Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 22964365 |
Місцезнаходження: | 03150, Україна , м. Київ обл., вул. Предславинська, буд. 9 |
Контактна особа: |
Омельчук Людмила Степанівна 380677684523, 380987683228 pcenter_ekonomist@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2025 10:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2025 09:00 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2025 14:55 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2025 14:55 |
Очікувана вартість: | 2 257 425,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 574,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2025 14:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2025 14:05 |
Опис змін.docx | |
19 лютого 2025 14:04 |
ТД_управління мед відходами зі змінами.docx |
19 лютого 2025 14:06 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 лютого 2025 14:05 |
Опис змін.docx
|
||||||
19 лютого 2025 14:04 |
ТД_управління мед відходами зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Учасник повинен підтвердити своє право або право субпідрядника /співвиконавця ( у разі залучення) на провадження діяльності у сфері перевезення небезпечних відходів шляхом надання у складі тендерної пропозиції чинного на весь період надання послуг дозвільного документу на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, виданого Державною службою України з безпеки на транспорті;
До заяви про отримання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів для об’єктів, які здійснюють такі операції, додаються: 1) відомості про назву та код відходів згідно з Національним переліком відходів, відомості про їх склад та властивості, обсяги, для яких передбачається здійснення операції з оброблення; 2) відомості про наявність матеріально-технічної бази для здійснення операцій з оброблення відходів та код здійснення планованої операції відповідно до додатка 1 або 2 Закону України "Про управління відходами"; 3) відомості про питомі та граничні показники утворення відходів у технологічних процесах; 4) відомості про перелік та опис технологічних процесів, що застосовуються для здійснення операцій з оброблення відходів; 5) копія розпорядчого документа про призначення відповідальних осіб у сфері управління відходами; 6) відомості про наявність висновку з оцінки впливу на довкілля - у випадках, передбачених Законом України "Про оцінку впливу на довкілля". Тобто Учасник при отриманні дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів також надає відомості про наявність висновку з оцінки впливу на довкілля - у випадках, передбачених Законом України "Про оцінку впливу на довкілля", що перевіряється контролюючими органами. Слід зазначити, що Коди відповідно до Національного переліку відходів зазначено і в Ліцензії і в дозволі на здійснення операцій з оброблення відходів. Пунктом 4. Додатку 1 Тендерної документації зазначено: «4. Надавати якісні послуги відповідно до вимог законодавства про управління відходами, вищенаведених санітарних норм і правил та у відповідності до умов підписаного Договору з урахуваннямвимог чинного законодавства із захисту довкілля. (Надати гарантійний лист у довільній формі).» На підставі вищевикладеного, Замовником передбачено вичерпний перелік необхідних документів для участі в закупівлі. Враховуючи викладене, у Замовника немає необхідності вносити зміни до Тендерної Документації. Замовник не порушив чинне законодавство,та не встановив дискримінаційних умов.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-11-000013 ● 289ffbdf1ff24e2e8f123d6a82acb6b2
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2025 10:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.03.2025 № 107
Київ
Про початок моніторингу процедур
закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2025-02-07-013550-a 07.02.2025
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-12 16:54:49
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якого є послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності. Код Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 16 12 46* (операції D13, D15, D10); 20 01 21*(операції D13, D15, D9) за ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-07-013550-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповіді ще немає
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2025 15:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" |
1 714 831,50
UAH з ПДВ
|
1 714 831,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" |
2 186 370,00
UAH з ПДВ
|
2 186 370,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" #38469527 |
Переможець |
1 714 831,50
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2025 15:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2025 10:20
|
ТОВ Олестас ЕКО_дог_03_03.pdf | укладений |
13 березня 2025 10:18
|