Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (код НК 024:2019-43000 - аптечка колективна, аптечки медичні автомобільні (АМА-1) та аптечки медичні) (місцевий бюджет)
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2020-05-27-001788-b ● 18e2535cfff448138eb3bb1d0a5f0b56
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Вищетарасівський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 36729839 |
Місцезнаходження: | 53564, Україна , Дніпропетровська обл., с. Вищетарасівка, Томаківський р-н, вул. Шкільна, 23 |
Контактна особа: |
Наталя Семенюк +380566836440,+380986334731,+380679962696 internat20@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 травня 2020 10:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2020 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 червня 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 15 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Детальну інформацію викладено у Документації замовника
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
Аптечка колективна, аптечки медичні автомобільні (АМА-1) та аптечки медичні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53564, Україна, Дніпропетровська область, c.Вищетарасівка Томаківського району, вул. Шкільна, буд. 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 червня 2020
—
22 червня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється відповідно п.4 Договору (додаток 3) Документації замовника | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2020 16:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2020 16:01 |
Уточнення документації Замовника.docx | |
27 травня 2020 10:54 |
Документація Замовника.doc |
01 червня 2020 16:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 червня 2020 16:01 |
Уточнення документації Замовника.docx
|
|||
27 травня 2020 10:54 |
Документація Замовника.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо супровідної документації на товар
Дата подання: 28 травня 2020 11:40
Дата відповіді: 28 травня 2020 16:29
Просимо пояснити замовника підстави, на яких встановлені наступні кваліфікаційні вимоги:
"6. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
6.9. Свідоцтво про державну реєстрацію в Україні на комплектуючі лікарські засоби та медичні вироби"? Замовник не закуповує лікарські засоби, а лише медичні вироби: набори для надання допомоги (аптечки) ,які визнаються Технічним регламентом щодо медичних виробів №753 Наборами, і відповідно, медичними виробами. Одже, законодавчі вимоги регламентають обіг, в даному випадку, медичних виробів АПТЕЧОК, а не лікарських засобів (більш того, реєстраційні посвідчення вже не видаються на медичні вироби з 2013 року). Якщо б замовник закуповував окремо лікарські засоби, то і класифікатор був би інший навідь на Прозоро. Законодавство визначає, що для підтвердження якості наборів для надання допомоги виробник надає Декларацію про відповідність Тех.регламенту №753. Декларація має бути зареєстрована в Держлікслужбі. Більш того, обіг лікарських засобів без реєстрації в україні заборонено, а одже, купити їх, якщо вони не зареєстровані - просто не можливо. І на підтвердження якості, ще зрозуміло б, якщо Замовник вимагав би сертифікати якості на лік.засоби. А до чого реєстраційні посвідчення - не зрозуміло, адже перевірити реєстрацію можна у відкритих джерелах: http://www.drlz.com.ua/. А за Законом про публічні закупівлі Замовник не може вимагати від учасника те, що можна перевірити у відкритих реєстрах. Тож просимо Замовника виключити неправомірні вимоги до учасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На Ваше питання пояснюємо наступне. Відповідно до доручення голови Дніпропетровської облдержадміністрації при проведенні допорогових закупівель замовнику надано право самостійно встановлювати вимоги до закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" #38929750 |
Переможець |
12 486,90
UAH з ПДВ
|
09 червня 2020 16:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 червня 2020 14:01
|
Додоткова угода №1.pdf | зміни до договору |
25 червня 2020 13:58
|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2020 09:37
|
Договір П 123.pdf | укладений |
17 червня 2020 09:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п 5.1"Умови постачання "викласти вновій редакціїї: Строк поставки товару 17.06.2020 - 03.07.2020р. |
Номер договору про закупівлю: | П 123 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |