Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в гiмназiї-iнтернаті № 13 на вул. Новопольовiй, 106 у Солом’янському районі м. Києва»
Очікувана вартість
1 050 832,00 UAH
UA-2023-07-21-009924-a 18b61539d20347b9bc7c2b7059549bb1
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидорук Олександр

2073938 k_322@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА СОЛОМ'ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 37485401
Місцезнаходження: 03020, Україна , м. Київ обл., ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 41
Контактна особа: Сидорук Олександр
2073938
k_322@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2023 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2023 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2023 08:00
Очікувана вартість: 1 050 832,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 508,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в гiмназiї-iнтернаті № 13 на вул. Новопольовiй, 106 у Солом’янському районі м. Києва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

глава 12 кошторису
Дата подання: 26 липня 2023 18:05
Дата відповіді: 27 липня 2023 11:45
Просимо роз’яснити п.2 Додатка 1 - Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою із урахуванням глави 10 утримання служби замовника (включити витрати на технічний нагляд 1,5%) та глави 12 проектно-вишукувальні роботи (вартість проектних робіт та вартість експертизи проектно-кошторисної документації складає 38251,25грн) - це сума з ПДВ чи без ПДВ? Та яка вартість окремо проектних робіт та окремо експертизи проектно-кошторисної документації, як це вимагається у главі 12 Зведеного кошторисного розрахунку? Не зрозуміло, чи необхідно повторно проходити експертизу проектно-кошторисної документації після аукціону, якщо підприємством ТОВ «Ремспецбуд-КС» вона вже пройдена?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вартість проектних робіт та вартість експертизи проектно-кошторисної документації зазначена без ПДВ (включаючи вартість експертизи 3560грн без ПДВ). Експертизу кошторисної документації здійснює проектна організація, повторне її проходження підрядником непотрібне.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-07-21-009924-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ТПФ "ТЕРРА"-С, Код ЄДРПОУ:21614309
Дата подання: 26 липня 2023 17:59
Неправомірна вимога
Звертаємось стосовно встановлення неправомірної вимоги щодо огляду об'єкту зі складанням акту обстеження та погодженням директором закладу освіти.
Встановлюючи відповідні вимоги, замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно погодити Акт обстеження об’єкта з директором закладу освіти із зазначенням розмірів та основних технічних характеристик.
З незалежних від учасника підстав, його можуть не допустити на територію об’єкту, директор закладу освіти може не підписати зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерних пропозицій таких учасників
Встановлення замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акта обстеження об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: частини 1 статті 5, частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22.
Аналогічна позиція Органу оскарження стосовно цієї вимоги простежується в рішеннях АМКУ від 29.03.2021 № 6298-р/пк-пз, рішенні від 30.10.2020 № 20243-р/пк-пз, рішенні від 13.10.2020 № 19212
Враховуючи вищевикладене, замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 липня 2023 14:11
Пунктон 2 Статті 21. Закону України «Про інформацію» , визначено, що конфіденційною є інформація про фізичну особу, інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, у разі існування такого обмеження у юридичної особи (учасника) учасники можуть зазначити інформацію про себе вже після ознайомлення з об’єктом, в результаті чого буде збережена конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Наголошуємо на тому, що уповноважена особа Замовника ніяким чином не буде приймати участь в обстеженні об’єкту, тому твердження про корупційні ризики є взагалі недоречними! Відповідно до ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону України Про Публічні Закупівлі.
Також інформуємо, що у відповідності розділу 5 Настанови з визначення вартості будівництва (Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування) передбачено, ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів, в одночас для визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт - підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо вимоги тендерної документації повністю аргументованими та такими що відповідають чинному законодавству.
Розгорнути Згорнути
Пунктон 2 Статті 21. Закону України «Про інформацію» , визначено, що конфіденційною є інформація про фізичну особу, інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, у разі існування такого обмеження у юридичної особи (учасника) учасники можуть зазначити інформацію про себе вже після ознайомлення з об’єктом, в результаті чого буде збережена конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Наголошуємо на тому, що уповноважена особа Замовника ніяким чином не буде приймати участь в обстеженні об’єкту, тому твердження про корупційні ризики є взагалі недоречними! Відповідно до ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону України Про Публічні Закупівлі.
Також інформуємо, що у відповідності розділу 5 Настанови з визначення вартості будівництва (Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування) передбачено, ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів, в одночас для визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт - підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо вимоги тендерної документації повністю аргументованими та такими що відповідають чинному законодавству.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій