 лютого 2024 15:46 |
Тендерна документація Рекультивація.docx | |
02 лютого 2024 15:46 |
Додаток 2. Технічне завдання Реконструкція (1).docx | |
12 січня 2024 14:41 |
експертний звіт полігон ТПВ.pdf | |
12 січня 2024 14:41 |
Додаток 3. проект договору Реконструкція.docx |
02 лютого 2024 15:51 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
02 лютого 2024 15:46 |
Додаток 1. Кваліфікаційні критерії зміни.doc
|
||||||
02 лютого 2024 15:46 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ 02.02.2024.docx
|
||||||
02 лютого 2024 15:46 |
Тендерна документація Рекультивація.docx
|
||||||
02 лютого 2024 15:46 |
Додаток 2. Технічне завдання Реконструкція (1).docx
|
||||||
12 січня 2024 14:41 |
експертний звіт полігон ТПВ.pdf
|
||||||
12 січня 2024 14:41 |
Додаток 3. проект договору Реконструкція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до пункту 5 Таблиці 4 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції зобов’язаний надати скановану з оригіналу копію з балансоутримувачем (управителем, власником) діючого полігону твердих побутових відходів (ТПВ) на захоронення ТПВ, який повинен бути чинним на момент подання тендерної пропозиції.
З урахуванням того, що умовами тендерної документації (Додаток 2) та проектної документації передбачено виключно вивезення сміття (ТПВ), накопиченого на Славському міському полігоні ТПВ, внесення змін в частині включення питань, що регулюють умови його утилізації не вбачається за можливе.
Відповідно до пункту 5 Таблиці 4 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції зобов’язаний надати скановану з оригіналу копію з балансоутримувачем (управителем, власником) діючого полігону твердих побутових відходів (ТПВ) на захоронення ТПВ, який повинен бути чинним на момент подання тендерної пропозиції.
Надання учасником договору на утилізацію будівельного сміття умовами тендерної документації не передбачено.
Замовником за результатами розгляду Вашого звернення буде внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Замовником за результатами розгляду Вашого звернення буде внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Встановлення даної вимоги має на меті підтвердити наявність в учасника можливості забезпечити вивезення та захоронення ТПВ в обсягах, передбачених Додатком 2 до тендерної документації (зокрема розділ "Будівельні роботи на рекультивації існуючого полігону рекультивація карти полігону"). З урахуванням викладеного, підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Скарги до процедури
Дата подання: 16 січня 2024 21:27
Дата подання: 25 лютого 2024 10:45
Звернення до Держаудитслужби
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-10-000075 ● eda65b3e2d4e4e10adf0b1f294d8a6bd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2024 16:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.04.2024 № 76
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.04.2024 № 76.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 7. UA-2024-01-12-006846-a, 12.01.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-15 11:58:04
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-01-12-006846-a, яка проведена
Славською селищною радою Стрийського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (з долученням відповідного документального підтвердження) ?
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до Технічного завдання (міститься у Додатку №2 до тендерної документації) при виконанні робіт за досліджуваною процедурою закупівлі передбачено придбання та монтаж насосного агрегату занурювального в кількості 2 шт. для каналізаційної насосної станції, а також придбання
пресу гідравлічного ручного ПГР-100Э Макс. хід, мм 40 Міжштамповий простір, мм160х160х195 Тип насоса шестерний насос Г11-11 (8 л/хв, 5 кг/см2) Макс. тиск, кг/см 2400 Робоче зусилля, т 0-100 (0-1000 кН) Потужність двигуна, кВт 0,18 (двигун 4АА56А4У3 - 1500 об/хв) Вага, кг 600 Габаритні розміри, мм 600х600х1500; (маса=11,5) в кількості 1 шт..
Також, в ході моніторингу встановлено, що учасником ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано Локальний кошторис на будівельні роботи №02-03-01 (насосна станція фільтрат), який містить вказано наступне найменування робіт та витрат: монтаж насосного агрегату занурювального, маса 0,016 т.
Крім цього, у Локальному кошторисі (придбання устаткування на технологічні рішення сортувальна лінія) № 02-04-02, вказано придбання, зокрема, Пресу гідравлічного ручного ПГР-100Э Макс. хід, мм 40 Міжштамповий простір, мм 160х160х195 Тип насоса шестерний насос Г11-11 (8 л/хв, 5 кг/см2) Макс. тиск, кг/см2 400 Робоче зусилля, т 0-100 (0-1000 кН) Потужність двигуна, кВт 0,18 (двигун 4АА56А4У3 - 1500 об/хв) Вага, кг 600 Габаритні розміри, мм 600х600х1500; ( маса=11,5) в кількості 1 вартістю 658433,50 грн.
Також у наданій учасником Підсумковій відомості ресурсів вказано: насос занурювальний Q=10м3/год, Гном 10/10 380V у кількості 2 шт (позиція 324) та пресу гідравлічного ручного ПГР-100Э Макс. хід, мм 40 Міжштамповий простір, мм 160х160х195 Тип насоса шестерний насос Г11-11 (8 л/хв, 5 кг/см2) Макс. тиск, кг/см2 400 Робоче зусилля, т 0-100 (0-1000 кН) Потужність двигуна, кВт 0,18 (двигун 4АА56А4У3 - 1500 об/хв) Вага, кг 600 Габаритні розміри, мм 600х600х1500, у кількості 1 шт. (позиція 326).
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178).
За нормами пункту 3 Особливостей №1178 під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2024 році - 20 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як насоси та компресори; насоси; насоси для рідин; відцентрові насоси та підіймачі рідин; відцентрові насоси.
Одночасно, за вимогами підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 (далі – Порядок №861).
Зокрема, відповідно до пункту 4 Порядку №861 ступінь локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі, підтверджується Мінекономіки в автоматичному режимі під час формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації, на підставі поданої виробником товару заявки про включення товару до переліку за формою згідно з додатком 1, калькуляції собівартості товару із зазначенням митної вартості імпортних компонентів (імпортованих виробником та/або придбаних у постачальників, які є резидентами України) за формою згідно з додатком 2 та підтвердження здійснення на території України виробництва не менше одного з елементів товару (зокрема вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або використання вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів, виготовлених на території України.
Крім того, відповідно до пункту 13-1 Порядку №861 Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Яким чином Замовником досліджено відповідність пропонованого ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» товару (насосів) особливостям локалізації, визначеним у пункті 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону ?
4. Надати інформацію (з документальним підтвердженням) про те, які саме насоси будуть встановлені ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» при виконанні робіт за предметом закупівлі та їх відповідність вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (відповідність ступеня локалізації виробництва товару, та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України).
5. Надати посилання на стрічку Переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації (вказати ID) щодо підтвердження ступеня локалізації вищевказаного товару.
6. Надати інформацію у власності якого суб’єкта господарської діяльності перебуватиме вищевказаний товар, після його встановлення.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-18 17:04:06
Пояснення
15 квітня 2024 року замовником в електронній системі закупівель було отримано запит на пояснення в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-01-12-006846-a.
Відтак, пояснення по суті поставлених питань Славська селищна рада Стрийського району Львівської області надає з дотриманням встановленого строку.
В частині надання інформації про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість доводимо до відома, що технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі відображені в проектній документації «Славський міський полігон ТПВ, смт. Славське Сколівського району Львівської області. Реконструкція (рекультивація)», виконаній відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», на підставі яких отримано позитивний експертний звіт ТОВ «ЄВРОЕКСПЕРТИЗА» №2358/23 від 18.09.2023 року (завантажено окремим файлом в електронній системі під час оголошення процедури закупівлі).
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено відповідно до положень зазначених документів та на підставі зведеного кошторисного розрахунку, який знаходиться в складі проектної документації.
Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб територіальної громади та затверджений рішенням Славської селищної ради №2878 від 21.12.2023 року «Про бюджет Славської селищної ради Стрийського району Львівської області на 2024 рік» (рішення з Додатком № 6 додається). Відповідна інформація опублікована на офіційному веб-сайті замовника за посиланням https://gromada.org.ua/gromada/slavska/news/1713342915/.
На предмет повідомлення про те, яким чином Замовником досліджено відповідність пропонованого ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» товару (насосів) особливостям локалізації, визначеним у пункті 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, замовник просить орган фінансового контролю звернути увагу на те, що відповідно до п. 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі Закон) з урахуванням Особливостей. Законодавець чітко не визначив, як саме та на якій стадії учасник має підтвердити ступінь локалізації. Враховуючи зазначене, замовником, на виконання п. 3 Особливостей, було визначено у тендерній документації наступне. «Учасники при подачі тендерної пропозиції повинні враховувати норми пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону щодо локалізації виробництва.»(пп.13 п.2 Розділу 5 тендерної документації).
Враховуючи, що закупівля передбачає використання аукціону, первинна цінова пропозиція може відрізнятися від остаточної цінової пропозиції, замовником у тендерній документації, пп.6.5. п.6 розділу 3 тендерної документації було передбачено, що «Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується під час проведення взаєморозрахунків.
Договір вважається неукладеним з вини переможця, якщо договірна ціна не узгоджена замовником і переможцем у строк, визначений для укладання договору. А переможець вважається таким, що відмовився від підписання договору про закупівлю або укладення договору про закупівлю, і його тендерна пропозиція підлягає відхиленню.
Учасник-переможець і замовник можуть узгоджувати договірну ціну або шляхом електронного листування або учасник-переможець повинен буде прибути на вимогу за адресою замовника.». Тобто, договірна ціна є в першу чергу частиною договору, а також саме у договірній ціні визначено те обладнання, яке буде використовуватися учасником при наданні послуг. Враховуючи зазначене, на стадії підписання договору про закупівлю і узгодження договірної ціни, учасником ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» на виконання пп.13 п.2 Розділу 5 тендерної документації було підтверджено ступінь локалізацію товару у відповідності до пункту 13-1 постанови Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861. А саме надано Довідку №8/27 від 10.04.2024р. з інформацією про обладнання та його ступінь локалізації і копії сертифікатів відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) виробників. Також зазначеним листом було надано посилання на сайт уповноваженого органу для перевірки інформації щодо ступеня локалізації.
Враховуючи відсутність у тендерній документації чітко визначеного механізму, який визначає спосіб підтвердження ступня локалізації при проведені процедури закупівлі, вважаємо, що орган місцевого самоврядування діяв виключно в межах та у спосіб визначений законодавством у сфері публічних закупівель. (Лист №8/27 від 10.04.2024р. з додатками додається).
В доповнення до викладеного, замовник надає наступну інформацію про те, які саме насоси будуть встановлені ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» при виконанні робіт за предметом закупівлі та їх відповідність вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (з наданням відповідного посилання на стрічку Переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації (вказати ID) щодо підтвердження ступеня локалізації вищевказаного товару), а саме:
1)Насос DTNR 20-22-3m
зі ступенем локалізації: - 23,96%
ID: e43175ff49e5456b8931df3b8c883a1d
Посилання на сайт для перевірки інформації: https://prozorro.gov.ua/uk/search/products?text=DTNR+20-22-3m
2)Насос Н-403ЕР
зі ступенем локалізації: - 84,56 %
ID: 036ddb498b7e4bcd9639db3f0cb1f3fe
Посилання на сайт для перевірки інформації:
https://prozorro.gov.ua/uk/search/products?text=%D0%9D-403%D0%95%D0%A0
Щодо надання інформації про те, у власності якого суб’єкта господарської діяльності перебуватиме вищевказаний товар, після його встановлення повідомляємо, що вищевказане обладнання після завершення виконання робіт по об’єкту будівництва перебуватиме у власності замовника – Славської селищної ради Стрийського району Львівської області (ЄДРПОУ 04370314).
Надання інформації про усунення порушення замовником
29 квітня 2024 року в електронній системі закупівель замовником було отримано повідомлення про публікацію органом фінансового контролю висновку проведеного моніторингу UA-M-2024-04-10-000075. За положеннями абзацу 2 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, а відтак така інформація (документи) оприлюднюється замовником у встановлений законом строк. Проведеним моніторингом, зокрема, встановлено, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, чим порушено вимоги пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 (далі – Порядок №861). На предмет виявлених порушень замовник звертає увагу, що у відповідь на опублікований органом фінансового контролю в електронній системі закупівель запит від 15.04.2024 року замовником, зокрема, було повідомлено, що відповідно пп.13 п.2 Розділу 5 тендерної документації було передбачено наступне: «Учасники при подачі тендерної пропозиції повинні враховувати норми пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону щодо локалізації виробництва.»(пп.13 п.2 Розділу 5 тендерної документації). Вказане положення безпосередньо не містило формулювання обов’язку щодо надання конкретного виду документу, зокрема сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, проте, виходячи зі змісту пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону №911, вказана норма закону охоплює за своєю правовою природою та юридичною силою положення Порядку №861. При цьому, Славська селищна рада звертає увагу орган фінансового контролю на ту обставину, що учасником процедури закупівлі факт відповідності положенням Порядку №861 на стадії підписання договору було підтверджено в повному обсязі. В доповнення до викладеного, орган місцевого самоврядування доводить до відома, що висновок проведеного моніторингу UA-M-2024-04-10-000075 був взятий до уваги та став підставою для прийняття керівником органу місцевого самоврядування відповідного рішення, що спрямоване на підвищення ефективності проведення та неухильного дотримання визначених законодавством принципів здійснення публічних закупівель (на 1 арк. додається).
2024-05-03 09:47:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимоги пункту 13-1 Порядку №861.)
Ризики, що спрацювали
sas-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2024 12:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС" |
45 795 663,27
UAH з ПДВ
|
45 541 242,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮНІБУД ЕНЕРГОСЕРВІС" |
45 976 231,70
UAH з ПДВ
|
45 721 810,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
50 120 925,99
UAH з ПДВ
|
49 551 860,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РУТЕН ІНЖИНІРИНГ" |
49 551 861,60
UAH з ПДВ
|
49 551 861,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС" #40777092 |
Рішення скасоване |
45 541 242,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2024 12:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 лютого 2024 15:46
|
ТОВ "ЮНІБУД ЕНЕРГОСЕРВІС" #35676598 |
Рішення скасоване |
45 721 810,70
UAH з ПДВ
|
26 березня 2024 12:41
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС" #40777092 |
Переможець |
45 541 242,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2024 15:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2024 15:23
|
договір.pdf | укладений |
10 квітня 2024 15:18
|